Toch fijn dat ook die mogelijkheid in optie wordt genomen...quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:46 schreef waht het volgende:
[..]
En dan is daar de mogelijkheid dat jij er toch nog fatsoenlijk uitziet met een pittig kort kapsel.
GTFOquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:28 schreef Ringo het volgende:
Ze heeft een mooi rond hoofd en een fijn poppengezicht. Haar ogen zijn.
Toch een prettig idee dat het Panoramalezende klootjesvolk, pakweg 90% van alle mannen, nu kokhalzend aan haar voorbijloopt. Verschil moet er zijn..
Nee, JIJ bent sneu... Laat een vrouw een vrouw zijn en een man een man. En laat de kortharigen zonder penis lekker in een hoekje wegrotten. Eenzaam stervend met het hart vervuld van spijt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:08 schreef Enfermera het volgende:
Ik vind dat mannen altijd zo snel kunnen zeiken over vrouwen die hun haar kort knippen. Alle stereotypen komen voorbij dan inderdaad, zoals je al zegt.![]()
Uiteindelijk gaat het volgens de meeste mannen om een vrouw die minder vrouwelijk is geworden, alleen maar omdat ze haar haar afknipt? Vrouwelijkheid en sexuele aantrekkingskracht hangt af van de lengte van je haar? Sneu hoor.
Dit is de haar variant op de biseksueel. Vlees noch vis.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou d'r nog steeds vol in d'r bek spuiten nadat ik 'r heb uitgewoond. Daarna natuurlijk een lekker wijf met lang haar zoeken.
Ze zouden het strafbaar moeten stellen imo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee, JIJ bent sneu... Laat een vrouw een vrouw zijn en een man een man. En laat de kortharigen zonder penis lekker in een hoekje wegrotten. Eenzaam stervend met het hart vervuld van spijt.
Ja, fascisten ook. Ik sta daar boven.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
GTFO
Kwajongenskop.
Sommige mannen hebben principes Ringo.
Inderdaad. Net als mannen boven de 12 in korte broeken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze zouden het strafbaar moeten stellen imo.
Dat jij nu van die lelijke benen hebtquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Inderdaad. Net als mannen boven de 12 in korte broeken.
Joh, ga bij je moeder aan d'r tiet sabbelen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:47 schreef Samson het volgende:
Djeez, wat zonde zeg, en ze is nu juist op de leeftijd dat ze er het mooist uit kan zien, en dan gaat ze voor deze sneue look. zonde, zonde, zonde...
quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Joh, ga bij je moeder aan d'r tiet sabbelen.. Haar groeit gewoon weer aan, betrekkelijk snel, ze is niet voor het leven getekend.
Sneue gaylords..
Flikker aub op met uw zelfprojectie qua seksuele geaardheid meneer, echte mannen houden gewoon van vrouwen met lang haar, deal with it zou ik zeggenquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Joh, ga bij je moeder aan d'r tiet sabbelen.. Haar groeit gewoon weer aan, betrekkelijk snel, ze is niet voor het leven getekend.
Sneue gaylords..
Relax joh.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Sneue gaylords..
Als liefhebber van pittig korte kapsels ben je wel wat gewend lijkt mequote:Op zondag 15 augustus 2010 17:19 schreef Ringo het volgende:
En als kwaaie bokito's klimmen ze uit hun bomen..
zo bedoel je?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:19 schreef Ringo het volgende:
En als kwaaie bokito's klimmen ze uit hun bomen..
Arme voetballers.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Inderdaad. Net als mannen boven de 12 in korte broeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |