Haaaaaaiquote:
Heb je het niet gehoord, hij ligt in het ziekenhuisquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:25 schreef Yuki het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar...
is Barbusse al gesignaleerd vandaag?
Ik denk dat het bij jou ook wel helpt dat je van je bitchy image af bent. Je had echt een hele duivelse uitstraling. Je leek iedereen te kunnen en willen vermoorden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn zelfbeeld is nu wel ietsje positiever... maar dan nog, ik ben er al zo lang "uit" dat ik gewoon te afstandelijk over kan komen omdat ik domweg niet weet hoe te handelen
Hai Murm!quote:
Nou iddquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moeders hebben ook totaal geen timing!
Nee, vroeg het me gewoon afquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm, volgensmij nog niet.. Hoezo, je ticket is al geboekt inmiddels?
Als dit een poging tot humor is...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Heb je het niet gehoord, hij ligt in het ziekenhuis
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als dit een poging tot humor is...
True...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij jou ook wel helpt dat je van je bitchy image af bent. Je had echt een hele duivelse uitstraling. Je leek iedereen te kunnen en willen vermoorden.
4 september, ja?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
True...
Ach bij de volgende meet kan je objectief oordelen of dat ook echt zo is
Daar ben ik ook erg benieuwd naar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
True...
Ach bij de volgende meet kan je objectief oordelen of dat ook echt zo is
is daar wat mis mee dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij jou ook wel helpt dat je van je bitchy image af bent. Je had echt een hele duivelse uitstraling. Je leek iedereen te kunnen en willen vermoorden.
Heeey lieverdquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:
Aantrekkelijk is voor pussy'squote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik vind het geen aantrekkelijke uitstraling.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Aantrekkelijk is voor pussy's
Kom jij ook dan?quote:
Niet tof neequote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet op reagerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |