Het staat oke, maar een STUK minder leuk als met lang haar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:12 schreef HappyGirl91 het volgende:
- Ik vind het heel stoer dat ze het heeft gedaan
- Het staat 'r leuk!
- Het is haar, mensen.
Niet erg mooi. Doet me denken aan dat ene model... uhhhh ben even de naam kwijt...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:38 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden LIF bezoekers er nu van? Ik vind het haar wel staan. Alleen het maakt haar meteen zo jongensachtig. Het is net een jongen zo.
Meningen?
Meestal wel ja. Er zijn zeker vrouwen die kort heel goed kunnen hebben (Halle Berry). Beter dan lang soms. Anderen staat het weer totaal niet en weer anderen kunnen beide wel hebben, maar zien er beter uit met lang.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:30 schreef Nezhi het volgende:
Niks tegen kort haar bij vrouwen maar bij haar staat lang haar gewoon mooier
Precies wat ik dacht ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:24 schreef gelly het volgende:
Maar kom op zeg, dit is toch net een moeke van in de 30 die net een zak bananen heeft gekocht op de markt ? Lekkere comfortabele sandalen erbij aan, direkwartbroek.
[ afbeelding ]
Als er in dit soort topics nog één iemand het over Halle Berry en Rihanna gaat hebben ga ik gillen als een hysterisch wief!quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meestal wel ja. Er zijn zeker vrouwen die kort heel goed kunnen hebben (Halle Berry). Beter dan lang soms.
Dat ben je ook. Inclusief pittig kapsel waarschijnlijk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als er in dit soort topics nog één iemand het over Halle Berry en Rihanna gaat hebben ga ik gillen als een hysterisch wief!
Aaaah, it's a boyquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:38 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden LIF bezoekers er nu van? Ik vind het haar wel staan. Alleen het maakt haar meteen zo jongensachtig. Het is net een jongen zo.
Meningen?
Ah joh, zeur niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als er in dit soort topics nog één iemand het over Halle Berry en Rihanna gaat hebben ga ik gillen als een hysterisch wief!
Ik vind het bij Hally Berry en bij Rihanna ook niet echt mooiquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lang haar staat ze gewoon beter idd.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:55 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik vind het bij Hally Berry en bij Rihanna ook niet echt mooi
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is pas een afknapper!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:29 schreef Lienekien het volgende:
Ze heeft d'r vestje verkeerd geknoopt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |