^^ Dat dus. En foto's van jongetjes bekijken is niet mijn hobby...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:40 schreef Deetch het volgende:
tis net een jongetje. Verder wel een pittig kort kapsel
Nee, op haar Facebook meldde ze dit:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:40 schreef Zero33 het volgende:
euh neej, is het niet toevallig voor een film ofso?? Als bij Demie Moore of Kate Beckinsale?
quote:Dear all. Cut my hair off a few days ago... Feels incredible. I love it. I've wanted to do this for years and years; it's the most liberating thing ever. Hope you like. Big love from Emma x
Haar vind ik nog vrouwelijkheid uitstralen raar genoeg.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mwa staat op zich wel, net zoals Keira Knightley
Als vrouwen met kort haar jongetjes zijn heb ik hier nog wel een paar topless chicks voor je.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:42 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat dus. En foto's van jongetjes bekijken is niet mijn hobby...
dit:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:48 schreef controlaltdelete het volgende:
ik vind het niet lelijk staan hoor. Rare hetze ook altijd van puberend fok over vrouwen met korte kapsels. Er zijn tig vrouwen bij wie het leuk staat en evengoed vrouwelijk blijven. Maar kleed je als een kerel en gedraag je je als een bouwvakker dan kom je snel als een pot over. Bovendien zie ik ook zat vrouwen met lang, pluizig en dun haar waar ik van denk knip het af!
Bronnen voor deze feiten?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:02 schreef OldJeller het volgende:
Lelijk.
Vrouwen met lang haar zijn 99 van de 100 keer mooier dan dat ze kort haar hebben. Uitzonderingen dus daargelaten.
Dat wat bekendheden (die altijd wat excentrieker zijn en periodes hebben) hun haar kort doen, is nog geen goedkeuring van het 'pittige, korte, stoere kapsel'.
En jawel, lang haar is een deel van de vrouwelijkheid van vrouwen.
is een vergelijking van lik mijn vestje. En die vrouwen dan die dun, ielig haar hebben? Ik zie ze vaak zat lopen, kijk je ze haast op de schedel maar omdat ze gehersenspoeld zijn denken ze dat dit lange dunne touw wat aan hun kop hangt, vrouwelijk en sexy is. Kun je het beter korter knippen zodat er meer vollume ontstaat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:02 schreef OldJeller het volgende:
Lelijk.
Vrouwen met lang haar zijn 99 van de 100 keer mooier dan dat ze kort haar hebben. Uitzonderingen dus daargelaten.
Dat wat bekendheden (die altijd wat excentrieker zijn en periodes hebben) hun haar kort doen, is nog geen goedkeuring van het 'pittige, korte, stoere kapsel'.
En jawel, lang haar is een deel van de vrouwelijkheid van vrouwen.
Dit is hetzelfde als zeggen over iemand die in een vuilniszak is 'gekleed': "oh, best leuk.. die kan het hebben."
Oja, hoe kon ik het vergeten.quote:
Dun haar blijft dun, ook al is het kort. Of er moet een zooi gel/wax in. Nee, daar wordt het mooi van. Je wilt onterecht doen denken dat vrouwen met een 'pittig kapsel' (quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
is een vergelijking van lik mijn vestje. En die vrouwen dan die dun, ielig haar hebben? Ik zie ze vaak zat lopen, kijk je ze haast op de schedel maar omdat ze gehersenspoeld zijn denken ze dat dit lange dunne touw wat aan hun kop hangt, vrouwelijk en sexy is. Kun je het beter korter knippen zodat er meer vollume ontstaat.
Iemand als Hall Berry bijv vind ik veel mooier met kort haar want dan komt haar gezicht veel mooier uit. Vind ik ook voor Emma opgaan en zelfs Paris Hilton is met kortere coup beter te pruimen.
blablabla.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
is een vergelijking van lik mijn vestje. En die vrouwen dan die dun, ielig haar hebben? Ik zie ze vaak zat lopen, kijk je ze haast op de schedel maar omdat ze gehersenspoeld zijn denken ze dat dit lange dunne touw wat aan hun kop hangt, vrouwelijk en sexy is. Kun je het beter korter knippen zodat er meer vollume ontstaat.
Iemand als Hall Berry bijv vind ik veel mooier met kort haar want dan komt haar gezicht veel mooier uit. Vind ik ook voor Emma opgaan en zelfs Paris Hilton is met kortere coup beter te pruimen.
Goed samengevat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:33 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
blablabla.
een vrouw met kort haar is lelijker dan lang met haar.
slotje
Nee hoor dat hoor je mij niet zeggen. Ik zei alleen dat ik ook zat vrouwen zie die met lang, dun en vlassig haar rondlopen alleen maar omdat ze lang haar willen hebben terwijl het bij hun geen porum is. Doordat het haar lang is wordt het zwaar waardoor je weer op hun schedel kan kijken. Ik zeg dan: zet de schaar er in en laat je een bob aanmeten ofzo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:29 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dun haar blijft dun, ook al is het kort. Of er moet een zooi gel/wax in. Nee, daar wordt het mooi van. Je wilt onterecht doen denken dat vrouwen met een 'pittig kapsel' () hun haar kort hebben geknipt omdat ze dun haar hebben. Zullen er waarschijnlijk percentueel net zoveel zijn als mensen die dik zijn en er echt niets aan kunnen doen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:36 schreef L3viathan het volgende:
Typisch dat hier alleen vrouwen reageren dat het haar goed staat![]()
Zeker allemaal blij dat er weer concurrentie minder is
Lezen jullie bewust de reacties niet waar mannen zeggen dat dat kapsel haar wel staat?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:39 schreef DroogDok het volgende:
Ik zie een trent, de reagerende dames vinden het mooi, de mannen niet.
edit: spuit 11 zie ik.
Doe eens een qoute dan? Zag er maar 1 en die houd ook van Keira Nightley, dus ja....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:44 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Lezen jullie bewust de reacties niet waar mannen zeggen dat dat kapsel haar wel staat?
dit dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dit:
[ afbeelding ]
vs plaatje uit de OP.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:55 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Doe eens een qoute dan? Zag er maar 1 en die houd ook van Keira Nightley, dus ja....
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mwa staat op zich wel, net zoals Keira Knightley
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:58 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik vind het wel mooi, past wel bij haar.
Maar lang haar is toch mooier.![]()
Ze zeggen wel erbij dat ze langer haar mooier vinden, maar ze vinden dat kort kapsel niet lelijk iig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:32 schreef don-diablo het volgende:
Vind dat ze het wel kan hebben, maar vond dat lange toch mooier. Laat zulk kort haar maar over aan vrouwen zoals Rockabella die staat het veeeeel beter imo.
Dat zijn overduidelijk allemaal leugensquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:02 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ze zeggen wel erbij dat ze langer haar mooier vinden, maar ze vinden dat kort kapsel niet lelijk iig.
Zelf vind ik het als vrouw niet mooi, dus jullie hebben het sowieso mis.
Wat een non argument. Succes met het verder vedelen van hokjes.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:11 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Dat zijn overduidelijk allemaal leugens
Het is inderdaad nóg meer op een jongen gaan lijken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:40 schreef Deetch het volgende:
tis net een jongetje. Verder wel een pittig kort kapsel
Precies, tuinbroek erbij aan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:55 schreef Enfermera het volgende:
Ik vind het fucking stoeren ze kan het goed hebben
![]()
Ik vind de lengte van het haar en sexuele aantrekkingskracht ook bij mannen met elkaar te maken hebben hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:08 schreef Enfermera het volgende:
Uiteindelijk gaat het volgens de meeste mannen om een vrouw die minder vrouwelijk is geworden, alleen maar omdat ze haar haar afknipt? Vrouwelijkheid en sexuele aantrekkingskracht hangt af van de lengte van je haar? Sneu hoor.
Het is een onderdeel dat je vrouwelijker maakt. Net als borsten, heupen, gezichtskenmerken, kont, you name it. Ga je een vrouw vanaf het begin als een jongen gaat aankleden en een jongenskapsel geven en dat meisje heeft geen borsten, mooie heupen, whatever, dan is de kans groot dat je haar gewoon als jongen ziet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:08 schreef Enfermera het volgende:
Ik vind dat mannen altijd zo snel kunnen zeiken over vrouwen die hun haar kort knippen. Alle stereotypen komen voorbij dan inderdaad, zoals je al zegt.![]()
Uiteindelijk gaat het volgens de meeste mannen om een vrouw die minder vrouwelijk is geworden, alleen maar omdat ze haar haar afknipt? Vrouwelijkheid en sexuele aantrekkingskracht hangt af van de lengte van je haar? Sneu hoor.
Sure, het heeft er vast mee te maken. Maar hoe ze hier veroordeeld wordt, en vaak vrouwen met kort haar vind ik gewoon jammer .Tis ook wel een kwestie van smaak natuurlijk, het is maar net waar je van houdt. Maar vrouwen gelijk diskwalificeren als lesbo en dat soort dingen vind ik gewoon sneu.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:14 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik vind de lengte van het haar en sexuele aantrekkingskracht ook bij mannen met elkaar te maken hebben hoor.
Een man met lang haar is in mijn ogen toch ook echt veel minder aantrekkelijk. Dat is gewoon niet mannelijk
Ja. Waarom denk je dat ze de hoofddoek hebben geintroduceerd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:08 schreef Enfermera het volgende:
Uiteindelijk gaat het volgens de meeste mannen om een vrouw die minder vrouwelijk is geworden, alleen maar omdat ze haar haar afknipt? Vrouwelijkheid en sexuele aantrekkingskracht hangt af van de lengte van je haar?
Dat zeg ik toch ook niet. Ik zeg juist dat zij het goed kan hebben. VIND ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is een onderdeel dat je vrouwelijker maakt. Net als borsten, heupen, gezichtskenmerken, kont, you name it. Ga je een vrouw vanaf het begin als een jongen gaat aankleden en een jongenskapsel geven en dat meisje heeft geen borsten, mooie heupen, whatever, dan is de kans groot dat je haar gewoon als jongen ziet.
Als vrouwen van nature zo vrouwelijk zijn, waarom hebben velen dan make-up en bepaalde kleding nodig om dat extra te benadrukken?
Het ligt aan de persoon. Sommigen hebben dat gewoon nodig. Een vrouw dat sowieso mooi is, kan zo'n kapsel wel hebben, maar lang niet bij iedereen.
Trouwens, om iemand anders zijn/haar mening 'sneu' te bestempelen omdat je er niet mee eens bent vind ik zelf een beetje sneu.
Ach dat moet je eigenlijk met een flinke korrel zout nemen, het is erg makkelijk om op internet een grote mond op te zetten en een ongenuanceerde mening te uittenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sure, het heeft er vast mee te maken. Maar hoe ze hier veroordeeld wordt, en vaak vrouwen met kort haar vind ik gewoon jammer .Tis ook wel een kwestie van smaak natuurlijk, het is maar net waar je van houdt. Maar vrouwen gelijk diskwalificeren als lesbo en dat soort dingen vind ik gewoon sneu.
Mannen zeiken snel omdat ze puur op uiterlijk beoordelen. Als daar iets mee gebeurt is er alle reden om de betreffende vrouw te degraderen of promoveren. (Laat wel even duidelijk zijn dat weinig mannen Emma zullen afwijzen op basis van dat haar.)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:08 schreef Enfermera het volgende:
Ik vind dat mannen altijd zo snel kunnen zeiken over vrouwen die hun haar kort knippen. Alle stereotypen komen voorbij dan inderdaad, zoals je al zegt.![]()
Ik heb het hier over:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet. Ik zeg juist dat zij het goed kan hebben. VIND ik.
Is mijn mening, mag ik toch verkondigen hier, net als anderen die van hun?Ik zeg toch alleen maar dat ik het oneens ben met anderen, en waarom ik dat vind. Het kan nog ruiger hier op Fok, ik vind dat ik nog aardig netjes blijf.
Je zegt dat de meeste mannen haar minder vrouwelijker en minder sexueel aantrekkelijk vinden omdat ze alleen maar haar haar afknipt sneu, of niet soms?quote:Uiteindelijk gaat het volgens de meeste mannen om een vrouw die minder vrouwelijk is geworden, alleen maar omdat ze haar haar afknipt? Vrouwelijkheid en sexuele aantrekkingskracht hangt af van de lengte van je haar? Sneu hoor.
Ja, zo werkt dat. Ook de reden dat veel vrouwen als ze buit binnen hebben (kerel met geld en 2 kinders) de boel eraf knippen. Waarom zou je nog sexueel willen zijn ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:25 schreef L.no het volgende:
Je zegt dat de meeste mannen haar minder vrouwelijker en minder sexueel aantrekkelijk vinden omdat ze alleen maar haar haar afknipt sneu, of niet soms?
Volgens mij quote je de verkeerde persoon of je hebt over iets wat compleet niets te maken heeft met mijn post.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:26 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat. Ook de reden dat veel vrouwen als ze buit binnen hebben (kerel met geld en 2 kinders) de boel eraf knippen. Waarom zou je nog sexueel willen zijn ?
Datquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:56 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind het leuk en totaal niet jongensachtig. Mja ik vind het dan ook niet dat vrouwen lang haar * moeten hebben * om er vrouwelijk uit te zien.
Ja? Dus?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb het hier over:
[..]
Je zegt dat de meeste mannen haar minder vrouwelijker en minder sexueel aantrekkelijk vinden omdat ze alleen maar haar haar afknipt sneu, of niet soms?
Dat je ze eerst neerhaalt door te zeggen dat ze sneu zijn en dat je daarna zegt dat je gewoon oneens bent, little confusing. Ik wilde alleen aantonen waarom lang haar degelijk een belangrijk aspect kan zijn voor een vrouw en dat kort haar het meestal verpest.quote:
Het hangt inderdaad niet van alleen uiterlijke kenmerking, maar het is zeker een belangrijk onderdeel dat niet vergeten moet worden. Het is de simpele manier om aan te tonen dat je niet als een jongen verward wordt en niet om seks.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:45 schreef Enfermera het volgende:
@ L.no: ok.
Laat ik het dan zo zeggen, wellicht is dat wat duidelijker: ik vind het jammer dat we in een samenleving leven waarbij je bijna gegarandeerd veroordeeld wordt als je je haar afknipt als vrouw, of in ieder geval; als je iets doet wat je seksualiteit verminderd, want dat kan natuurlijk niet. Als je geen borsten hebt, dan ben je geen vrouw, zie je eruit als een jongen, enz enz.
Alles draait om sex. Sex sells, of course. Maar dat principe vind ik gewoon sneu. Je bent geen vrouw als je dit niet hebt, dat niet hebt. Ik vind niet dat je vrouwelijkheid kunt laten afhangen van dat soort uiterlijke kenmerken, ik vind dat echt oppervlakkig en kortzichtig. Je vrouwelijkheid hangt niet af van uiterlijke dingen, ook van andere dingen.
Maargoed, dat vind ik..
Je kleedt je niet vrouwelijk?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:45 schreef Enfermera het volgende:
Maar dat principe vind ik gewoon sneu.
[..]
Ik vind niet dat je vrouwelijkheid kunt laten afhangen van dat soort uiterlijke kenmerken, ik vind dat echt oppervlakkig en kortzichtig. Je vrouwelijkheid hangt niet af van uiterlijke dingen, ook van andere dingen.
Precies het is maar goed dat je slecht kaartlezen, beroerd inparkeren en beperkt ruimtelijk inzicht niet kunt afknippen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:45 schreef Enfermera het volgende:
Je vrouwelijkheid hangt niet af van uiterlijke dingen, ook van andere dingen.
Ik vind haar met kort haar iets mysterieus hebben, iets zelfverzekerds en minder meisjesachtig. Ik vind het haar leuk staan. En nee niet elke vrouw word mooier van kort haar maar dat vind ik andersom net zo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:36 schreef keesjeislief het volgende:
Doodzonde..
Edit: veel vrouwen die hier reageren en het wel waarderen lijken meteen er ook maar een statement van te maken dat ze kort haar in het algemeen niet lelijk vinden etc., zeker weten dat jullie niet bij elke vrouw met kort haar, hoe zonde ook, gaan lopen roepen dat je het wel vindt staan omdat je dat graag wilt vinden? Ik begrijp daar echt niets van, bekijk een foto van haar met kort en lang haar en het is toch glashelder wat mooier staat?.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind haar met kort haar iets mysterieus hebben, iets zelfverzekerds
Ja...kan niet?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:52 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Mysterieus en zelfverzekerd, really?
Het komt meer over als een wanhopige poging een positieve draai aan deze metamorfose te geven. Maar dat begrijp ik ook wel.quote:
Ik vind het haar echt, oprecht goed staan, ik zou niet weten waarom ik ergens wanhopig een draai aan zou moeten geven. Ik ben dan ook erg benieuwd wat jij denkt te begrijpen eigenlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:56 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het komt meer over als een wanhopige poging een positieve draai aan deze metamorfose te geven. Maar dat begrijp ik ook wel.
En waarom zou ik die behoefte hebben dan volgens jou?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:01 schreef OldJeller het volgende:
Dat er getracht wordt door de vrouwelijke FOK!populatie hier een positieve draai aan te geven, maar dat zei ik net al.
Ik vond haar altijd al een behoorlijk zelfverzekerd voorkomen hebben, een vrouwelijk 'zacht' (meisjesachtig als je wilt) uiterlijk in combinatie met zelfverzekerdheid is juist zo prachtig. Nu is dat zachte een stuk minder. Ze heeft een redelijk fijn voorkomen, dat scheelt dan nog iets, maar ik begrijp echt niet waarom je zo'n deel van je aantrekkelijkheid weg zou gooien. Voor alle hardcore feministen: ze moet niets wat mij betreft, maar bedroevend is het zeker wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind haar met kort haar iets mysterieus hebben, iets zelfverzekerds en minder meisjesachtig. Ik vind het haar leuk staan. En nee niet elke vrouw word mooier van kort haar maar dat vind ik andersom net zo.
Sommige vrouwen willen graag de optie open houden om zichzelf ongestraft een "pittig, kort kapsel" aan te laten meten (als ze bv uiteindelijk "de buit" (een man) binnen hebben of kinderen krijgen).quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:02 schreef senesta het volgende:
[..]
En waarom zou ik die behoefte hebben dan volgens jou?
Ach, als sommige vrouwen zichzelf onaantrekkelijk willen maken moet dat kunnen. Behalve dan dat het voor sommige vrouwen zoals Emma doodzonde is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:06 schreef OldJeller het volgende:
Sommige vrouwen willen graag de optie open houden om zichzelf ongestraft een "pittig, kort kapsel" aan te laten meten (als ze bv uiteindelijk "de buit" (een man) binnen hebben of kinderen krijgen). De mannelijke bevolking is hier niet van gediend en een groot deel van de vrouwelijke kant ook niet.
Die laatste drie woorden maken het dan weer een commen sense postquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar dat is het niet. Mannen vinden kort haar niet sexyer of even sexy als lang haar, en dat zullen ze ook nooit vinden (wederom uitzonderingen daargelaten).
Doodzonde inderdaad. maar ik zou haar nog steeds doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:08 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, als sommige vrouwen zichzelf onaantrekkelijk willen maken moet dat kunnen. Behalve dan dat het voor sommige vrouwen zoals Emma doodzonde is.
Niemand zegt dan ook dat het niet mag. Er wordt enkel een mening over gegeven. Daar ging dit topic toch over?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:08 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, als sommige vrouwen zichzelf onaantrekkelijk willen maken moet dat kunnen. Behalve dan dat het voor sommige vrouwen zoals Emma doodzonde is.
Ik gaf ook gewoon mijn mening maar als dat niet de mening van bepaalde "mannen" is dan is het blijkbaar niet geldig of word het meteen in twijfel getrokkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:10 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Niemand zegt dan ook dat het niet mag. Er wordt enkel een mening over gegeven. Daar ging dit topic toch over?
Doet het pijn, die knoet van je mede-PR-er?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die laatste drie woorden maken het dan weer een commen sense post
Ik vind het haar verdomde goed staan namelijk en vind haar niet minder sexy hierdoor. Vond het altijd al een aantrekkelijke dame. En kapsel is maar 1 onderdeel van een uiterlijk dat dat bepaald ook.
Nee, zo zit het niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik gaf ook gewoon mijn mening maar als dat niet de mening van bepaalde "mannen" is dan is het blijkbaar niet geldig of word het meteen in twijfel getrokken
Ze is de manager-PR... ik moet welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:15 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Doet het pijn, die knoet van je mede-PR-er?.
Kom op, wie kan er nu het beste het uiterlijk van een vrouw beoordelen? Voor welk geslacht is het nu al eeuwenlang van levensbelang om daar een perfect oog voor te hebben?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik gaf ook gewoon mijn mening maar als dat niet de mening van bepaalde "mannen" is dan is het blijkbaar niet geldig of word het meteen in twijfel getrokken
Wat een klets, vrouwen zien ook echt wel of een vrouw mooi is hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:19 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Kom op, wie kan er nu het beste het uiterlijk van een vrouw beoordelen? Voor welk geslacht is het nu al eeuwenlang van levensbelang om daar een perfect oog voor te hebben?
Een pittig kort kapsel aanhangster als manager? Run Forest, run!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ze is de manager-PR... ik moet wel
Natuurlijk, zo lang we het er maar over eens zijn dat het in principe wel mag.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:10 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Niemand zegt dan ook dat het niet mag. Er wordt enkel een mening over gegeven. Daar ging dit topic toch over?
Nou, alle vrouwen die het "Emma best wel vinden staan, dit kapsel, lekker zelfverzekerd" kunnen we toch hopelijk wel van de lijst afvoeren, nee?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een klets, vrouwen zien ook echt wel of een vrouw mooi is hoor.
Uit dit topic blijkt maar weer eens dat dat toch niet zo is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, wie zal het zeggen, smaken verschillen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:26 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Uit dit topic blijkt maar weer eens dat dat toch niet zo is.
Neen. Alleen vrouwen en homo's vinden dat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:48 schreef controlaltdelete het volgende:
ik vind het niet lelijk staan hoor. Rare hetze ook altijd van puberend fok over vrouwen met korte kapsels. Er zijn tig vrouwen bij wie het leuk staat en evengoed vrouwelijk blijven. Maar kleed je als een kerel en gedraag je je als een bouwvakker dan kom je snel als een pot over. Bovendien zie ik ook zat vrouwen met lang, pluizig en dun haar waar ik van denk knip het af!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:
Neen. Mevr Watson was aantrekkelijk met lang haar, ze kan het weer worden, maar in de tussentijd zou ik het er niet op kunnen. Zo simpel ligt dat. Wat jij er als vrouw van vindt is totaal oninteressant.quote:
Nee ja dat is goed lieverd, maar je doet net alsof vrouwen dat niet kunnen zeggen, en dat maakt je nogal dom.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:05 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Neen. Mevr Watson was aantrekkelijk met lang haar, ze kan het weer worden, maar in de tussentijd zou ik het er niet op kunnen. Zo simpel ligt dat. Wat jij er als vrouw van vindt is totaal oninteressant.
Integendeel. De vrouwen in dit soort topics zijn dom. Ze brengen het namelijk niet alleen alsof ze het zelf mooi vinden (moeten zij weten), maar ook zo alsof zij een opinie hebben die gelijk is aan die van mannen. Dat is onzin, de enige groep die kan beoordelen of een vrouw aantrekkelijk is, is de mannen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ja dat is goed lieverd, maar je doet net alsof vrouwen dat niet kunnen zeggen, en dat maakt je nogal dom.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:26 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Integendeel. De vrouwen in dit soort topics zijn dom. Ze brengen het namelijk niet alleen alsof ze het zelf mooi vinden (moeten zij weten), maar ook zo alsof zij een opinie hebben die gelijk is aan die van mannen. Dat is onzin, de enige groep die kan beoordelen of een vrouw aantrekkelijk is, is de mannen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:26 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Integendeel. De vrouwen in dit soort topics zijn dom. Ze brengen het namelijk niet alleen alsof ze het zelf mooi vinden (moeten zij weten), maar ook zo alsof zij een opinie hebben die gelijk is aan die van mannen. Dat is onzin, de enige groep die kan beoordelen of een vrouw aantrekkelijk is, is de mannen.
Dapper dat je die afwijking toegeeft.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:05 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Neen. Mevr Watson was aantrekkelijk met lang haar, ze kan het weer worden, maar in de tussentijd zou ik het er niet op kunnen. Zo simpel ligt dat. Wat jij er als vrouw van vindt is totaal oninteressant.
Eeuwenlang ???? Eeuwen geleden vond men dikke vrouwen mooi en ze moesten, behalve haar op hun hoofd, ook lekker veel schaamhaar hebben. Dat was in die tijd sexyquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:19 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Kom op, wie kan er nu het beste het uiterlijk van een vrouw beoordelen? Voor welk geslacht is het nu al eeuwenlang van levensbelang om daar een perfect oog voor te hebben?
Het is toch ook irrelevant wat vrouwen van andere vrouwen vinden? Mannen moeten er kinderen mee maken hoor. De korte pittige kapsels en hun vrouwelijke aanhangsters kunnen best in een hoekje gaan zitten brommen, maar daar komt weinig productiefs van.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dapper dat je die afwijking toegeeft.
Inderdaad, jij bent tenminste een onafhankelijke vrouwquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:58 schreef deedeetee het volgende:
Ik zie er overgens het nut niet van in om mijn haarlengte aan te passen aan wat mannen sexy vinden. Als ze ergens een probleem hebben dan zullen ze dat zelf moeten oplossen. Niet met behulp van mijn haardos dus.
Kijk, daar ga je al weer als vrouw, je begrijpt niet dat het voor een man veel erger is als een vrouw zo'n kort rattekoppie heeft dan wanneer ze wat voller is hoor. Schaamhaar is helemaal wat anders, dat is een modetrend en interesseert de meeste mannen uiteindelijk niet zoveel. Sorry, maar zo zie je maar dat je als vrouw niet begrijpt hoe een man denkt. En verder moet je vooral zelf weten wat je met je haar doet, maar het lijkt me gezien de duidelijke trendin de reacties in dit en andere topics geen onterechte conclusie dat je jezelf daarmee wel een stuk minder aantrekkelijk maakt voor het overgrote merendeel van de mannen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:58 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Eeuwenlang ???? Eeuwen geleden vond men dikke vrouwen mooi en ze moesten, behalve haar op hun hoofd, ook lekker veel schaamhaar hebben. Dat was in die tijd sexy![]()
Die magere geschoren scharminkels van tegenwoordig zou men toen erg lelijk gevonden hebben.
Ik zie er overgens het nut niet van in om mijn haarlengte aan te passen aan wat mannen sexy vinden. Als ze ergens een probleem hebben dan zullen ze dat zelf moeten oplossen. Niet met behulp van mijn haardos dus.
3 kinderen en heel erg kort haar !quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:59 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Het is toch ook irrelevant wat vrouwen van andere vrouwen vinden? Mannen moeten er kinderen mee maken hoor. De korte pittige kapsels en hun vrouwelijke aanhangsters kunnen best in een hoekje gaan zitten brommen, maar daar komt weinig productiefs van.
Heeft je man een "feestje van zijn werk" in Amsterdam komend weekend soms?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
3 kinderen en heel erg kort haar !![]()
![]()
![]()
![]()
En man die háár nodig heeft om een kindje te maken is echt errug zieligEen echte vent heeft aan een gewone vrouw en hoeft geen haar te zien om in de stemming te komen.
Ja en dat is nou juist het punt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:51 schreef senesta het volgende:
Ik vind haar met kort haar iets mysterieus hebben, iets zelfverzekerds en minder meisjesachtig..
Met dien verstande dat dat van die lingerie meteen opgelost kan worden. Dat van dat korte haar duurt mááánden. De enige reden dat vrouwen niet massaal gedumpt worden als ze hun haar kort knippen is omdat het huwelijksvermogensrecht niet meewerkt, alsmede dat je als man tegen die tijd meestal wel een neukertje buiten de deur hebt, en zo'n onbezoldigde huishoudster is ook wat waard.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:16 schreef keesjeislief het volgende:
Dit topic doet me trouwens terugdenken aan een ander topic van een tijdje terug, waarin een vrouw vertelde dat ze thuiskwam en haar man aantrof in haar lingerie. Nou, dat was toch allemaal wat hoor, hij was zijn mannelijkheid meteen verloren volgens het overgrote deel van de dames daar. Vergelijk het daar maar mee, kort haar bij een vrouw is voor 99% van de mannen minstens even aseksueel als je man in jouw lingerie aantreffen.
Als mijn man me alleen zou houden om de lengte van mijn haar dan zou ik hem liever kwijt dan rijk zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:31 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Met dien verstande dat dat van die lingerie meteen opgelost kan worden. Dat van dat korte haar duurt mááánden. De enige reden dat vrouwen niet massaal gedumpt worden als ze hun haar kort knippen is omdat het huwelijksvermogensrecht niet meewerkt, alsmede dat je als man tegen die tijd meestal wel een neukertje buiten de deur hebt, en zo'n onbezoldigde huishoudster is ook wat waard.
Ik vind de baard niet mooi, maar ik vond lang haar hem wel goed staanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:16 schreef speknek het volgende:
illustratie:
[ afbeelding ]
Wat staat het hem goed heh, mannen met baarden, die zijn zelfverzekerd.
(edit keesjeislief's voorbeeld is geheel volgens stijl beter en QED)
Typische vrouwenreactie. 'Hoi, ik mismaak mezelf, maar dat heeft geen gevolgen hoor. En als dat wel gevolgen heeft is dat SCHANDALIG@@!!@$# lalalala'quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Als mijn man me alleen zou houden om de lengte van mijn haar dan zou ik hem liever kwijt dan rijk zijn
Maar misschien voelen mannen zich zelf wel minder zeker als ze een vrouw naast zich hebben die weet wat ze wil en doet waar ze zich zelf goed bij voelt![]()
* senesta gaat eens achteruit zitten
ik zie echt wel wanneer een man mooi is hoor! En deze lange baard staat hem hartstikke goed!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind de baard niet mooi, maar ik vond lang haar hem wel goed staan
Precies, bij zo'n jong meisje staat dat nergens naar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
Wat zondeik vind dat je alleen zulk haar kunt nemen als je er verder bijzonder vrouwelijk uit ziet (lees, grote boobs enzo) want anders is het al snel veel te jongensachtig..
Niet dat ze nu ineens lelijk is hoor, maar ik vond het vorige veel leuker..
Precies. Het is echt zo lekker mannelijk, mysterieus ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:48 schreef speknek het volgende:
[..]
ik zie echt wel wanneer een man mooi is hoor! En deze lange baard staat hem hartstikke goed!
Dat mag jij best vinden van mijquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:48 schreef speknek het volgende:
[..]
ik zie echt wel wanneer een man mooi is hoor! En deze lange baard staat hem hartstikke goed!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:53 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Neen. Alleen vrouwen en homo's vinden dat.
Waarom moet je lachen om wat mannen aantrekkelijk vinden? Wat is daar grappig aan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:11 schreef deedeetee het volgende:
Hilarisch hoor dat * er moet lang haar op zitten gedoe *![]()
Vind overgens weer wel dat mannen idd zelf maar moeten uitmaken wat ze aantrekkelijk vinden in een vrouw, ik moet er wel vreselijk om lachen. Mja ik moet zo vaak om mannen lachen
Waarschijnlijk is 'r man zo cuckold dat lachen de natuurlijke reactie wordt op een man die zegt "ik wil".quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:32 schreef Sachertorte het volgende:
Waarom moet je lachen om wat mannen aantrekkelijk vinden? Wat is daar grappig aan?
Op zich niks maar iemand opeens niet meer aantrekkelijk vinden omdat de haren kort zijn geknipt, tja dat vind ik toch wel lachwekkend hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:32 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Waarom moet je lachen om wat mannen aantrekkelijk vinden? Wat is daar grappig aan?
Als jouw man graag in lingerie rond zou lopen, vind je hem dan nog even aantrekkelijk? Hij blijft dezelfde persoon, en als hij zijn kleren erover aantrekt zie je het ook niet meer, dus wat maakt het dan nog uit?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:05 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Op zich niks maar iemand opeens niet meer aantrekkelijk vinden omdat de haren kort zijn geknipt, tja dat vind ik toch wel lachwekkend hoor.
Het is immers nog steeds dezelfde persoon en als ze het haar onder een muts stopt zie je het ook niet meer. Wat is dan het verschil ?
Nee hoor helemaal niet, maar ik vind het nog steeds lachwekkend om daar zo'n punt van te maken. Echt iets voor een man.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:16 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Als jouw man graag in lingerie rond zou lopen, vind je hem dan nog even aantrekkelijk? Hij blijft dezelfde persoon, en als hij zijn kleren erover aantrekt zie je het ook niet meer, dus wat maakt het dan nog uit?
Is het nou echt zo moeilijk om te accepteren dat het voor veel mannen een belangrijk deel van de aantrekkelijkheid van een vrouw uitmaakt?.
Zeg je nu dat het jou niet zou uitmaken als jouw man lingerie zou dragen? En denk je niet dat het wat realistischer zou zijn om mannen zelf te laten beslissen wat zij al dan niet belangrijk vinden? Of heb je er ook geen probleem mee als een man jou komt vertellen wat jij al dan niet aantrekkelijk dient te vinden aan een man?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet, maar ik vind het nog steeds lachwekkend om daar zo'n punt van te maken. Echt iets voor een man.
Nee zo'n onzinnige opmerking is eik geen antwoord waard. Daarom negeerde ik het.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:22 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Zeg je nu dat het jou niet zou uitmaken als jouw man lingerie zou dragen?
Natuurlijk. Ik zeg toch immers niet dat mannen zelf niet mogen beslissen wat zij belangrijk vinden, dat mogen ze van mij helemaal zelf doen. Ik lach wel.quote:En denk je niet dat het wat realistischer zou zijn om mannen zelf te laten beslissen wat zij al dan niet belangrijk vinden?
Daar zou ik óók om moeten lachen. Dat maak ik namelijk zelf wel uit.quote:Of heb je er ook geen probleem mee als een man jou komt vertellen wat jij al dan niet aantrekkelijk dient te vinden aan een man?
Vandaar dat je oud en alleen zult stervenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:11 schreef deedeetee het volgende:
Hilarisch hoor dat * er moet lang haar op zitten gedoe *![]()
Vind overgens weer wel dat mannen idd zelf maar moeten uitmaken wat ze aantrekkelijk vinden in een vrouw, ik moet er wel vreselijk om lachen. Mja ik moet zo vaak om mannen lachen
Het is natuurlijk ook een verschil, Watson en alle andere celebs zijn gewoon fapmateriaal, maar als ze een echte vrouw vinden en ermee gaan, zullen ze denk ik sowieso anders reageren. De meeste.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:05 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Op zich niks maar iemand opeens niet meer aantrekkelijk vinden omdat de haren kort zijn geknipt, tja dat vind ik toch wel lachwekkend hoor.
Het is immers nog steeds dezelfde persoon en als ze het haar onder een muts stopt zie je het ook niet meer. Wat is dan het verschil ?
Dat noemen we beleefd zijn. Het is niet alsof elke man spontaan begint te braken als een kortharig vrouwmens voorbij komt lopen. Alhoewel hij wel van binnen een beetje sterft (en tevens opgewonden raakt, want vrouw).quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:15 schreef Marouska het volgende:
Wat een kinderachtig gezeik weer. Ik heb zelf kort haar, en de be-bier-buikte bouwvakkers van om de hoek fluiten nog steeds even hard en veelvuldig als toen het nog tot over m'n schouders was ("Yessss...!!"). Ik heb in het dagelijkse leven oprecht nooit wat van de in dit topic beschreven anti-reactie van mannen op kort haar gemerkt....?
![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:24 schreef Ringo het volgende:
De clichémannetjes hebben hun gal weer kunnen spuien. Alsof hun speelgoed is afgepakt..
Ik vind het wel stoer!.
Gaat het een beetje met je? Jij bent degene die de grootste bek heeft hier, de rest zegt gewoon dat ze het niet mooi vinden. Hier is een liedje speuciaal voor jou:quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:28 schreef Ringo het volgende:
Ze heeft een mooi rond hoofd en een fijn poppengezicht. Haar ogen zijn.
Toch een prettig idee dat het Panoramalezende klootjesvolk, pakweg 90% van alle mannen, nu kokhalzend aan haar voorbijloopt. Verschil moet er zijn..
Ach gut, voel je je beledigd?quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:43 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
[..]
Gaat het een beetje met je? Jij bent degene die de grootste bek heeft hier, de rest zegt gewoon dat ze het niet mooi vinden. Hier is een liedje speuciaal voor jou:
Ja er moet iemand alle afdankertjes langsgaan om ze een goed gevoel te geven, ik vind je een heldquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:28 schreef Ringo het volgende:
Toch een prettig idee dat het Panoramalezende klootjesvolk, pakweg 90% van alle mannen, nu kokhalzend aan haar voorbijloopt. Verschil moet er zijn..
Zo ben ik.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja er moet iemand alle afdankertjes langsgaan om ze een goed gevoel te geven, ik vind je een held.
Helemaal niet, maar het is nogal kansloos om zo'n grote bek te hebben, vooral als de dingen die je zegt kant noch wal raken. Zet je jezelf nogal mee voor lul, zeg maar.quote:
Het raakt je echt, hè?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:00 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar het is nogal kansloos om zo'n grote bek te hebben, vooral als de dingen die je zegt kant noch wal raken. Zet je jezelf nogal mee voor lul, zeg maar.
Dus 90% van de mannen is klootjesvolk omdat ze dit niet mooi vinden?quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:28 schreef Ringo het volgende:
Dat zeg ik.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:06 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Dus 90% van de mannen is klootjesvolk omdat ze dit niet mooi vinden?
Lol oke nou als jij dat mooier vind kan jij lekker die kort geknipte vrouwen vol gaan blaffen.quote:
- Ik vind het heel dom dat ze het heeft gedaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:12 schreef HappyGirl91 het volgende:
- Ik vind het heel stoer dat ze het heeft gedaan
- Het staat 'r leuk!
- Het is haar, mensen.
Dat dus. Elke meid met kort haar = een grote no no. Klaar. En mannen die zeggen dat het voor hun niet zo is liegen om in je broekje te komen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:16 schreef keesjeislief het volgende:
Dit topic doet me trouwens terugdenken aan een ander topic van een tijdje terug, waarin een vrouw vertelde dat ze thuiskwam en haar man aantrof in haar lingerie. Nou, dat was toch allemaal wat hoor, hij was zijn mannelijkheid meteen verloren volgens het overgrote deel van de dames daar. Vergelijk het daar maar mee, kort haar bij een vrouw is voor 99% van de mannen minstens even aseksueel als je man in jouw lingerie aantreffen.
Dat is geen mening maar een feit.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. Elke meid met kort haar = een grote no no. Klaar. En mannen die zeggen dat het voor hun niet zo is liegen om in je broekje te komen.
Dat praktischer hoor je vaker als argument, maar begrijp ik niet veel van. Wat is er nu makkelijker, lang haar op een staartje binden/borstel doorheen halen 's morgens of je door het liggen verneukte korte kapsels weer in model zien te krijgen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Volgens mij vindt Emma Watson het alleen maar fijn dat er nu niet zoveel mensen meer op haar geilen. En daarnaast is het praktischer voor haarzelf.
Maar als het mijn vriendin zou zijn dwong ik haar een pruik te dragen
Ik had wel lang haar vroegah (quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb nooit lang haar gehad, maar ik denk dat het irritant is met wassen/afdrogen en dat het vaak je zicht belemmert tijdens het bukken, zwemmen, motor rijden, ik noem maar iets..
Ja, iets lelijks!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik moet zeggen, ze kan het hebben. Het heeft iets bij haar.
De gaycard, ik dacht al, waar blijft ie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:45 schreef Scorpie het volgende:
En Ringo, jij bent gewoon blij dat je je homo-erotische fantasietjes nu kan botvieren op een Emma Watson met pittig kort rood kapsel.
Het is natuurlijk niet de enige factorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:08 schreef Enfermera het volgende:
Omdat 't 'r niet om gaat wat jij d'r van vindt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:38 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vond het bij Rihanna niet wat.
Bij Keira Knightley niet wat.
Bij Sylvie niet wat. (Ik weet het, andere omstandigheden, maar gaat om het kapsel alleen he)
En nee ik vind het bij Emma Watson ook niet wat.
Waaaaarom in godsnaam?![]()
![]()
ja dat snap ik ook nooit. Kort is niet makkelijker.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:17 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Dat praktischer hoor je vaker als argument, maar begrijp ik niet veel van. Wat is er nu makkelijker, lang haar op een staartje binden/borstel doorheen halen 's morgens of je door het liggen verneukte korte kapsels weer in model zien te krijgen?.
Toch fijn dat ook die mogelijkheid in optie wordt genomen...quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:46 schreef waht het volgende:
[..]
En dan is daar de mogelijkheid dat jij er toch nog fatsoenlijk uitziet met een pittig kort kapsel.
GTFOquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:28 schreef Ringo het volgende:
Nee, JIJ bent sneu... Laat een vrouw een vrouw zijn en een man een man. En laat de kortharigen zonder penis lekker in een hoekje wegrotten. Eenzaam stervend met het hart vervuld van spijt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:08 schreef Enfermera het volgende:
Dit is de haar variant op de biseksueel. Vlees noch vis.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou d'r nog steeds vol in d'r bek spuiten nadat ik 'r heb uitgewoond. Daarna natuurlijk een lekker wijf met lang haar zoeken.
Ze zouden het strafbaar moeten stellen imo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee, JIJ bent sneu... Laat een vrouw een vrouw zijn en een man een man. En laat de kortharigen zonder penis lekker in een hoekje wegrotten. Eenzaam stervend met het hart vervuld van spijt.
Ja, fascisten ook. Ik sta daar boven.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
GTFO
Kwajongenskop.
Sommige mannen hebben principes Ringo.
Inderdaad. Net als mannen boven de 12 in korte broeken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze zouden het strafbaar moeten stellen imo.
Dat jij nu van die lelijke benen hebtquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Inderdaad. Net als mannen boven de 12 in korte broeken.
Joh, ga bij je moeder aan d'r tiet sabbelen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:47 schreef Samson het volgende:
Djeez, wat zonde zeg, en ze is nu juist op de leeftijd dat ze er het mooist uit kan zien, en dan gaat ze voor deze sneue look. zonde, zonde, zonde...
quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Joh, ga bij je moeder aan d'r tiet sabbelen.. Haar groeit gewoon weer aan, betrekkelijk snel, ze is niet voor het leven getekend.
Sneue gaylords..
Flikker aub op met uw zelfprojectie qua seksuele geaardheid meneer, echte mannen houden gewoon van vrouwen met lang haar, deal with it zou ik zeggenquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Joh, ga bij je moeder aan d'r tiet sabbelen.. Haar groeit gewoon weer aan, betrekkelijk snel, ze is niet voor het leven getekend.
Sneue gaylords..
Relax joh.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Sneue gaylords..
Als liefhebber van pittig korte kapsels ben je wel wat gewend lijkt mequote:Op zondag 15 augustus 2010 17:19 schreef Ringo het volgende:
En als kwaaie bokito's klimmen ze uit hun bomen..
zo bedoel je?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:19 schreef Ringo het volgende:
En als kwaaie bokito's klimmen ze uit hun bomen..
Arme voetballers.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Inderdaad. Net als mannen boven de 12 in korte broeken.
Het staat oke, maar een STUK minder leuk als met lang haar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:12 schreef HappyGirl91 het volgende:
- Ik vind het heel stoer dat ze het heeft gedaan
- Het staat 'r leuk!
- Het is haar, mensen.
Niet erg mooi. Doet me denken aan dat ene model... uhhhh ben even de naam kwijt...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:38 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden LIF bezoekers er nu van? Ik vind het haar wel staan. Alleen het maakt haar meteen zo jongensachtig. Het is net een jongen zo.
Meningen?
Meestal wel ja. Er zijn zeker vrouwen die kort heel goed kunnen hebben (Halle Berry). Beter dan lang soms. Anderen staat het weer totaal niet en weer anderen kunnen beide wel hebben, maar zien er beter uit met lang.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:30 schreef Nezhi het volgende:
Niks tegen kort haar bij vrouwen maar bij haar staat lang haar gewoon mooier
Precies wat ik dacht ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:24 schreef gelly het volgende:
Maar kom op zeg, dit is toch net een moeke van in de 30 die net een zak bananen heeft gekocht op de markt ? Lekkere comfortabele sandalen erbij aan, direkwartbroek.
[ afbeelding ]
Als er in dit soort topics nog één iemand het over Halle Berry en Rihanna gaat hebben ga ik gillen als een hysterisch wief!quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meestal wel ja. Er zijn zeker vrouwen die kort heel goed kunnen hebben (Halle Berry). Beter dan lang soms.
Dat ben je ook. Inclusief pittig kapsel waarschijnlijk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als er in dit soort topics nog één iemand het over Halle Berry en Rihanna gaat hebben ga ik gillen als een hysterisch wief!
Aaaah, it's a boyquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:38 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden LIF bezoekers er nu van? Ik vind het haar wel staan. Alleen het maakt haar meteen zo jongensachtig. Het is net een jongen zo.
Meningen?
Ah joh, zeur niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als er in dit soort topics nog één iemand het over Halle Berry en Rihanna gaat hebben ga ik gillen als een hysterisch wief!
Ik vind het bij Hally Berry en bij Rihanna ook niet echt mooiquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lang haar staat ze gewoon beter idd.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:55 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik vind het bij Hally Berry en bij Rihanna ook niet echt mooi
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is pas een afknapper!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:29 schreef Lienekien het volgende:
Ze heeft d'r vestje verkeerd geknoopt!
Sinds wanneer is incest bon ton in jouw familie?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:42 schreef Ringo het volgende:
Ze lijkt een beetje op mijn broer met make-up,,
!
Alleen de eerste van die laatste reeks foto's. Het viel me ineens op,quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:18 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Sinds wanneer is incest bon ton in jouw familie?
Heeft je broer nog wel zijn lange lokken? Dan wil ik wel nader tot hem komenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Alleen de eerste van die laatste reeks foto's. Het viel me ineens op,!
5mm stekels en een baard.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:27 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Heeft je broer nog wel zijn lange lokken? Dan wil ik wel nader tot hem komen
Hmm, die baard kan ik me nog wel overheen zetten, maar die stekelsquote:
Wauw, doet ze goed.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:41 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Ze studeert dus aan de Brown-universiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |