Ik ken er ook een aantal.. Spreek ze nooit meer.. Zie ze ook weinig.. IRBaboon en Helly, dacht ik..)quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom gewoon omdat het kan en dat ik ook sommige andere fokkers buiten dit topic ken
Heb ik me opgegeven als EHBO-doosquote:
Dan heb ik eindelijk vakantie!quote:
Ik had graag gekomen helaas andere verplichtingenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb ik me opgegeven als EHBO-doos
quote:
Barbiequote:
Ola Barbjequote:
Barbie!quote:
Wierden is Twente toch ofzo? heulmaal boven?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb ik me opgegeven als EHBO-doos
Bojourquote:
So wie einequote:
Tijnquote:
Lotusssquote:
Thrust!quote:
Vlak bij Almelo geloof ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wierden is Twente toch ofzo? heulmaal boven?
Oh noesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Helaas is er wel een spelfoutje bij je ingekropen
Ik heb Caramell Dansen in mijn hoofdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:07 schreef Barbusse het volgende:
Oh, proefritje was kut, gesprek met hippiechick ook. Hoe was jullie dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yuki miste je al zoooooooooo erg!quote:
Ik heb gewerktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:07 schreef Barbusse het volgende:
Oh, proefritje was kut, gesprek met hippiechick ook. Hoe was jullie dag?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb Caramell Dansen in mijn hoofdDie is oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Ik haar ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:08 schreef Thrust het volgende:
[..]
Yuki miste je al zoooooooooo erg!
Mis ik ietsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:08 schreef Thrust het volgende:
[..]
Had ik maar gewerktquote:
Ruilenquote:
Doe's liefquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:08 schreef Thrust het volgende:
[..]
Voor jou welquote:
Gebeuren volgens mij wel ergere dingen in jouw hoofd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar het ergste is dat ik het in m'n hoofd heb
Je wil niet wetenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:11 schreef Thrust het volgende:
[..]
Gebeuren volgens mij wel ergere dingen in jouw hoofd.
Morgen moet ik al werken. En als je echt wilt ruilen betekent dat je dus géén leuke dingen gaat doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RuilenGa jij morgen werken voor mij. Ga ik morgen leuken dingen
Ik ga ook met de auto. Ik ga geen tent mee zeulen in de trein.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
ALS ik al die Wierden meet zou doen ga ik mooi met de auto, alweer.. Treinen is niets voor mij, zeker geen 2 uur of langer..
Je weet dat hij het terug kan lezen?quote:
Tent? Whut?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ga ook met de auto. Ik ga geen tent mee zeulen in de trein.
Ik blijf bij Annnet slapen, geen tent nodigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ga ook met de auto. Ik ga geen tent mee zeulen in de trein.
Je bedoeld Laura?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik blijf bij Annnet slapen, geen tent nodig
Jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:13 schreef Thrust het volgende:
[..]
Je weet dat hij het terug kan lezen?
Dat gedraai allemaalkoop een ticket en ga naar hem toe!
Stad is niet veel aan op sich vind ik.. Ben er vaak zat geweest toen ik nog bij Arnhem woonde en met ex omging..quote:
Jammerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Morgen moet ik al werken. En als je echt wilt ruilen betekent dat je dus géén leuke dingen gaat doen.
Hmm oké.. Nouja we gaan naar familie dus die zullen vast wel iets leuks weten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stad is niet veel aan op sich vind ik.. Ben er vaak zat geweest toen ik nog bij Arnhem woonde en met ex omging..
Jaloers!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:13 schreef Thrust het volgende:
[..]
Je weet dat hij het terug kan lezen?
Dat gedraai allemaalkoop een ticket en ga naar hem toe!
quote:
Met de trein naar Arnhem en dan naar Zutphen? Als je via Apeldoorn gegaan bent ben je aan het omrijden geweest..quote:
Wat zijn ze nou in Arnhem aan het doen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met de trein naar Arnhem en dan naar Zutphen? Als je via Apeldoorn gegaan bent ben je aan het omrijden geweest..
Jou weigeren?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wat zijn ze nou in Arnhem aan het doen?
Nee, dan moet ik daar de bus pakken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jou weigeren?
't station werkt nog gewoon toch?
Moet jij niet druk daten?quote:
Ook niet-singles zijn welkom.quote:
Wat is dat voor engigheid?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, in Wierden kun je blijven slapen.
Ja maar als hij terug is ging Barbje mij een aanzoek doenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:21 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ook niet-singles zijn welkom.![]()
Onder dat kopje val ik dus![]()
Hoewel Barbie een aardige gozer is ben ik bezet en is hij niet echt mijn type
Da's heul niet eng.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat is dat voor engigheid?![]()
Ik weet nu al dat ik dat niet kan maken, ben dan net 2 weken terug van m'n vakantie, m'n baas ziet me al aankomen
Dan nog hoef je niet naar Apeldoorn? Je bent in de maling genomen manquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik daar de bus pakken.
Jij krijgt elke dag wel een paar aanzoekenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar als hij terug is ging Barbje mij een aanzoek doen
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn hart, wat doe je???quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:21 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ook niet-singles zijn welkom.![]()
Onder dat kopje val ik dus![]()
Hoewel Barbie een aardige gozer is ben ik bezet en is hij niet echt mijn type
Je kan via Arnhem maar dan moet ik van Arnhem-Zuid de bus naar Arnhem Centraal ofzo pakken. Ik heb geen zin in bussen, ben gewoon via de trein gegaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan nog hoef je niet naar Apeldoorn? Je bent in de maling genomen man![]()
Er gaat een bus naar Dieren, vanaf daar kun je of een bus naar Zutphen doen, of de train naar Zutphen pakken..
quote:Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails
09:39 Tilburg West 2 Hertogenbosch ('s) Stoptrein (NS)
09:44 Tilburg
10:00 Hertogenbosch ('s) 4a
10:08 Hertogenbosch ('s) 3a Utrecht Centraal Intercity (NS)
10:37 Utrecht Centraal 8a
10:51 Utrecht Centraal 11a Amersfoort Intercity (NS)
11:07 Amersfoort
11:32 Apeldoorn 4
11:34 Apeldoorn 3 Zutphen Stoptrein (NS)
11:37 Apeldoorn De Maten
11:44 Klarenbeek
11:48 Voorst-Empe
11:54 Zutphen 2a
Was het maar waar....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:23 schreef Thrust het volgende:
[..]
Jij krijgt elke dag wel een paar aanzoeken
Volgende keer toch maar doen scheelt je heel veel reistijd en geldquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je kan via Arnhem maar dan moet ik van Arnhem-Zuid de bus naar Arnhem Centraal ofzo pakken. Ik heb geen zin in bussen, ben gewoon via de trein gegaan.
[..]
Het wat?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, ik kan het nummerings apparaat niet vinden
Dan heb je een kutbaas.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn baas in een boze bui is WEL eng!
Dat ding waar je nummertjes uit trekt bij postkantoor en slager etc..quote:
Yuki en/of Lotusss jou kant op krijgen!quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Neuh, een heul drukke baanquote:
Graag, nu heb ik echt een knuffel nodigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:27 schreef Thrust het volgende:
[..]
Yuki en/of Lotusss jou kant op krijgen!
Reistijd maakt mij eigenlijk niet zoveel uit, alleen de terugweg deed ik wel 3 uur overquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar doen scheelt je heel veel reistijd en geld
Zou je best een knuffel willen geven maar dan ga je misschien weer ideeën in je hoofd halenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Graag, nu heb ik echt een knuffel nodig
Yeah right.. dan is het zeker helemaal mijn schuld dat ik al 7 jaar (!!!) geen vriendje hebquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, ik kan het nummerings apparaat niet vinden
Je heb interesse in Lotusss? Hoeveel kamelen heb je?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
We sturen Yuki wel, Lotusss houden we hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |