Dat noemen we beleefd zijn. Het is niet alsof elke man spontaan begint te braken als een kortharig vrouwmens voorbij komt lopen. Alhoewel hij wel van binnen een beetje sterft (en tevens opgewonden raakt, want vrouw).quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:15 schreef Marouska het volgende:
Wat een kinderachtig gezeik weer. Ik heb zelf kort haar, en de be-bier-buikte bouwvakkers van om de hoek fluiten nog steeds even hard en veelvuldig als toen het nog tot over m'n schouders was ("Yessss...!!"). Ik heb in het dagelijkse leven oprecht nooit wat van de in dit topic beschreven anti-reactie van mannen op kort haar gemerkt....?
![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:24 schreef Ringo het volgende:
De clichémannetjes hebben hun gal weer kunnen spuien. Alsof hun speelgoed is afgepakt..
Ik vind het wel stoer!.
Gaat het een beetje met je? Jij bent degene die de grootste bek heeft hier, de rest zegt gewoon dat ze het niet mooi vinden. Hier is een liedje speuciaal voor jou:quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:28 schreef Ringo het volgende:
Ze heeft een mooi rond hoofd en een fijn poppengezicht. Haar ogen zijn.
Toch een prettig idee dat het Panoramalezende klootjesvolk, pakweg 90% van alle mannen, nu kokhalzend aan haar voorbijloopt. Verschil moet er zijn..
Ach gut, voel je je beledigd?quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:43 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
[..]
Gaat het een beetje met je? Jij bent degene die de grootste bek heeft hier, de rest zegt gewoon dat ze het niet mooi vinden. Hier is een liedje speuciaal voor jou:
Ja er moet iemand alle afdankertjes langsgaan om ze een goed gevoel te geven, ik vind je een heldquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:28 schreef Ringo het volgende:
Toch een prettig idee dat het Panoramalezende klootjesvolk, pakweg 90% van alle mannen, nu kokhalzend aan haar voorbijloopt. Verschil moet er zijn..
Zo ben ik.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja er moet iemand alle afdankertjes langsgaan om ze een goed gevoel te geven, ik vind je een held.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |