Awww *knuffel geeft*quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
over mijn baan weet ik niet veel meer....dus..
Ik denk dat ik maar mee moet gaan op dit alles in goeie banen te leiden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik bedacht me ook net dat dit niet de goeie kant op ging
die dingen kunnen vaak langer duren. beetje vertrouwen in je zelf komt vast wel goed!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Damn,quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En te zorgen dat ze niet allemaal achterblijven!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar mee moet gaan op dit alles in goeie banen te leiden.
heee. laat ons nu even... dan regelen we een eurotrip... naar Malta zodat jij ook een meet kan bijwonenquote:
Ik weet niet waarom, maar eens in de zoveel tijd moet hij die foto plaatsen...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij denkt weer leuk te zijn, door te photoshoppen denk ik.
Ik blij dat je goed moet zoeken wil je foto's van mij op FOK! tegenkomen...
Dus je blijft hier?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, pas op hoor want ik kom niet meer
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar eens in de zoveel tijd moet hij die foto plaatsen...
Soort Dwangneurose denk ik..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
... uhm... ongeveer een tig topics terug roep ik al dat ik een keer naar Malta ga.... wanneer weet ik niet... maar gaan zal ik ooitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:44 schreef Yuki het volgende:
Hoe is -Engel- hierbij betrokken geraakt?
Zijn we nu met z'n 3en?
Oehquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik dacht dat IK verscheept moest worden naar Malta?![]()
Tja kinderen he...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook dat bedacht ik me net.. Ik ga Barbie wel halen op Malta en hierheen brengen, veel simpelerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:47 schreef Thrust het volgende:
Is het niet wat makkelijker als Barbie deze kant op komt?
We kunnen ze ook ruilenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En te zorgen dat ze niet allemaal achterblijven!
Ik ben misschien op de meet in Utrecht, mag dat?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:47 schreef Thrust het volgende:
Is het niet wat makkelijker als Barbie deze kant op komt?
Welke toestand?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:48 schreef Bos81 het volgende:
Maar let maar niet op mij,,, Ik moet ook niet zoveel posten in deze toestand...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |