Helemaal niet, maar het is nogal kansloos om zo'n grote bek te hebben, vooral als de dingen die je zegt kant noch wal raken. Zet je jezelf nogal mee voor lul, zeg maar.quote:
Het raakt je echt, hè?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:00 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar het is nogal kansloos om zo'n grote bek te hebben, vooral als de dingen die je zegt kant noch wal raken. Zet je jezelf nogal mee voor lul, zeg maar.
Dus 90% van de mannen is klootjesvolk omdat ze dit niet mooi vinden?quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:28 schreef Ringo het volgende:
Ze heeft een mooi rond hoofd en een fijn poppengezicht. Haar ogen zijn.
Toch een prettig idee dat het Panoramalezende klootjesvolk, pakweg 90% van alle mannen, nu kokhalzend aan haar voorbijloopt. Verschil moet er zijn..
Dat zeg ik.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:06 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Dus 90% van de mannen is klootjesvolk omdat ze dit niet mooi vinden?
Lol oke nou als jij dat mooier vind kan jij lekker die kort geknipte vrouwen vol gaan blaffen.quote:
- Ik vind het heel dom dat ze het heeft gedaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:12 schreef HappyGirl91 het volgende:
- Ik vind het heel stoer dat ze het heeft gedaan
- Het staat 'r leuk!
- Het is haar, mensen.
Dat dus. Elke meid met kort haar = een grote no no. Klaar. En mannen die zeggen dat het voor hun niet zo is liegen om in je broekje te komen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:16 schreef keesjeislief het volgende:
Dit topic doet me trouwens terugdenken aan een ander topic van een tijdje terug, waarin een vrouw vertelde dat ze thuiskwam en haar man aantrof in haar lingerie. Nou, dat was toch allemaal wat hoor, hij was zijn mannelijkheid meteen verloren volgens het overgrote deel van de dames daar. Vergelijk het daar maar mee, kort haar bij een vrouw is voor 99% van de mannen minstens even aseksueel als je man in jouw lingerie aantreffen.
Dat is geen mening maar een feit.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. Elke meid met kort haar = een grote no no. Klaar. En mannen die zeggen dat het voor hun niet zo is liegen om in je broekje te komen.
Dat praktischer hoor je vaker als argument, maar begrijp ik niet veel van. Wat is er nu makkelijker, lang haar op een staartje binden/borstel doorheen halen 's morgens of je door het liggen verneukte korte kapsels weer in model zien te krijgen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Volgens mij vindt Emma Watson het alleen maar fijn dat er nu niet zoveel mensen meer op haar geilen. En daarnaast is het praktischer voor haarzelf.
Maar als het mijn vriendin zou zijn dwong ik haar een pruik te dragen
Ik had wel lang haar vroegah (quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb nooit lang haar gehad, maar ik denk dat het irritant is met wassen/afdrogen en dat het vaak je zicht belemmert tijdens het bukken, zwemmen, motor rijden, ik noem maar iets..
Ja, iets lelijks!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik moet zeggen, ze kan het hebben. Het heeft iets bij haar.
De gaycard, ik dacht al, waar blijft ie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:45 schreef Scorpie het volgende:
En Ringo, jij bent gewoon blij dat je je homo-erotische fantasietjes nu kan botvieren op een Emma Watson met pittig kort rood kapsel.
Het is natuurlijk niet de enige factorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:08 schreef Enfermera het volgende:
Ik vind dat mannen altijd zo snel kunnen zeiken over vrouwen die hun haar kort knippen. Alle stereotypen komen voorbij dan inderdaad, zoals je al zegt.![]()
Uiteindelijk gaat het volgens de meeste mannen om een vrouw die minder vrouwelijk is geworden, alleen maar omdat ze haar haar afknipt? Vrouwelijkheid en sexuele aantrekkingskracht hangt af van de lengte van je haar? Sneu hoor.
Omdat 't 'r niet om gaat wat jij d'r van vindt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:38 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vond het bij Rihanna niet wat.
Bij Keira Knightley niet wat.
Bij Sylvie niet wat. (Ik weet het, andere omstandigheden, maar gaat om het kapsel alleen he)
En nee ik vind het bij Emma Watson ook niet wat.
Waaaaarom in godsnaam?![]()
![]()
ja dat snap ik ook nooit. Kort is niet makkelijker.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:17 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Dat praktischer hoor je vaker als argument, maar begrijp ik niet veel van. Wat is er nu makkelijker, lang haar op een staartje binden/borstel doorheen halen 's morgens of je door het liggen verneukte korte kapsels weer in model zien te krijgen?.
Toch fijn dat ook die mogelijkheid in optie wordt genomen...quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:46 schreef waht het volgende:
[..]
En dan is daar de mogelijkheid dat jij er toch nog fatsoenlijk uitziet met een pittig kort kapsel.
GTFOquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:28 schreef Ringo het volgende:
Ze heeft een mooi rond hoofd en een fijn poppengezicht. Haar ogen zijn.
Toch een prettig idee dat het Panoramalezende klootjesvolk, pakweg 90% van alle mannen, nu kokhalzend aan haar voorbijloopt. Verschil moet er zijn..
Nee, JIJ bent sneu... Laat een vrouw een vrouw zijn en een man een man. En laat de kortharigen zonder penis lekker in een hoekje wegrotten. Eenzaam stervend met het hart vervuld van spijt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:08 schreef Enfermera het volgende:
Ik vind dat mannen altijd zo snel kunnen zeiken over vrouwen die hun haar kort knippen. Alle stereotypen komen voorbij dan inderdaad, zoals je al zegt.![]()
Uiteindelijk gaat het volgens de meeste mannen om een vrouw die minder vrouwelijk is geworden, alleen maar omdat ze haar haar afknipt? Vrouwelijkheid en sexuele aantrekkingskracht hangt af van de lengte van je haar? Sneu hoor.
Dit is de haar variant op de biseksueel. Vlees noch vis.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou d'r nog steeds vol in d'r bek spuiten nadat ik 'r heb uitgewoond. Daarna natuurlijk een lekker wijf met lang haar zoeken.
Ze zouden het strafbaar moeten stellen imo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee, JIJ bent sneu... Laat een vrouw een vrouw zijn en een man een man. En laat de kortharigen zonder penis lekker in een hoekje wegrotten. Eenzaam stervend met het hart vervuld van spijt.
Ja, fascisten ook. Ik sta daar boven.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
GTFO
Kwajongenskop.
Sommige mannen hebben principes Ringo.
Inderdaad. Net als mannen boven de 12 in korte broeken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze zouden het strafbaar moeten stellen imo.
Dat jij nu van die lelijke benen hebtquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Inderdaad. Net als mannen boven de 12 in korte broeken.
Joh, ga bij je moeder aan d'r tiet sabbelen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:47 schreef Samson het volgende:
Djeez, wat zonde zeg, en ze is nu juist op de leeftijd dat ze er het mooist uit kan zien, en dan gaat ze voor deze sneue look. zonde, zonde, zonde...
quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Joh, ga bij je moeder aan d'r tiet sabbelen.. Haar groeit gewoon weer aan, betrekkelijk snel, ze is niet voor het leven getekend.
Sneue gaylords..
Flikker aub op met uw zelfprojectie qua seksuele geaardheid meneer, echte mannen houden gewoon van vrouwen met lang haar, deal with it zou ik zeggenquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Joh, ga bij je moeder aan d'r tiet sabbelen.. Haar groeit gewoon weer aan, betrekkelijk snel, ze is niet voor het leven getekend.
Sneue gaylords..
Relax joh.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Sneue gaylords..
Als liefhebber van pittig korte kapsels ben je wel wat gewend lijkt mequote:Op zondag 15 augustus 2010 17:19 schreef Ringo het volgende:
En als kwaaie bokito's klimmen ze uit hun bomen..
zo bedoel je?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:19 schreef Ringo het volgende:
En als kwaaie bokito's klimmen ze uit hun bomen..
Arme voetballers.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Inderdaad. Net als mannen boven de 12 in korte broeken.
Het staat oke, maar een STUK minder leuk als met lang haar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:12 schreef HappyGirl91 het volgende:
- Ik vind het heel stoer dat ze het heeft gedaan
- Het staat 'r leuk!
- Het is haar, mensen.
Niet erg mooi. Doet me denken aan dat ene model... uhhhh ben even de naam kwijt...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:38 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden LIF bezoekers er nu van? Ik vind het haar wel staan. Alleen het maakt haar meteen zo jongensachtig. Het is net een jongen zo.
Meningen?
Meestal wel ja. Er zijn zeker vrouwen die kort heel goed kunnen hebben (Halle Berry). Beter dan lang soms. Anderen staat het weer totaal niet en weer anderen kunnen beide wel hebben, maar zien er beter uit met lang.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:30 schreef Nezhi het volgende:
Niks tegen kort haar bij vrouwen maar bij haar staat lang haar gewoon mooier
Precies wat ik dacht ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:24 schreef gelly het volgende:
Maar kom op zeg, dit is toch net een moeke van in de 30 die net een zak bananen heeft gekocht op de markt ? Lekkere comfortabele sandalen erbij aan, direkwartbroek.
[ afbeelding ]
Als er in dit soort topics nog één iemand het over Halle Berry en Rihanna gaat hebben ga ik gillen als een hysterisch wief!quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meestal wel ja. Er zijn zeker vrouwen die kort heel goed kunnen hebben (Halle Berry). Beter dan lang soms.
Dat ben je ook. Inclusief pittig kapsel waarschijnlijk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als er in dit soort topics nog één iemand het over Halle Berry en Rihanna gaat hebben ga ik gillen als een hysterisch wief!
Aaaah, it's a boyquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:38 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden LIF bezoekers er nu van? Ik vind het haar wel staan. Alleen het maakt haar meteen zo jongensachtig. Het is net een jongen zo.
Meningen?
Ah joh, zeur niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als er in dit soort topics nog één iemand het over Halle Berry en Rihanna gaat hebben ga ik gillen als een hysterisch wief!
Ik vind het bij Hally Berry en bij Rihanna ook niet echt mooiquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lang haar staat ze gewoon beter idd.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:55 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik vind het bij Hally Berry en bij Rihanna ook niet echt mooi
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is pas een afknapper!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:29 schreef Lienekien het volgende:
Ze heeft d'r vestje verkeerd geknoopt!
Sinds wanneer is incest bon ton in jouw familie?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:42 schreef Ringo het volgende:
Ze lijkt een beetje op mijn broer met make-up,,
!
Alleen de eerste van die laatste reeks foto's. Het viel me ineens op,quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:18 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Sinds wanneer is incest bon ton in jouw familie?
Heeft je broer nog wel zijn lange lokken? Dan wil ik wel nader tot hem komenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Alleen de eerste van die laatste reeks foto's. Het viel me ineens op,!
5mm stekels en een baard.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:27 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Heeft je broer nog wel zijn lange lokken? Dan wil ik wel nader tot hem komen
Hmm, die baard kan ik me nog wel overheen zetten, maar die stekelsquote:
Wauw, doet ze goed.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:41 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Ze studeert dus aan de Brown-universiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |