Het is inderdaad nóg meer op een jongen gaan lijken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:40 schreef Deetch het volgende:
tis net een jongetje. Verder wel een pittig kort kapsel
Precies, tuinbroek erbij aan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:55 schreef Enfermera het volgende:
Ik vind het fucking stoeren ze kan het goed hebben
![]()
Ik vind de lengte van het haar en sexuele aantrekkingskracht ook bij mannen met elkaar te maken hebben hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:08 schreef Enfermera het volgende:
Uiteindelijk gaat het volgens de meeste mannen om een vrouw die minder vrouwelijk is geworden, alleen maar omdat ze haar haar afknipt? Vrouwelijkheid en sexuele aantrekkingskracht hangt af van de lengte van je haar? Sneu hoor.
Het is een onderdeel dat je vrouwelijker maakt. Net als borsten, heupen, gezichtskenmerken, kont, you name it. Ga je een vrouw vanaf het begin als een jongen gaat aankleden en een jongenskapsel geven en dat meisje heeft geen borsten, mooie heupen, whatever, dan is de kans groot dat je haar gewoon als jongen ziet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:08 schreef Enfermera het volgende:
Ik vind dat mannen altijd zo snel kunnen zeiken over vrouwen die hun haar kort knippen. Alle stereotypen komen voorbij dan inderdaad, zoals je al zegt.![]()
Uiteindelijk gaat het volgens de meeste mannen om een vrouw die minder vrouwelijk is geworden, alleen maar omdat ze haar haar afknipt? Vrouwelijkheid en sexuele aantrekkingskracht hangt af van de lengte van je haar? Sneu hoor.
Sure, het heeft er vast mee te maken. Maar hoe ze hier veroordeeld wordt, en vaak vrouwen met kort haar vind ik gewoon jammer .Tis ook wel een kwestie van smaak natuurlijk, het is maar net waar je van houdt. Maar vrouwen gelijk diskwalificeren als lesbo en dat soort dingen vind ik gewoon sneu.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:14 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik vind de lengte van het haar en sexuele aantrekkingskracht ook bij mannen met elkaar te maken hebben hoor.
Een man met lang haar is in mijn ogen toch ook echt veel minder aantrekkelijk. Dat is gewoon niet mannelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |