quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Haha oh noes ik schrik wakker van jullie feestboek berichtjes :p
Maar dankjewel! Ik ben oud! Wel jammer dat het kutweer is maar het wordt een leuke dag denk, ondanks dat ik verjaardagen haat
Ik ben bij familie blijven slapen dus ik hoor nu allemaal kastjes en potten en pannen in de keuken en ruik de geur van een lekker bakkie koffieen ik zag vannacht dat ze het hadden versierd, just like the good old days
Er komt zo nog wat visite en vanmiddag en vanaaf de stad in met freundinnen, sushi eten enzo. Dus jeej!
http://www.nu.nl/lifestyl(...)slanker-figuur-.htmlquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Moe Merel?
Ah, je kan nu ook vet laten weg vriezen! Look at the telegraaf site. Wie verzint het toch?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:15 schreef Merel het volgende:
Deze kwam ik ook tegen, en hij heeft niks met Shiny of haar birthday te maken, maar ik vond 'm toch leuk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:40 schreef AKnynke het volgende:
ik ben bezig een schema te halen van wat ik meot halen voor boodschappen. Het is nogal ingewikkeld. Vandaag 2 vrienden van de duutser op bezoek, overmorgen z'n moeder en haar vriend, met wie we naar een duits wadden eiland gaan en daar gaan bbq'en, en dan zelf op vakantie. boh.
Het is dan ook een hele mooie!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:36 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Krabpaal has been approved.
we gaan naar Zwitserland. Ik hoop dat het daar redelijk weer is!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:46 schreef Perruche het volgende:
[..]weekmenu! en lekker op vakantie, waar ga je ook weer naartoe?
Ik ga ook een menu maken. Als ik klaar ben met schoonmaken. Ik wilde eigenlijk naar buiten, naar het bos of strand, maar met dit weer.. nah.
Taco heeft mijn bank en het behang ook aan gort gekrabt, maar Janneke was keurig opgevoed toen ze hier kwam en ze draagt haar zeden nu ook aan Pippa overquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Het is dan ook een hele mooie!
Zoiets zou ik ook wel willen, maar mijn katten negeren dingen die ik speciaal voor ze koop.![]()
Waarom één van de tien krabplanken gebruiken als je ook kunt kiezen voor een rieten stoel of het behang?
En waarom in zo'n mooi mandje slapen als je ook de wasmand omver kunt trekken om in de was te liggen?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zoiets zou ik ook wel willen, maar mijn katten negeren dingen die ik speciaal voor ze koop.![]()
Waarom één van de tien krabplanken gebruiken als je ook kunt kiezen voor een rieten stoel of het behang?
En waarom in zo'n mooi mandje slapen als je ook de wasmand omver kunt trekken om in de was te liggen?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef AKnynke het volgende:
ik heb woonruimte in Uppsala!![]()
![]()
![]()
![]()
wat een opluchting!
Whoeoeoeoeh!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
![]()
wat een opluchting!
ik ga eerst een maand in een huis wonen waar vroeger een vriendin van me woonde. Een beetje buiten de stad, in de bossen, met een kat...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Wat voor huisje ga je bewonen??
Fijn!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
![]()
wat een opluchting!
Als je daar eenmaal weer zit, moet je toch snel genoeg iets kunnen vinden lijkt me jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ga eerst een maand in een huis wonen waar vroeger een vriendin van me woonde. Een beetje buiten de stad, in de bossen, met een kat...
Daarna ga ik voor 3 maanden in het huis van een vriend van me wonen, midden in de stad, een eigen appartement. Dna is het december, en mijn contract loopt tot Februari, dus moet ik weer wat vinden. Maar, dat komt vast goed!
Hoeraaaa!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
![]()
wat een opluchting!
Dan niet..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 05:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedemorgen...
Waarom heb ik het gevoel dat er heul geen OP komt?
Zo de bak kwark zit er weer in.
Vanavond ga ik maar voor lekkere vers stokbrood met soep en lekker beleg.
ik heb mn mond vrij rustig, glansje met een beetje nude kleurtje, lijkt eigenlijk net labelloquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:47 schreef P.F. het volgende:
leuk kwak!!! Met fushia of andere heftige lippen?
ING?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:54 schreef kwakz0r het volgende:
hoera voor nynke's woon-goed-nieuws!
verder ben ik kletsnat geregend, en kwam ik er bij de bank achter dat je tegenwoordig als je vaker dan 6 keer per jaar geld op je EIGEN rekening wilt storten, je 6,30 per keer betaalt. om je EIGEN geld op je EIGEN rekening te storten, met een AUTOMAAT nog wel. alsof dat de bank zoveel geld kost. belachelijk vind ik het....
blijkt al sinds januari zo te zijn overigens, maar niemand wist het dus hangt er nu maar een briefjekutbank
Rabobank. de enige bank die ik voorheen nog níet kut vond... misschien is t een landelijk iets hoor, doen alle banken het....quote:
Leuke paal!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:36 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Krabpaal has been approved.
Via mijn feestboek?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whoeoeoeoeh!. Wat tof!
Ik heb net Pachelbel's muziek van Peter Koelewijn maar eens opgesnord via You Tube.
Wat prachtig!![]()
![]()
.
klik met zoiets kun je van die filmpjes geloof ik op mp3 krijgenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Via mijn feestboek?Hij is inderdaad mooi, ik wil hem op mp3 maar ik vind hem niet
Nynke, wat fijn!
het kan zes keer per jaar wel gratis...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:12 schreef neen het volgende:
[..]
klik met zoiets kun je van die filmpjes geloof ik op mp3 krijgen
Ik moet ook nog allemaal geld storten maar ik ga daar echt niet voor betalendan ga ik maar irritant met een sloot kleingeld betalen in de winkel/kroeg enzo
die bij mn ouders is nog wel behoorlijk lokaal, en hier in Leiden was t altijd al een grotestadse bank. ik ben over Rabo wel tevredener dan over die verschrikkelijke ING en voormalig ABNquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:05 schreef loveli het volgende:
Rabobank fuseert als een dolle, de lokale bank van vroeger is vervangen door een onpersoonlijke standaardbrievenversturende instantie. En je moet idd overal betalen om je geld te stallen.
Dank!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Phaidra: ja we hebben veel lol om haarMaf beest
![]()
Ik ben nog steeds nat en ga zo droge sokken kopenEn ik zie nu al uit naar de soep van vanavond, met mais en witte bonen en spekjes
![]()
Milady: Dat is van Freshly Ground, en het heet "Pot Belly"! Die clip is inderdaad zó leuk!
Even though I have
fat thighs
flabby arms
a pot belly still gives good loviiiiin'
de meest klantonvriendelijke bank die ik ooit heb meegemaakt... ze liepen voorop in klantonvirendelijke maatregelen zoals het opheffen van de balie, het inzetten van verkoopmedewerkers etc. waardoor je je echt weggekeken voelde als je voor een balie transactie kwam. alles kon al heel snel alleen maar via internet en ik had geen pasje (want oude rekening waar mn oom onze aandelen aan had gekoppeld). andere banken wroden nu bijna net zo erg, maar ABN was kampioen. daarbij de onmogelijk slechte openingstijden, lange wachttijden, onvriendelijk personeel en alles kostte geld...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom ontdek ik So Thijs nu pas?
http://www.rtl.nl/components/programma/sothijs/index_video.xml
Wat is er mis met ABN?
misshcien zijn ze tegenwoordig wel ok hoor. leuk studentenpakket enzo... t is immers ook geen ABN meer eigenlijk...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ik wil er net een rekening openen
simpel, dan is het geen studentenpakket meer en zetten ze t om in een gewone betaalrekening, waar je moet betalen voor je pasje en allerlei andere dingen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ik wil graag die zitzak, maar vraag mij af hoe ING het gaat vinden dat ik mijn stufi daar niet meer op stort!
Irritant dat je er geen 2 kan hebben, er komt wel ander geld frequent op binnen..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
simpel, dan is het geen studentenpakket meer en zetten ze t om in een gewone betaalrekening, waar je moet betalen voor je pasje en allerlei andere dingen.
Geef ze een jaar of 2.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die bij mn ouders is nog wel behoorlijk lokaal, en hier in Leiden was t altijd al een grotestadse bank. ik ben over Rabo wel tevredener dan over die verschrikkelijke ING en voormalig ABNAmro
![]()
![]()
de worst bank éver...
ASN enzo hebben geen lokale kantoren hier waar ik makkelijk terecht kan...
quote:
de reden is dat ze je als student binnen willen halen, zodat je later als je meer geld hebt ook klant blijft, en dus leningen bij ze afsluit, beleggingsproducten koopt, misshcien een hypotheekje, etc.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Irritant dat je er geen 2 kan hebben, er komt wel ander geld frequent op binnen..
t is al een fusie (reeuwijk boskoop) maar dat is al een jaar of 20 zo... t is een groot, nieuwgebouwd, goedlopend kantoor, met veel zakelijke klanten (tuinbouwgebied waar 200 miljoen per jaar aan omzet gemaakt wordt) dus ik vermoed dat er niet veel reden tot fusie met andere kantoren is..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Geef ze een jaar of 2.
Rabobank Schipluiden fuseerde met Delft, dat fuseerde weer met Pijnacker en omstreken, nu is heel midden delfland met elkaar gefuseerd. Er is niets meer over van de kleine kantoortjes waar dingen geregeld konden worden.
ik heb nog nooit een cadeau van de ING gehad omdat ik daar student ben......quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de reden is dat ze je als student binnen willen halen, zodat je later als je meer geld hebt ook klant blijft, en dus leningen bij ze afsluit, beleggingsproducten koopt, misshcien een hypotheekje, etc.
als je studentenpakket had bij twee banken is de kans natuurlijk veel te klein dat je bij de bank die in je investeert (een gratis rekening is investeren voor een bank) als klant blijft.
klantenbinding = cadeautje, maar niet als je van meerdere walletjes eet...
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een cadeau van de ING gehad omdat ik daar student ben......
Pijnacker-Nootdorp is ook rijk tuindersgebied, maar dat heeft ze er niet van weerhouden om te fuseren. Nieuw kantoor in een nieuwbouwwijk was binnen een paar jaar slechts halve dagen geopend, nu staat er alleen nog een pinautomaat. Docent die college verandermanagement gaf had eens een cusrus met 20 Rabo-mensen, 4 ervan waren op dat moment niet bezig met een fusie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
t is al een fusie (reeuwijk boskoop) maar dat is al een jaar of 20 zo... t is een groot, nieuwgebouwd, goedlopend kantoor, met veel zakelijke klanten (tuinbouwgebied waar 200 miljoen per jaar aan omzet gemaakt wordt) dus ik vermoed dat er niet veel reden tot fusie met andere kantoren is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |