abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:01:58 #51
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84844849
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Het is dan ook een hele mooie!

Zoiets zou ik ook wel willen, maar mijn katten negeren dingen die ik speciaal voor ze koop. :'(
Waarom één van de tien krabplanken gebruiken als je ook kunt kiezen voor een rieten stoel of het behang?
En waarom in zo'n mooi mandje slapen als je ook de wasmand omver kunt trekken om in de was te liggen?
_O-

Dat klinkt heel kattig ja :') Mn moeder en ik hadden een keer uit Hongarije een heel leuk mandje meegesleept, maar die werd echt geen blik waardig gekeurd :{w ;(
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:04:30 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84844933
gefeliciteerd, Shinyfaaaace! :D *O* *O*

Zij die zitten op te drogen op hun werk en onderkoeld zijn groeten u :') Mèn, ik had net zo goed met kleding en al onder de douche kunnen gaan staan ):O

Yay, krabpaal!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:06:47 #53
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84844996
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Het is dan ook een hele mooie!

Zoiets zou ik ook wel willen, maar mijn katten negeren dingen die ik speciaal voor ze koop. :'(
Waarom één van de tien krabplanken gebruiken als je ook kunt kiezen voor een rieten stoel of het behang?
En waarom in zo'n mooi mandje slapen als je ook de wasmand omver kunt trekken om in de was te liggen?
_O-

We hadden voor Tamina een poephoek-bak gekocht omdat ze altijd zo netjes op dezelfde locatie keutelde, helaasch vond madam de bak schijnbaar zo mooi/leuk dat ie werd gepromoveerd tot lounge-plek en bal ):O KLANG KLANG ging dat ding weer door de kooi, want het ijzerdraadje waarmee het vast zat was geen match voor Destructo-Bun. De keutels werden demonstratief ernáást gedeponeerd. We hebben het maar opgegeven :')
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:16:15 #54
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84845295
Kwam DaD vandaag ook niet terug? Als kersverse tante? *O*

Hoe was het in Londen?? En hoe is het met je zus & dr kindje?? O+
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:16:54 #55
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84845316
ik heb woonruimte in Uppsala! *O* *O* *O* *O* *O* wat een opluchting!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:17:46 #56
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84845351
Ik ben gisteren op kraamvisite geweest bij mn oude huisgenootje, zo leuk! O+
Dochtertje was net 2 weken oud en dus nog ontzettend ieniemienie frummelig en hulpeloos (en daar heb ik een grootsch zwak voor.. :') ) en het was heel bijzonder om mn oude vriendin daar rond te zien lopen als moeder :Y
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:18:23 #57
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84845379
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef AKnynke het volgende:
Gefeliciteerd!! *O*

Wat voor huisje ga je bewonen?? :)
pi_84845436
Nynke wat goed! gefeli!! Lekker zo voor je op vakantie gaat...!!

Onze katen hebben nooit een krabpaal gehad, ze mochten gewoon naar buiten en dan konden ze de boom gebruiken ;)
pi_84845488
Gefeli shiny! Rustig hier. Heeft iemand van jullie nog hoofdpijn ;)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:23:00 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84845511
quote:
Whoeoeoeoeh! *O*. Wat tof!

Ik heb net Pachelbel's muziek van Peter Koelewijn maar eens opgesnord via You Tube.
Wat prachtig! O+ O+ O+.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:24:44 #61
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84845559
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:18 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!! *O*

Wat voor huisje ga je bewonen?? :)
ik ga eerst een maand in een huis wonen waar vroeger een vriendin van me woonde. Een beetje buiten de stad, in de bossen, met een kat...

Daarna ga ik voor 3 maanden in het huis van een vriend van me wonen, midden in de stad, een eigen appartement. Dna is het december, en mijn contract loopt tot Februari, dus moet ik weer wat vinden. Maar, dat komt vast goed! :)
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_84845656
quote:
Fijn! ^O^
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:29:15 #63
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84845695
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:24 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik ga eerst een maand in een huis wonen waar vroeger een vriendin van me woonde. Een beetje buiten de stad, in de bossen, met een kat...

Daarna ga ik voor 3 maanden in het huis van een vriend van me wonen, midden in de stad, een eigen appartement. Dna is het december, en mijn contract loopt tot Februari, dus moet ik weer wat vinden. Maar, dat komt vast goed! :)
Als je daar eenmaal weer zit, moet je toch snel genoeg iets kunnen vinden lijkt me ja :Y

Fijn!! Klinkt ook best goed allebei :D
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:29:43 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84845706
Milady, lijkt me wel maf ja! Ik heb tegenwoordig ook steeds meer dat ik hoor van mensen die trouwen / verloofd zijn, zwanger zijn / een baby willen, etc. Een teken dat ik oud/volwassen word, en de mensen om me heen ook! :') :P

quote:
Hoeraaaa! *O* :D Met minder zorgen op vakantie! O+
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:31:58 #65
236335 neen
schone schijn
pi_84845766
O hai, ik was even vergeten dat ik bij m'n ouwelui 11 uur m'n bed uit moest :') dus koffie.
het lijkt niet wat het is
pi_84846106
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 05:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedemorgen...
Waarom heb ik het gevoel dat er heul geen OP komt? :P

Zo de bak kwark zit er weer in.
Vanavond ga ik maar voor lekkere vers stokbrood met soep en lekker beleg.
Dan niet..
pi_84846287
leuk kwak!!! Met fushia of andere heftige lippen?
pi_84846485
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:47 schreef P.F. het volgende:
leuk kwak!!! Met fushia of andere heftige lippen?
ik heb mn mond vrij rustig, glansje met een beetje nude kleurtje, lijkt eigenlijk net labello :')
maar mn ogen met kohl, en donkere en peach oogschaduw en veel mascara O+ ik heb al weken nauwelijks make up gedragen, wel lekker weer eens
Kwak
pi_84846499
hoera voor nynke's woon-goed-nieuws! *O*

verder ben ik kletsnat geregend, en kwam ik er bij de bank achter dat je tegenwoordig als je vaker dan 6 keer per jaar geld op je EIGEN rekening wilt storten, je 6,30 per keer betaalt. om je EIGEN geld op je EIGEN rekening te storten, met een AUTOMAAT nog wel. alsof dat de bank zoveel geld kost. belachelijk vind ik het....

blijkt al sinds januari zo te zijn overigens, maar niemand wist het dus hangt er nu maar een briefje

:r kutbank
Kwak
pi_84846520
*O* *O* *O* Nynke!!! Fijn zeg!

En *O* voor de krabpaal! Mooi ding!

Aww, Maria, verzopen katje.... Je hebt wel een lachwekkend konijn volgens mij _O- .

Kwak, looking good! Dat soort roze tintjes zijn lastig op een bleke huid idd. Maar dit staat je volgens mij prima!
Wat belachelijk zeg, dat je moet betalen voor stortingen :o . En hopelijk droog je ook snel op :* .
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:55:36 #71
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84846540
Maria, hoe heette dat liedje ook alweer dat jij een keer had gepost met een jongen en een meisje die allebei in een kleurtje leven en het dan proberen te mixen? *; Vond m zo cute!
pi_84846668
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:54 schreef kwakz0r het volgende:
hoera voor nynke's woon-goed-nieuws! *O*

verder ben ik kletsnat geregend, en kwam ik er bij de bank achter dat je tegenwoordig als je vaker dan 6 keer per jaar geld op je EIGEN rekening wilt storten, je 6,30 per keer betaalt. om je EIGEN geld op je EIGEN rekening te storten, met een AUTOMAAT nog wel. alsof dat de bank zoveel geld kost. belachelijk vind ik het....

blijkt al sinds januari zo te zijn overigens, maar niemand wist het dus hangt er nu maar een briefje

ING?
pi_84846767
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

ING?
Rabobank. de enige bank die ik voorheen nog níet kut vond... misschien is t een landelijk iets hoor, doen alle banken het....

op zich stort ik niet heel vaak geld, maar toch vind ik het principieel slecht dat je geld moet betalen om je éigen geld op de bank te krijgen. niet-internetbankieren wordt echt bestraft (fooien, geld van opa, etc., dat kun je anders niet op de bank krijgen)
Kwak
  Vis een optie? woensdag 4 augustus 2010 @ 12:05:56 #74
70532 loveli
N
pi_84846894
Rabobank fuseert als een dolle, de lokale bank van vroeger is vervangen door een onpersoonlijke standaardbrievenversturende instantie. En je moet idd overal betalen om je geld te stallen.
crap in = crap out
pi_84846975
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:36 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]

Krabpaal has been approved.
Leuke paal!

Kwak, leuke outfit!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:08:37 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84846977
Ik dacht net dat het een goed plan was om eens naar Geen kind meer van Karin Bloemen te luisteren.
Niet dus :'). Ik ben echt te labiel voor woorden de laatste tijd.

Ga maar eens een lunch regelen...
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:08:49 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84846986
Phaidra: ja we hebben veel lol om haar :D Maf beest O+
Ik ben nog steeds nat en ga zo droge sokken kopen :P En ik zie nu al uit naar de soep van vanavond, met mais en witte bonen en spekjes O+

Milady: Dat is van Freshly Ground, en het heet "Pot Belly"! Die clip is inderdaad zó leuk!

Even though I have
fat thighs
flabby arms
a pot belly still gives good loviiiiin'
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:09:34 #78
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84847010
En een koesje voor Vik :*
pi_84847013
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Whoeoeoeoeh! *O*. Wat tof!

Ik heb net Pachelbel's muziek van Peter Koelewijn maar eens opgesnord via You Tube.
Wat prachtig! O+ O+ O+.
Via mijn feestboek? ;) Hij is inderdaad mooi, ik wil hem op mp3 maar ik vind hem niet ;(

Nynke, wat fijn! *O*
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:12:45 #80
236335 neen
schone schijn
pi_84847104
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:09 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Via mijn feestboek? ;) Hij is inderdaad mooi, ik wil hem op mp3 maar ik vind hem niet ;(

Nynke, wat fijn! *O*
klik met zoiets kun je van die filmpjes geloof ik op mp3 krijgen :Y

Ik moet ook nog allemaal geld storten maar ik ga daar echt niet voor betalen :') dan ga ik maar irritant met een sloot kleingeld betalen in de winkel/kroeg enzo :{w
pi_84847199
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:12 schreef neen het volgende:

[..]

klik met zoiets kun je van die filmpjes geloof ik op mp3 krijgen :Y

Ik moet ook nog allemaal geld storten maar ik ga daar echt niet voor betalen :') dan ga ik maar irritant met een sloot kleingeld betalen in de winkel/kroeg enzo :{w
het kan zes keer per jaar wel gratis...

ik gebruik de suite van dvdvideosoft. is gratisj en allemaal leuke porgjes, o.a. om youtube naar mp3 om te zetten, en avi naar ipod filmpjes enzo...
Kwak
pi_84847234
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:05 schreef loveli het volgende:
Rabobank fuseert als een dolle, de lokale bank van vroeger is vervangen door een onpersoonlijke standaardbrievenversturende instantie. En je moet idd overal betalen om je geld te stallen.
die bij mn ouders is nog wel behoorlijk lokaal, en hier in Leiden was t altijd al een grotestadse bank. ik ben over Rabo wel tevredener dan over die verschrikkelijke ING en voormalig ABN :r Amro :r :r :r de worst bank éver...

ASN enzo hebben geen lokale kantoren hier waar ik makkelijk terecht kan...
Kwak
pi_84847269
Waarom ontdek ik So Thijs nu pas O+?
http://www.rtl.nl/components/programma/sothijs/index_video.xml

Wat is er mis met ABN?
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:20:17 #84
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84847304
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Phaidra: ja we hebben veel lol om haar :D Maf beest O+
Ik ben nog steeds nat en ga zo droge sokken kopen :P En ik zie nu al uit naar de soep van vanavond, met mais en witte bonen en spekjes O+

Milady: Dat is van Freshly Ground, en het heet "Pot Belly"! Die clip is inderdaad zó leuk!

Even though I have
fat thighs
flabby arms
a pot belly still gives good loviiiiin'

Dank! *O* O+
pi_84847387
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom ontdek ik So Thijs nu pas O+?
http://www.rtl.nl/components/programma/sothijs/index_video.xml

Wat is er mis met ABN?
de meest klantonvriendelijke bank die ik ooit heb meegemaakt... ze liepen voorop in klantonvirendelijke maatregelen zoals het opheffen van de balie, het inzetten van verkoopmedewerkers etc. waardoor je je echt weggekeken voelde als je voor een balie transactie kwam. alles kon al heel snel alleen maar via internet en ik had geen pasje (want oude rekening waar mn oom onze aandelen aan had gekoppeld). andere banken wroden nu bijna net zo erg, maar ABN was kampioen. daarbij de onmogelijk slechte openingstijden, lange wachttijden, onvriendelijk personeel en alles kostte geld...

ik heb enorm moeten vechten om eerst mn aandelen te verkopen en vervolgens mn geld van de rekening te kunnen halen. de wijziging in t systeem van mijn handtekening (toen ik 18 werd werd de rekening overgedragen) was namelijk mislukt, tot twee keer toe, en dus moest ik de handtekening van mn oom hebben. helaas was die dood. dus ja. uiteindelijk gelukt, maar vraag niet hoe. heb meteen de rekening daar opgeheven. daaaaaaaag

Kwak
pi_84847418
O ik wil er net een rekening openen :o
pi_84847461
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ik wil er net een rekening openen :o
misshcien zijn ze tegenwoordig wel ok hoor. leuk studentenpakket enzo... t is immers ook geen ABN meer eigenlijk...

maar ik ben vooralsnog blijer met Rabo. ondanks hun stomme neiuwe geldstortregel, die blijkbaar overal geldt.

(ik heb trouwens nog bij ABN gewerkt, aan de balie, toen die nog bestond :P )
Kwak
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:24:37 #88
236335 neen
schone schijn
pi_84847468
Ik ben best tevreden bij de ING omdat het internetbankieren goed werkt voor mij en voor de rest heb ik toch geen geld :') alleen geen idee of ik gratis kan storten via een automaat, ik zal er maar eens langsgaan ofzo..... anders moet ik maar pizzas bestellen ofzo van al dat kleingeld.

Zo'n reader om te internetbankieren lijkt me maar irritant :')
pi_84847478
Ja ik wil graag die zitzak, maar vraag mij af hoe ING het gaat vinden dat ik mijn stufi daar niet meer op stort :P!
pi_84847493
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ik wil graag die zitzak, maar vraag mij af hoe ING het gaat vinden dat ik mijn stufi daar niet meer op stort :P!
simpel, dan is het geen studentenpakket meer en zetten ze t om in een gewone betaalrekening, waar je moet betalen voor je pasje en allerlei andere dingen.
Kwak
pi_84847512
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:25 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

simpel, dan is het geen studentenpakket meer en zetten ze t om in een gewone betaalrekening, waar je moet betalen voor je pasje en allerlei andere dingen.
Irritant dat je er geen 2 kan hebben, er komt wel ander geld frequent op binnen..
  Vis een optie? woensdag 4 augustus 2010 @ 12:33:29 #92
70532 loveli
N
pi_84847757
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:18 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

die bij mn ouders is nog wel behoorlijk lokaal, en hier in Leiden was t altijd al een grotestadse bank. ik ben over Rabo wel tevredener dan over die verschrikkelijke ING en voormalig ABN :r Amro :r :r :r de worst bank éver...

ASN enzo hebben geen lokale kantoren hier waar ik makkelijk terecht kan...
Geef ze een jaar of 2.

Rabobank Schipluiden fuseerde met Delft, dat fuseerde weer met Pijnacker en omstreken, nu is heel midden delfland met elkaar gefuseerd. Er is niets meer over van de kleine kantoortjes waar dingen geregeld konden worden.
crap in = crap out
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:35:13 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84847817
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:41 schreef P.F. het volgende:

[..]

Dan niet..
:P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_84847837
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Irritant dat je er geen 2 kan hebben, er komt wel ander geld frequent op binnen..
de reden is dat ze je als student binnen willen halen, zodat je later als je meer geld hebt ook klant blijft, en dus leningen bij ze afsluit, beleggingsproducten koopt, misshcien een hypotheekje, etc.

als je studentenpakket had bij twee banken is de kans natuurlijk veel te klein dat je bij de bank die in je investeert (een gratis rekening is investeren voor een bank) als klant blijft.

klantenbinding = cadeautje, maar niet als je van meerdere walletjes eet...
Kwak
pi_84847887
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Geef ze een jaar of 2.

Rabobank Schipluiden fuseerde met Delft, dat fuseerde weer met Pijnacker en omstreken, nu is heel midden delfland met elkaar gefuseerd. Er is niets meer over van de kleine kantoortjes waar dingen geregeld konden worden.
t is al een fusie (reeuwijk boskoop) maar dat is al een jaar of 20 zo... t is een groot, nieuwgebouwd, goedlopend kantoor, met veel zakelijke klanten (tuinbouwgebied waar 200 miljoen per jaar aan omzet gemaakt wordt) dus ik vermoed dat er niet veel reden tot fusie met andere kantoren is..
Kwak
pi_84847941
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:35 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

de reden is dat ze je als student binnen willen halen, zodat je later als je meer geld hebt ook klant blijft, en dus leningen bij ze afsluit, beleggingsproducten koopt, misshcien een hypotheekje, etc.

als je studentenpakket had bij twee banken is de kans natuurlijk veel te klein dat je bij de bank die in je investeert (een gratis rekening is investeren voor een bank) als klant blijft.

klantenbinding = cadeautje, maar niet als je van meerdere walletjes eet...
ik heb nog nooit een cadeau van de ING gehad omdat ik daar student ben......
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:45:44 #97
236335 neen
schone schijn
pi_84848182
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

ik heb nog nooit een cadeau van de ING gehad omdat ik daar student ben......
Ik ook niet ;(
Ik betaal trouwens zelfs voor m'n rekening daar :{ ieder kwartaal geloof ik :{
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:48:31 #98
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84848291
Ik zit al eeuwen bij de SNS, al had ik ooit een Penny Spaarrekening, inclusief epische spaarpot :P

Nu ben ik lui en ik betaal geloof ik niks aan de SNS, dus ik vind het wel prima :Y)
  Vis een optie? woensdag 4 augustus 2010 @ 12:58:22 #99
70532 loveli
N
pi_84848632
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

t is al een fusie (reeuwijk boskoop) maar dat is al een jaar of 20 zo... t is een groot, nieuwgebouwd, goedlopend kantoor, met veel zakelijke klanten (tuinbouwgebied waar 200 miljoen per jaar aan omzet gemaakt wordt) dus ik vermoed dat er niet veel reden tot fusie met andere kantoren is..
Pijnacker-Nootdorp is ook rijk tuindersgebied, maar dat heeft ze er niet van weerhouden om te fuseren. Nieuw kantoor in een nieuwbouwwijk was binnen een paar jaar slechts halve dagen geopend, nu staat er alleen nog een pinautomaat. Docent die college verandermanagement gaf had eens een cusrus met 20 Rabo-mensen, 4 ervan waren op dat moment niet bezig met een fusie.
crap in = crap out
pi_84848740
Ik zit bij de Rabo, maar ik ben wat dat betreft geïndoctrineerd :P . Vader werkt er. Zolang ik er geen problemen mee krijg, laat ik het zo.

OV-vergoeding kan ik blijkbaar toch nog aanvragen, voor mijn visum ben ik nog te vroeg, morgen krijg ik de inentingen, credit card papieren liggen bij mijn ouders op me te wachten en ik stuur zometeen m'n ISIC-kaart aanvraag op :) De reis is redelijk uitgestippeld, vanavond nog even alles goed doornemen en dan boeken.
Ik hou ervan als er schot in de zaak zit, dan vind ik het opeens helemaal niet meer erg om mensen te bellen (anders wel).

Nu eerst mijn stage beoordeling overleven :{ Ik krijg mezelf niet meer zover om nog eens het verslag door te lezen, ik ben als de dood dat ik nu opeens tig blunders tegenkom :') *vertrekt met lood in schoenen*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')