Aan het oefenen voor de vierdaagse?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:57 schreef swarmahoer het volgende:
zo, weer n eindje gewandeld en heerlijk uit eten geweest in groesbeek
niet specifiek, weer eens wat anders dan de hele dag lui liggen fokkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef royjn het volgende:
[..]
Aan het oefenen voor de vierdaagse? [ afbeelding ]
Naar de omstandigheden eigenlijk best goedquote:
Nu kon je maar 2 uur de gewichthefmachines gewichtheffen, Arnold?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:26 schreef Meesterchef het volgende:
Thuis.. sluit het USC al om 9 op vrijdag
Ook goe!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:27 schreef Swine het volgende:
[..]
Naar de omstandigheden eigenlijk best goed, dank! Met u?
Anderhalf maarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nu kon je maar 2 uur de gewichthefmachines gewichtheffen, Arnold?![]()
[..]
Ook goe!
Alleen je linkerbeen kunnen trainen?quote:
Ik had bij die laatste een andere titel verwachtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:47 schreef Swine het volgende:
Oke, dumpvrijdag:
Oeps, deur opengelaten
Ezel
Nooit je eigen auto fixen
Ik wil sex
Lekker muziekje
En dit was inderdaad een simpele, schaamteloze jat van dumpert en vkmag![]()
Soort vanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alleen je linkerbeen kunnen trainen?
In mijn tas zitten! Anders komt er stof op! Jij?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:06 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Soort vanNog iets met je boeken gedaan?
Vond je het huisje leuk van buiten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:06 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Soort vanNog iets met je boeken gedaan?
Hah hetzelfde. Weet nog niet zeker of ik het nog wel ga maken. Motivatie ontbreekt nogal!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In mijn tas zitten! Anders komt er stof op! Jij?
Ja zag er netjes uit hoor, de buurt trouwens ook. Ze waren d'r hard aan het werk. Voortuintje moet je als je d'r zit wel even een beetje opknappen. Of gewoon overal stenen d'r over leggen, dat kan ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vond je het huisje leuk van buiten?
Ik zal wel moeten! Ik heb de helft van het vak al binnen. Anders is het volgend jaar het gehele vak opnieuw doen en dat zoek ik nog minder.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:17 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Hah hetzelfde. Weet nog niet zeker of ik het nog wel ga maken. Motivatie ontbreekt nogal!
[..]
Ja zag er netjes uit hoor, de buurt trouwens ook. Ze waren d'r hard aan het werk. Voortuintje moet je als je d'r zit wel even een beetje opknappen. Of gewoon overal stenen d'r over leggen, dat kan ook
Eerst maar dat huisje zien te krijgen...dan komt die tuin ook wel goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:17 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Hah hetzelfde. Weet nog niet zeker of ik het nog wel ga maken. Motivatie ontbreekt nogal!
[..]
Ja zag er netjes uit hoor, de buurt trouwens ook. Ze waren d'r hard aan het werk. Voortuintje moet je als je d'r zit wel even een beetje opknappen. Of gewoon overal stenen d'r over leggen, dat kan ook
En niet vergeten als je een kast zoveel trappen omlaag en omhoog tilt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eerst maar dat huisje zien te krijgen...dan komt die tuin ook wel goedWist je trouwens dat je van tuinen omspitten ook een boel verbrand en spierballen van krijgt?
Oh kom ik wel even doen hoor tzt als je dat wiltquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eerst maar dat huisje zien te krijgen...dan komt die tuin ook wel goedWist je trouwens dat je van tuinen omspitten ook een boel verbrand en spierballen van krijgt?
Vraag ik Robijntje toch even of ie meehelptquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En niet vergeten als je een kast zoveel trappen omlaag en omhoog tilt?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:53 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Oh kom ik wel even doen hoor tzt als je dat wilt![]()
[..]
Vraag ik Robijntje toch even of ie meehelpt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:53 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Oh kom ik wel even doen hoor tzt als je dat wilt![]()
[..]
Vraag ik Robijntje toch even of ie meehelpt
Hopen dat je nergens van achteren gepakt bent danquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
1uurs donderschop
Lekker proefgereden, als er een dag was dat k men rbw permanent kwijt kan raken was het vandaag
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
Nais, wat voor auto?
Wat heb jij gereden vandaag CP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |