Ik ken er ook een aantal.. Spreek ze nooit meer.. Zie ze ook weinig.. IRBaboon en Helly, dacht ik..)quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom gewoon omdat het kan en dat ik ook sommige andere fokkers buiten dit topic ken
Heb ik me opgegeven als EHBO-doosquote:
Dan heb ik eindelijk vakantie!quote:
Ik had graag gekomen helaas andere verplichtingenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb ik me opgegeven als EHBO-doos
quote:
Barbiequote:
Ola Barbjequote:
Barbie!quote:
Wierden is Twente toch ofzo? heulmaal boven?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb ik me opgegeven als EHBO-doos
Bojourquote:
So wie einequote:
Tijnquote:
Lotusssquote:
Thrust!quote:
Vlak bij Almelo geloof ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wierden is Twente toch ofzo? heulmaal boven?
Oh noesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Helaas is er wel een spelfoutje bij je ingekropen
Ik heb Caramell Dansen in mijn hoofdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:07 schreef Barbusse het volgende:
Oh, proefritje was kut, gesprek met hippiechick ook. Hoe was jullie dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yuki miste je al zoooooooooo erg!quote:
Ik heb gewerktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:07 schreef Barbusse het volgende:
Oh, proefritje was kut, gesprek met hippiechick ook. Hoe was jullie dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |