abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84935890
Aargh, wat lelijk, wat een zonde.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 13:58:31 #53
8369 speknek
Another day another slay
pi_84936433
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 13:59:17 #54
8369 speknek
Another day another slay
pi_84936472
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 14:00:09 #55
8369 speknek
Another day another slay
pi_84936504
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 14:00:33 #56
8369 speknek
Another day another slay
pi_84936517
... Was zo ongeveer hoe ik me voelde nadat ik dat zag.
pi_84936783
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 13:58 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
What has hé been smokin'?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_84938463
:{
pi_84938689
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:40 schreef Deetch het volgende:
tis net een jongetje. Verder wel een pittig kort kapsel :r
Het is inderdaad nóg meer op een jongen gaan lijken.

Maar goed, het is sowieso mijn smaak niet, die lijkbleke Engelsen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_84940662
Het ziet er niet uit.
pi_84940692
Als kanker een kapsel was.
pi_84940732
Nee nee nee :N
pi_84940809
Erg jammer.. Ik vind het zonde als vrouwen hun haar kort knippen...

Ik snap sowieso niet dat ze haar haar kort knippen als 'liberating' ziet..
pi_84941119
Zonde!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ewelina op 06-08-2010 18:01:21 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:55:10 #65
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_84944311
Ik vind het fucking stoer _O_ en ze kan het goed hebben :D
Haar groeit wel weer aan guys, don't panic.. (8>
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:01:52 #66
8369 speknek
Another day another slay
pi_84944675
Als je met "ze kan het goed hebben" bedoelt dat haar aantrekkelijkheidsfactor door de grond is geschoten, dan klopt dat redelijk.
pi_84944787
Als je met "ik vind het stoer" bedoelt dat ze mannelijker oogt, dan klopt dat ook redelijk.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:05:08 #68
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_84944852
Makkelijk scoren hoor, met die grapjes. ^O^
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:07:05 #69
8369 speknek
Another day another slay
pi_84944948
Ja is wel een beetje lullig van ons om met haar ziekte te spotten.
pi_84944994
Ik wist niet dat ze al tegen de 40 was ?
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:08:30 #71
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_84945025
Ik vind dat mannen altijd zo snel kunnen zeiken over vrouwen die hun haar kort knippen. Alle stereotypen komen voorbij dan inderdaad, zoals je al zegt. ^O^
Uiteindelijk gaat het volgens de meeste mannen om een vrouw die minder vrouwelijk is geworden, alleen maar omdat ze haar haar afknipt? Vrouwelijkheid en sexuele aantrekkingskracht hangt af van de lengte van je haar? Sneu hoor. :N
pi_84945042
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:55 schreef Enfermera het volgende:
Ik vind het fucking stoer _O_ en ze kan het goed hebben :D

Precies, tuinbroek erbij aan.
pi_84945305
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:08 schreef Enfermera het volgende:
Uiteindelijk gaat het volgens de meeste mannen om een vrouw die minder vrouwelijk is geworden, alleen maar omdat ze haar haar afknipt? Vrouwelijkheid en sexuele aantrekkingskracht hangt af van de lengte van je haar? Sneu hoor. :N
Ik vind de lengte van het haar en sexuele aantrekkingskracht ook bij mannen met elkaar te maken hebben hoor.
Een man met lang haar is in mijn ogen toch ook echt veel minder aantrekkelijk. Dat is gewoon niet mannelijk :{w
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:15:42 #74
137556 L.no
Midlife crisis
pi_84945342
quote:
Ik vind dat mannen altijd zo snel kunnen zeiken over vrouwen die hun haar kort knippen. Alle stereotypen komen voorbij dan inderdaad, zoals je al zegt. ^O^
Het is een onderdeel dat je vrouwelijker maakt. Net als borsten, heupen, gezichtskenmerken, kont, you name it. Ga je een vrouw vanaf het begin als een jongen gaat aankleden en een jongenskapsel geven en dat meisje heeft geen borsten, mooie heupen, whatever, dan is de kans groot dat je haar gewoon als jongen ziet.
Als vrouwen van nature zo vrouwelijk zijn, waarom hebben velen dan make-up en bepaalde kleding nodig om dat extra te benadrukken?
Het ligt aan de persoon. Sommigen hebben dat gewoon nodig. Een vrouw dat sowieso mooi is, kan zo'n kapsel wel hebben, maar lang niet bij iedereen.
Trouwens, om iemand anders zijn/haar mening 'sneu' te bestempelen omdat je er niet mee eens bent vind ik zelf een beetje sneu.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:16:33 #75
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_84945370
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:14 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Ik vind de lengte van het haar en sexuele aantrekkingskracht ook bij mannen met elkaar te maken hebben hoor.
Een man met lang haar is in mijn ogen toch ook echt veel minder aantrekkelijk. Dat is gewoon niet mannelijk :{w
Sure, het heeft er vast mee te maken. Maar hoe ze hier veroordeeld wordt, en vaak vrouwen met kort haar vind ik gewoon jammer .Tis ook wel een kwestie van smaak natuurlijk, het is maar net waar je van houdt. Maar vrouwen gelijk diskwalificeren als lesbo en dat soort dingen vind ik gewoon sneu.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:17:37 #76
8369 speknek
Another day another slay
pi_84945413
quote:
Uiteindelijk gaat het volgens de meeste mannen om een vrouw die minder vrouwelijk is geworden, alleen maar omdat ze haar haar afknipt? Vrouwelijkheid en sexuele aantrekkingskracht hangt af van de lengte van je haar?
Ja. Waarom denk je dat ze de hoofddoek hebben geintroduceerd?

Alsof mannen masculiner worden van lang haar.

vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:18:21 #77
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_84945440
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:15 schreef L.no het volgende:

[..]

Het is een onderdeel dat je vrouwelijker maakt. Net als borsten, heupen, gezichtskenmerken, kont, you name it. Ga je een vrouw vanaf het begin als een jongen gaat aankleden en een jongenskapsel geven en dat meisje heeft geen borsten, mooie heupen, whatever, dan is de kans groot dat je haar gewoon als jongen ziet.
Als vrouwen van nature zo vrouwelijk zijn, waarom hebben velen dan make-up en bepaalde kleding nodig om dat extra te benadrukken?
Het ligt aan de persoon. Sommigen hebben dat gewoon nodig. Een vrouw dat sowieso mooi is, kan zo'n kapsel wel hebben, maar lang niet bij iedereen.
Trouwens, om iemand anders zijn/haar mening 'sneu' te bestempelen omdat je er niet mee eens bent vind ik zelf een beetje sneu.
Dat zeg ik toch ook niet. Ik zeg juist dat zij het goed kan hebben. VIND ik.
Is mijn mening, mag ik toch verkondigen hier, net als anderen die van hun? :) Ik zeg toch alleen maar dat ik het oneens ben met anderen, en waarom ik dat vind. Het kan nog ruiger hier op Fok, ik vind dat ik nog aardig netjes blijf.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:20:18 #78
8369 speknek
Another day another slay
pi_84945524
Ze moet 'r haar grijs verven, wordt ze nog veel knapper van :Y.

pi_84945570
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:16 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Sure, het heeft er vast mee te maken. Maar hoe ze hier veroordeeld wordt, en vaak vrouwen met kort haar vind ik gewoon jammer .Tis ook wel een kwestie van smaak natuurlijk, het is maar net waar je van houdt. Maar vrouwen gelijk diskwalificeren als lesbo en dat soort dingen vind ik gewoon sneu.
Ach dat moet je eigenlijk met een flinke korrel zout nemen, het is erg makkelijk om op internet een grote mond op te zetten en een ongenuanceerde mening te uitten ;)
pi_84945584
quote:
Mannen zeiken snel omdat ze puur op uiterlijk beoordelen. Als daar iets mee gebeurt is er alle reden om de betreffende vrouw te degraderen of promoveren. (Laat wel even duidelijk zijn dat weinig mannen Emma zullen afwijzen op basis van dat haar.)

En inderdaad, lang haar is vrouwelijk, kort haar niet.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_84945592
Oh, wat zonde :o Ze kan het qua gezicht op zich wel hebben, maar haar uitstraling is nu totaal seksloos :{
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_84945705
Maar kom op zeg, dit is toch net een moeke van in de 30 die net een zak bananen heeft gekocht op de markt ? Lekkere comfortabele sandalen erbij aan, direkwartbroek.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2010 17:25:24 ]
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:25:14 #83
137556 L.no
Midlife crisis
pi_84945731
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:18 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet. Ik zeg juist dat zij het goed kan hebben. VIND ik.
Is mijn mening, mag ik toch verkondigen hier, net als anderen die van hun? :) Ik zeg toch alleen maar dat ik het oneens ben met anderen, en waarom ik dat vind. Het kan nog ruiger hier op Fok, ik vind dat ik nog aardig netjes blijf.
Ik heb het hier over:
quote:
Uiteindelijk gaat het volgens de meeste mannen om een vrouw die minder vrouwelijk is geworden, alleen maar omdat ze haar haar afknipt? Vrouwelijkheid en sexuele aantrekkingskracht hangt af van de lengte van je haar? Sneu hoor.
Je zegt dat de meeste mannen haar minder vrouwelijker en minder sexueel aantrekkelijk vinden omdat ze alleen maar haar haar afknipt sneu, of niet soms?
pi_84945798
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:25 schreef L.no het volgende:

Je zegt dat de meeste mannen haar minder vrouwelijker en minder sexueel aantrekkelijk vinden omdat ze alleen maar haar haar afknipt sneu, of niet soms?
Ja, zo werkt dat. Ook de reden dat veel vrouwen als ze buit binnen hebben (kerel met geld en 2 kinders) de boel eraf knippen. Waarom zou je nog sexueel willen zijn ?
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:29:04 #85
137556 L.no
Midlife crisis
pi_84945880
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:26 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja, zo werkt dat. Ook de reden dat veel vrouwen als ze buit binnen hebben (kerel met geld en 2 kinders) de boel eraf knippen. Waarom zou je nog sexueel willen zijn ?
Volgens mij quote je de verkeerde persoon of je hebt over iets wat compleet niets te maken heeft met mijn post.
pi_84945909
ja.
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:30:16 #87
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_84945932
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:56 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind het leuk en totaal niet jongensachtig. Mja ik vind het dan ook niet dat vrouwen lang haar * moeten hebben * om er vrouwelijk uit te zien. :)
Dat :Y
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_84946158
Korte vergelijking:

Ja.. moeilijke keuze...
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:36:48 #89
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_84946192
Doodzonde. ;(.

Edit: veel vrouwen die hier reageren en het wel waarderen lijken meteen er ook maar een statement van te maken dat ze kort haar in het algemeen niet lelijk vinden etc., zeker weten dat jullie niet bij elke vrouw met kort haar, hoe zonde ook, gaan lopen roepen dat je het wel vindt staan omdat je dat graag wilt vinden? Ik begrijp daar echt niets van, bekijk een foto van haar met kort en lang haar en het is toch glashelder wat mooier staat? :?.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:38:48 #90
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_84946268
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:25 schreef L.no het volgende:

[..]

Ik heb het hier over:
[..]

Ja? Dus?
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:43:57 #91
137556 L.no
Midlife crisis
pi_84946453
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:38 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ja? Dus?
Dat je ze eerst neerhaalt door te zeggen dat ze sneu zijn en dat je daarna zegt dat je gewoon oneens bent, little confusing. Ik wilde alleen aantonen waarom lang haar degelijk een belangrijk aspect kan zijn voor een vrouw en dat kort haar het meestal verpest.
ik zeg ook nergens dat jouw mening niet goed is, alleen zei ik dat ik het bestempelen van andere mensen sneu vind als ze een andere mening delen.
Ik bedoelde het verder niet aanvallerig hoor.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:45:41 #92
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_84946516
@ L.no: ok. :)

Laat ik het dan zo zeggen, wellicht is dat wat duidelijker: ik vind het jammer dat we in een samenleving leven waarbij je bijna gegarandeerd veroordeeld wordt als je je haar afknipt als vrouw, of in ieder geval; als je iets doet wat je seksualiteit verminderd, want dat kan natuurlijk niet. Als je geen borsten hebt, dan ben je geen vrouw, zie je eruit als een jongen, enz enz.
Alles draait om sex. Sex sells, of course. Maar dat principe vind ik gewoon sneu. Je bent geen vrouw als je dit niet hebt, dat niet hebt. Ik vind niet dat je vrouwelijkheid kunt laten afhangen van dat soort uiterlijke kenmerken, ik vind dat echt oppervlakkig en kortzichtig. Je vrouwelijkheid hangt niet af van uiterlijke dingen, ook van andere dingen.
Maargoed, dat vind ik..
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:47:55 #93
8369 speknek
Another day another slay
pi_84946594
Ja of je een kut hebt.

Enniewees, de vraag was wat we van het nieuwe uiterlijk van Emma Watson vinden, niet wat we van haar nieuwe innerlijk vinden.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:48:36 #94
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_84946614
Misschien een idee om een poll toe te voegen aan het topic? :P
Love will tear us apart (Joy Division)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:49:18 #95
137556 L.no
Midlife crisis
pi_84946634
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:45 schreef Enfermera het volgende:
@ L.no: ok. :)

Laat ik het dan zo zeggen, wellicht is dat wat duidelijker: ik vind het jammer dat we in een samenleving leven waarbij je bijna gegarandeerd veroordeeld wordt als je je haar afknipt als vrouw, of in ieder geval; als je iets doet wat je seksualiteit verminderd, want dat kan natuurlijk niet. Als je geen borsten hebt, dan ben je geen vrouw, zie je eruit als een jongen, enz enz.
Alles draait om sex. Sex sells, of course. Maar dat principe vind ik gewoon sneu. Je bent geen vrouw als je dit niet hebt, dat niet hebt. Ik vind niet dat je vrouwelijkheid kunt laten afhangen van dat soort uiterlijke kenmerken, ik vind dat echt oppervlakkig en kortzichtig. Je vrouwelijkheid hangt niet af van uiterlijke dingen, ook van andere dingen.
Maargoed, dat vind ik..
Het hangt inderdaad niet van alleen uiterlijke kenmerking, maar het is zeker een belangrijk onderdeel dat niet vergeten moet worden. Het is de simpele manier om aan te tonen dat je niet als een jongen verward wordt en niet om seks.
pi_84946667
quote:
Maar dat principe vind ik gewoon sneu.
[..]
Ik vind niet dat je vrouwelijkheid kunt laten afhangen van dat soort uiterlijke kenmerken, ik vind dat echt oppervlakkig en kortzichtig. Je vrouwelijkheid hangt niet af van uiterlijke dingen, ook van andere dingen.
Je kleedt je niet vrouwelijk?
Je draagt nooit make-up?
Je draagt geen sieraden?
Je doet verder niets aan je haar/nagels/etc?
Je gebruikt geen lotions en crèmepjes om een mooi, zacht perzikhuidje te houden?

Maar je gedraagt je wel vrouwelijk, of dat ook niet?
pi_84946678
quote:
Je vrouwelijkheid hangt niet af van uiterlijke dingen, ook van andere dingen.

Precies het is maar goed dat je slecht kaartlezen, beroerd inparkeren en beperkt ruimtelijk inzicht niet kunt afknippen.
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:51:25 #98
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_84946697
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:36 schreef keesjeislief het volgende:
Doodzonde. ;(.

Edit: veel vrouwen die hier reageren en het wel waarderen lijken meteen er ook maar een statement van te maken dat ze kort haar in het algemeen niet lelijk vinden etc., zeker weten dat jullie niet bij elke vrouw met kort haar, hoe zonde ook, gaan lopen roepen dat je het wel vindt staan omdat je dat graag wilt vinden? Ik begrijp daar echt niets van, bekijk een foto van haar met kort en lang haar en het is toch glashelder wat mooier staat? :?.
Ik vind haar met kort haar iets mysterieus hebben, iets zelfverzekerds en minder meisjesachtig. Ik vind het haar leuk staan. En nee niet elke vrouw word mooier van kort haar maar dat vind ik andersom net zo.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_84946740
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:51 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik vind haar met kort haar iets mysterieus hebben, iets zelfverzekerds
:')

Mysterieus en zelfverzekerd, really?
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:54:46 #100
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_84946804