Ik heb geen benul van de wijzigingen, ik opende het topic omdat ik het slootquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom is het lijstje niet aangepast? Is wellicht wel zo handig.
edit: ik zie dat dit topic nèt geopend is, excusez-moi.
Klopt. Ik was in de war.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:10 schreef HeatWave het volgende:
De vorige had geen nummer, dus ik dacht dat het de eerste was.
Wat denk je zelf?quote:
Geen idee, bleem HeetWijfquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:41 schreef RealZeus het volgende:
Waarom ben ik uit het lijstje gehaald?![]()
Ik ben er heul wel.
Jullie hebben zijn tagje dan wel weg gehaald maar het blijft een kutmod.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, bleem HeetWijf
Je staat er weer bij.
Je komt gewoonquote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Nuja, sta ik niet eens bij de misschieners!
En jimbo is geen misschiener meer, die komt gewoon niet.
Ik zie nog even,quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:47 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik als er nog een update van de lijst komt bij 'misschien'?
*kuch*.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik stel voor dat er even iemand een wikiOP maakt. Ivm de aanmeldingen.
Kun je jezelf op de pagina in de post boven je, erin zetten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik mag overigens bij misschieners,.
Kan ik niet,quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kun je jezelf op de pagina in de post boven je, erin zetten.
Ik heb je er al bij gezet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kan ik niet,. Ik snap nooit een bal van Wiki's.
Weet alleen hoe je ze moet kopieren,.
Dankjewel,quote:
Waarom? Na een paar biertjes en een vuist vol pinda's (quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
Dus het gaat nog steeds door. Nu hopen dat er nog bekende komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
Contact gestoordquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom? Na een paar biertjes en een vuist vol pinda's () zijn we allemaal bekenden van elkaar
Oe! Dat zou wel heel leuk zijn als je komtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:11 schreef Barbusse het volgende:
Ik kom misschien ook, mocht ik in NL zijn
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:13 schreef sp3c het volgende:
ik kom ook!
heb wel eten nodig dus als Heatwave ook komt vind ik het ok
Je hoeft mijn eten/drinken niet te jatten deze keer hoor, ik koop wel een Big Mac voor jequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:13 schreef sp3c het volgende:
ik kom ook!
heb wel eten nodig dus als Heatwave ook komt vind ik het ok
Ik jat je eten niet ik neem je bestelling gewoon meequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hoeft mijn eten/drinken niet te jatten deze keer hoor, ik koop wel een Big Mac voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |