Backfire für moiquote:
Ik al 5 jaar geen vriendin hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yeah right.. dan is het zeker helemaal mijn schuld dat ik al 7 jaar (!!!) geen vriendje heb
Sturen nog wel....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
We sturen Yuki wel, Lotusss houden we hier!
Vast nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:32 schreef FreelanceMessias het volgende:
Hoi Mensen
Eens kijken of me het lukt het topic nu WEL te volgen.
Succesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:32 schreef FreelanceMessias het volgende:
Hoi Mensen
Succes, ben bang dat het je niet gaat lukkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:32 schreef FreelanceMessias het volgende:
Hoi Mensen
Sturenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoeveel had je in gedachten?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:31 schreef Thrust het volgende:
[..]
Je heb interesse in Lotusss? Hoeveel kamelen heb je?
Nee, hij rijd je daarheenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sturen
Dus jij betaalt mijn ticket?
En mijn werk dat ik vrij moet nemen?
Deal!
Ohh wacht, jij kwam uit dat vage Tilburg natuurlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:34 schreef Graseter het volgende:
Trouwens Jofunu-kun, NS geeft aan dat via Utrecht en via Arnhem nou even lang duren
Ik weet wel iemand die je plek in de boekhandel wil overnemen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sturen
Dus jij betaalt mijn ticket?
En mijn werk dat ik vrij moet nemen?
Deal!
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh wacht, jij kwam uit dat vage Tilburg natuurlijk
quote:
Geregeld!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:35 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die je plek in de boekhandel wil overnemen.
Peter betaalt!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geregeld!
Nu alleen nog regelen dat ik ook echt taxi kan spelen die paar dagen dat ik nodig heb om daar heen te rijden..
HIJ! Niet ik!quote:
Biertje, grote vriend?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou verdorie nog gek genoeg zijn ook
awwquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef krengetje het volgende:deprie mood.. en waarom? geen idee
Join the clubquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef krengetje het volgende:
deprie mood.. en waarom? geen idee
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Beterschapquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef -Engel- het volgende:
bleh.... ik denk dat ik griep heb.......![]()
Engelquote:Hi peoplezzzz![]()
Jij betaald? Mooi!quote:
20,30 niet teveel zo groot is mijn tuin ook weer nietquote:
Awwww.... beterschap!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef -Engel- het volgende:
Hi peoplezzzz![]()
Nee Peterquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij betaald? Mooi!
Ik maak even een rekensom hoeveel ik nodig heb voor brandstof, eten onderweg en overige kosten.
(Dit lijkt me een beetej veel op The Transporter, vind je ook niet?)
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef Graseter het volgende:
Yuki kan je niet met subatistkeltikel?
Nu spot je met mequote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Biertje, grote vriend?![]()
Hier hebben we ook boekwinkels hoor
Hij maakt die roadtrip maar met Lotusssquote:
So I've heardquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:35 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die je plek in de boekhandel wil overnemen.
Wat dan?quote:
Fixedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou ben verdorie nog gek genoeg zijn ook
Ik ben er nogquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Succes, ben bang dat het je niet gaat lukken
Jaaah verdorie en ik dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.Engel gaat naar Barbie en Yuki blijft hier
hi Tijntje...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naar jouw mening wordt niet gevraagdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil ook meequote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hi Tijntje...
Goed idee![]()
Heb nog stuk of 10 vakantie dagen staan
Haaay Engel! Hoe issut behalve ziekig? (Baan etc?)quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef -Engel- het volgende:
Hi peoplezzzz![]()
Hoeveel schapen is dat?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:39 schreef Thrust het volgende:
[..]
20,30 niet teveel zo groot is mijn tuin ook weer niet
Jofunu heeft jou net gekocht voor 30 kamelenquote:
Ook goed, en je fixen klopt ook.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij maakt die roadtrip maar met Lotusss
Ik vlieg lieverScheelt ook weer vrije dagen
[..]
Fixed
Sabbaticalquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies hoe het heet dus ik weet ook niet hoe je het schrijft
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Een foto van barb in een bus
[ afbeelding ]
Kijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hi Tijntje...
Goed idee![]()
Heb nog stuk of 10 vakantie dagen staan
Whut?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef Graseter het volgende:
Yuki kan je niet met subatistkeltikel?
Hoe is -Engel- hierbij betrokken geraakt?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
*kuch* spelling, again *kuch*quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij betaald? Mooi!
Ik maak even een rekensom hoeveel ik nodig heb voor brandstof, eten onderweg en overige kosten.
(Dit lijkt me een beetej veel op The Transporter, vind je ook niet?)
Ik spreek de taal nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier hebben we ook boekwinkels hoor
Ho eens even straks heeft barb alle single vrouwenquote:
over mijn baan weet ik niet veel meer....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haaay Engel! Hoe issut behalve ziekig? (Baan etc?)
Nee ik laat Engel naar Malta gaan ipv jouquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Whut?
[..]
Hoe is -Engel- hierbij betrokken geraakt?
Zijn we nu met z'n 3en?
Hij denkt weer leuk te zijn, door te photoshoppen denk ik.quote:
Ik ben niet Singlequote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
-Engel-, Krengel en Lotusss dus mee op roadtrip naar Barbie, en Yuki gaat vliegen?
Kunnen -Engel- en Krengel ook mooi een stukje rijden!
Ik bedacht me ook net dat dit niet de goeie kant op gingquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ho eens even straks heeft barb alle single vrouwen
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Een foto van barb in een bus
[ afbeelding ]
Damn...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat hem toch.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is de voertaal op Malta niet gewoon Engels?quote:
Awww *knuffel geeft*quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
over mijn baan weet ik niet veel meer....dus..
Ik denk dat ik maar mee moet gaan op dit alles in goeie banen te leiden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik bedacht me ook net dat dit niet de goeie kant op ging
die dingen kunnen vaak langer duren. beetje vertrouwen in je zelf komt vast wel goed!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Damn,quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En te zorgen dat ze niet allemaal achterblijven!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar mee moet gaan op dit alles in goeie banen te leiden.
heee. laat ons nu even... dan regelen we een eurotrip... naar Malta zodat jij ook een meet kan bijwonenquote:
Ik weet niet waarom, maar eens in de zoveel tijd moet hij die foto plaatsen...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij denkt weer leuk te zijn, door te photoshoppen denk ik.
Ik blij dat je goed moet zoeken wil je foto's van mij op FOK! tegenkomen...
Dus je blijft hier?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, pas op hoor want ik kom niet meer
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar eens in de zoveel tijd moet hij die foto plaatsen...
Soort Dwangneurose denk ik..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
... uhm... ongeveer een tig topics terug roep ik al dat ik een keer naar Malta ga.... wanneer weet ik niet... maar gaan zal ik ooitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:44 schreef Yuki het volgende:
Hoe is -Engel- hierbij betrokken geraakt?
Zijn we nu met z'n 3en?
Oehquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik dacht dat IK verscheept moest worden naar Malta?![]()
Tja kinderen he...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook dat bedacht ik me net.. Ik ga Barbie wel halen op Malta en hierheen brengen, veel simpelerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:47 schreef Thrust het volgende:
Is het niet wat makkelijker als Barbie deze kant op komt?
We kunnen ze ook ruilenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En te zorgen dat ze niet allemaal achterblijven!
Ik ben misschien op de meet in Utrecht, mag dat?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:47 schreef Thrust het volgende:
Is het niet wat makkelijker als Barbie deze kant op komt?
Welke toestand?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:48 schreef Bos81 het volgende:
Maar let maar niet op mij,,, Ik moet ook niet zoveel posten in deze toestand...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |