Dus jij hebt ongemerkt met Spirit gemeet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik let niet op.Ik geef slaapgebrek de schuld. Gisteren naar Papa Roach en Life of Agony geweest
Gezien je beroep zou ik eerder RZ zeggenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, je maakt tenminste niet van Djayzz en mij 1 dezelfde persoon.
Jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus jij hebt ongemerkt met Spirit gemeet?
Dan hebben jullie 2 een date?quote:
Jammer genoeg niet gesprokkenquote:
Dan is de 11-jaars meet in de Stairwayquote:
11-jaars meetquote:
Jezelf quotenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet gesprokken![]()
Jezelf quotten
Dat kan niet! Ik heb heul geen uitnodiging gehad!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan is de 11-jaars meet in de Stairway
Ik kom ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
11-jaars meet![]()
En dan krijgt ze nog een lift van me ook, als ik 't haal ivm werk..
d'r is een heel topic overquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:54 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dat kan niet! Ik heb heul geen uitnodiging gehad!
Bij deze je bent uitgenodigd. Neem gelijk je wederhelft meequote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:54 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dat kan niet! Ik heb heul geen uitnodiging gehad!
Was het maar waar, dan had ik mijn busrijbewijs gehad.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezien je beroep zou ik eerder RZ zeggen
Daar kom je nu mee?quote:
Had ik gezienquote:
I knowquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Was het maar waar, dan had ik mijn busrijbewijs gehad.
Grote FOK! meet zaterdag 4 september in Utrecht, komt allen #2quote:
Ik kom gewoon omdat het kan en dat ik ook sommige andere fokkers buiten dit topic kenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had ik gezien![]()
Ik wil ook komen, vanwege een aantal singles posters (man en vrouw)
Ik heb zo'n vermoeden dat mijn wederhelft/zielgenoot/geliefde ook niet gaat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij deze je bent uitgenodigd. Neem gelijk je wederhelft mee
Valt wel mee, tegelijk gepost *aai over de bol geeft*quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Grote FOK! meet zaterdag 4 september in Utrecht, komt allen #2
Haha weer spuit 11![]()
En die meet op de 11de?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Grote FOK! meet zaterdag 4 september in Utrecht, komt allen #2
Haha weer spuit 11![]()
Waarom kom jij niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:57 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat mijn wederhelft/zielgenoot/geliefde ook niet gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |