abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:09:40 #101
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_85180333
Zo, ontbijt van wraps zit er ook weer in, ik ben klaar voor de dag ^O^
pi_85180363
Naja, jij hebt CP de vorige keer niet zien eten :o en aangezien er meer mannen dan vrouwen zijn, en die meestal wel goed eten :P Maar het komt vast wel goed, en anders is er nog cafetaria lent :')
pi_85180366
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja volgens mij ging CP niet al het gehakt ervoor gebruiken, was ook wat voor hem zelf dacht ik :o
Maar wij hebben normaal al met zijn tweeen 300 gram kipfilet :P is een kilo dan niet weinig?
Alhoewel jij het vaker gemaakt hebt en het wel zult weten :P

Ik heb 1 kg koude schotel, dat is wel genoeg toch?
300gr kip is normaal voor twee man ja. Maar dan heb je nog groente en aardappels erbij. Bedenk dat je nu nog tien kilo vlees er hebt liggen :'). Ik wil best meer maken hoor, dat is het punt niet, maar het is zo jammer als je dadelijk veel over houdt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2010 @ 12:11:25 #104
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_85180400
Komt Meesterchef ook? Die kan grillen als een ware braai-atleet! :D
En eet ook als een olympisch kogelstoter! :+
pi_85180430
Frikandellen bij de bbq?
pi_85180434
Nee die minstens 300 gr kip was voor wat wij gebruiken voor de satestokjes voor op de bbq :)
Maar volgens mij komt het wel goed, want je moet denk ik zo'n 4 - 6 stukken vlees p.p. rekenen en daar komen we dan wel aan :P, die Speckfakkeln zijn alleen niet heel dik ofzo :P
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:14:44 #107
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_85180527
Och, we zullen wel genoeg te eten hebben denk ik :')
pi_85180568
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:04 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Ja, op de schijf van 7 staat inderdaad dat je 300 gram kip per dag moet eten :Y
ik heb er een eigen waarheid op na gehouden denk ik :')

http://www.voedingscentru(...)hoeveel-per-dag.aspx

kei weinig
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_85180728
Daarom denk ik dat het wel goed zit vanavond :P
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:25:12 #110
312214 Meesterchef
Magnetronmaaltijd
pi_85180889
Morgen!

quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Komt Meesterchef ook? Die kan grillen als een ware braai-atleet! :D
En eet ook als een olympisch kogelstoter! :+
Wie, wat, waar?
Vijf sterren microgolfovenkok
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2010 @ 12:28:13 #111
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_85180997
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:25 schreef Meesterchef het volgende:
Morgen!
[..]

Wie, wat, waar?
Geen idee! Het gaat hier over ene BBQ!
pi_85181118
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee die minstens 300 gr kip was voor wat wij gebruiken voor de satestokjes voor op de bbq :)
Maar volgens mij komt het wel goed, want je moet denk ik zo'n 4 - 6 stukken vlees p.p. rekenen en daar komen we dan wel aan :P, die Speckfakkeln zijn alleen niet heel dik ofzo :P
Dat bedoel ik, er is echt wel genoeg :). Bovendien moet m'n saté een beetje exclusief blijven :+.
Komt Roei trouwens ook?
Zerg schreef:
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:36:21 #113
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_85181330
Yasha en IB, is dit iets voor jullie? Staat nu op de site. Beetje rare vorm/hoeken en er staan niet overal duidelijk afmetingen bij, maar wel twee slaapkamers + studeerkamer! De wasmachineaansluiting zit niet op een hele praktische plek. Ik vind het ook een beetje vreemd dat je door de badkamer moet om bij het toilet te komen. Beetje een apart appartement eigenlijk :+ :').

Your body. Your soul. Your rituals.
pi_85181379
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:31 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, er is echt wel genoeg :). Bovendien moet m'n saté een beetje exclusief blijven :+.
Komt Roei trouwens ook?
saté = ultiem :9 nooit teveel ;(
toch swarmi ::+
pi_85181528
Ik ga me verklaring van goed gedrag maar eens ophalen : )

En je moet speklappen hebben bij een BBQ!
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2010 @ 12:41:22 #116
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_85181546
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:36 schreef Rituals het volgende:
Yasha en IB, is dit iets voor jullie? Staat nu op de site. Beetje rare vorm/hoeken en er staan niet overal duidelijk afmetingen bij, maar wel twee slaapkamers + studeerkamer! De wasmachineaansluiting zit niet op een hele praktische plek. Ik vind het ook een beetje vreemd dat je door de badkamer moet om bij het toilet te komen. Beetje een apart appartement eigenlijk :+ :').

[ afbeelding ]
Logica 8)7
pi_85181944
Je zou haast zeggen dat het een tweepersoons-nietsamenwoonappartement is met twee slaapkamers :P

Maar voorlopig zitten we hier nog wel goed volgens mij :P Alhoewel er wel echt grondboringen vericht worden en er dus wel mensen in het huis zijn geïnteresseerd..
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:51:10 #118
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_85181945
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:36 schreef Rituals het volgende:

[ afbeelding ]
Echt, wtf heeft de SSHN met maten niet aangeven? Sowieso kan hij nooit op schaal zijn, want die slaapkamer is 3,60 breed, en de keuken 5,60, terwijl die niet veel langer is op het plaatje :')
pi_85182276
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:51 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Echt, wtf heeft de SSHN met maten niet aangeven? Sowieso kan hij nooit op schaal zijn, want die slaapkamer is 3,60 breed, en de keuken 5,60, terwijl die niet veel langer is op het plaatje :')
Ik zat ook al te kijken... daar klopt echt geen hol van :'). Bovendien verre van praktisch. Door al die openingen en deuren heb je in je huiskamer niet eens fatsoenlijk plek om op een normale manier een bank, tv en eettafel kwijt te kunnen.

quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:37 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

saté = ultiem :9 nooit teveel ;(
toch swarmi ::+
Ik heb in totaal zeven kipfilets opgesneden en in de marinade gezet. Paar kleintjes en een paar grote, dat moet toch voldoende zijn :o Wil eventueel best wel iets bijhalen hoor, maar dan moet ik 't wel nu weten (anders kan de marinade niet lang genoeg meer trekken).

godverju bijna een hele fles ketjap, zakje kokos en een pot sambal kwijt voor zoveel vlees :D :')

:o! Kak. Dat feest was de 28e hè? Krijg ik net nog een uitnodiging voor een feestje aan de andere kant van Nijmegen. Vorig jaar werken, nu dit weer :').
Zerg schreef:
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:00:38 #120
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_85182371
Nope, en heel veel ramen. Aan de andere kant, als de afmetingen redelijk zijn, waarom zou ik de TV met stereo niet in zo'n kleiner kamertje zetten :')

Maar, tis nu al met 2 weken, je kunt dus nooit op tijd opzeggen hier, en heb je giga hoge dubbele maandlasten (want beide dingen zijn duur). Moeten ook een eigen wasmachine ed. Maar bel zo anders de SSHN wel ff voor de maten :)

Overigens heb ik ook de indruk dat hier wel veel mensen met hoge inschrijftijd op inschrijven :')
pi_85182389
Ja joh! ik had ook al bedacht een kipfilet de man :P

Bij de jan linders was de kipfilet in de aanbieding maar IB zei al dat als jij Pro was je het nu al in de marinade had liggen, end at is dus zo :P
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:01:11 #122
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_85182393
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:58 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik zat ook al te kijken... daar klopt echt geen hol van :'). Bovendien verre van praktisch. Door al die openingen en deuren heb je in je huiskamer niet eens fatsoenlijk plek om op een normale manier een bank, tv en eettafel kwijt te kunnen.
[..]

Ik heb in totaal zeven kipfilets opgesneden en in de marinade gezet. Paar kleintjes en een paar grote, dat moet toch voldoende zijn :o Wil eventueel best wel iets bijhalen hoor, maar dan moet ik 't wel nu weten (anders kan de marinade niet lang genoeg meer trekken).

godverju bijna een hele fles ketjap, zakje kokos en een pot sambal kwijt voor zoveel vlees :D :')
Hehe, wij zeiden al, kipfilet de man. Ik denk dat dit zat is :Y ^O^
pi_85182527
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:00 schreef IrishBastard het volgende:
Nope, en heel veel ramen. Aan de andere kant, als de afmetingen redelijk zijn, waarom zou ik de TV met stereo niet in zo'n kleiner kamertje zetten :')

Maar, tis nu al met 2 weken, je kunt dus nooit op tijd opzeggen hier, en heb je giga hoge dubbele maandlasten (want beide dingen zijn duur). Moeten ook een eigen wasmachine ed. Maar bel zo anders de SSHN wel ff voor de maten :)

Overigens heb ik ook de indruk dat hier wel veel mensen met hoge inschrijftijd op inschrijven :')
Oh ja, zo'n bazen tv-kamer met dikke surround enzo 8-).

Hoeveel inschrijftijd hebben jullie dan? Ik heb echt al veel jaren, maar ik heb er nu toch niets meer aan :').
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja joh! ik had ook al bedacht een kipfilet de man :P

Bij de jan linders was de kipfilet in de aanbieding maar IB zei al dat als jij Pro was je het nu al in de marinade had liggen, end at is dus zo :P
IB snapt mij :P. Overigens wel matige kipfilet van de appie zeg, heb er het nodige aan vet enzo af moeten snijden. Klotekwaliteit. Misschien toch maar eens op zoek naar een andere supermarkt want de Appie is echt overrated. Matig klotevlees daar altijd. Sowieso al flink opgespoten, maar als er dan ook nog zo veel vet aan zit :N
Zerg schreef:
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:04:53 #124
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_85182574
Net SSHN ff gebeld, zegt ze 'ja, die tekening moet je ook geen vloerbedekking op willen kopen hè'. Ja, ik wil toch wel een beetje weten hoe groot alles is, en 2 maten op 4 kamers is wel erg summier :')

Ze bellen me strak in ieder geval even terug :P
pi_85182735
Toch vind ik het wel vaag dat je bij de sshn niet kan bezichtigen, aangezien je wel als je afwijst je inschrijftijd kwijt raakt, en die kaartjes dus niet zo nauwkeurig zijn :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')