abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 18:53:32 #126
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_84948788
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:48 schreef controlaltdelete het volgende:
ik vind het niet lelijk staan hoor. Rare hetze ook altijd van puberend fok over vrouwen met korte kapsels. Er zijn tig vrouwen bij wie het leuk staat en evengoed vrouwelijk blijven. Maar kleed je als een kerel en gedraag je je als een bouwvakker dan kom je snel als een pot over. Bovendien zie ik ook zat vrouwen met lang, pluizig en dun haar waar ik van denk knip het af!
Neen. Alleen vrouwen en homo's vinden dat.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 19:02:02 #127
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_84949126
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 18:19 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Wat een klets, vrouwen zien ook echt wel of een vrouw mooi is hoor.
:')
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 19:02:38 #128
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_84949145
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:02 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

:')
:Y
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 19:03:35 #129
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_84949191
* 3rdRock vindt het lange haar mooier.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 19:05:03 #130
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_84949243
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:02 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

:Y
Neen. Mevr Watson was aantrekkelijk met lang haar, ze kan het weer worden, maar in de tussentijd zou ik het er niet op kunnen. Zo simpel ligt dat. Wat jij er als vrouw van vindt is totaal oninteressant.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 19:19:04 #131
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_84949827
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:05 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Neen. Mevr Watson was aantrekkelijk met lang haar, ze kan het weer worden, maar in de tussentijd zou ik het er niet op kunnen. Zo simpel ligt dat. Wat jij er als vrouw van vindt is totaal oninteressant.
Nee ja dat is goed lieverd, maar je doet net alsof vrouwen dat niet kunnen zeggen, en dat maakt je nogal dom.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 19:26:13 #132
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_84950148
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Nee ja dat is goed lieverd, maar je doet net alsof vrouwen dat niet kunnen zeggen, en dat maakt je nogal dom.
Integendeel. De vrouwen in dit soort topics zijn dom. Ze brengen het namelijk niet alleen alsof ze het zelf mooi vinden (moeten zij weten), maar ook zo alsof zij een opinie hebben die gelijk is aan die van mannen. Dat is onzin, de enige groep die kan beoordelen of een vrouw aantrekkelijk is, is de mannen.
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 19:32:31 #133
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_84950394
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:26 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Integendeel. De vrouwen in dit soort topics zijn dom. Ze brengen het namelijk niet alleen alsof ze het zelf mooi vinden (moeten zij weten), maar ook zo alsof zij een opinie hebben die gelijk is aan die van mannen. Dat is onzin, de enige groep die kan beoordelen of een vrouw aantrekkelijk is, is de mannen.
:D
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 19:33:14 #134
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_84950426
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:26 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

:D
pi_84950681
Wat zonde!! :o :o
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 19:40:18 #136
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_84950721
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:05 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Dapper dat je die afwijking toegeeft. >:)
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 19:58:03 #137
78780 deedeetee
pi_84951354
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 18:19 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Kom op, wie kan er nu het beste het uiterlijk van een vrouw beoordelen? Voor welk geslacht is het nu al eeuwenlang van levensbelang om daar een perfect oog voor te hebben?
Eeuwenlang ???? Eeuwen geleden vond men dikke vrouwen mooi en ze moesten, behalve haar op hun hoofd, ook lekker veel schaamhaar hebben. Dat was in die tijd sexy :Y

Die magere geschoren scharminkels van tegenwoordig zou men toen erg lelijk gevonden hebben.

Ik zie er overgens het nut niet van in om mijn haarlengte aan te passen aan wat mannen sexy vinden. Als ze ergens een probleem hebben dan zullen ze dat zelf moeten oplossen. Niet met behulp van mijn haardos dus. *)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 19:59:17 #138
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_84951389
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:40 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dapper dat je die afwijking toegeeft. >:)
Het is toch ook irrelevant wat vrouwen van andere vrouwen vinden? Mannen moeten er kinderen mee maken hoor. De korte pittige kapsels en hun vrouwelijke aanhangsters kunnen best in een hoekje gaan zitten brommen, maar daar komt weinig productiefs van.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_84951485
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:58 schreef deedeetee het volgende:
Ik zie er overgens het nut niet van in om mijn haarlengte aan te passen aan wat mannen sexy vinden. Als ze ergens een probleem hebben dan zullen ze dat zelf moeten oplossen. Niet met behulp van mijn haardos dus. *)
Inderdaad, jij bent tenminste een onafhankelijke vrouw :). Lekker spontaan, lekker eigenwijs :).
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:03:50 #140
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_84951546
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:58 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Eeuwenlang ???? Eeuwen geleden vond men dikke vrouwen mooi en ze moesten, behalve haar op hun hoofd, ook lekker veel schaamhaar hebben. Dat was in die tijd sexy :Y

Die magere geschoren scharminkels van tegenwoordig zou men toen erg lelijk gevonden hebben.

Kijk, daar ga je al weer als vrouw, je begrijpt niet dat het voor een man veel erger is als een vrouw zo'n kort rattekoppie heeft dan wanneer ze wat voller is hoor. Schaamhaar is helemaal wat anders, dat is een modetrend en interesseert de meeste mannen uiteindelijk niet zoveel. Sorry, maar zo zie je maar dat je als vrouw niet begrijpt hoe een man denkt. En verder moet je vooral zelf weten wat je met je haar doet, maar het lijkt me gezien de duidelijke trendin de reacties in dit en andere topics geen onterechte conclusie dat je jezelf daarmee wel een stuk minder aantrekkelijk maakt voor het overgrote merendeel van de mannen.
Fotoboek
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:04:42 #141
78780 deedeetee
pi_84951574
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:59 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Het is toch ook irrelevant wat vrouwen van andere vrouwen vinden? Mannen moeten er kinderen mee maken hoor. De korte pittige kapsels en hun vrouwelijke aanhangsters kunnen best in een hoekje gaan zitten brommen, maar daar komt weinig productiefs van.
3 kinderen en heel erg kort haar ! O-) :Y :P >:)

En man die háár nodig heeft om een kindje te maken is echt errug zielig :N Een echte vent heeft aan een gewone vrouw en hoeft geen haar te zien om in de stemming te komen.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:08:28 #142
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_84951693
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:04 schreef deedeetee het volgende:

[..]

3 kinderen en heel erg kort haar ! O-) :Y :P >:)

En man die háár nodig heeft om een kindje te maken is echt errug zielig :N Een echte vent heeft aan een gewone vrouw en hoeft geen haar te zien om in de stemming te komen.
Heeft je man een "feestje van zijn werk" in Amsterdam komend weekend soms?
Fotoboek
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:10:26 #143
8369 speknek
Another day another slay
pi_84951757
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:51 schreef senesta het volgende:
Ik vind haar met kort haar iets mysterieus hebben, iets zelfverzekerds en minder meisjesachtig..
Ja en dat is nou juist het punt.

Het is alsof Rocco Siffredi thuiskomt en tegen z'n vrouw zegt kijk ik heb m'n pik laten afzetten. En alle mannen bij de voetbal onder de douche zeggen nou boy stoer van je, je kan het hebben hoor, je bekken komt zo veel beter uit. (en tegelijkertijd denken fuck yeah hij heeft zich ontmand)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:14:25 #144
8369 speknek
Another day another slay
pi_84951908
Of toen Brad Pitt een lange vlassige baard had, ben zo benieuwd hoe dat topic gelopen zou zijn (met reacties van vrouwen) als er overal mannen vandaan kwamen om te zeggen dat hij het kan hebben en het hem een wat minder jongensachtig uiterlijk gaf, en wat een knappe man het zo toch is.

En dan butthurt reageren als de vrouwen zeggen dat de mannen er geen verstand van hebben.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:16:06 #145
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_84951972
Dit topic doet me trouwens terugdenken aan een ander topic van een tijdje terug, waarin een vrouw vertelde dat ze thuiskwam en haar man aantrof in haar lingerie. Nou, dat was toch allemaal wat hoor, hij was zijn mannelijkheid meteen verloren volgens het overgrote deel van de dames daar. Vergelijk het daar maar mee, kort haar bij een vrouw is voor 99% van de mannen minstens even aseksueel als je man in jouw lingerie aantreffen.
Fotoboek
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:16:13 #146
8369 speknek
Another day another slay
pi_84951979
illustratie:

Wat staat het hem goed heh :9~, mannen met baarden, die zijn zelfverzekerd.

(edit keesjeislief's voorbeeld is geheel volgens stijl beter en QED)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:31:59 #147
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_84952555
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:16 schreef keesjeislief het volgende:
Dit topic doet me trouwens terugdenken aan een ander topic van een tijdje terug, waarin een vrouw vertelde dat ze thuiskwam en haar man aantrof in haar lingerie. Nou, dat was toch allemaal wat hoor, hij was zijn mannelijkheid meteen verloren volgens het overgrote deel van de dames daar. Vergelijk het daar maar mee, kort haar bij een vrouw is voor 99% van de mannen minstens even aseksueel als je man in jouw lingerie aantreffen.
Met dien verstande dat dat van die lingerie meteen opgelost kan worden. Dat van dat korte haar duurt mááánden. De enige reden dat vrouwen niet massaal gedumpt worden als ze hun haar kort knippen is omdat het huwelijksvermogensrecht niet meewerkt, alsmede dat je als man tegen die tijd meestal wel een neukertje buiten de deur hebt, en zo'n onbezoldigde huishoudster is ook wat waard.
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:36:54 #148
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_84952740
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:31 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Met dien verstande dat dat van die lingerie meteen opgelost kan worden. Dat van dat korte haar duurt mááánden. De enige reden dat vrouwen niet massaal gedumpt worden als ze hun haar kort knippen is omdat het huwelijksvermogensrecht niet meewerkt, alsmede dat je als man tegen die tijd meestal wel een neukertje buiten de deur hebt, en zo'n onbezoldigde huishoudster is ook wat waard.
Als mijn man me alleen zou houden om de lengte van mijn haar dan zou ik hem liever kwijt dan rijk zijn :)
Maar misschien voelen mannen zich zelf wel minder zeker als ze een vrouw naast zich hebben die weet wat ze wil en doet waar ze zich zelf goed bij voelt O-)

* senesta gaat eens achteruit zitten :P
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:37:52 #149
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_84952771
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:16 schreef speknek het volgende:
illustratie:

[ afbeelding ]

Wat staat het hem goed heh :9~, mannen met baarden, die zijn zelfverzekerd.

(edit keesjeislief's voorbeeld is geheel volgens stijl beter en QED)
Ik vind de baard niet mooi, maar ik vond lang haar hem wel goed staan :Y
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:40:28 #150
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_84952850
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:36 schreef senesta het volgende:

[..]

Als mijn man me alleen zou houden om de lengte van mijn haar dan zou ik hem liever kwijt dan rijk zijn :)
Maar misschien voelen mannen zich zelf wel minder zeker als ze een vrouw naast zich hebben die weet wat ze wil en doet waar ze zich zelf goed bij voelt O-)

* senesta gaat eens achteruit zitten :P
Typische vrouwenreactie. 'Hoi, ik mismaak mezelf, maar dat heeft geen gevolgen hoor. En als dat wel gevolgen heeft is dat SCHANDALIG@@!!@$# lalalala'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')