Ik ben gewoon wat voorzichtig zodat ik niet meteen weer in IJskoningin-modus ga als het niks mag worden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:10 schreef Thrust het volgende:
[..]
Mij is iets moois overkomen dan kan het voor jou net zo goed gebeuren.
Ik had er ook nooit op gerekend zoiets nog te voelen voor iemand en toch is het gebeurd!
Ligt het dan meer aan hem of aan jou? (even kort door de bocht)quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wat voorzichtig zodat ik niet meteen weer in IJskoningin-modus ga als het niks mag worden.
Je moet gewoon geduld hebben, de 5 minuten waren nog heul niet om.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Doe deze maar, dat gun ik Yuki dan ook wel weer
Heel verstandig, zolang de muur maar wegblijft.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wat voorzichtig zodat ik niet meteen weer in IJskoningin-modus ga als het niks mag worden.
Mijn zelfbeeld is nu wel ietsje positiever... maar dan nog, ik ben er al zo lang "uit" dat ik gewoon te afstandelijk over kan komen omdat ik domweg niet weet hoe te handelenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt het dan meer aan hem of aan jou? (even kort door de bocht)
Ik zou me verbazen als ze niet voor jou in de rij zouden staan..
Wellesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je moet gewoon geduld hebben, de 5 minuten waren nog heul niet om.
Dankquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Doe deze maar, dat gun ik Yuki dan ook wel weer
Ik ken het wel eigenlijk.. Alleen ben ik juist niet afstandelijk.. Eerder te vlug met conclusies trekken, die achteraf totaal niet kloppen.. Of zoiets..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn zelfbeeld is nu wel ietsje positiever... maar dan nog, ik ben er al zo lang "uit" dat ik gewoon te afstandelijk over kan komen omdat ik domweg niet weet hoe te handelen
nep vrouwquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank
M'n moeder belde, topic openen met 1 hand is moeilijk
Moeders hebben ook totaal geen timing!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank
M'n moeder belde, topic openen met 1 hand is moeilijk
Ehm, volgensmij nog niet.. Hoezo, je ticket is al geboekt inmiddels?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:25 schreef Yuki het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar...
is Barbusse al gesignaleerd vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |