quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Haha oh noes ik schrik wakker van jullie feestboek berichtjes :p
Maar dankjewel! Ik ben oud! Wel jammer dat het kutweer is maar het wordt een leuke dag denk, ondanks dat ik verjaardagen haat
Ik ben bij familie blijven slapen dus ik hoor nu allemaal kastjes en potten en pannen in de keuken en ruik de geur van een lekker bakkie koffieen ik zag vannacht dat ze het hadden versierd, just like the good old days
Er komt zo nog wat visite en vanmiddag en vanaaf de stad in met freundinnen, sushi eten enzo. Dus jeej!
http://www.nu.nl/lifestyl(...)slanker-figuur-.htmlquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Moe Merel?
Ah, je kan nu ook vet laten weg vriezen! Look at the telegraaf site. Wie verzint het toch?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:15 schreef Merel het volgende:
Deze kwam ik ook tegen, en hij heeft niks met Shiny of haar birthday te maken, maar ik vond 'm toch leuk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:40 schreef AKnynke het volgende:
ik ben bezig een schema te halen van wat ik meot halen voor boodschappen. Het is nogal ingewikkeld. Vandaag 2 vrienden van de duutser op bezoek, overmorgen z'n moeder en haar vriend, met wie we naar een duits wadden eiland gaan en daar gaan bbq'en, en dan zelf op vakantie. boh.
Het is dan ook een hele mooie!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:36 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Krabpaal has been approved.
we gaan naar Zwitserland. Ik hoop dat het daar redelijk weer is!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:46 schreef Perruche het volgende:
[..]weekmenu! en lekker op vakantie, waar ga je ook weer naartoe?
Ik ga ook een menu maken. Als ik klaar ben met schoonmaken. Ik wilde eigenlijk naar buiten, naar het bos of strand, maar met dit weer.. nah.
Taco heeft mijn bank en het behang ook aan gort gekrabt, maar Janneke was keurig opgevoed toen ze hier kwam en ze draagt haar zeden nu ook aan Pippa overquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Het is dan ook een hele mooie!
Zoiets zou ik ook wel willen, maar mijn katten negeren dingen die ik speciaal voor ze koop.![]()
Waarom één van de tien krabplanken gebruiken als je ook kunt kiezen voor een rieten stoel of het behang?
En waarom in zo'n mooi mandje slapen als je ook de wasmand omver kunt trekken om in de was te liggen?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zoiets zou ik ook wel willen, maar mijn katten negeren dingen die ik speciaal voor ze koop.![]()
Waarom één van de tien krabplanken gebruiken als je ook kunt kiezen voor een rieten stoel of het behang?
En waarom in zo'n mooi mandje slapen als je ook de wasmand omver kunt trekken om in de was te liggen?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef AKnynke het volgende:
ik heb woonruimte in Uppsala!![]()
![]()
![]()
![]()
wat een opluchting!
Whoeoeoeoeh!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
![]()
wat een opluchting!
ik ga eerst een maand in een huis wonen waar vroeger een vriendin van me woonde. Een beetje buiten de stad, in de bossen, met een kat...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Wat voor huisje ga je bewonen??
Fijn!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
![]()
wat een opluchting!
Als je daar eenmaal weer zit, moet je toch snel genoeg iets kunnen vinden lijkt me jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ga eerst een maand in een huis wonen waar vroeger een vriendin van me woonde. Een beetje buiten de stad, in de bossen, met een kat...
Daarna ga ik voor 3 maanden in het huis van een vriend van me wonen, midden in de stad, een eigen appartement. Dna is het december, en mijn contract loopt tot Februari, dus moet ik weer wat vinden. Maar, dat komt vast goed!
Hoeraaaa!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
![]()
wat een opluchting!
Dan niet..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 05:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedemorgen...
Waarom heb ik het gevoel dat er heul geen OP komt?
Zo de bak kwark zit er weer in.
Vanavond ga ik maar voor lekkere vers stokbrood met soep en lekker beleg.
ik heb mn mond vrij rustig, glansje met een beetje nude kleurtje, lijkt eigenlijk net labelloquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:47 schreef P.F. het volgende:
leuk kwak!!! Met fushia of andere heftige lippen?
ING?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:54 schreef kwakz0r het volgende:
hoera voor nynke's woon-goed-nieuws!
verder ben ik kletsnat geregend, en kwam ik er bij de bank achter dat je tegenwoordig als je vaker dan 6 keer per jaar geld op je EIGEN rekening wilt storten, je 6,30 per keer betaalt. om je EIGEN geld op je EIGEN rekening te storten, met een AUTOMAAT nog wel. alsof dat de bank zoveel geld kost. belachelijk vind ik het....
blijkt al sinds januari zo te zijn overigens, maar niemand wist het dus hangt er nu maar een briefjekutbank
Rabobank. de enige bank die ik voorheen nog níet kut vond... misschien is t een landelijk iets hoor, doen alle banken het....quote:
Leuke paal!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:36 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Krabpaal has been approved.
Via mijn feestboek?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whoeoeoeoeh!. Wat tof!
Ik heb net Pachelbel's muziek van Peter Koelewijn maar eens opgesnord via You Tube.
Wat prachtig!![]()
![]()
.
klik met zoiets kun je van die filmpjes geloof ik op mp3 krijgenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Via mijn feestboek?Hij is inderdaad mooi, ik wil hem op mp3 maar ik vind hem niet
Nynke, wat fijn!
het kan zes keer per jaar wel gratis...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:12 schreef neen het volgende:
[..]
klik met zoiets kun je van die filmpjes geloof ik op mp3 krijgen
Ik moet ook nog allemaal geld storten maar ik ga daar echt niet voor betalendan ga ik maar irritant met een sloot kleingeld betalen in de winkel/kroeg enzo
die bij mn ouders is nog wel behoorlijk lokaal, en hier in Leiden was t altijd al een grotestadse bank. ik ben over Rabo wel tevredener dan over die verschrikkelijke ING en voormalig ABNquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:05 schreef loveli het volgende:
Rabobank fuseert als een dolle, de lokale bank van vroeger is vervangen door een onpersoonlijke standaardbrievenversturende instantie. En je moet idd overal betalen om je geld te stallen.
Dank!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Phaidra: ja we hebben veel lol om haarMaf beest
![]()
Ik ben nog steeds nat en ga zo droge sokken kopenEn ik zie nu al uit naar de soep van vanavond, met mais en witte bonen en spekjes
![]()
Milady: Dat is van Freshly Ground, en het heet "Pot Belly"! Die clip is inderdaad zó leuk!
Even though I have
fat thighs
flabby arms
a pot belly still gives good loviiiiin'
de meest klantonvriendelijke bank die ik ooit heb meegemaakt... ze liepen voorop in klantonvirendelijke maatregelen zoals het opheffen van de balie, het inzetten van verkoopmedewerkers etc. waardoor je je echt weggekeken voelde als je voor een balie transactie kwam. alles kon al heel snel alleen maar via internet en ik had geen pasje (want oude rekening waar mn oom onze aandelen aan had gekoppeld). andere banken wroden nu bijna net zo erg, maar ABN was kampioen. daarbij de onmogelijk slechte openingstijden, lange wachttijden, onvriendelijk personeel en alles kostte geld...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom ontdek ik So Thijs nu pas?
http://www.rtl.nl/components/programma/sothijs/index_video.xml
Wat is er mis met ABN?
misshcien zijn ze tegenwoordig wel ok hoor. leuk studentenpakket enzo... t is immers ook geen ABN meer eigenlijk...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ik wil er net een rekening openen
simpel, dan is het geen studentenpakket meer en zetten ze t om in een gewone betaalrekening, waar je moet betalen voor je pasje en allerlei andere dingen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ik wil graag die zitzak, maar vraag mij af hoe ING het gaat vinden dat ik mijn stufi daar niet meer op stort!
Irritant dat je er geen 2 kan hebben, er komt wel ander geld frequent op binnen..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
simpel, dan is het geen studentenpakket meer en zetten ze t om in een gewone betaalrekening, waar je moet betalen voor je pasje en allerlei andere dingen.
Geef ze een jaar of 2.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die bij mn ouders is nog wel behoorlijk lokaal, en hier in Leiden was t altijd al een grotestadse bank. ik ben over Rabo wel tevredener dan over die verschrikkelijke ING en voormalig ABNAmro
![]()
![]()
de worst bank éver...
ASN enzo hebben geen lokale kantoren hier waar ik makkelijk terecht kan...
quote:
de reden is dat ze je als student binnen willen halen, zodat je later als je meer geld hebt ook klant blijft, en dus leningen bij ze afsluit, beleggingsproducten koopt, misshcien een hypotheekje, etc.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Irritant dat je er geen 2 kan hebben, er komt wel ander geld frequent op binnen..
t is al een fusie (reeuwijk boskoop) maar dat is al een jaar of 20 zo... t is een groot, nieuwgebouwd, goedlopend kantoor, met veel zakelijke klanten (tuinbouwgebied waar 200 miljoen per jaar aan omzet gemaakt wordt) dus ik vermoed dat er niet veel reden tot fusie met andere kantoren is..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Geef ze een jaar of 2.
Rabobank Schipluiden fuseerde met Delft, dat fuseerde weer met Pijnacker en omstreken, nu is heel midden delfland met elkaar gefuseerd. Er is niets meer over van de kleine kantoortjes waar dingen geregeld konden worden.
ik heb nog nooit een cadeau van de ING gehad omdat ik daar student ben......quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de reden is dat ze je als student binnen willen halen, zodat je later als je meer geld hebt ook klant blijft, en dus leningen bij ze afsluit, beleggingsproducten koopt, misshcien een hypotheekje, etc.
als je studentenpakket had bij twee banken is de kans natuurlijk veel te klein dat je bij de bank die in je investeert (een gratis rekening is investeren voor een bank) als klant blijft.
klantenbinding = cadeautje, maar niet als je van meerdere walletjes eet...
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een cadeau van de ING gehad omdat ik daar student ben......
Pijnacker-Nootdorp is ook rijk tuindersgebied, maar dat heeft ze er niet van weerhouden om te fuseren. Nieuw kantoor in een nieuwbouwwijk was binnen een paar jaar slechts halve dagen geopend, nu staat er alleen nog een pinautomaat. Docent die college verandermanagement gaf had eens een cusrus met 20 Rabo-mensen, 4 ervan waren op dat moment niet bezig met een fusie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
t is al een fusie (reeuwijk boskoop) maar dat is al een jaar of 20 zo... t is een groot, nieuwgebouwd, goedlopend kantoor, met veel zakelijke klanten (tuinbouwgebied waar 200 miljoen per jaar aan omzet gemaakt wordt) dus ik vermoed dat er niet veel reden tot fusie met andere kantoren is..
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:30 schreef Noukjee het volgende:
even weer een lijsje;
brunch; tosti met slankiekaas en salami, met ketchup
t: wat druiven
t: 6 snoepjes
t: 2 crackers met mager beleg
a: nasi
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit bij de ING en ben al jaren afgestudeerd, maar ik krijg ze niet aan het verstand gepeuterd dat ik geen student meer ben. Dat er elke maand loon wordt gestort doesn't ring a bell klaarblijkelijk. Nja, dan niet he
.
En het is hier me een partij rotweer, niet te zuinig. Lijkt de moesson wel!
quote:
Yup, ben er ongeveer 4 jaar geleden komen wonen. Mijn man woont er al zijn hele leven. En vroeger ging ik altijd uit in Heerlen (Fellini, Kromme Toeter, Peppermill enzo).quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Coco, woon jij in Heerlen?Ik kom uit Landgraaf.
Alleen kom ik daar voorlopig even niet
Ik heb al een paar keer te horen gekregen dat mijn lijstje wat weinig is. En ik weet van mezelf dat ik vreselijk onregelmatig eet. Dus zou goed kunnen dat het daardoor komt dan. Misschien dat regelmaat dan idd helptquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Coco: als ik 's avonds vanalles naar binnen ga proppen is dat meestal een teken dat ik overdag te weinig of te onregelmatig heb gegeten. Als ik druk aan het werk ben heb ik nooit honger maar dan kan ik 's avonds vaak wel blíjven eten (na het avondeten nog yoghurt, boterhammen, toastjes, als er al geen chips in huis zijn). Voor mij werkt het het beste om gewoon min of meer op vaste tijdstippen wat te eten, of ik nou honger heb of niet. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe jouw lijstjes er meestal uitzien, maar misschien is dat iets om eens te proberen?
Erg mooi Kwak!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:00 schreef kwakz0r het volgende:
schets met pastelkrijt en droge aquarelpotloden
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:55 schreef shinydiscoball het volgende:....Er komt zo nog wat visite en vanmiddag en vanaaf de stad in met freundinnen, sushi eten enzo. Dus jeej!
Eindelijk!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:41 schreef Viking84 het volgende:
YIHAAAAAAAAAAAAAH!!!! DE KRABPAAL IS ER!![]()
![]()
![]()
.
Wat zie je er mooi uit zo. Staat je goed!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:28 schreef kwakz0r het volgende:
goodmorning, ik heb me in een voor mijn doen hippe outfit gehesen (eindelijk weer een reden om mn hoge zwarte laarzen te dragen) en ben klaar voor mijn ubersociale dagje... eerst nog even naar kantoor...
Wat fijn voor je; hoef je je daar tenminste geen zorgen meer over te makenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
![]()
wat een opluchting!
Ik kreeg om de zoveel tijd weer een brief, of ik nog wel student was, er kwam geen stufi meer binnenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
simpel, dan is het geen studentenpakket meer en zetten ze t om in een gewone betaalrekening, waar je moet betalen voor je pasje en allerlei andere dingen.
Zeg dat wel, ben blij voor jequote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
![]()
wat een opluchting!
ING kost muntjes storten iig geld, zoveel ct per zakje. Behalve als je het rechtstreeks op je spaarrekening laat storten, dan was het gratis. Altijd leuk, januari het geld van de krantenwijkkaartjes stortenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:24 schreef neen het volgende:
Ik ben best tevreden bij de ING omdat het internetbankieren goed werkt voor mij en voor de rest heb ik toch geen geldalleen geen idee of ik gratis kan storten via een automaat, ik zal er maar eens langsgaan ofzo..... anders moet ik maar pizzas bestellen ofzo van al dat kleingeld.
Zo'n reader om te internetbankieren lijkt me maar irritant
3,45 omdat ze denken dat je geen student bent?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:32 schreef neen het volgende:
[..]ik betaal dus 3,45 per kwartaal
dat is 1 krat bier per jaar
Ik denk het, zoveel kost het basispakket iigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
3,45 omdat ze denken dat je geen student bent?
Toen ik geen stufi meer kreeg, ben ik langsgeweest om te vertellen dat ik nog wel student was, geen stufi kreeg, maar dat m'n bijbaan op m'n studentenrekening werd gestort. Dat vonden ze prima.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ik krijg maar 4 jaar stufi natuurlijk... Dus hoe weet de ING nou dat ik niet meer bezig ben
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:41 schreef _Calimero_ het volgende:
sorry voor alle epilepsie-overgevoeligen die nu een aanval hebben door mij
Ik dacht héél even dat je iemand utimaakte voor coño (Joran-style, jewaits!) en dat kringeltje boven de n was vergetenquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik dacht héél even dat je iemand utimaakte voor coño (Joran-style, jewaits!) en dat kringeltje boven de n was vergeten
no problem,leuk!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je begrijpt dat we wel een Slankie-housewarming verwachten he?
Wat fijn! En wat fijn van Cali's huis! En van Sts' meegevallen gesprek!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
![]()
wat een opluchting!
Ja hequote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:29 schreef loveli het volgende:
Omdat ik even wilde checken of ik ouder ben dan Syrena ('oudste met een studentenrekening'') even in 't fotoboek gechecked naar haar leeftijd. Schoenmaat is interessanter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huuu lever! Behalve in leverworst
En oei,kan ik jouw baantje niet overnemen als je naar leeds gaat + de extra dagen die je nu graag vrij wilt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan me voorstellen dat je gewoon even vrij wilt hebben, kun je er een goed compromis over sluiten, zodat je nog wel écht even vrij bent?I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Geen idee eigenlijk, als ik de Opperbaas zie zal ik wel vragen of er gaten zijn in september en zo ja, dat ik wel iemand weetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:52 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
kan ik jouw baantje niet overnemen als je naar leeds gaat + de extra dagen die je nu graag vrij wilt?![]()
Kan me voorstellen dat je gewoon even vrij wilt hebben, kun je er een goed compromis over sluiten, zodat je nog wel écht even vrij bent?
True nuff!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Money makes the world go around, mooi indiaantje...
Maar ja, tis ook niet alles nee...
Ah, ik krijg net een mailtje van airport Eelde: we kunnen fietsen parkeren bij de verkeerstoren maar eigenlijk is dat bedoeld voor personeel
i know, maar dat is oppas spelen voor 20 4-jarigen ook nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, als ik de Opperbaas zie zal ik wel vragen of er gaten zijn in september en zo ja, dat ik wel iemand weetTis alleen niet echt in je studierichting he!
![]()
Ik hoop het! Op de andere locatie kan het sowieso, maar merendeel van de dagen die ik heb gevraagd zijn dagen dat ik 50% bij de één en 50% bij de ander zit - als één van beide dan niet akkoord is heb ik er niks aan![]()
Maar volgens mij was het ook alleen het idee dat ik een paar dagen mínder op zou nemen. Als dat er niet al teveel zijn is dat geen probleem, maar als het heel veel is ga ik overwerkt naar LeedsDus dan ga ik nog wel even puzzelen / overleggen.
*boks*quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Via mijn feestboek?Hij is inderdaad mooi, ik wil hem op mp3 maar ik vind hem niet
Samequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou ben ik wel nieuwsgierig wat Mariaaaaaaaa voor bijbaantje heeft eiks!
Hangt van de ruimte af, white wash vloer of juist mooi donker. Alle muren wit, alle meubels wit als basis en dan een muur leem en dan die tint leem wat donkerder of lichter voor de variatie. Maar ik weet niet wat je smaak is...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef _Calimero_ het volgende:
oohh welke kleuren zal ik alles doen? En wat voor laminaat? donker/licht/neutraal of opvallend...
Wie heeft er tips hoe je goed inspiratie kunt opdoen/die keuzes kunt maken??
Bij de Slegte hebben ze boekjes over interieurs (interieuren?) in bepaalde stijlen, bijv. Mexicaans, Frans, Japans... die ga ik kopen (ze zijn niet duur, 3 euro geloof ik!) om inspiratie uit te putten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef _Calimero_ het volgende:
oohh welke kleuren zal ik alles doen? En wat voor laminaat? donker/licht/neutraal of opvallend...
Euh, eerst in je portemonnee kijken, dan het goedkoopste opscharrelen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef _Calimero_ het volgende:
Als je vrij chaotisch bent is alles wit en dan 1 kleur al vrij druk.. (van alle spullen die er sowieso nog meer liggen..) en dan nog een kleur er bij, azuurblauw of zo.. En met meerdere kleuren er bij kun je het ook Mexicaans laten aandoen... En het kan erg warm aandoen hoor, met houten witte meubels..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Bij de Slegte hebben ze boekjes over interieurs (interieuren?) in bepaalde stijlen, bijv. Mexicaans, Frans, Japans... die ga ik kopen (ze zijn niet duur, 3 euro geloof ik!) om inspiratie uit te putten.
Wat PF hierboven beschrijft vind ik echt niet leu, zo kil steriel en (i.m.o.) beetje standaard.... als ik een huis heb is het Mexicaans ingericht met veel kleur, hout en robuuste meubelen. Maar de slaapkamer wel Zen en rustig
Heb je al foto's of een funda-linkje van je nieuwe crib?
Dat huisje klinkt echt supertof! Wanneer hoor je of dat je het krijgt? Financiele probleem herkenbaar, spaarrekening weg in 2 maanden dankzij verhuizing en vakantiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:47 schreef _Calimero_ het volgende:
Maar het huisje!! heeft dus een gewone, best ruime woonkamer, een woonkeuken (zo ruim dat er een tafel bij in past!) en een badkamer die groot zat is, een slaapkamer van 12m2 en een kleine tuin. én een bergruimte voor al mijn fietsenoh én een terrasje aan de voorkant van 2m2
Ik heb een donkere vloer omdat je er minder zooi op ziet, maar nadeel is dat het ruimtes kleiner kan maken. Vond dit linkje wel handig over effect van donker/licht op de ruimte. http://www.quick-step.com/europe/nl/nl/interieurtips.aspxquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef _Calimero_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is pas maandag weer, maar ik zit nu in een 'sport-vibe'. Heb hier mijn hardloopschoenen ook niet dus geen idee wat ik met die vibe aanmoetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:47 schreef sigme het volgende:
Vandaag weer boksen, PF?
Bij spierpijn kan je beter wel gaan, maar dan goed licht trainen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:54 schreef MevrouwPuff het volgende:Aw JeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedoelen ze dan een andere locatie of meteen een heel ander werkveld?
Getver
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
sportschool-boksquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:08 schreef XcUZ_Me het volgende:Puff... Dat zijn geen leuke opmerkingen
.
Net terug van de sportschule
Met wie kan ik de ik-hang-nu-lui-achter-de-pc-boks doen?quote:
Met mij! *boks*quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Met wie kan ik de ik-hang-nu-lui-achter-de-pc-boks doen?
Ik ga vanaaf niet naar de sportschule, er is geen Club Dance en ik ben blij eindelijk droog en warm te zijnEn ik heb net een heerlijke dikke soep op
*aengenaem*
Morgen weer Zumba!
Ik kreeg de tip 'bedrijfsarts' maar dat wil ik dus niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aw JeetjeBedoelen ze dan een andere locatie of meteen een heel ander werkveld?
Getver
Kick his ass!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lijkt zo heel wat, maar het stelt niks voor Duveltje
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O Xm en Duvel jullie passen eettechnisch gezien echt goed bij elkaar!
En is het niet iets om de dingen aan te pakken die er nu voor zorgen dat zij jou ongeschikt vinden? Mensen kunnen prima aan zichzelf werken en veranderen, maar dan moeten ze wel houvast hebben in hetgeen wat ze doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik kreeg de tip 'bedrijfsarts' maar dat wil ik dus niet.
Moet dus wel een ander plan maken voor de korte termijn. Maar nu eet ik ijs, strawberry cheesecake.
Nou Duvelmans, da's een boel suiker en weinig nuttigs, zo voor een manspersoon!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:13 schreef Duvel het volgende:
Ik moet van XM mijn lijstje posten.
O: ha, niks, stelletje fatsoensrakkers!![]()
T1: boterham met chocoladepasta sugaaaah
T2: banaan sugaaah
L: bakje salade (o.a.? tomaat, komkommer, bleekselderij + lekkere romige saus), boterham met pepercervelaat
T1: nog een boterham met pepercervelaat (zelfgesmeerd, vanzelfsprekend)
T2: een halve reep (nou ja, reepje) Daim + 1,5 boterham met speculoospasta suiker en suiker
Daarna gesport.![]()
D: nasi met veggies?kroepoek en satesaus, daarna waarschijnlijk yoghurt met rozijnen suiker en honing suiker
T: speculaas bij de koffie en suiker
Nou, jippie.
quote:
Oh dat moest ook dikgedrukt zijn, dat ging over de speculaas uiteraardquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:21 schreef Duvel het volgende:
Nee, want ik drink mijn koffie met alleen melk, geen suiker.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:54 schreef MevrouwPuff het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Je hebt Puff 2 keer gezienquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ooo wat naar Puff! Denk je echt dat je het niet aankan?
Volgens mij he.....doe jij je onzekerder voor dan je bent... In ieder geval, dat leek af en toe op de meet, een verontschuldigende glimlach na een opmerking (als ik niet op mijn gemak ben doe ik mij bijvoorbeeld dommer voor dan ik ben dus voel je niet aangevallen hoor!)
Niet dat ik wil zeggen dat je altijd zo doet, heb je immers maar een keer gezien, maar misschien wek je een nog niet zo zekere indruk terwijl je het misschien wel kan?
*gaat weer verder babbelen over nagellakjes en zo, ben ik beter in*
Een keer bewust, maar dat kwam omdat ik op de eerste meet in een hoekje met dieetclubbers zat? En daar ongeveer aan het einde van de avond pas achter kwamquote:
Móet dat? Kun je niet ook zelf inschatten wat je wel/ niet aan kunt? Neem aan dat zo'n gesprek meer een guideline is. Als jij denkt het wel aan te kunnen moet je ook van je eigen gevoel uit gaan lijkt me!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik kreeg de tip 'bedrijfsarts' maar dat wil ik dus niet.
Moet dus wel een ander plan maken voor de korte termijn. Maar nu eet ik ijs, strawberry cheesecake.
Mwoh.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dat moest ook dikgedrukt zijn, dat ging over de speculaas uiteraardMaar ik zeg vast niks wat je niet zelf kunt bedenken
Ik zat ook daarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Een keer bewust, maar dat kwam omdat ik op de eerste meet in een hoekje met dieetclubbers zat? En daar ongeveer aan het einde van de avond pas achter kwamZo zonde!
Jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zat ook daar![]()
Maar goed, in die lange rijen kon je zo ongeveer alleen met degene naast en tegenover je praten helaas
Ja!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
JaDat was echt jammer!
Ik wil het best maken, maar ik eet het alleen niet opquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:29 schreef Viking84 het volgende:
Een sushimaakmeet lijkt mij wel een leuk idee?
Maar misschien lukt het je om (eventueel met hulp?) daar aan te werken?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
PF je zegt het wel goed hoor, het heeft zeker te maken met mn onzekerheid. Communicatie naar boven met name. Lastig om te veranderen, het komt van diep.
Dat andere plan is met name omdat ontslagen worden me ook niets lijkt en ik weet wel dat ik wel kan denken 'iedereen is gek, behalve jij' maar dat schiet ook niet op.
Workshop met DaD!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:30 schreef Blurred86 het volgende:
of een taartmaakmeet! al is dat niet erg slankverantwoord natuurlijk
Woensdag 18 augustus in Amsterdam!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja!
Wanneer is er een nieuwe meet?
't Is zowat hetzelfde lijstjequote:
Normaal eet ik veel meer drop. Ik leef voor drop. Drop in allerlei soorten en maten. Ondanks PVV-stemmers, files, bejaarden in de trein en SBS6 blijf ik in Nederland. Want hier hebben ze de lekkerste drop. Dat ik deze lijstjes post zonder drop heeft dan ook een reden: dat ik 10 september weer in m'n pak met maat 48 moet passen. Het leven is soms zwaar, maar 11 september wacht mij ongetwijfeld weer drop. Zout, zoet, salmiak, met of zonder kleurstoffen. Drop.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:30 schreef Phaidra het volgende:
Duvel, welkom. Je snoept wel wat veel.
Dat duurt nog wel een jaar of 5 zeker?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Woensdag 19 augustus in Amsterdam!
Doen wij wel dan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wil het best maken, maar ik eet het alleen niet op.
Wat hebben we aan zo'n post zonder foto's om te beoordelen of je te maken had met een kenner of een volslagen imbeciel?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:38 schreef Blurred86 het volgende:
uh ik ging net mijn vuilnis in de container gooien en toen fietste er een jongen langs die zei dat ik mooie billen had en toen ik keek ik ongeveer zoen toen zei hij 'ja zeker weten, lekkere billetjes' . OMG
nu ga ik echt douchen, kan ik gelijk het vieze gevoel van me afwassen
Praat je dan ook even op Greys in, zodat zij ook komt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:30 schreef Goodbye het volgende:
Een sushieet meet vind ik ook al prima![]()
sushi dieet - sushieet. Hihihihihihih
Hoezo? Ga je trouwen ofzo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Normaal eet ik veel meer drop. Ik leef voor drop. Drop in allerlei soorten en maten. Ondanks PVV-stemmers, files, bejaarden in de trein en SBS6 blijf ik in Nederland. Want hier hebben ze de lekkerste drop. Dat ik deze lijstjes post zonder drop heeft dan ook een reden: dat ik 10 september weer in m'n pak met maat 48 moet passen. Het leven is soms zwaar, maar 11 september wacht mij ongetwijfeld weer drop. Zout, zoet, salmiak, met of zonder kleurstoffen. Drop.
Typo....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel een jaar of 5 zeker?![]()
@Puff: wat de anderen al zeggen. Dit is de mening van 1 persoon, laat het je niet uit het veld slaan.
Wat is er dan? Doorgaans werk ik doordeweeksquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja komt er iemand woensdag 18 augustus?!
Roep je nou gewoon spontaan een datum of heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben wel vrij danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik voel een hele diepe desinteresse. Idem voor de kabinetsformatie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zijn er nog meer Slankies die een diepe, intense haat voelen jegens 'Laura, het zeilmeisje'?
Ik niet. Wel een diepe intense haat jegens ' instanties' en 'de gemeenschap' die meent dat ze anderen vanwege risico's en eigen bestwil de vrijheid af mag pakken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zijn er nog meer Slankies die een diepe, intense haat voelen jegens 'Laura, het zeilmeisje'?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:47 schreef Syrena het volgende:
Maar goed, ik was al beledigd toen mijn leraar van groep acht zei dat ik nooit verder dan 2 VWO zou komen(HA, het ging pas mis na 10 jaar universiteit
). Zijn zoon heeft inmiddels bij drie verschillende vrouwen een kind en zijn dochter is getrouwd met een man die 20 jaar ouder is dan zij, een oom van haar exvriend
Karma, that's all I'm sayin'
Een woensdag is toch niet leuk?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Woensdag 18 augustus in Amsterdam!
Hahaha, wie weet dat het met sushi luktquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Praat je dan ook even op Greys in, zodat zij ook komt?.
Ja ikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat ben ik dan weer niet met jou eens.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik niet. Wel een diepe intense haat jegens ' instanties' en 'de gemeenschap' die meent dat ze anderen vanwege risico's en eigen bestwil de vrijheid af mag pakken.
Een donderdag of vrijdag, het liefst vrijdag!quote:
Leerplicht is ook maar bedacht door een instantiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik dan weer niet met jou eens.
Dat kind hoort gewoon op school. Punt. Reizen doe je maar als je niet meer leerplichtig bent.
Ja joh, waarom rijden we eigenlijk nog rechts en waarom wachten we voor een rood stoplicht?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leerplicht is ook maar bedacht door een instantie
Eensch. En dan liefst een vrijdag dat ik vrij benquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een donderdag of vrijdag, het liefst vrijdag!
Zorgvuldig uitgekozen! Klein hapje eten in café de Pijp.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Roep je nou gewoon spontaan een datum of heb ik iets gemist?. En wat is het plan dan?
Ik ben zeer vaardig in het ontwijken van nieuws over mensen die ik niet interessant vindquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik.
En ik dacht: "godzijdank is die opgedonderd!", maar in december moeten we weer horen hoe de reis eindelijk echt van start gaat en daarna worden we nog maanden achtervolgd door de exclusieve beelden van Eyeworks.
ja maar hoe ontwijk je dan de mensen die er over praten / een gesprek met jou over beginnen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben zeer vaardig in het ontwijken van nieuws over mensen die ik niet interessant vind![]()
Nieuwsbericht over irritante mensen? --> niet lezen
Eyeworks zendt een programma uit over een zeilmeisje? --> niet kijken
Zeilmeisje schrijft een boek? --> niemand verplicht me het ding te lezen.
Life's so easy
Ook leuk!! Is dat ook 's avonds? Nou ja om 16.00 is ook leuk!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:03 schreef anna82 het volgende:
Ah Puff, wat een suckers! Niet leuk om te horen en jij beslist toch zeker zelf wat je wilt worden?
Een dikke virtual hug voor jou!
En 18 augustus, gezellig! Vondeltuin?
Stuur maar naar farfallus dan!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:06 schreef Goodbye het volgende:
P.F. deed jouw pm het nou op dit account of niet?
My thoughts exactly!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben zeer vaardig in het ontwijken van nieuws over mensen die ik niet interessant vind![]()
Nieuwsbericht over irritante mensen? --> niet lezen
Eyeworks zendt een programma uit over een zeilmeisje? --> niet kijken
Zeilmeisje schrijft een boek? --> niemand verplicht me het ding te lezen.
Life's so easy
Het is al anders gelukt!quote:
"Oh dat volg ik niet echt eigenlijk".quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja maar hoe ontwijk je dan de mensen die er over praten / een gesprek met jou over beginnen?
Ja ook 's avonds! Ik heb alleen geen idee hoe het eten daar is en wat het kost. Ook geopend op donderdag en vrijdagquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:12 schreef P.F. het volgende:
[..]
Ook leuk!! Is dat ook 's avonds? Nou ja om 16.00 is ook leuk!
Ik vind van café de Pijp fijn dat je voor 7 euro een gerechtje kan nemen en voor 3 euro een bijgerecht en dat je dan nog eens kan variëren zonder meteen een 3 gangen menu van weet ik het wat moet bestellen! Dus zo iets vind ik fijn.
Ik hou het op woensdag, met vrijdag 20 als reserve.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een donderdag of vrijdag, het liefst vrijdag!
Check je mailquote:
Nou, ik wil wel, maar dan kan ik het niet laat maken i.v.m. openbaar vervoer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ja woensdag 18 dus, als er 5 mensen kunnen vind ik het gezellig. En de genen die dan niet kunnen zijn vrij om een week (of twee, of drie) later een nieuwe datum te kiezen en een nieuwe lokatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interesse, maar ik zou dan wel na het eten komen. Ik ben te blut om buiten de deur te eten, mijn salaris+alles is al een paar dagen op, maar vind het wel gezellig om wat af te spreken met een groepje!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ja woensdag 18 dus, als er 5 mensen kunnen vind ik het gezellig. En de genen die dan niet kunnen zijn vrij om een week (of twee, of drie) later een nieuwe datum te kiezen en een nieuwe lokatie.
Wil je vier lelijk rieten eettafelstoelen en een onpraktische salontafel van 100x100 cm?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef _Calimero_ het volgende:
Hmmm.... Ja ik heb ook niet veel geld.. Dus het hoeft voor mij ook geen sterren restaurant.. Als het mooi weer is zouden we misschien kunnen picknicken in het vondelpark! Dan wil ik wel hapjes maken en als iemand nog een kleed meeneemtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Interesse, maar ik zou dan wel na het eten komen. Ik ben te blut om buiten de deur te eten, mijn salaris+alles is al een paar dagen op, maar vind het wel gezellig om wat af te spreken met een groepje!
Ja, kom je ook?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:30 schreef Merel het volgende:
[..]
Wil je vier lelijk rieten eettafelstoelen en een onpraktische salontafel van 100x100 cm?Ik geef ze weg!
Puff, wat rot om te horen! Zit er een kern van waarheid in stiekem, of ben je het er echt niet mee eens? Lijkt me lastig om op te moeten reageren, daar zit je dan... Hoop dat je niet in de put raakt hierdoor, zet 'm op
Lees ik nu goed dat er een spontane minimeet gaat plaatsvinden de 18e? Of begrijp ik het verkeerd?
Ik ben trots op mezelf trouwens! Vanavond een ijsje en nog een ijsje en een hotdog afgeslagen
Ik reageer altijd heel minimaal als er een onderwerp wordt aangesneden dat ik niks vind. Ik had het alleen op MSN laatst moeilijk, de vriendin wiens vader afgelopen december is overleden was naar een "magnetiseur" geweest en ze was er nogal van onder de indruk "Net Derek Ogilvie, maar dan minder hysterisch!" en ik heb echt hele grote moeite moeten doen om niet terug te typen: "Was het ook minder nep?"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja maar hoe ontwijk je dan de mensen die er over praten / een gesprek met jou over beginnen?
Ik kan nietquote:
Ohwquote:
Lekkere billetjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:38 schreef Blurred86 het volgende:
uh ik ging net mijn vuilnis in de container gooien en toen fietste er een jongen langs die zei dat ik mooie billen had en toen ik keek ik ongeveer zoen toen zei hij 'ja zeker weten, lekkere billetjes' . OMG
nu ga ik echt douchen, kan ik gelijk het vieze gevoel van me afwassen
Precies, en verder ben ik het met Vik eens: je bent leerplichtig, dus wacht nog maar gewoon even een paar jaarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef Phaidra het volgende:Maar vooral haar houding vind ik irritant. Echt zo'n verwend nest dat nooit geleerd heeft wat het woord nee betekent.
*mond vol boek*quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:09 schreef Phaidra het volgende:
Trusten Mariaatje! Sweet dreams! Maar niet je boek opeten he?
Precies dát wat je nu beschrijft vind ik (o.a.) heel mooi!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:34 schreef P.F. het volgende:
[..]
Hangt van de ruimte af, white wash vloer of juist mooi donker. Alle muren wit, alle meubels wit als basis en dan een muur leem en dan die tint leem wat donkerder of lichter voor de variatie. Maar ik weet niet wat je smaak is...
En sommigen nu nog niet. Maar ik kan dan ook niet zeilen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef Phaidra het volgende:
Ik erger me ook aan Laura. Ik ken te veel mensen met die naam die ik niet aardig vind, dus ze had bij voorbaat al een minpuntje. Maar vooral haar houding vind ik irritant. Echt zo'n verwend nest dat nooit geleerd heeft wat het woord nee betekent. Het zal wel jaloezie zijn omdat ik zelf op die leeftijd nog niet half zo zelfverzekerd was als zij
. Uh-huh.
goeie tip!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Bij de Slegte hebben ze boekjes over interieurs (interieuren?) in bepaalde stijlen, bijv. Mexicaans, Frans, Japans... die ga ik kopen (ze zijn niet duur, 3 euro geloof ik!) om inspiratie uit te putten.
Wat PF hierboven beschrijft vind ik echt niet leu, zo kil steriel en (i.m.o.) beetje standaard.... als ik een huis heb is het Mexicaans ingericht met veel kleur, hout en robuuste meubelen. Maar de slaapkamer wel Zen en rustig
Heb je al foto's of een funda-linkje van je nieuwe crib?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |