Ah leuk! Hopen dat je aangenomen wordt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
En toen ik een sollicitatieformulier aan het inleveren was bij de blokker ( ja ik weetmaar ze zochten er mensen en ik zoek werk ) werd ik ook nog teruggebeld door iets wat hier via een huisgenootje loopt en daar heb ik volgende week donderdag een sollicitatiegesprek.
Alvast gefeliciteerd en succes met leren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ook maar meteen even een agenda gekocht en kaartjes voor de schoonbroers die allebei een nieuw huisje krijgen, en een verjaardagskaartje voor mijn eigen broer..
Zo! en nu weer leren![]()
Hier is het droog en schijnt de zon zo nu en dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik ben ook nog eens op tijd binnen want het begint nu toch behoorlijk te regenen
En en en!! Het is vandaag linkshandigendag!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ineens lijkt deze vrijdag de 13e op rolletjes te lopen..
Studieadviseur heeft mij even gerustgesteld, pakket wat ik gekozen had was prima en de 7 EC aan extra vakken heb ik nog tijd genoeg om over na te denken, ze zei ook je moet ook nog wat bachelor vakken afmaken, en het is misschien als je straks bezig bent met je scriptie ook wel lekker om toch een vak te volgen ipv alleen maar bezig zijn met scriptie.. niet teveel hooi op de vork nemen dus..
Verder, mocht ik nu niet genoeg punten halen, dan moest ik even terugkomen, en aan de hand van hoeveel uur je zou hebben geven ze je dan een vrijstelling om toch een mastervak te mogen doen, aangezien ik maar 6 contacturen zou hebben, zou ik daar wel voor in aanmerking komen
En toen ik een sollicitatieformulier aan het inleveren was bij de blokker ( ja ik weetmaar ze zochten er mensen en ik zoek werk ) werd ik ook nog teruggebeld door iets wat hier via een huisgenootje loopt en daar heb ik volgende week donderdag een sollicitatiegesprek.
En ook maar meteen even een agenda gekocht en kaartjes voor de schoonbroers die allebei een nieuw huisje krijgen, en een verjaardagskaartje voor mijn eigen broer..
Zo! en nu weer leren![]()
Dat is dan jammer voor jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Tnxquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:17 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Ah leuk! Hopen dat je aangenomen wordt.
[..]
Alvast gefeliciteerd en succes met leren.![]()
Ik ben er weer vandoor, net gebeld of ik even kan werken van 16u tot 20u.
Tot straks weer
Vond het wel grappig om zo'n overdreven slijmkaartje te doenquote:Broer, Vandaag draait het allemaal om jou...
je bent goedaardig, symphatiek, grappig, maar vooral.......
en dan binnenkant... Heel erg jarig en dan blablabla
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat is dan jammer voor je.
Als je rechtshandig bent heb je wél verstand van computersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben jaloersquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:40 schreef Rituals het volgende:
Ik ga voor de derde keer deze vakantie mijn koffer inpakken. Wat heb ik het toch zwaar.
Het is in Krakow 30 tot 33 graden als ik er ben.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:57 schreef swarmahoer het volgende:
zo, weer n eindje gewandeld en heerlijk uit eten geweest in groesbeek
Hoe is het met je Zwijntje?quote:
Aan het oefenen voor de vierdaagse?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:57 schreef swarmahoer het volgende:
zo, weer n eindje gewandeld en heerlijk uit eten geweest in groesbeek
niet specifiek, weer eens wat anders dan de hele dag lui liggen fokkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef royjn het volgende:
[..]
Aan het oefenen voor de vierdaagse? [ afbeelding ]
Naar de omstandigheden eigenlijk best goedquote:
Nu kon je maar 2 uur de gewichthefmachines gewichtheffen, Arnold?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:26 schreef Meesterchef het volgende:
Thuis.. sluit het USC al om 9 op vrijdag
Ook goe!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:27 schreef Swine het volgende:
[..]
Naar de omstandigheden eigenlijk best goed, dank! Met u?
Anderhalf maarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nu kon je maar 2 uur de gewichthefmachines gewichtheffen, Arnold?![]()
[..]
Ook goe!
Alleen je linkerbeen kunnen trainen?quote:
Ik had bij die laatste een andere titel verwachtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:47 schreef Swine het volgende:
Oke, dumpvrijdag:
Oeps, deur opengelaten
Ezel
Nooit je eigen auto fixen
Ik wil sex
Lekker muziekje
En dit was inderdaad een simpele, schaamteloze jat van dumpert en vkmag![]()
Soort vanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alleen je linkerbeen kunnen trainen?
In mijn tas zitten! Anders komt er stof op! Jij?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:06 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Soort vanNog iets met je boeken gedaan?
Vond je het huisje leuk van buiten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:06 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Soort vanNog iets met je boeken gedaan?
Hah hetzelfde. Weet nog niet zeker of ik het nog wel ga maken. Motivatie ontbreekt nogal!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In mijn tas zitten! Anders komt er stof op! Jij?
Ja zag er netjes uit hoor, de buurt trouwens ook. Ze waren d'r hard aan het werk. Voortuintje moet je als je d'r zit wel even een beetje opknappen. Of gewoon overal stenen d'r over leggen, dat kan ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vond je het huisje leuk van buiten?
Ik zal wel moeten! Ik heb de helft van het vak al binnen. Anders is het volgend jaar het gehele vak opnieuw doen en dat zoek ik nog minder.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:17 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Hah hetzelfde. Weet nog niet zeker of ik het nog wel ga maken. Motivatie ontbreekt nogal!
[..]
Ja zag er netjes uit hoor, de buurt trouwens ook. Ze waren d'r hard aan het werk. Voortuintje moet je als je d'r zit wel even een beetje opknappen. Of gewoon overal stenen d'r over leggen, dat kan ook
Eerst maar dat huisje zien te krijgen...dan komt die tuin ook wel goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:17 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Hah hetzelfde. Weet nog niet zeker of ik het nog wel ga maken. Motivatie ontbreekt nogal!
[..]
Ja zag er netjes uit hoor, de buurt trouwens ook. Ze waren d'r hard aan het werk. Voortuintje moet je als je d'r zit wel even een beetje opknappen. Of gewoon overal stenen d'r over leggen, dat kan ook
En niet vergeten als je een kast zoveel trappen omlaag en omhoog tilt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eerst maar dat huisje zien te krijgen...dan komt die tuin ook wel goedWist je trouwens dat je van tuinen omspitten ook een boel verbrand en spierballen van krijgt?
Oh kom ik wel even doen hoor tzt als je dat wiltquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eerst maar dat huisje zien te krijgen...dan komt die tuin ook wel goedWist je trouwens dat je van tuinen omspitten ook een boel verbrand en spierballen van krijgt?
Vraag ik Robijntje toch even of ie meehelptquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En niet vergeten als je een kast zoveel trappen omlaag en omhoog tilt?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:53 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Oh kom ik wel even doen hoor tzt als je dat wilt![]()
[..]
Vraag ik Robijntje toch even of ie meehelpt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:53 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Oh kom ik wel even doen hoor tzt als je dat wilt![]()
[..]
Vraag ik Robijntje toch even of ie meehelpt
Hopen dat je nergens van achteren gepakt bent danquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
1uurs donderschop
Lekker proefgereden, als er een dag was dat k men rbw permanent kwijt kan raken was het vandaag
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
Nais, wat voor auto?
Wat heb jij gereden vandaag CP?
Triumph Street Triple 675, 107pkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
Nais, wat voor auto?
Wat heb jij gereden vandaag CP?
Denk het niet hoor, ben in de bekende omgeving geblevenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hopen dat je nergens van achteren gepakt bent dan
geflitst dus
Ik ga morgen in de categorie B je voorbeeld volgen, proefritje gepland in Duitsland.
Niet iets voor jou, MC? Of hoe lang heb je nog O.V. laatste jaar aankomend collegejaar?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n ding. Niet deze overigens.
Hij mag mijn oude auto wel overnemen eventueel, mocht de koop doorgaanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet iets voor jou, MC? Of hoe lang heb je nog O.V. laatste jaar aankomend collegejaar?
Wat heb je dan voor iets? Pics?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij mag mijn oude auto wel overnemen eventueel, mocht de koop doorgaanLaatst nog een nieuwe dynamo in gezet, helemaal gecheckt door de garage en verder geen aandachtspunten bevonden (bovendien een grote beurt gehad in mei). Niet meer de mooiste, wel betrouwbaar (behalve die ene keer dat de dynamo kapot ging
).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |