Ik ben gewoon wat voorzichtig zodat ik niet meteen weer in IJskoningin-modus ga als het niks mag worden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:10 schreef Thrust het volgende:
[..]
Mij is iets moois overkomen dan kan het voor jou net zo goed gebeuren.
Ik had er ook nooit op gerekend zoiets nog te voelen voor iemand en toch is het gebeurd!
Ligt het dan meer aan hem of aan jou? (even kort door de bocht)quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wat voorzichtig zodat ik niet meteen weer in IJskoningin-modus ga als het niks mag worden.
Je moet gewoon geduld hebben, de 5 minuten waren nog heul niet om.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Doe deze maar, dat gun ik Yuki dan ook wel weer
Heel verstandig, zolang de muur maar wegblijft.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wat voorzichtig zodat ik niet meteen weer in IJskoningin-modus ga als het niks mag worden.
Mijn zelfbeeld is nu wel ietsje positiever... maar dan nog, ik ben er al zo lang "uit" dat ik gewoon te afstandelijk over kan komen omdat ik domweg niet weet hoe te handelenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt het dan meer aan hem of aan jou? (even kort door de bocht)
Ik zou me verbazen als ze niet voor jou in de rij zouden staan..
Wellesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je moet gewoon geduld hebben, de 5 minuten waren nog heul niet om.
Dankquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Doe deze maar, dat gun ik Yuki dan ook wel weer
Ik ken het wel eigenlijk.. Alleen ben ik juist niet afstandelijk.. Eerder te vlug met conclusies trekken, die achteraf totaal niet kloppen.. Of zoiets..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn zelfbeeld is nu wel ietsje positiever... maar dan nog, ik ben er al zo lang "uit" dat ik gewoon te afstandelijk over kan komen omdat ik domweg niet weet hoe te handelen
nep vrouwquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank
M'n moeder belde, topic openen met 1 hand is moeilijk
Moeders hebben ook totaal geen timing!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank
M'n moeder belde, topic openen met 1 hand is moeilijk
Ehm, volgensmij nog niet.. Hoezo, je ticket is al geboekt inmiddels?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:25 schreef Yuki het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar...
is Barbusse al gesignaleerd vandaag?
Haaaaaaiquote:
Heb je het niet gehoord, hij ligt in het ziekenhuisquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:25 schreef Yuki het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar...
is Barbusse al gesignaleerd vandaag?
Ik denk dat het bij jou ook wel helpt dat je van je bitchy image af bent. Je had echt een hele duivelse uitstraling. Je leek iedereen te kunnen en willen vermoorden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn zelfbeeld is nu wel ietsje positiever... maar dan nog, ik ben er al zo lang "uit" dat ik gewoon te afstandelijk over kan komen omdat ik domweg niet weet hoe te handelen
Hai Murm!quote:
Nou iddquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moeders hebben ook totaal geen timing!
Nee, vroeg het me gewoon afquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm, volgensmij nog niet.. Hoezo, je ticket is al geboekt inmiddels?
Als dit een poging tot humor is...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Heb je het niet gehoord, hij ligt in het ziekenhuis
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als dit een poging tot humor is...
True...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij jou ook wel helpt dat je van je bitchy image af bent. Je had echt een hele duivelse uitstraling. Je leek iedereen te kunnen en willen vermoorden.
4 september, ja?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
True...
Ach bij de volgende meet kan je objectief oordelen of dat ook echt zo is
Daar ben ik ook erg benieuwd naar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
True...
Ach bij de volgende meet kan je objectief oordelen of dat ook echt zo is
is daar wat mis mee dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij jou ook wel helpt dat je van je bitchy image af bent. Je had echt een hele duivelse uitstraling. Je leek iedereen te kunnen en willen vermoorden.
Heeey lieverdquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:
Aantrekkelijk is voor pussy'squote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik vind het geen aantrekkelijke uitstraling.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Aantrekkelijk is voor pussy's
Kom jij ook dan?quote:
Niet tof neequote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet op reagerenquote:
Dan heeft hij zijn zinquote:
Jammerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:40 schreef Murmeli het volgende:
ik was weer ff kwijt, computer was niet lief
en 4 sept kan ik niet, heb dan al een verjaardag
Ik vond dat wel meevallen hoor..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
dank jequote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heeey lieverd
* Lotusss geeft Bosje een knuffel
Wanneer heb jij haar gezien? Ik bijna een jaar geleden en toen was het nog een behoorlijke bitch. Maar aan haar posts te merken is ze wel veranderd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond dat wel meevallen hoor..
En terug, met voedsel!
Ik bedoelde dan ook haar postgedrag, verders heb ik d'r nog niet gezienquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wanneer heb jij haar gezien? Ik bijna een jaar geleden en toen was het nog een behoorlijke bitch. Maar aan haar posts te merken is ze wel veranderd.
Wut? Was jij vorig jaar op de meet dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond dat wel meevallen hoor..
En terug, met voedsel!
irl is het altijd al een lieverd geweest, op fok! (en in de irc) had ze wel eens de uitschieters.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wanneer heb jij haar gezien? Ik bijna een jaar geleden en toen was het nog een behoorlijke bitch. Maar aan haar posts te merken is ze wel veranderd.
Ik wou al zeggen....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook haar postgedrag, verders heb ik d'r nog niet gezien
Awwwwwquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:45 schreef Thrust het volgende:
[..]
irl is het altijd al een lieverd geweest, op fok! (en in de irc) had ze wel eens de uitschieters.
Neemt niet weg dat je wel 1 van de personen bent waarvan ik benieuwd ben hoe je irl bent etc..quote:
RZ was op de 10jaarsmeetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wut? Was jij vorig jaar op de meet dan?
Binnenkort maar weer eens een singlesmeet?quote:
daar sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:45 schreef Thrust het volgende:
[..]
irl is het altijd al een lieverd geweest, op fok! (en in de irc) had ze wel eens de uitschieters.
RZ wel, Ik nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RZ was op de 10jaarsmeet![]()
[..]
Binnenkort maar weer eens een singlesmeet?
Ja, maar Jofunu-kun nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RZ was op de 10jaarsmeet![]()
[..]
Binnenkort maar weer eens een singlesmeet?
Dat weet ik niet. Ik heb haar één keer irl gezien en toen had ik niet zoiets van:"Goh, wat een lieverd."quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:45 schreef Thrust het volgende:
[..]
My badquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Beter lezen Tijn. Dat ik er was weet Lotusss heul wel.
Regel een meet je weet niet wat je mist!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik heb haar één keer irl gezien en toen had ik niet zoiets van:"Goh, wat een lieverd."
Ach, je maakt tenminste niet van Djayzz en mij 1 dezelfde persoon.quote:
Ik let niet op.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, maar Jofunu-kun niet
Maar was een misverstand
4 september.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:51 schreef Thrust het volgende:
[..]
Regel een meet je weet niet wat je mist!
Dus jij hebt ongemerkt met Spirit gemeet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik let niet op.Ik geef slaapgebrek de schuld. Gisteren naar Papa Roach en Life of Agony geweest
Gezien je beroep zou ik eerder RZ zeggenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, je maakt tenminste niet van Djayzz en mij 1 dezelfde persoon.
Jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus jij hebt ongemerkt met Spirit gemeet?
Dan hebben jullie 2 een date?quote:
Jammer genoeg niet gesprokkenquote:
Dan is de 11-jaars meet in de Stairwayquote:
11-jaars meetquote:
Jezelf quotenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet gesprokken![]()
Jezelf quotten
Dat kan niet! Ik heb heul geen uitnodiging gehad!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan is de 11-jaars meet in de Stairway
Ik kom ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
11-jaars meet![]()
En dan krijgt ze nog een lift van me ook, als ik 't haal ivm werk..
d'r is een heel topic overquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:54 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dat kan niet! Ik heb heul geen uitnodiging gehad!
Bij deze je bent uitgenodigd. Neem gelijk je wederhelft meequote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:54 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dat kan niet! Ik heb heul geen uitnodiging gehad!
Was het maar waar, dan had ik mijn busrijbewijs gehad.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezien je beroep zou ik eerder RZ zeggen
Daar kom je nu mee?quote:
Had ik gezienquote:
I knowquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Was het maar waar, dan had ik mijn busrijbewijs gehad.
Grote FOK! meet zaterdag 4 september in Utrecht, komt allen #2quote:
Ik kom gewoon omdat het kan en dat ik ook sommige andere fokkers buiten dit topic kenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had ik gezien![]()
Ik wil ook komen, vanwege een aantal singles posters (man en vrouw)
Ik heb zo'n vermoeden dat mijn wederhelft/zielgenoot/geliefde ook niet gaat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij deze je bent uitgenodigd. Neem gelijk je wederhelft mee
Valt wel mee, tegelijk gepost *aai over de bol geeft*quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Grote FOK! meet zaterdag 4 september in Utrecht, komt allen #2
Haha weer spuit 11![]()
En die meet op de 11de?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Grote FOK! meet zaterdag 4 september in Utrecht, komt allen #2
Haha weer spuit 11![]()
Waarom kom jij niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:57 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat mijn wederhelft/zielgenoot/geliefde ook niet gaat.
Ik ken er ook een aantal.. Spreek ze nooit meer.. Zie ze ook weinig.. IRBaboon en Helly, dacht ik..)quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom gewoon omdat het kan en dat ik ook sommige andere fokkers buiten dit topic ken
Heb ik me opgegeven als EHBO-doosquote:
Dan heb ik eindelijk vakantie!quote:
Ik had graag gekomen helaas andere verplichtingenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb ik me opgegeven als EHBO-doos
quote:
Barbiequote:
Ola Barbjequote:
Barbie!quote:
Wierden is Twente toch ofzo? heulmaal boven?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb ik me opgegeven als EHBO-doos
Bojourquote:
So wie einequote:
Tijnquote:
Lotusssquote:
Thrust!quote:
Vlak bij Almelo geloof ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wierden is Twente toch ofzo? heulmaal boven?
Oh noesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Helaas is er wel een spelfoutje bij je ingekropen
Ik heb Caramell Dansen in mijn hoofdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:07 schreef Barbusse het volgende:
Oh, proefritje was kut, gesprek met hippiechick ook. Hoe was jullie dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yuki miste je al zoooooooooo erg!quote:
Ik heb gewerktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:07 schreef Barbusse het volgende:
Oh, proefritje was kut, gesprek met hippiechick ook. Hoe was jullie dag?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb Caramell Dansen in mijn hoofdDie is oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Ik haar ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:08 schreef Thrust het volgende:
[..]
Yuki miste je al zoooooooooo erg!
Mis ik ietsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:08 schreef Thrust het volgende:
[..]
Had ik maar gewerktquote:
Ruilenquote:
Doe's liefquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:08 schreef Thrust het volgende:
[..]
Voor jou welquote:
Gebeuren volgens mij wel ergere dingen in jouw hoofd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar het ergste is dat ik het in m'n hoofd heb
Je wil niet wetenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:11 schreef Thrust het volgende:
[..]
Gebeuren volgens mij wel ergere dingen in jouw hoofd.
Morgen moet ik al werken. En als je echt wilt ruilen betekent dat je dus géén leuke dingen gaat doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RuilenGa jij morgen werken voor mij. Ga ik morgen leuken dingen
Ik ga ook met de auto. Ik ga geen tent mee zeulen in de trein.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
ALS ik al die Wierden meet zou doen ga ik mooi met de auto, alweer.. Treinen is niets voor mij, zeker geen 2 uur of langer..
Je weet dat hij het terug kan lezen?quote:
Tent? Whut?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ga ook met de auto. Ik ga geen tent mee zeulen in de trein.
Ik blijf bij Annnet slapen, geen tent nodigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ga ook met de auto. Ik ga geen tent mee zeulen in de trein.
Je bedoeld Laura?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik blijf bij Annnet slapen, geen tent nodig
Jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:13 schreef Thrust het volgende:
[..]
Je weet dat hij het terug kan lezen?
Dat gedraai allemaalkoop een ticket en ga naar hem toe!
Stad is niet veel aan op sich vind ik.. Ben er vaak zat geweest toen ik nog bij Arnhem woonde en met ex omging..quote:
Jammerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Morgen moet ik al werken. En als je echt wilt ruilen betekent dat je dus géén leuke dingen gaat doen.
Hmm oké.. Nouja we gaan naar familie dus die zullen vast wel iets leuks weten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stad is niet veel aan op sich vind ik.. Ben er vaak zat geweest toen ik nog bij Arnhem woonde en met ex omging..
Jaloers!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:13 schreef Thrust het volgende:
[..]
Je weet dat hij het terug kan lezen?
Dat gedraai allemaalkoop een ticket en ga naar hem toe!
quote:
Met de trein naar Arnhem en dan naar Zutphen? Als je via Apeldoorn gegaan bent ben je aan het omrijden geweest..quote:
Wat zijn ze nou in Arnhem aan het doen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met de trein naar Arnhem en dan naar Zutphen? Als je via Apeldoorn gegaan bent ben je aan het omrijden geweest..
Jou weigeren?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wat zijn ze nou in Arnhem aan het doen?
Nee, dan moet ik daar de bus pakken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jou weigeren?
't station werkt nog gewoon toch?
Moet jij niet druk daten?quote:
Ook niet-singles zijn welkom.quote:
Wat is dat voor engigheid?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, in Wierden kun je blijven slapen.
Ja maar als hij terug is ging Barbje mij een aanzoek doenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:21 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ook niet-singles zijn welkom.![]()
Onder dat kopje val ik dus![]()
Hoewel Barbie een aardige gozer is ben ik bezet en is hij niet echt mijn type
Da's heul niet eng.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat is dat voor engigheid?![]()
Ik weet nu al dat ik dat niet kan maken, ben dan net 2 weken terug van m'n vakantie, m'n baas ziet me al aankomen
Dan nog hoef je niet naar Apeldoorn? Je bent in de maling genomen manquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik daar de bus pakken.
Jij krijgt elke dag wel een paar aanzoekenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar als hij terug is ging Barbje mij een aanzoek doen
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn hart, wat doe je???quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:21 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ook niet-singles zijn welkom.![]()
Onder dat kopje val ik dus![]()
Hoewel Barbie een aardige gozer is ben ik bezet en is hij niet echt mijn type
Je kan via Arnhem maar dan moet ik van Arnhem-Zuid de bus naar Arnhem Centraal ofzo pakken. Ik heb geen zin in bussen, ben gewoon via de trein gegaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan nog hoef je niet naar Apeldoorn? Je bent in de maling genomen man![]()
Er gaat een bus naar Dieren, vanaf daar kun je of een bus naar Zutphen doen, of de train naar Zutphen pakken..
quote:Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails
09:39 Tilburg West 2 Hertogenbosch ('s) Stoptrein (NS)
09:44 Tilburg
10:00 Hertogenbosch ('s) 4a
10:08 Hertogenbosch ('s) 3a Utrecht Centraal Intercity (NS)
10:37 Utrecht Centraal 8a
10:51 Utrecht Centraal 11a Amersfoort Intercity (NS)
11:07 Amersfoort
11:32 Apeldoorn 4
11:34 Apeldoorn 3 Zutphen Stoptrein (NS)
11:37 Apeldoorn De Maten
11:44 Klarenbeek
11:48 Voorst-Empe
11:54 Zutphen 2a
Was het maar waar....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:23 schreef Thrust het volgende:
[..]
Jij krijgt elke dag wel een paar aanzoeken
Volgende keer toch maar doen scheelt je heel veel reistijd en geldquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je kan via Arnhem maar dan moet ik van Arnhem-Zuid de bus naar Arnhem Centraal ofzo pakken. Ik heb geen zin in bussen, ben gewoon via de trein gegaan.
[..]
Het wat?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, ik kan het nummerings apparaat niet vinden
Dan heb je een kutbaas.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn baas in een boze bui is WEL eng!
Dat ding waar je nummertjes uit trekt bij postkantoor en slager etc..quote:
Yuki en/of Lotusss jou kant op krijgen!quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Neuh, een heul drukke baanquote:
Graag, nu heb ik echt een knuffel nodigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:27 schreef Thrust het volgende:
[..]
Yuki en/of Lotusss jou kant op krijgen!
Reistijd maakt mij eigenlijk niet zoveel uit, alleen de terugweg deed ik wel 3 uur overquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar doen scheelt je heel veel reistijd en geld
Zou je best een knuffel willen geven maar dan ga je misschien weer ideeën in je hoofd halenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Graag, nu heb ik echt een knuffel nodig
Yeah right.. dan is het zeker helemaal mijn schuld dat ik al 7 jaar (!!!) geen vriendje hebquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, ik kan het nummerings apparaat niet vinden
Je heb interesse in Lotusss? Hoeveel kamelen heb je?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
We sturen Yuki wel, Lotusss houden we hier!
Backfire für moiquote:
Ik al 5 jaar geen vriendin hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yeah right.. dan is het zeker helemaal mijn schuld dat ik al 7 jaar (!!!) geen vriendje heb
Sturen nog wel....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vast nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:32 schreef FreelanceMessias het volgende:
Hoi Mensen
Eens kijken of me het lukt het topic nu WEL te volgen.
Succesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:32 schreef FreelanceMessias het volgende:
Hoi Mensen
Succes, ben bang dat het je niet gaat lukkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:32 schreef FreelanceMessias het volgende:
Hoi Mensen
Sturenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoeveel had je in gedachten?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:31 schreef Thrust het volgende:
[..]
Je heb interesse in Lotusss? Hoeveel kamelen heb je?
Nee, hij rijd je daarheenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sturen
Dus jij betaalt mijn ticket?
En mijn werk dat ik vrij moet nemen?
Deal!
Ohh wacht, jij kwam uit dat vage Tilburg natuurlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:34 schreef Graseter het volgende:
Trouwens Jofunu-kun, NS geeft aan dat via Utrecht en via Arnhem nou even lang duren
Ik weet wel iemand die je plek in de boekhandel wil overnemen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sturen
Dus jij betaalt mijn ticket?
En mijn werk dat ik vrij moet nemen?
Deal!
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh wacht, jij kwam uit dat vage Tilburg natuurlijk
quote:
Geregeld!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:35 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die je plek in de boekhandel wil overnemen.
Peter betaalt!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geregeld!
Nu alleen nog regelen dat ik ook echt taxi kan spelen die paar dagen dat ik nodig heb om daar heen te rijden..
HIJ! Niet ik!quote:
Biertje, grote vriend?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou verdorie nog gek genoeg zijn ook
awwquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef krengetje het volgende:deprie mood.. en waarom? geen idee
Join the clubquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef krengetje het volgende:
deprie mood.. en waarom? geen idee
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Beterschapquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef -Engel- het volgende:
bleh.... ik denk dat ik griep heb.......![]()
Engelquote:Hi peoplezzzz![]()
Jij betaald? Mooi!quote:
20,30 niet teveel zo groot is mijn tuin ook weer nietquote:
Awwww.... beterschap!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef -Engel- het volgende:
Hi peoplezzzz![]()
Nee Peterquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij betaald? Mooi!
Ik maak even een rekensom hoeveel ik nodig heb voor brandstof, eten onderweg en overige kosten.
(Dit lijkt me een beetej veel op The Transporter, vind je ook niet?)
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef Graseter het volgende:
Yuki kan je niet met subatistkeltikel?
Nu spot je met mequote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Biertje, grote vriend?![]()
Hier hebben we ook boekwinkels hoor
Hij maakt die roadtrip maar met Lotusssquote:
So I've heardquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:35 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die je plek in de boekhandel wil overnemen.
Wat dan?quote:
Fixedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou ben verdorie nog gek genoeg zijn ook
Ik ben er nogquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Succes, ben bang dat het je niet gaat lukken
Jaaah verdorie en ik dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.Engel gaat naar Barbie en Yuki blijft hier
hi Tijntje...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naar jouw mening wordt niet gevraagdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil ook meequote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hi Tijntje...
Goed idee![]()
Heb nog stuk of 10 vakantie dagen staan
Haaay Engel! Hoe issut behalve ziekig? (Baan etc?)quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef -Engel- het volgende:
Hi peoplezzzz![]()
Hoeveel schapen is dat?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:39 schreef Thrust het volgende:
[..]
20,30 niet teveel zo groot is mijn tuin ook weer niet
Jofunu heeft jou net gekocht voor 30 kamelenquote:
Ook goed, en je fixen klopt ook.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij maakt die roadtrip maar met Lotusss
Ik vlieg lieverScheelt ook weer vrije dagen
[..]
Fixed
Sabbaticalquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies hoe het heet dus ik weet ook niet hoe je het schrijft
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Een foto van barb in een bus
[ afbeelding ]
Kijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hi Tijntje...
Goed idee![]()
Heb nog stuk of 10 vakantie dagen staan
Whut?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef Graseter het volgende:
Yuki kan je niet met subatistkeltikel?
Hoe is -Engel- hierbij betrokken geraakt?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
*kuch* spelling, again *kuch*quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij betaald? Mooi!
Ik maak even een rekensom hoeveel ik nodig heb voor brandstof, eten onderweg en overige kosten.
(Dit lijkt me een beetej veel op The Transporter, vind je ook niet?)
Ik spreek de taal nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier hebben we ook boekwinkels hoor
Ho eens even straks heeft barb alle single vrouwenquote:
over mijn baan weet ik niet veel meer....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haaay Engel! Hoe issut behalve ziekig? (Baan etc?)
Nee ik laat Engel naar Malta gaan ipv jouquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Whut?
[..]
Hoe is -Engel- hierbij betrokken geraakt?
Zijn we nu met z'n 3en?
Hij denkt weer leuk te zijn, door te photoshoppen denk ik.quote:
Ik ben niet Singlequote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
-Engel-, Krengel en Lotusss dus mee op roadtrip naar Barbie, en Yuki gaat vliegen?
Kunnen -Engel- en Krengel ook mooi een stukje rijden!
Ik bedacht me ook net dat dit niet de goeie kant op gingquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ho eens even straks heeft barb alle single vrouwen
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Een foto van barb in een bus
[ afbeelding ]
Damn...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat hem toch.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is de voertaal op Malta niet gewoon Engels?quote:
Awww *knuffel geeft*quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
over mijn baan weet ik niet veel meer....dus..
Ik denk dat ik maar mee moet gaan op dit alles in goeie banen te leiden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik bedacht me ook net dat dit niet de goeie kant op ging
die dingen kunnen vaak langer duren. beetje vertrouwen in je zelf komt vast wel goed!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Damn,quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En te zorgen dat ze niet allemaal achterblijven!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar mee moet gaan op dit alles in goeie banen te leiden.
heee. laat ons nu even... dan regelen we een eurotrip... naar Malta zodat jij ook een meet kan bijwonenquote:
Ik weet niet waarom, maar eens in de zoveel tijd moet hij die foto plaatsen...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij denkt weer leuk te zijn, door te photoshoppen denk ik.
Ik blij dat je goed moet zoeken wil je foto's van mij op FOK! tegenkomen...
Dus je blijft hier?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, pas op hoor want ik kom niet meer
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar eens in de zoveel tijd moet hij die foto plaatsen...
Soort Dwangneurose denk ik..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
... uhm... ongeveer een tig topics terug roep ik al dat ik een keer naar Malta ga.... wanneer weet ik niet... maar gaan zal ik ooitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:44 schreef Yuki het volgende:
Hoe is -Engel- hierbij betrokken geraakt?
Zijn we nu met z'n 3en?
Oehquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik dacht dat IK verscheept moest worden naar Malta?![]()
Tja kinderen he...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook dat bedacht ik me net.. Ik ga Barbie wel halen op Malta en hierheen brengen, veel simpelerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:47 schreef Thrust het volgende:
Is het niet wat makkelijker als Barbie deze kant op komt?
We kunnen ze ook ruilenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En te zorgen dat ze niet allemaal achterblijven!
Ik ben misschien op de meet in Utrecht, mag dat?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:47 schreef Thrust het volgende:
Is het niet wat makkelijker als Barbie deze kant op komt?
Welke toestand?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:48 schreef Bos81 het volgende:
Maar let maar niet op mij,,, Ik moet ook niet zoveel posten in deze toestand...
quote:
Ook Malteesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is de voertaal op Malta niet gewoon Engels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |