awwquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef krengetje het volgende:deprie mood.. en waarom? geen idee
Join the clubquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef krengetje het volgende:
deprie mood.. en waarom? geen idee
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
We sturen Yuki wel, Lotusss houden we hier!
Beterschapquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef -Engel- het volgende:
bleh.... ik denk dat ik griep heb.......![]()
Engelquote:Hi peoplezzzz![]()
Jij betaald? Mooi!quote:
20,30 niet teveel zo groot is mijn tuin ook weer nietquote:
Awwww.... beterschap!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef -Engel- het volgende:
Hi peoplezzzz![]()
Nee Peterquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij betaald? Mooi!
Ik maak even een rekensom hoeveel ik nodig heb voor brandstof, eten onderweg en overige kosten.
(Dit lijkt me een beetej veel op The Transporter, vind je ook niet?)
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef Graseter het volgende:
Yuki kan je niet met subatistkeltikel?
Nu spot je met mequote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Biertje, grote vriend?![]()
Hier hebben we ook boekwinkels hoor
Hij maakt die roadtrip maar met Lotusssquote:
So I've heardquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:35 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die je plek in de boekhandel wil overnemen.
Wat dan?quote:
Fixedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou ben verdorie nog gek genoeg zijn ook
Ik ben er nogquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Succes, ben bang dat het je niet gaat lukken
Jaaah verdorie en ik dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.Engel gaat naar Barbie en Yuki blijft hier
hi Tijntje...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naar jouw mening wordt niet gevraagdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil ook meequote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hi Tijntje...
Goed idee![]()
Heb nog stuk of 10 vakantie dagen staan
Haaay Engel! Hoe issut behalve ziekig? (Baan etc?)quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef -Engel- het volgende:
Hi peoplezzzz![]()
Hoeveel schapen is dat?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:39 schreef Thrust het volgende:
[..]
20,30 niet teveel zo groot is mijn tuin ook weer niet
Jofunu heeft jou net gekocht voor 30 kamelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |