ik zie echt wel wanneer een man mooi is hoor! En deze lange baard staat hem hartstikke goed!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind de baard niet mooi, maar ik vond lang haar hem wel goed staan
Precies, bij zo'n jong meisje staat dat nergens naar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
Wat zondeik vind dat je alleen zulk haar kunt nemen als je er verder bijzonder vrouwelijk uit ziet (lees, grote boobs enzo) want anders is het al snel veel te jongensachtig..
Niet dat ze nu ineens lelijk is hoor, maar ik vond het vorige veel leuker..
Precies. Het is echt zo lekker mannelijk, mysterieus ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:48 schreef speknek het volgende:
[..]
ik zie echt wel wanneer een man mooi is hoor! En deze lange baard staat hem hartstikke goed!
Dat mag jij best vinden van mijquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:48 schreef speknek het volgende:
[..]
ik zie echt wel wanneer een man mooi is hoor! En deze lange baard staat hem hartstikke goed!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:53 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Neen. Alleen vrouwen en homo's vinden dat.
Waarom moet je lachen om wat mannen aantrekkelijk vinden? Wat is daar grappig aan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:11 schreef deedeetee het volgende:
Hilarisch hoor dat * er moet lang haar op zitten gedoe *![]()
Vind overgens weer wel dat mannen idd zelf maar moeten uitmaken wat ze aantrekkelijk vinden in een vrouw, ik moet er wel vreselijk om lachen. Mja ik moet zo vaak om mannen lachen
Waarschijnlijk is 'r man zo cuckold dat lachen de natuurlijke reactie wordt op een man die zegt "ik wil".quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:32 schreef Sachertorte het volgende:
Waarom moet je lachen om wat mannen aantrekkelijk vinden? Wat is daar grappig aan?
Op zich niks maar iemand opeens niet meer aantrekkelijk vinden omdat de haren kort zijn geknipt, tja dat vind ik toch wel lachwekkend hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:32 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Waarom moet je lachen om wat mannen aantrekkelijk vinden? Wat is daar grappig aan?
Als jouw man graag in lingerie rond zou lopen, vind je hem dan nog even aantrekkelijk? Hij blijft dezelfde persoon, en als hij zijn kleren erover aantrekt zie je het ook niet meer, dus wat maakt het dan nog uit?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:05 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Op zich niks maar iemand opeens niet meer aantrekkelijk vinden omdat de haren kort zijn geknipt, tja dat vind ik toch wel lachwekkend hoor.
Het is immers nog steeds dezelfde persoon en als ze het haar onder een muts stopt zie je het ook niet meer. Wat is dan het verschil ?
Nee hoor helemaal niet, maar ik vind het nog steeds lachwekkend om daar zo'n punt van te maken. Echt iets voor een man.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:16 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Als jouw man graag in lingerie rond zou lopen, vind je hem dan nog even aantrekkelijk? Hij blijft dezelfde persoon, en als hij zijn kleren erover aantrekt zie je het ook niet meer, dus wat maakt het dan nog uit?
Is het nou echt zo moeilijk om te accepteren dat het voor veel mannen een belangrijk deel van de aantrekkelijkheid van een vrouw uitmaakt?.
Zeg je nu dat het jou niet zou uitmaken als jouw man lingerie zou dragen? En denk je niet dat het wat realistischer zou zijn om mannen zelf te laten beslissen wat zij al dan niet belangrijk vinden? Of heb je er ook geen probleem mee als een man jou komt vertellen wat jij al dan niet aantrekkelijk dient te vinden aan een man?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet, maar ik vind het nog steeds lachwekkend om daar zo'n punt van te maken. Echt iets voor een man.
Nee zo'n onzinnige opmerking is eik geen antwoord waard. Daarom negeerde ik het.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:22 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Zeg je nu dat het jou niet zou uitmaken als jouw man lingerie zou dragen?
Natuurlijk. Ik zeg toch immers niet dat mannen zelf niet mogen beslissen wat zij belangrijk vinden, dat mogen ze van mij helemaal zelf doen. Ik lach wel.quote:En denk je niet dat het wat realistischer zou zijn om mannen zelf te laten beslissen wat zij al dan niet belangrijk vinden?
Daar zou ik óók om moeten lachen. Dat maak ik namelijk zelf wel uit.quote:Of heb je er ook geen probleem mee als een man jou komt vertellen wat jij al dan niet aantrekkelijk dient te vinden aan een man?
Vandaar dat je oud en alleen zult stervenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:11 schreef deedeetee het volgende:
Hilarisch hoor dat * er moet lang haar op zitten gedoe *![]()
Vind overgens weer wel dat mannen idd zelf maar moeten uitmaken wat ze aantrekkelijk vinden in een vrouw, ik moet er wel vreselijk om lachen. Mja ik moet zo vaak om mannen lachen
Het is natuurlijk ook een verschil, Watson en alle andere celebs zijn gewoon fapmateriaal, maar als ze een echte vrouw vinden en ermee gaan, zullen ze denk ik sowieso anders reageren. De meeste.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:05 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Op zich niks maar iemand opeens niet meer aantrekkelijk vinden omdat de haren kort zijn geknipt, tja dat vind ik toch wel lachwekkend hoor.
Het is immers nog steeds dezelfde persoon en als ze het haar onder een muts stopt zie je het ook niet meer. Wat is dan het verschil ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |