Stad is niet veel aan op sich vind ik.. Ben er vaak zat geweest toen ik nog bij Arnhem woonde en met ex omging..quote:
Jammerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Morgen moet ik al werken. En als je echt wilt ruilen betekent dat je dus géén leuke dingen gaat doen.
Hmm oké.. Nouja we gaan naar familie dus die zullen vast wel iets leuks weten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stad is niet veel aan op sich vind ik.. Ben er vaak zat geweest toen ik nog bij Arnhem woonde en met ex omging..
Jaloers!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:13 schreef Thrust het volgende:
[..]
Je weet dat hij het terug kan lezen?
Dat gedraai allemaalkoop een ticket en ga naar hem toe!
quote:
Met de trein naar Arnhem en dan naar Zutphen? Als je via Apeldoorn gegaan bent ben je aan het omrijden geweest..quote:
Wat zijn ze nou in Arnhem aan het doen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met de trein naar Arnhem en dan naar Zutphen? Als je via Apeldoorn gegaan bent ben je aan het omrijden geweest..
Jou weigeren?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wat zijn ze nou in Arnhem aan het doen?
Nee, dan moet ik daar de bus pakken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jou weigeren?
't station werkt nog gewoon toch?
Moet jij niet druk daten?quote:
Ook niet-singles zijn welkom.quote:
Wat is dat voor engigheid?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, in Wierden kun je blijven slapen.
Ja maar als hij terug is ging Barbje mij een aanzoek doenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:21 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ook niet-singles zijn welkom.![]()
Onder dat kopje val ik dus![]()
Hoewel Barbie een aardige gozer is ben ik bezet en is hij niet echt mijn type
Da's heul niet eng.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat is dat voor engigheid?![]()
Ik weet nu al dat ik dat niet kan maken, ben dan net 2 weken terug van m'n vakantie, m'n baas ziet me al aankomen
Dan nog hoef je niet naar Apeldoorn? Je bent in de maling genomen manquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik daar de bus pakken.
Jij krijgt elke dag wel een paar aanzoekenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar als hij terug is ging Barbje mij een aanzoek doen
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar als hij terug is ging Barbje mij een aanzoek doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |