quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb Caramell Dansen in mijn hoofdDie is oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Ik haar ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:08 schreef Thrust het volgende:
[..]
Yuki miste je al zoooooooooo erg!
Mis ik ietsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:08 schreef Thrust het volgende:
[..]
Had ik maar gewerktquote:
Ruilenquote:
Doe's liefquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:08 schreef Thrust het volgende:
[..]
Voor jou welquote:
Gebeuren volgens mij wel ergere dingen in jouw hoofd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar het ergste is dat ik het in m'n hoofd heb
Je wil niet wetenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:11 schreef Thrust het volgende:
[..]
Gebeuren volgens mij wel ergere dingen in jouw hoofd.
Morgen moet ik al werken. En als je echt wilt ruilen betekent dat je dus géén leuke dingen gaat doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RuilenGa jij morgen werken voor mij. Ga ik morgen leuken dingen
Ik ga ook met de auto. Ik ga geen tent mee zeulen in de trein.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
ALS ik al die Wierden meet zou doen ga ik mooi met de auto, alweer.. Treinen is niets voor mij, zeker geen 2 uur of langer..
Je weet dat hij het terug kan lezen?quote:
Tent? Whut?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ga ook met de auto. Ik ga geen tent mee zeulen in de trein.
Ik blijf bij Annnet slapen, geen tent nodigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ga ook met de auto. Ik ga geen tent mee zeulen in de trein.
Je bedoeld Laura?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik blijf bij Annnet slapen, geen tent nodig
Jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:13 schreef Thrust het volgende:
[..]
Je weet dat hij het terug kan lezen?
Dat gedraai allemaalkoop een ticket en ga naar hem toe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |