Dan heeft hij zijn zinquote:
Jammerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:40 schreef Murmeli het volgende:
ik was weer ff kwijt, computer was niet lief
en 4 sept kan ik niet, heb dan al een verjaardag
Ik vond dat wel meevallen hoor..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij jou ook wel helpt dat je van je bitchy image af bent. Je had echt een hele duivelse uitstraling. Je leek iedereen te kunnen en willen vermoorden.
dank jequote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heeey lieverd
* Lotusss geeft Bosje een knuffel
Wanneer heb jij haar gezien? Ik bijna een jaar geleden en toen was het nog een behoorlijke bitch. Maar aan haar posts te merken is ze wel veranderd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond dat wel meevallen hoor..
En terug, met voedsel!
Ik bedoelde dan ook haar postgedrag, verders heb ik d'r nog niet gezienquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wanneer heb jij haar gezien? Ik bijna een jaar geleden en toen was het nog een behoorlijke bitch. Maar aan haar posts te merken is ze wel veranderd.
Wut? Was jij vorig jaar op de meet dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond dat wel meevallen hoor..
En terug, met voedsel!
irl is het altijd al een lieverd geweest, op fok! (en in de irc) had ze wel eens de uitschieters.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wanneer heb jij haar gezien? Ik bijna een jaar geleden en toen was het nog een behoorlijke bitch. Maar aan haar posts te merken is ze wel veranderd.
Ik wou al zeggen....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook haar postgedrag, verders heb ik d'r nog niet gezien
Awwwwwquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:45 schreef Thrust het volgende:
[..]
irl is het altijd al een lieverd geweest, op fok! (en in de irc) had ze wel eens de uitschieters.
Neemt niet weg dat je wel 1 van de personen bent waarvan ik benieuwd ben hoe je irl bent etc..quote:
RZ was op de 10jaarsmeetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wut? Was jij vorig jaar op de meet dan?
Binnenkort maar weer eens een singlesmeet?quote:
daar sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:45 schreef Thrust het volgende:
[..]
irl is het altijd al een lieverd geweest, op fok! (en in de irc) had ze wel eens de uitschieters.
RZ wel, Ik nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RZ was op de 10jaarsmeet![]()
[..]
Binnenkort maar weer eens een singlesmeet?
Ja, maar Jofunu-kun nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RZ was op de 10jaarsmeet![]()
[..]
Binnenkort maar weer eens een singlesmeet?
Dat weet ik niet. Ik heb haar één keer irl gezien en toen had ik niet zoiets van:"Goh, wat een lieverd."quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:45 schreef Thrust het volgende:
[..]
My badquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Beter lezen Tijn. Dat ik er was weet Lotusss heul wel.
Regel een meet je weet niet wat je mist!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik heb haar één keer irl gezien en toen had ik niet zoiets van:"Goh, wat een lieverd."
Ach, je maakt tenminste niet van Djayzz en mij 1 dezelfde persoon.quote:
Ik let niet op.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, maar Jofunu-kun niet
Maar was een misverstand
4 september.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:51 schreef Thrust het volgende:
[..]
Regel een meet je weet niet wat je mist!
Dus jij hebt ongemerkt met Spirit gemeet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik let niet op.Ik geef slaapgebrek de schuld. Gisteren naar Papa Roach en Life of Agony geweest
Gezien je beroep zou ik eerder RZ zeggenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, je maakt tenminste niet van Djayzz en mij 1 dezelfde persoon.
Jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus jij hebt ongemerkt met Spirit gemeet?
Dan hebben jullie 2 een date?quote:
Jammer genoeg niet gesprokkenquote:
Dan is de 11-jaars meet in de Stairwayquote:
11-jaars meetquote:
Jezelf quotenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet gesprokken![]()
Jezelf quotten
Dat kan niet! Ik heb heul geen uitnodiging gehad!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan is de 11-jaars meet in de Stairway
Ik kom ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
11-jaars meet![]()
En dan krijgt ze nog een lift van me ook, als ik 't haal ivm werk..
d'r is een heel topic overquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:54 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dat kan niet! Ik heb heul geen uitnodiging gehad!
Bij deze je bent uitgenodigd. Neem gelijk je wederhelft meequote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:54 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dat kan niet! Ik heb heul geen uitnodiging gehad!
Was het maar waar, dan had ik mijn busrijbewijs gehad.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezien je beroep zou ik eerder RZ zeggen
Daar kom je nu mee?quote:
Had ik gezienquote:
I knowquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Was het maar waar, dan had ik mijn busrijbewijs gehad.
Grote FOK! meet zaterdag 4 september in Utrecht, komt allen #2quote:
Ik kom gewoon omdat het kan en dat ik ook sommige andere fokkers buiten dit topic kenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had ik gezien![]()
Ik wil ook komen, vanwege een aantal singles posters (man en vrouw)
Ik heb zo'n vermoeden dat mijn wederhelft/zielgenoot/geliefde ook niet gaat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij deze je bent uitgenodigd. Neem gelijk je wederhelft mee
Valt wel mee, tegelijk gepost *aai over de bol geeft*quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Grote FOK! meet zaterdag 4 september in Utrecht, komt allen #2
Haha weer spuit 11![]()
En die meet op de 11de?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Grote FOK! meet zaterdag 4 september in Utrecht, komt allen #2
Haha weer spuit 11![]()
Waarom kom jij niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:57 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat mijn wederhelft/zielgenoot/geliefde ook niet gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |