^^ Dat dus. En foto's van jongetjes bekijken is niet mijn hobby...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:40 schreef Deetch het volgende:
tis net een jongetje. Verder wel een pittig kort kapsel
Nee, op haar Facebook meldde ze dit:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:40 schreef Zero33 het volgende:
euh neej, is het niet toevallig voor een film ofso?? Als bij Demie Moore of Kate Beckinsale?
quote:Dear all. Cut my hair off a few days ago... Feels incredible. I love it. I've wanted to do this for years and years; it's the most liberating thing ever. Hope you like. Big love from Emma x
Haar vind ik nog vrouwelijkheid uitstralen raar genoeg.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mwa staat op zich wel, net zoals Keira Knightley
Als vrouwen met kort haar jongetjes zijn heb ik hier nog wel een paar topless chicks voor je.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:42 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat dus. En foto's van jongetjes bekijken is niet mijn hobby...
dit:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:48 schreef controlaltdelete het volgende:
ik vind het niet lelijk staan hoor. Rare hetze ook altijd van puberend fok over vrouwen met korte kapsels. Er zijn tig vrouwen bij wie het leuk staat en evengoed vrouwelijk blijven. Maar kleed je als een kerel en gedraag je je als een bouwvakker dan kom je snel als een pot over. Bovendien zie ik ook zat vrouwen met lang, pluizig en dun haar waar ik van denk knip het af!
Bronnen voor deze feiten?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:02 schreef OldJeller het volgende:
Lelijk.
Vrouwen met lang haar zijn 99 van de 100 keer mooier dan dat ze kort haar hebben. Uitzonderingen dus daargelaten.
Dat wat bekendheden (die altijd wat excentrieker zijn en periodes hebben) hun haar kort doen, is nog geen goedkeuring van het 'pittige, korte, stoere kapsel'.
En jawel, lang haar is een deel van de vrouwelijkheid van vrouwen.
is een vergelijking van lik mijn vestje. En die vrouwen dan die dun, ielig haar hebben? Ik zie ze vaak zat lopen, kijk je ze haast op de schedel maar omdat ze gehersenspoeld zijn denken ze dat dit lange dunne touw wat aan hun kop hangt, vrouwelijk en sexy is. Kun je het beter korter knippen zodat er meer vollume ontstaat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:02 schreef OldJeller het volgende:
Lelijk.
Vrouwen met lang haar zijn 99 van de 100 keer mooier dan dat ze kort haar hebben. Uitzonderingen dus daargelaten.
Dat wat bekendheden (die altijd wat excentrieker zijn en periodes hebben) hun haar kort doen, is nog geen goedkeuring van het 'pittige, korte, stoere kapsel'.
En jawel, lang haar is een deel van de vrouwelijkheid van vrouwen.
Dit is hetzelfde als zeggen over iemand die in een vuilniszak is 'gekleed': "oh, best leuk.. die kan het hebben."
Oja, hoe kon ik het vergeten.quote:
Dun haar blijft dun, ook al is het kort. Of er moet een zooi gel/wax in. Nee, daar wordt het mooi van. Je wilt onterecht doen denken dat vrouwen met een 'pittig kapsel' (quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
is een vergelijking van lik mijn vestje. En die vrouwen dan die dun, ielig haar hebben? Ik zie ze vaak zat lopen, kijk je ze haast op de schedel maar omdat ze gehersenspoeld zijn denken ze dat dit lange dunne touw wat aan hun kop hangt, vrouwelijk en sexy is. Kun je het beter korter knippen zodat er meer vollume ontstaat.
Iemand als Hall Berry bijv vind ik veel mooier met kort haar want dan komt haar gezicht veel mooier uit. Vind ik ook voor Emma opgaan en zelfs Paris Hilton is met kortere coup beter te pruimen.
blablabla.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
is een vergelijking van lik mijn vestje. En die vrouwen dan die dun, ielig haar hebben? Ik zie ze vaak zat lopen, kijk je ze haast op de schedel maar omdat ze gehersenspoeld zijn denken ze dat dit lange dunne touw wat aan hun kop hangt, vrouwelijk en sexy is. Kun je het beter korter knippen zodat er meer vollume ontstaat.
Iemand als Hall Berry bijv vind ik veel mooier met kort haar want dan komt haar gezicht veel mooier uit. Vind ik ook voor Emma opgaan en zelfs Paris Hilton is met kortere coup beter te pruimen.
Goed samengevat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:33 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
blablabla.
een vrouw met kort haar is lelijker dan lang met haar.
slotje
Nee hoor dat hoor je mij niet zeggen. Ik zei alleen dat ik ook zat vrouwen zie die met lang, dun en vlassig haar rondlopen alleen maar omdat ze lang haar willen hebben terwijl het bij hun geen porum is. Doordat het haar lang is wordt het zwaar waardoor je weer op hun schedel kan kijken. Ik zeg dan: zet de schaar er in en laat je een bob aanmeten ofzo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:29 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dun haar blijft dun, ook al is het kort. Of er moet een zooi gel/wax in. Nee, daar wordt het mooi van. Je wilt onterecht doen denken dat vrouwen met een 'pittig kapsel' () hun haar kort hebben geknipt omdat ze dun haar hebben. Zullen er waarschijnlijk percentueel net zoveel zijn als mensen die dik zijn en er echt niets aan kunnen doen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:36 schreef L3viathan het volgende:
Typisch dat hier alleen vrouwen reageren dat het haar goed staat![]()
Zeker allemaal blij dat er weer concurrentie minder is
Lezen jullie bewust de reacties niet waar mannen zeggen dat dat kapsel haar wel staat?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:39 schreef DroogDok het volgende:
Ik zie een trent, de reagerende dames vinden het mooi, de mannen niet.
edit: spuit 11 zie ik.
Doe eens een qoute dan? Zag er maar 1 en die houd ook van Keira Nightley, dus ja....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:44 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Lezen jullie bewust de reacties niet waar mannen zeggen dat dat kapsel haar wel staat?
dit dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dit:
[ afbeelding ]
vs plaatje uit de OP.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:55 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Doe eens een qoute dan? Zag er maar 1 en die houd ook van Keira Nightley, dus ja....
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mwa staat op zich wel, net zoals Keira Knightley
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:58 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik vind het wel mooi, past wel bij haar.
Maar lang haar is toch mooier.![]()
Ze zeggen wel erbij dat ze langer haar mooier vinden, maar ze vinden dat kort kapsel niet lelijk iig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:32 schreef don-diablo het volgende:
Vind dat ze het wel kan hebben, maar vond dat lange toch mooier. Laat zulk kort haar maar over aan vrouwen zoals Rockabella die staat het veeeeel beter imo.
Dat zijn overduidelijk allemaal leugensquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:02 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ze zeggen wel erbij dat ze langer haar mooier vinden, maar ze vinden dat kort kapsel niet lelijk iig.
Zelf vind ik het als vrouw niet mooi, dus jullie hebben het sowieso mis.
Wat een non argument. Succes met het verder vedelen van hokjes.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:11 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Dat zijn overduidelijk allemaal leugens
Het is inderdaad nóg meer op een jongen gaan lijken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:40 schreef Deetch het volgende:
tis net een jongetje. Verder wel een pittig kort kapsel
Precies, tuinbroek erbij aan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:55 schreef Enfermera het volgende:
Ik vind het fucking stoeren ze kan het goed hebben
![]()
Ik vind de lengte van het haar en sexuele aantrekkingskracht ook bij mannen met elkaar te maken hebben hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:08 schreef Enfermera het volgende:
Uiteindelijk gaat het volgens de meeste mannen om een vrouw die minder vrouwelijk is geworden, alleen maar omdat ze haar haar afknipt? Vrouwelijkheid en sexuele aantrekkingskracht hangt af van de lengte van je haar? Sneu hoor.
Het is een onderdeel dat je vrouwelijker maakt. Net als borsten, heupen, gezichtskenmerken, kont, you name it. Ga je een vrouw vanaf het begin als een jongen gaat aankleden en een jongenskapsel geven en dat meisje heeft geen borsten, mooie heupen, whatever, dan is de kans groot dat je haar gewoon als jongen ziet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:08 schreef Enfermera het volgende:
Ik vind dat mannen altijd zo snel kunnen zeiken over vrouwen die hun haar kort knippen. Alle stereotypen komen voorbij dan inderdaad, zoals je al zegt.![]()
Uiteindelijk gaat het volgens de meeste mannen om een vrouw die minder vrouwelijk is geworden, alleen maar omdat ze haar haar afknipt? Vrouwelijkheid en sexuele aantrekkingskracht hangt af van de lengte van je haar? Sneu hoor.
Sure, het heeft er vast mee te maken. Maar hoe ze hier veroordeeld wordt, en vaak vrouwen met kort haar vind ik gewoon jammer .Tis ook wel een kwestie van smaak natuurlijk, het is maar net waar je van houdt. Maar vrouwen gelijk diskwalificeren als lesbo en dat soort dingen vind ik gewoon sneu.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:14 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik vind de lengte van het haar en sexuele aantrekkingskracht ook bij mannen met elkaar te maken hebben hoor.
Een man met lang haar is in mijn ogen toch ook echt veel minder aantrekkelijk. Dat is gewoon niet mannelijk
Ja. Waarom denk je dat ze de hoofddoek hebben geintroduceerd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:08 schreef Enfermera het volgende:
Uiteindelijk gaat het volgens de meeste mannen om een vrouw die minder vrouwelijk is geworden, alleen maar omdat ze haar haar afknipt? Vrouwelijkheid en sexuele aantrekkingskracht hangt af van de lengte van je haar?
Dat zeg ik toch ook niet. Ik zeg juist dat zij het goed kan hebben. VIND ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is een onderdeel dat je vrouwelijker maakt. Net als borsten, heupen, gezichtskenmerken, kont, you name it. Ga je een vrouw vanaf het begin als een jongen gaat aankleden en een jongenskapsel geven en dat meisje heeft geen borsten, mooie heupen, whatever, dan is de kans groot dat je haar gewoon als jongen ziet.
Als vrouwen van nature zo vrouwelijk zijn, waarom hebben velen dan make-up en bepaalde kleding nodig om dat extra te benadrukken?
Het ligt aan de persoon. Sommigen hebben dat gewoon nodig. Een vrouw dat sowieso mooi is, kan zo'n kapsel wel hebben, maar lang niet bij iedereen.
Trouwens, om iemand anders zijn/haar mening 'sneu' te bestempelen omdat je er niet mee eens bent vind ik zelf een beetje sneu.
Ach dat moet je eigenlijk met een flinke korrel zout nemen, het is erg makkelijk om op internet een grote mond op te zetten en een ongenuanceerde mening te uittenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sure, het heeft er vast mee te maken. Maar hoe ze hier veroordeeld wordt, en vaak vrouwen met kort haar vind ik gewoon jammer .Tis ook wel een kwestie van smaak natuurlijk, het is maar net waar je van houdt. Maar vrouwen gelijk diskwalificeren als lesbo en dat soort dingen vind ik gewoon sneu.
Mannen zeiken snel omdat ze puur op uiterlijk beoordelen. Als daar iets mee gebeurt is er alle reden om de betreffende vrouw te degraderen of promoveren. (Laat wel even duidelijk zijn dat weinig mannen Emma zullen afwijzen op basis van dat haar.)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:08 schreef Enfermera het volgende:
Ik vind dat mannen altijd zo snel kunnen zeiken over vrouwen die hun haar kort knippen. Alle stereotypen komen voorbij dan inderdaad, zoals je al zegt.![]()
Ik heb het hier over:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet. Ik zeg juist dat zij het goed kan hebben. VIND ik.
Is mijn mening, mag ik toch verkondigen hier, net als anderen die van hun?Ik zeg toch alleen maar dat ik het oneens ben met anderen, en waarom ik dat vind. Het kan nog ruiger hier op Fok, ik vind dat ik nog aardig netjes blijf.
Je zegt dat de meeste mannen haar minder vrouwelijker en minder sexueel aantrekkelijk vinden omdat ze alleen maar haar haar afknipt sneu, of niet soms?quote:Uiteindelijk gaat het volgens de meeste mannen om een vrouw die minder vrouwelijk is geworden, alleen maar omdat ze haar haar afknipt? Vrouwelijkheid en sexuele aantrekkingskracht hangt af van de lengte van je haar? Sneu hoor.
Ja, zo werkt dat. Ook de reden dat veel vrouwen als ze buit binnen hebben (kerel met geld en 2 kinders) de boel eraf knippen. Waarom zou je nog sexueel willen zijn ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:25 schreef L.no het volgende:
Je zegt dat de meeste mannen haar minder vrouwelijker en minder sexueel aantrekkelijk vinden omdat ze alleen maar haar haar afknipt sneu, of niet soms?
Volgens mij quote je de verkeerde persoon of je hebt over iets wat compleet niets te maken heeft met mijn post.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:26 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat. Ook de reden dat veel vrouwen als ze buit binnen hebben (kerel met geld en 2 kinders) de boel eraf knippen. Waarom zou je nog sexueel willen zijn ?
Datquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:56 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind het leuk en totaal niet jongensachtig. Mja ik vind het dan ook niet dat vrouwen lang haar * moeten hebben * om er vrouwelijk uit te zien.
Ja? Dus?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb het hier over:
[..]
Je zegt dat de meeste mannen haar minder vrouwelijker en minder sexueel aantrekkelijk vinden omdat ze alleen maar haar haar afknipt sneu, of niet soms?
Dat je ze eerst neerhaalt door te zeggen dat ze sneu zijn en dat je daarna zegt dat je gewoon oneens bent, little confusing. Ik wilde alleen aantonen waarom lang haar degelijk een belangrijk aspect kan zijn voor een vrouw en dat kort haar het meestal verpest.quote:
Het hangt inderdaad niet van alleen uiterlijke kenmerking, maar het is zeker een belangrijk onderdeel dat niet vergeten moet worden. Het is de simpele manier om aan te tonen dat je niet als een jongen verward wordt en niet om seks.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:45 schreef Enfermera het volgende:
@ L.no: ok.
Laat ik het dan zo zeggen, wellicht is dat wat duidelijker: ik vind het jammer dat we in een samenleving leven waarbij je bijna gegarandeerd veroordeeld wordt als je je haar afknipt als vrouw, of in ieder geval; als je iets doet wat je seksualiteit verminderd, want dat kan natuurlijk niet. Als je geen borsten hebt, dan ben je geen vrouw, zie je eruit als een jongen, enz enz.
Alles draait om sex. Sex sells, of course. Maar dat principe vind ik gewoon sneu. Je bent geen vrouw als je dit niet hebt, dat niet hebt. Ik vind niet dat je vrouwelijkheid kunt laten afhangen van dat soort uiterlijke kenmerken, ik vind dat echt oppervlakkig en kortzichtig. Je vrouwelijkheid hangt niet af van uiterlijke dingen, ook van andere dingen.
Maargoed, dat vind ik..
Je kleedt je niet vrouwelijk?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:45 schreef Enfermera het volgende:
Maar dat principe vind ik gewoon sneu.
[..]
Ik vind niet dat je vrouwelijkheid kunt laten afhangen van dat soort uiterlijke kenmerken, ik vind dat echt oppervlakkig en kortzichtig. Je vrouwelijkheid hangt niet af van uiterlijke dingen, ook van andere dingen.
Precies het is maar goed dat je slecht kaartlezen, beroerd inparkeren en beperkt ruimtelijk inzicht niet kunt afknippen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:45 schreef Enfermera het volgende:
Je vrouwelijkheid hangt niet af van uiterlijke dingen, ook van andere dingen.
Ik vind haar met kort haar iets mysterieus hebben, iets zelfverzekerds en minder meisjesachtig. Ik vind het haar leuk staan. En nee niet elke vrouw word mooier van kort haar maar dat vind ik andersom net zo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:36 schreef keesjeislief het volgende:
Doodzonde..
Edit: veel vrouwen die hier reageren en het wel waarderen lijken meteen er ook maar een statement van te maken dat ze kort haar in het algemeen niet lelijk vinden etc., zeker weten dat jullie niet bij elke vrouw met kort haar, hoe zonde ook, gaan lopen roepen dat je het wel vindt staan omdat je dat graag wilt vinden? Ik begrijp daar echt niets van, bekijk een foto van haar met kort en lang haar en het is toch glashelder wat mooier staat?.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind haar met kort haar iets mysterieus hebben, iets zelfverzekerds
Ja...kan niet?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:52 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Mysterieus en zelfverzekerd, really?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |