De ene 10K nieuw, de ander 8 2ehandsquote:
Een Nissan Almera uit '97. Check m'n verkooptopicquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:25 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Wat heb je dan voor iets? Pics?
Ah ok, ziet er best ok uit hoor. Vlot sowieso niet, ik heb nog OV. Maar als dat verlopen is dan moet ik toch een keer een auto aanschaffen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een Nissan Almera uit '97. Check m'n verkooptopicBen niet heel actief aan het verkopen omdat ik zelfs als ik binnenkort een andere auto heb, nog zeker een paar weken met deze door rij (ivm kentekenen, keuren enzo van de nieuwe auto), maar de OP is laatst geüpdatet en als je 'm vlot wil overnemen is er over te praten
.
En wat had je in gedachten eigenlijk qua auto? Ik weet nog wel een nagenoeg gratis groene peugeot!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:41 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ah ok, ziet er best ok uit hoor. Vlot sowieso niet, ik heb nog OV. Maar als dat verlopen is dan moet ik toch een keer een auto aanschaffen.
Tot wanneer heb je nog OV dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:41 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ah ok, ziet er best ok uit hoor. Vlot sowieso niet, ik heb nog OV. Maar als dat verlopen is dan moet ik toch een keer een auto aanschaffen.
Een zwartequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat had je in gedachten eigenlijk qua auto? Ik weet nog wel een nagenoeg gratis groene peugeot!
Volgens mij nog een jaarquote:
Een matzubatsji cold?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:58 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Een zwarte![]()
[..]
Volgens mij nog een jaar
Kijken of ik die van mn pa kan overnemen. Parkeersensoren, je weet!quote:
Mannen en inparkerenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:02 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Kijken of ik die van mn pa kan overnemen. Parkeersensoren, je weet!
Wat dat slagschip? Daar heb je wel parkeersensoren voor nodig!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:02 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Kijken of ik die van mn pa kan overnemen. Parkeersensoren, je weet!
Over 5 uur weer werkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:45 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer thuis, morgen om 9 uur weer opvet vroeg
Bleh jij ook succes danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:18 schreef SLP_ het volgende:
Weer thuis van een gezellig avondjeeHet werd iets later dan verwacht
Om half 7 gaat de wekker weer en dan mag ik gaan werken, tot 20:30
![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:18 schreef SLP_ het volgende:
![]()
Je was ook echt pas om kwart voor acht thuis? Miss swarmiquote:
Dat dusquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Veel plezier Rituals, ook al ben je al weg
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 07:46 schreef LastRequest het volgende:
![]()
Uhu.. ging alleen even langs een verjaardagquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je was ook echt pas om kwart voor acht thuis? Miss swarmi.
Het is de Yashi!quote:
Dat is echt heel grappig, aangezien we vandaag gebowld hebben,quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is de Yashi!
Heb je al een datum geprikt voor de volgende bowlmeet?
Ja maar! Daar waren wij niet bijquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat is echt heel grappig, aangezien we vandaag gebowld hebben,
Verjaardagsfeestje van de opa van IB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |