quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:15 schreef Merel het volgende:
Deze kwam ik ook tegen, en hij heeft niks met Shiny of haar birthday te maken, maar ik vond 'm toch leuk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:40 schreef AKnynke het volgende:
ik ben bezig een schema te halen van wat ik meot halen voor boodschappen. Het is nogal ingewikkeld. Vandaag 2 vrienden van de duutser op bezoek, overmorgen z'n moeder en haar vriend, met wie we naar een duits wadden eiland gaan en daar gaan bbq'en, en dan zelf op vakantie. boh.
Het is dan ook een hele mooie!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:36 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Krabpaal has been approved.
we gaan naar Zwitserland. Ik hoop dat het daar redelijk weer is!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:46 schreef Perruche het volgende:
[..]weekmenu! en lekker op vakantie, waar ga je ook weer naartoe?
Ik ga ook een menu maken. Als ik klaar ben met schoonmaken. Ik wilde eigenlijk naar buiten, naar het bos of strand, maar met dit weer.. nah.
Taco heeft mijn bank en het behang ook aan gort gekrabt, maar Janneke was keurig opgevoed toen ze hier kwam en ze draagt haar zeden nu ook aan Pippa overquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Het is dan ook een hele mooie!
Zoiets zou ik ook wel willen, maar mijn katten negeren dingen die ik speciaal voor ze koop.![]()
Waarom één van de tien krabplanken gebruiken als je ook kunt kiezen voor een rieten stoel of het behang?
En waarom in zo'n mooi mandje slapen als je ook de wasmand omver kunt trekken om in de was te liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |