Wij zaten in Ossquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:31 schreef Difficult het volgende:
Zo ook weer thuis
Ik was ook van plan om naar de ontmoeting te gaan, maar het is de griek op de bloemenstraat geworden :p
Aha, is dat ook een tapasbar? of is het een heel ander restaurant?quote:
Ze hebben verschillende kaarten waaronder ook tapas jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:53 schreef Difficult het volgende:
[..]
Aha, is dat ook een tapasbar? of is het een heel ander restaurant?
Lees het antwoord morgen wel, ben slapen :p
Net pas terug! Ja het internet doet het goed nu daar gelukkig nu. Ik zat met met mijn clan bij de GE een tournedos weg te werkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alles gefikst, MC?![]()
Waar was je wezen eten?![]()
Ik zat met de familie-clan bij de Ontmoeting
Daar is bij jezus? GE dan had je wel even een bakkie kunnen halen bij Robijn op de hoekquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:20 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Net pas terug! Ja het internet doet het goed nu daar gelukkig nu. Ik zat met met mijn clan bij de GE een tournedos weg te werken![]()
Hoe is t eten bij de Ontmoeting eigenlijk?
Lekkere kromme zin heb ik d'r van gemaakt zie ik nuquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar is bij jezus? GE dan had je wel even een bakkie kunnen halen bij Robijn op de hoek![]()
![]()
Prima! Vlees + fruit als voorgerecht, als hoofdgerecht vlees, als toetje ijs met fruit, daarna een bakkie
O mooi dat het nu werkt!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:34 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Lekkere kromme zin heb ik d'r van gemaakt zie ik nu![]()
Ja bij jezus! Die snapt daar niks van. Oh trouwens mn zusje had je nog gespot vandaag maar jij haar niet
Ik ook nietquote:
Of vroeg thuis, maar net hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 05:57 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
ah men wat ben ik weer heerlijk kansloos laat thuisEn dat gaat zich nog minimaal twee weken zo voort zetten
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, de verhalen vallen een beetje tegen.
Tegenover de Sterre meen ik in de bloemerstraatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:33 schreef CaptainObvious. het volgende:
is er een winkel in Nijmegen waar je je spullen aan kunt verkopen in ruil voor contact geld?
had van een een man gehoord dat er wel zo'n winkel in Nijmegen was, maar heb de winkel tot nu toe niet zelf kunnen vinden.
thanks! vanmiddag even kijkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Tegenover de Sterre meen ik in de bloemerstraat
Ik had ze ook op turbo-snelheid gedaan met het idee dat ik ze thuis nog eens zou doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, alle afwas maar even in een bak met heet water gegooid, dat komt verder straks wel, eerst maar even laten weken.. Verder de keuken ook maar meteen een beetje meegepakt
Je bakjes zal ik nog wel een keer afwassen mikkie, want die waren niet echt schoon
Goed ontbijt gehad?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:55 schreef IrishBastard het volgende:
Zal zo trouwens eens even kijken hoe het afgelopen is met de frikandellen die nog op de bbq lagen
Je valt zelf tegenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, de verhalen vallen een beetje tegen.
Werkstuk? Dat klinkt als de middelbare schoolquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dadelijk even naar de bieb wat boeken hallen en een werkstuk in elkaar mikken!
Wat een schrale kuttent is het ook hèquote:
Het is een stuk waar je aan moet werken: werkstuk en het enige verschil tussen een school en een uni is arrogantie!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:49 schreef Mikkie het volgende:
Werkstuk? Dat klinkt als de middelbare school.
Kun je denk ik gewoon in Winamp zelf instellen. Klik op file->preferences->hotkeys of iets dergelijks, en daar zou het moeten staan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:18 schreef Rituals het volgende:
Een paar knopjes van mijn toetsenbord doen het niet meer. De knopjes om winamp/muziek mee te bedienen. Kan ik dat ergens instellen? Ik heb geen cd.
Vaak wel jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 06:03 schreef Difficult het volgende:
Echt elke morgen opnieuw is DeKubus nog wakker als ik ga werken :p
Ik mot ook! Lift nodig?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:17 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Kun je denk ik gewoon in Winamp zelf instellen. Klik op file->preferences->hotkeys of iets dergelijks, en daar zou het moeten staan.
Zo eerst even relaxen en dan maar eens naar de UB
Later, pater!quote:
Ja, zo herinner ik het me ook, maar er staat nergens hotkeys/sneltoetsen. Ik kan me nog zoiets van een vorige keer herinneren, dat het bij een andere versie wel lukte. Misschien moet ik even een andere installeren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:17 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Kun je denk ik gewoon in Winamp zelf instellen. Klik op file->preferences->hotkeys of iets dergelijks, en daar zou het moeten staan.
Zo eerst even relaxen en dan maar eens naar de UB
Je moet in zulke gevallen altijd de oplossing erbij vermelden hèquote:
Opnieuw geïnstalleerd, maar dit keer minder dingen lopen uitvinken (waaronder indirect de hotkeysquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet in zulke gevallen altijd de oplossing erbij vermelden hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |