Mijn hart, wat doe je???quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:21 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ook niet-singles zijn welkom.![]()
Onder dat kopje val ik dus![]()
Hoewel Barbie een aardige gozer is ben ik bezet en is hij niet echt mijn type
Je kan via Arnhem maar dan moet ik van Arnhem-Zuid de bus naar Arnhem Centraal ofzo pakken. Ik heb geen zin in bussen, ben gewoon via de trein gegaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan nog hoef je niet naar Apeldoorn? Je bent in de maling genomen man![]()
Er gaat een bus naar Dieren, vanaf daar kun je of een bus naar Zutphen doen, of de train naar Zutphen pakken..
quote:Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails
09:39 Tilburg West 2 Hertogenbosch ('s) Stoptrein (NS)
09:44 Tilburg
10:00 Hertogenbosch ('s) 4a
10:08 Hertogenbosch ('s) 3a Utrecht Centraal Intercity (NS)
10:37 Utrecht Centraal 8a
10:51 Utrecht Centraal 11a Amersfoort Intercity (NS)
11:07 Amersfoort
11:32 Apeldoorn 4
11:34 Apeldoorn 3 Zutphen Stoptrein (NS)
11:37 Apeldoorn De Maten
11:44 Klarenbeek
11:48 Voorst-Empe
11:54 Zutphen 2a
Was het maar waar....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:23 schreef Thrust het volgende:
[..]
Jij krijgt elke dag wel een paar aanzoeken
Volgende keer toch maar doen scheelt je heel veel reistijd en geldquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je kan via Arnhem maar dan moet ik van Arnhem-Zuid de bus naar Arnhem Centraal ofzo pakken. Ik heb geen zin in bussen, ben gewoon via de trein gegaan.
[..]
Het wat?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, ik kan het nummerings apparaat niet vinden
Dan heb je een kutbaas.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn baas in een boze bui is WEL eng!
Dat ding waar je nummertjes uit trekt bij postkantoor en slager etc..quote:
Yuki en/of Lotusss jou kant op krijgen!quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar als hij terug is ging Barbje mij een aanzoek doen
Neuh, een heul drukke baanquote:
Graag, nu heb ik echt een knuffel nodigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:27 schreef Thrust het volgende:
[..]
Yuki en/of Lotusss jou kant op krijgen!
Reistijd maakt mij eigenlijk niet zoveel uit, alleen de terugweg deed ik wel 3 uur overquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar doen scheelt je heel veel reistijd en geld
Zou je best een knuffel willen geven maar dan ga je misschien weer ideeën in je hoofd halenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Graag, nu heb ik echt een knuffel nodig
Yeah right.. dan is het zeker helemaal mijn schuld dat ik al 7 jaar (!!!) geen vriendje hebquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, ik kan het nummerings apparaat niet vinden
Je heb interesse in Lotusss? Hoeveel kamelen heb je?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
We sturen Yuki wel, Lotusss houden we hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |