Zie dit bericht nu pas. Prima! Tot zo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Boooh. Euh. Met swarmi om tien voor zes bij de Hermandad afgesproken, dus vijf minuten daarvoor ofzo. Rond kwart voor zes.
Wij zaten in Ossquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:31 schreef Difficult het volgende:
Zo ook weer thuis
Ik was ook van plan om naar de ontmoeting te gaan, maar het is de griek op de bloemenstraat geworden :p
Aha, is dat ook een tapasbar? of is het een heel ander restaurant?quote:
Ze hebben verschillende kaarten waaronder ook tapas jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:53 schreef Difficult het volgende:
[..]
Aha, is dat ook een tapasbar? of is het een heel ander restaurant?
Lees het antwoord morgen wel, ben slapen :p
Net pas terug! Ja het internet doet het goed nu daar gelukkig nu. Ik zat met met mijn clan bij de GE een tournedos weg te werkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alles gefikst, MC?![]()
Waar was je wezen eten?![]()
Ik zat met de familie-clan bij de Ontmoeting
Daar is bij jezus? GE dan had je wel even een bakkie kunnen halen bij Robijn op de hoekquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:20 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Net pas terug! Ja het internet doet het goed nu daar gelukkig nu. Ik zat met met mijn clan bij de GE een tournedos weg te werken![]()
Hoe is t eten bij de Ontmoeting eigenlijk?
Lekkere kromme zin heb ik d'r van gemaakt zie ik nuquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar is bij jezus? GE dan had je wel even een bakkie kunnen halen bij Robijn op de hoek![]()
![]()
Prima! Vlees + fruit als voorgerecht, als hoofdgerecht vlees, als toetje ijs met fruit, daarna een bakkie
O mooi dat het nu werkt!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:34 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Lekkere kromme zin heb ik d'r van gemaakt zie ik nu![]()
Ja bij jezus! Die snapt daar niks van. Oh trouwens mn zusje had je nog gespot vandaag maar jij haar niet
Ik ook nietquote:
Of vroeg thuis, maar net hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 05:57 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
ah men wat ben ik weer heerlijk kansloos laat thuisEn dat gaat zich nog minimaal twee weken zo voort zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |