SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Heb je 'm dat aan het eind ook gezegd?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:07 schreef swarmahoer het volgende:
we hebben 1,5 uur met die agent staan pratenbest interessant, maar het blijft een kutbaan
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:13 schreef Sander het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Do your work. Don't be stupid.
Naamtopic #1: Nacht bagger #7 - Waar DeKubus te aardig is
quote:
quote:
Jij en meesterchef wisselen recepten uit?quote:
Niet verkeerdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
2 kratten franziskaner a 12,50 per krat
En 16 grilfakkeln
riching malden, vlak na de macquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:43 schreef dotKoen het volgende:
Misschien een hele stomme vraag, maar hebben we in Nijmegen eigenlijk een tuincentrum? Woon hier al bijna 3 jaar en kan me er zo geen een voor de geest halen. Woon zelf in Nijmegen-West.
Dicht bij de mac donalds zit er een die begint met een B [bulk ofzo?] En tegenover Bijsterhuizen! Maar das Wijchenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:43 schreef dotKoen het volgende:
Misschien een hele stomme vraag, maar hebben we in Nijmegen eigenlijk een tuincentrum? Woon hier al bijna 3 jaar en kan me er zo geen een voor de geest halen. Woon zelf in Nijmegen-West.
Jij bedoeldt Overvecht in Beuningen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:46 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Dicht bij de mac donalds zit er een die begint met een B [bulk ofzo?] En tegenover Bijsterhuizen! Maar das Wijchen
Nee bij een andere mac donalds dichtbij dat bosquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij bedoeldt Overvecht in Beuningen?
deze bedoelde ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
riching malden, vlak na de mac
Malden?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:47 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee bij een andere mac donalds dichtbij dat bos
Kom ik nog wel een keer opetenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die ligt hier geloof ik nog in de koelkast
Voor 16 aug dan...anders stuur ik hem wel op de fiets naar jouquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:04 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Kom ik nog wel een keer opeten
Moet lukken denk ik.. en anders zie ik 'em wel voorbij komenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Voor 16 aug dan...anders stuur ik hem wel op de fiets naar jou
Is ook meteen de minst behaaldequote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
We kunnen morgen wel achiement #16 halen
Die gast in mijn avatar ben ik ook niet echtquote:
Daar moet je bij zijn geweestquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:03 schreef Difficult het volgende:
Wat heeft stuiteren met poolen of bowlen te maken ? :p
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:56 schreef Meesterchef het volgende:
Tweede.. heb je ook rood op je jas en broek? Anders ziet het d'r niet uit hè
Admins wel, voor jou maken ze een uitzonderingquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:04 schreef morgane het volgende:
Het omschrijft ongeveer mijn pooltalent
Ben toch best benieuwd of ik mijn naam nog eer aan doe!
Kunnen mods ook usernames veranderen trouwens? Ik wil een hoofdletter M![]()
Aha, jij ramt dus altijd de keu onder de bal :pquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:04 schreef morgane het volgende:
Het omschrijft ongeveer mijn pooltalent
Ben toch best benieuwd of ik mijn naam nog eer aan doe!
Kunnen mods ook usernames veranderen trouwens? Ik wil een hoofdletter M![]()
Zoiets jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:09 schreef Difficult het volgende:
[..]
Aha, jij ramt dus altijd de keu onder de bal :p
Me wants it!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Admins wel, voor jou maken ze een uitzondering
Klinkt goed, misschien is bowlen dan wel een betere optie.. die ballen stuiteren minder goed :pquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:17 schreef morgane het volgende:
[..]
Zoiets jaals ik de anderen mag geloven léék het nog niet eens op poolen.
Bowlen ging me een stuk beter af dan poolen, maar alsnog eindigde ik ergens onderaanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:24 schreef Difficult het volgende:
[..]
Klinkt goed, misschien is bowlen dan wel een betere optie.. die ballen stuiteren minder goed :p
Dude, het wordt steeds meerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dikke doei![]()
ga zo ook maar eens slapen, om 9 u gaat de wekker, 3 kg gehakt bereiden![]()
Später
Dollars was dichtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:57 schreef vogelkooi het volgende:
Aju kuub,ik kom niet langs bij $$. slaaptekort weg werken zo.
energieweg, multipeles! Ow wacht, dt zijn van die doe het zelf zaken hèquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
riching malden, vlak na de mac
en richting wijchen, bij de struikelblokken
Die zijn ook nooit op woensdag open om te feestenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:55 schreef DeKubus het volgende:
[..]
underground EN billabong waren zelfs dicht, vandaar dat ik vroeg thuis ben.
En leuk spel? Aan te raden dus?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 04:05 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb samen met collega's bij vb het fantaschtische spel panic tower gespeeld
[ afbeelding ]
Ja nu sowieso was het rustig ivm vakantie, maargoed desalniettemin een leuke avond gehad.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 04:09 schreef Swine het volgende:
[..]
Die zijn ook nooit op woensdag open om te feesten
baggerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 04:13 schreef Swine het volgende:
Overlijdensadvertentie in Comic Sans inclusief mega-grammaticafout
haha geweldigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 04:21 schreef swarmahoer het volgende:
http://thechive.com/2010/(...)re-office-33-photos/
die is beter
Pardon, het is een full carbon helm hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dude, het wordt steeds meer. Een kilo saté lijkt me wel meer dan voldoende
.
Ik zou trouwens de tweede helm nemen. Ideaal dat je vizieren nog passen en die eerste is wel heel lelijk met die wannabe-carbon-look.
Dat was een hoaxquote:Op donderdag 12 augustus 2010 04:21 schreef swarmahoer het volgende:
http://thechive.com/2010/(...)re-office-33-photos/
die is beter
In de kerk krijgt een 3,5 jarige doorgaans een priester cadeau!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:18 schreef Difficult het volgende:
Leuk zo'n slang voor je 3.5 jarige dochter
Ik dacht dat jij moest werken?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 04:05 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb samen met collega's bij vb het fantaschtische spel panic tower gespeeld
[ afbeelding ]
Gast... we hebben echt véél te veel zooi, zou ook een beetje zonde zijn.quote:
Dat zal met de tofheidsfactor te maken hebbenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:19 schreef royjn het volgende:
Ik moet zeggen dat de topics hier harder gaan dan die van Utrecht
Morrege oue hosselmeister!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij moest werken?
[..]
Gast... we hebben echt véél te veel zooi, zou ook een beetje zonde zijn.
[..]
Dat zal met de tofheidsfactor te maken hebben. How's life daar?
dat is toch de dagelijkse hoeveelheid voor 1 persoonquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar wij hebben normaal al met zijn tweeen 300 gram kipfilet
k bedoelde meer vanmiddag, als mikkie er achter komt dat 2 stokjes pp toch wel weinig isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou, de appie is in lent niet zo dichtbij hoormaar goed de jan linders is tot 8 uur open, dus mochten we vroegtijdig zien dat we tekort komen, crossen we daar wel heen
Meestal zit ik met bbqen met een uur toch wel al vol
Ja, op de schijf van 7 staat inderdaad dat je 300 gram kip per dag moet etenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat is toch de dagelijkse hoeveelheid voor 1 persoon
Mikkie doet het bij ons pas aan de stokjes (die al in een glas met water staanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
k bedoelde meer vanmiddag, als mikkie er achter komt dat 2 stokjes pp toch wel weinig is
Mên, volgens mij ben ik na vanavond 5kg zwaarderquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mikkie doet het bij ons pas aan de stokjes (die al in een glas met water staanmaar het komt vast wel goed, als jij 2 hamburgers p.p. maakt, je die hamburger ook nog eens op een broodje kunt doen, dat vult ook altijd al
je verder nog frikandellen hebt
Swarmi weet je zeker dat je er nog 2 p.p. hebt? en dan 2 van die fakkeldingen, en dan nog 2 van die kipdinger, dat moet onderhand wel genoeg zijn
als je ook nog het stokbrood enzo erbij denkt
300gr kip is normaal voor twee man ja. Maar dan heb je nog groente en aardappels erbij. Bedenk dat je nu nog tien kilo vlees er hebt liggenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja volgens mij ging CP niet al het gehakt ervoor gebruiken, was ook wat voor hem zelf dacht ik
Maar wij hebben normaal al met zijn tweeen 300 gram kipfiletis een kilo dan niet weinig?
Alhoewel jij het vaker gemaakt hebt en het wel zult weten
Ik heb 1 kg koude schotel, dat is wel genoeg toch?
ik heb er een eigen waarheid op na gehouden denk ikquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, op de schijf van 7 staat inderdaad dat je 300 gram kip per dag moet eten
Wie, wat, waar?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Komt Meesterchef ook? Die kan grillen als een ware braai-atleet!![]()
En eet ook als een olympisch kogelstoter!
Geen idee! Het gaat hier over ene BBQ!quote:
Dat bedoel ik, er is echt wel genoegquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee die minstens 300 gr kip was voor wat wij gebruiken voor de satestokjes voor op de bbq
Maar volgens mij komt het wel goed, want je moet denk ik zo'n 4 - 6 stukken vlees p.p. rekenen en daar komen we dan wel aan, die Speckfakkeln zijn alleen niet heel dik ofzo
saté = ultiemquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, er is echt wel genoeg. Bovendien moet m'n saté een beetje exclusief blijven
.
Komt Roei trouwens ook?
Logicaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:36 schreef Rituals het volgende:
Yasha en IB, is dit iets voor jullie? Staat nu op de site. Beetje rare vorm/hoeken en er staan niet overal duidelijk afmetingen bij, maar wel twee slaapkamers + studeerkamer! De wasmachineaansluiting zit niet op een hele praktische plek. Ik vind het ook een beetje vreemd dat je door de badkamer moet om bij het toilet te komen. Beetje een apart appartement eigenlijk![]()
.
[ afbeelding ]
Echt, wtf heeft de SSHN met maten niet aangeven? Sowieso kan hij nooit op schaal zijn, want die slaapkamer is 3,60 breed, en de keuken 5,60, terwijl die niet veel langer is op het plaatjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:36 schreef Rituals het volgende:
Yasha en IB, is dit iets voor jullie? Staat nu op de site. Beetje rare vorm/hoeken en er staan niet overal duidelijk afmetingen bij, maar wel twee slaapkamers + studeerkamer! De wasmachineaansluiting zit niet op een hele praktische plek. Ik vind het ook een beetje vreemd dat je door de badkamer moet om bij het toilet te komen. Beetje een apart appartement eigenlijk![]()
.
[ afbeelding ]
Ik zat ook al te kijken... daar klopt echt geen hol vanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Echt, wtf heeft de SSHN met maten niet aangeven? Sowieso kan hij nooit op schaal zijn, want die slaapkamer is 3,60 breed, en de keuken 5,60, terwijl die niet veel langer is op het plaatje
Ik heb in totaal zeven kipfilets opgesneden en in de marinade gezet. Paar kleintjes en een paar grote, dat moet toch voldoende zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
saté = ultiemnooit teveel
![]()
toch swarmi ::+
Hehe, wij zeiden al, kipfilet de man. Ik denk dat dit zat isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken... daar klopt echt geen hol van. Bovendien verre van praktisch. Door al die openingen en deuren heb je in je huiskamer niet eens fatsoenlijk plek om op een normale manier een bank, tv en eettafel kwijt te kunnen.
[..]
Ik heb in totaal zeven kipfilets opgesneden en in de marinade gezet. Paar kleintjes en een paar grote, dat moet toch voldoende zijnWil eventueel best wel iets bijhalen hoor, maar dan moet ik 't wel nu weten (anders kan de marinade niet lang genoeg meer trekken).
godverju bijna een hele fles ketjap, zakje kokos en een pot sambal kwijt voor zoveel vlees![]()
Oh ja, zo'n bazen tv-kamer met dikke surround enzoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:00 schreef IrishBastard het volgende:
Nope, en heel veel ramen. Aan de andere kant, als de afmetingen redelijk zijn, waarom zou ik de TV met stereo niet in zo'n kleiner kamertje zetten
Maar, tis nu al met 2 weken, je kunt dus nooit op tijd opzeggen hier, en heb je giga hoge dubbele maandlasten (want beide dingen zijn duur). Moeten ook een eigen wasmachine ed. Maar bel zo anders de SSHN wel ff voor de maten
Overigens heb ik ook de indruk dat hier wel veel mensen met hoge inschrijftijd op inschrijven
IB snapt mijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja joh! ik had ook al bedacht een kipfilet de man
Bij de jan linders was de kipfilet in de aanbieding maar IB zei al dat als jij Pro was je het nu al in de marinade had liggen, end at is dus zo
Enerzijds vaag, anderzijds hebben die lui zoveel appartementen dat ze iemand parttime moeten inhuren om alle bezichtigingen te doen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch vind ik het wel vaag dat je bij de sshn niet kan bezichtigen, aangezien je wel als je afwijst je inschrijftijd kwijt raakt, en die kaartjes dus niet zo nauwkeurig zijn
Over extremen gesprokenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef IrishBastard het volgende:
Net SSHN ff gebeld, zegt ze 'ja, die tekening moet je ook geen vloerbedekking op willen kopen hè'. Ja, ik wil toch wel een beetje weten hoe groot alles is, en 2 maten op 4 kamers is wel erg summier
Ze bellen me strak in ieder geval even terug
Ik vind het ook raar! Je geeft toch jaren aan wachttijd op. Ik dacht altijd dat ik tevreden zou zijn met een kamer/appartement op Sterrenbosch, maar sinds ik het gezien heb via een kennis wacht ik op de Gouverneur. De kamers/appartementen op de Gouverneur zijn echt een stuk groter.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch vind ik het wel vaag dat je bij de sshn niet kan bezichtigen, aangezien je wel als je afwijst je inschrijftijd kwijt raakt, en die kaartjes dus niet zo nauwkeurig zijn
Ik vond het ook behoorlijk opvallend inderdaadquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:13 schreef IrishBastard het volgende:
Nouja, er zijn wel complexbeheerders die zoiets zouden kunnen doen hèEn die maten, kom op zeg, je hebt toch bouwtekeningen ofzo. Zo moeilijk is het niet om die maten op te slaan in zo'n tekening. Dit is echt te ernstig
Zoveel keus heb je niet vermoed ik?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik vond het ook behoorlijk opvallend inderdaad. Vraag me überhaupt af of er mensen reageren op basis van enkel deze plattegrond/gegevens.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:44 schreef Rituals het volgende:
Mikkie, hoe laat kom je me ophalen? Hoe lang is het fietsen naar Lent?
quote:We could not calculate directions between Lent, Nijmegen and Vladivostok, Region of Primorsky, Russian Federation.
Boooh. Euh. Met swarmi om tien voor zes bij de Hermandad afgesproken, dus vijf minuten daarvoor ofzo. Rond kwart voor zes.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:44 schreef Rituals het volgende:
Mikkie, hoe laat kom je me ophalen? Hoe lang is het fietsen naar Lent?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jammer, ben al begonnen![]()
eerste voor 5 personen zonder iets erin is klaar.. Lekkerste komen nog![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit de grilpan, moeten denk ik nog 6 -7 min op de bbq op een matig vuurtje hoeft alleen door te garen![]()
Goed busy!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:51 schreef IrishBastard het volgende:
Jeuj, PC van Rituals was super simpel, volgende keer kan ze het prima zelf doenIs wel 'lichtelijk' in snelheid verbeterd
Ik kan wel een tussentijdse foto maken maar dan denkt iedereen dat het al een keer gegeten isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jammer, ben al begonnen![]()
eerste voor 5 personen zonder iets erin is klaar.. Lekkerste komen nog![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit de grilpan, moeten denk ik nog 6 -7 min op de bbq op een matig vuurtje hoeft alleen door te garen![]()
Jaa, leuk! Goede tip van mij hèquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
We gaan reageren op het sshn dingBen benieuwd, zullen wel veel mensen met hoge inschrijftijd op reageren
Hehe, behoorlijk inderdaadquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:51 schreef IrishBastard het volgende:
Jeuj, PC van Rituals was super simpel, volgende keer kan ze het prima zelf doenIs wel 'lichtelijk' in snelheid verbeterd
Het begint hier zelfs te regenenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:55 schreef IrishBastard het volgende:
Als ik naar buiten kijk nu, heb ik helemaal niet zo'n zin in BBQ'en
Zijn jouw kipstukken groot Mikkie? Dan kun je ze misschien ook even voorbakken, alhoewel ik denk dat kip prima gewoon zo kan. Duurt allemaal toch niet zo lang
Zie dit bericht nu pas. Prima! Tot zo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Boooh. Euh. Met swarmi om tien voor zes bij de Hermandad afgesproken, dus vijf minuten daarvoor ofzo. Rond kwart voor zes.
Wij zaten in Ossquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:31 schreef Difficult het volgende:
Zo ook weer thuis
Ik was ook van plan om naar de ontmoeting te gaan, maar het is de griek op de bloemenstraat geworden :p
Aha, is dat ook een tapasbar? of is het een heel ander restaurant?quote:
Ze hebben verschillende kaarten waaronder ook tapas jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:53 schreef Difficult het volgende:
[..]
Aha, is dat ook een tapasbar? of is het een heel ander restaurant?
Lees het antwoord morgen wel, ben slapen :p
Net pas terug! Ja het internet doet het goed nu daar gelukkig nu. Ik zat met met mijn clan bij de GE een tournedos weg te werkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alles gefikst, MC?![]()
Waar was je wezen eten?![]()
Ik zat met de familie-clan bij de Ontmoeting
Daar is bij jezus? GE dan had je wel even een bakkie kunnen halen bij Robijn op de hoekquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:20 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Net pas terug! Ja het internet doet het goed nu daar gelukkig nu. Ik zat met met mijn clan bij de GE een tournedos weg te werken![]()
Hoe is t eten bij de Ontmoeting eigenlijk?
Lekkere kromme zin heb ik d'r van gemaakt zie ik nuquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar is bij jezus? GE dan had je wel even een bakkie kunnen halen bij Robijn op de hoek![]()
![]()
Prima! Vlees + fruit als voorgerecht, als hoofdgerecht vlees, als toetje ijs met fruit, daarna een bakkie
O mooi dat het nu werkt!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:34 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Lekkere kromme zin heb ik d'r van gemaakt zie ik nu![]()
Ja bij jezus! Die snapt daar niks van. Oh trouwens mn zusje had je nog gespot vandaag maar jij haar niet
Ik ook nietquote:
Of vroeg thuis, maar net hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 05:57 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
ah men wat ben ik weer heerlijk kansloos laat thuisEn dat gaat zich nog minimaal twee weken zo voort zetten
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, de verhalen vallen een beetje tegen.
Tegenover de Sterre meen ik in de bloemerstraatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:33 schreef CaptainObvious. het volgende:
is er een winkel in Nijmegen waar je je spullen aan kunt verkopen in ruil voor contact geld?
had van een een man gehoord dat er wel zo'n winkel in Nijmegen was, maar heb de winkel tot nu toe niet zelf kunnen vinden.
thanks! vanmiddag even kijkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Tegenover de Sterre meen ik in de bloemerstraat
Ik had ze ook op turbo-snelheid gedaan met het idee dat ik ze thuis nog eens zou doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, alle afwas maar even in een bak met heet water gegooid, dat komt verder straks wel, eerst maar even laten weken.. Verder de keuken ook maar meteen een beetje meegepakt
Je bakjes zal ik nog wel een keer afwassen mikkie, want die waren niet echt schoon
Goed ontbijt gehad?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:55 schreef IrishBastard het volgende:
Zal zo trouwens eens even kijken hoe het afgelopen is met de frikandellen die nog op de bbq lagen
Je valt zelf tegenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, de verhalen vallen een beetje tegen.
Werkstuk? Dat klinkt als de middelbare schoolquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dadelijk even naar de bieb wat boeken hallen en een werkstuk in elkaar mikken!
Wat een schrale kuttent is het ook hèquote:
Het is een stuk waar je aan moet werken: werkstuk en het enige verschil tussen een school en een uni is arrogantie!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:49 schreef Mikkie het volgende:
Werkstuk? Dat klinkt als de middelbare school.
Kun je denk ik gewoon in Winamp zelf instellen. Klik op file->preferences->hotkeys of iets dergelijks, en daar zou het moeten staan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:18 schreef Rituals het volgende:
Een paar knopjes van mijn toetsenbord doen het niet meer. De knopjes om winamp/muziek mee te bedienen. Kan ik dat ergens instellen? Ik heb geen cd.
Vaak wel jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 06:03 schreef Difficult het volgende:
Echt elke morgen opnieuw is DeKubus nog wakker als ik ga werken :p
Ik mot ook! Lift nodig?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:17 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Kun je denk ik gewoon in Winamp zelf instellen. Klik op file->preferences->hotkeys of iets dergelijks, en daar zou het moeten staan.
Zo eerst even relaxen en dan maar eens naar de UB
Later, pater!quote:
Ja, zo herinner ik het me ook, maar er staat nergens hotkeys/sneltoetsen. Ik kan me nog zoiets van een vorige keer herinneren, dat het bij een andere versie wel lukte. Misschien moet ik even een andere installeren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:17 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Kun je denk ik gewoon in Winamp zelf instellen. Klik op file->preferences->hotkeys of iets dergelijks, en daar zou het moeten staan.
Zo eerst even relaxen en dan maar eens naar de UB
Je moet in zulke gevallen altijd de oplossing erbij vermelden hèquote:
Opnieuw geïnstalleerd, maar dit keer minder dingen lopen uitvinken (waaronder indirect de hotkeysquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet in zulke gevallen altijd de oplossing erbij vermelden hè
Ah leuk! Hopen dat je aangenomen wordt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
En toen ik een sollicitatieformulier aan het inleveren was bij de blokker ( ja ik weetmaar ze zochten er mensen en ik zoek werk ) werd ik ook nog teruggebeld door iets wat hier via een huisgenootje loopt en daar heb ik volgende week donderdag een sollicitatiegesprek.
Alvast gefeliciteerd en succes met leren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ook maar meteen even een agenda gekocht en kaartjes voor de schoonbroers die allebei een nieuw huisje krijgen, en een verjaardagskaartje voor mijn eigen broer..
Zo! en nu weer leren![]()
Hier is het droog en schijnt de zon zo nu en dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik ben ook nog eens op tijd binnen want het begint nu toch behoorlijk te regenen
En en en!! Het is vandaag linkshandigendag!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ineens lijkt deze vrijdag de 13e op rolletjes te lopen..
Studieadviseur heeft mij even gerustgesteld, pakket wat ik gekozen had was prima en de 7 EC aan extra vakken heb ik nog tijd genoeg om over na te denken, ze zei ook je moet ook nog wat bachelor vakken afmaken, en het is misschien als je straks bezig bent met je scriptie ook wel lekker om toch een vak te volgen ipv alleen maar bezig zijn met scriptie.. niet teveel hooi op de vork nemen dus..
Verder, mocht ik nu niet genoeg punten halen, dan moest ik even terugkomen, en aan de hand van hoeveel uur je zou hebben geven ze je dan een vrijstelling om toch een mastervak te mogen doen, aangezien ik maar 6 contacturen zou hebben, zou ik daar wel voor in aanmerking komen
En toen ik een sollicitatieformulier aan het inleveren was bij de blokker ( ja ik weetmaar ze zochten er mensen en ik zoek werk ) werd ik ook nog teruggebeld door iets wat hier via een huisgenootje loopt en daar heb ik volgende week donderdag een sollicitatiegesprek.
En ook maar meteen even een agenda gekocht en kaartjes voor de schoonbroers die allebei een nieuw huisje krijgen, en een verjaardagskaartje voor mijn eigen broer..
Zo! en nu weer leren![]()
Dat is dan jammer voor jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Tnxquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:17 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Ah leuk! Hopen dat je aangenomen wordt.
[..]
Alvast gefeliciteerd en succes met leren.![]()
Ik ben er weer vandoor, net gebeld of ik even kan werken van 16u tot 20u.
Tot straks weer
Vond het wel grappig om zo'n overdreven slijmkaartje te doenquote:Broer, Vandaag draait het allemaal om jou...
je bent goedaardig, symphatiek, grappig, maar vooral.......
en dan binnenkant... Heel erg jarig en dan blablabla
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat is dan jammer voor je.
Als je rechtshandig bent heb je wél verstand van computersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben jaloersquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:40 schreef Rituals het volgende:
Ik ga voor de derde keer deze vakantie mijn koffer inpakken. Wat heb ik het toch zwaar.
Het is in Krakow 30 tot 33 graden als ik er ben.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:57 schreef swarmahoer het volgende:
zo, weer n eindje gewandeld en heerlijk uit eten geweest in groesbeek
Hoe is het met je Zwijntje?quote:
Aan het oefenen voor de vierdaagse?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:57 schreef swarmahoer het volgende:
zo, weer n eindje gewandeld en heerlijk uit eten geweest in groesbeek
niet specifiek, weer eens wat anders dan de hele dag lui liggen fokkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef royjn het volgende:
[..]
Aan het oefenen voor de vierdaagse? [ afbeelding ]
Naar de omstandigheden eigenlijk best goedquote:
Nu kon je maar 2 uur de gewichthefmachines gewichtheffen, Arnold?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:26 schreef Meesterchef het volgende:
Thuis.. sluit het USC al om 9 op vrijdag
Ook goe!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:27 schreef Swine het volgende:
[..]
Naar de omstandigheden eigenlijk best goed, dank! Met u?
Anderhalf maarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nu kon je maar 2 uur de gewichthefmachines gewichtheffen, Arnold?![]()
[..]
Ook goe!
Alleen je linkerbeen kunnen trainen?quote:
Ik had bij die laatste een andere titel verwachtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:47 schreef Swine het volgende:
Oke, dumpvrijdag:
Oeps, deur opengelaten
Ezel
Nooit je eigen auto fixen
Ik wil sex
Lekker muziekje
En dit was inderdaad een simpele, schaamteloze jat van dumpert en vkmag![]()
Soort vanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alleen je linkerbeen kunnen trainen?
In mijn tas zitten! Anders komt er stof op! Jij?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:06 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Soort vanNog iets met je boeken gedaan?
Vond je het huisje leuk van buiten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:06 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Soort vanNog iets met je boeken gedaan?
Hah hetzelfde. Weet nog niet zeker of ik het nog wel ga maken. Motivatie ontbreekt nogal!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In mijn tas zitten! Anders komt er stof op! Jij?
Ja zag er netjes uit hoor, de buurt trouwens ook. Ze waren d'r hard aan het werk. Voortuintje moet je als je d'r zit wel even een beetje opknappen. Of gewoon overal stenen d'r over leggen, dat kan ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vond je het huisje leuk van buiten?
Ik zal wel moeten! Ik heb de helft van het vak al binnen. Anders is het volgend jaar het gehele vak opnieuw doen en dat zoek ik nog minder.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:17 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Hah hetzelfde. Weet nog niet zeker of ik het nog wel ga maken. Motivatie ontbreekt nogal!
[..]
Ja zag er netjes uit hoor, de buurt trouwens ook. Ze waren d'r hard aan het werk. Voortuintje moet je als je d'r zit wel even een beetje opknappen. Of gewoon overal stenen d'r over leggen, dat kan ook
Eerst maar dat huisje zien te krijgen...dan komt die tuin ook wel goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:17 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Hah hetzelfde. Weet nog niet zeker of ik het nog wel ga maken. Motivatie ontbreekt nogal!
[..]
Ja zag er netjes uit hoor, de buurt trouwens ook. Ze waren d'r hard aan het werk. Voortuintje moet je als je d'r zit wel even een beetje opknappen. Of gewoon overal stenen d'r over leggen, dat kan ook
En niet vergeten als je een kast zoveel trappen omlaag en omhoog tilt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eerst maar dat huisje zien te krijgen...dan komt die tuin ook wel goedWist je trouwens dat je van tuinen omspitten ook een boel verbrand en spierballen van krijgt?
Oh kom ik wel even doen hoor tzt als je dat wiltquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eerst maar dat huisje zien te krijgen...dan komt die tuin ook wel goedWist je trouwens dat je van tuinen omspitten ook een boel verbrand en spierballen van krijgt?
Vraag ik Robijntje toch even of ie meehelptquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En niet vergeten als je een kast zoveel trappen omlaag en omhoog tilt?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:53 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Oh kom ik wel even doen hoor tzt als je dat wilt![]()
[..]
Vraag ik Robijntje toch even of ie meehelpt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:53 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Oh kom ik wel even doen hoor tzt als je dat wilt![]()
[..]
Vraag ik Robijntje toch even of ie meehelpt
Hopen dat je nergens van achteren gepakt bent danquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
1uurs donderschop
Lekker proefgereden, als er een dag was dat k men rbw permanent kwijt kan raken was het vandaag
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
Nais, wat voor auto?
Wat heb jij gereden vandaag CP?
Triumph Street Triple 675, 107pkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
Nais, wat voor auto?
Wat heb jij gereden vandaag CP?
Denk het niet hoor, ben in de bekende omgeving geblevenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hopen dat je nergens van achteren gepakt bent dan
geflitst dus
Ik ga morgen in de categorie B je voorbeeld volgen, proefritje gepland in Duitsland.
Niet iets voor jou, MC? Of hoe lang heb je nog O.V. laatste jaar aankomend collegejaar?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n ding. Niet deze overigens.
Hij mag mijn oude auto wel overnemen eventueel, mocht de koop doorgaanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet iets voor jou, MC? Of hoe lang heb je nog O.V. laatste jaar aankomend collegejaar?
Wat heb je dan voor iets? Pics?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij mag mijn oude auto wel overnemen eventueel, mocht de koop doorgaanLaatst nog een nieuwe dynamo in gezet, helemaal gecheckt door de garage en verder geen aandachtspunten bevonden (bovendien een grote beurt gehad in mei). Niet meer de mooiste, wel betrouwbaar (behalve die ene keer dat de dynamo kapot ging
).
De ene 10K nieuw, de ander 8 2ehandsquote:
Een Nissan Almera uit '97. Check m'n verkooptopicquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:25 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Wat heb je dan voor iets? Pics?
Ah ok, ziet er best ok uit hoor. Vlot sowieso niet, ik heb nog OV. Maar als dat verlopen is dan moet ik toch een keer een auto aanschaffen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een Nissan Almera uit '97. Check m'n verkooptopicBen niet heel actief aan het verkopen omdat ik zelfs als ik binnenkort een andere auto heb, nog zeker een paar weken met deze door rij (ivm kentekenen, keuren enzo van de nieuwe auto), maar de OP is laatst geüpdatet en als je 'm vlot wil overnemen is er over te praten
.
En wat had je in gedachten eigenlijk qua auto? Ik weet nog wel een nagenoeg gratis groene peugeot!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:41 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ah ok, ziet er best ok uit hoor. Vlot sowieso niet, ik heb nog OV. Maar als dat verlopen is dan moet ik toch een keer een auto aanschaffen.
Tot wanneer heb je nog OV dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:41 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ah ok, ziet er best ok uit hoor. Vlot sowieso niet, ik heb nog OV. Maar als dat verlopen is dan moet ik toch een keer een auto aanschaffen.
Een zwartequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat had je in gedachten eigenlijk qua auto? Ik weet nog wel een nagenoeg gratis groene peugeot!
Volgens mij nog een jaarquote:
Een matzubatsji cold?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:58 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Een zwarte![]()
[..]
Volgens mij nog een jaar
Kijken of ik die van mn pa kan overnemen. Parkeersensoren, je weet!quote:
Mannen en inparkerenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:02 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Kijken of ik die van mn pa kan overnemen. Parkeersensoren, je weet!
Wat dat slagschip? Daar heb je wel parkeersensoren voor nodig!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:02 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Kijken of ik die van mn pa kan overnemen. Parkeersensoren, je weet!
Over 5 uur weer werkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:45 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer thuis, morgen om 9 uur weer opvet vroeg
Bleh jij ook succes danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:18 schreef SLP_ het volgende:
Weer thuis van een gezellig avondjeeHet werd iets later dan verwacht
Om half 7 gaat de wekker weer en dan mag ik gaan werken, tot 20:30
![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:18 schreef SLP_ het volgende:
![]()
Je was ook echt pas om kwart voor acht thuis? Miss swarmiquote:
Dat dusquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Veel plezier Rituals, ook al ben je al weg
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 07:46 schreef LastRequest het volgende:
![]()
Uhu.. ging alleen even langs een verjaardagquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je was ook echt pas om kwart voor acht thuis? Miss swarmi.
Het is de Yashi!quote:
Dat is echt heel grappig, aangezien we vandaag gebowld hebben,quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is de Yashi!
Heb je al een datum geprikt voor de volgende bowlmeet?
Ja maar! Daar waren wij niet bijquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat is echt heel grappig, aangezien we vandaag gebowld hebben,
Verjaardagsfeestje van de opa van IB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |