quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Het is dan ook een hele mooie!
Zoiets zou ik ook wel willen, maar mijn katten negeren dingen die ik speciaal voor ze koop.![]()
Waarom één van de tien krabplanken gebruiken als je ook kunt kiezen voor een rieten stoel of het behang?
En waarom in zo'n mooi mandje slapen als je ook de wasmand omver kunt trekken om in de was te liggen?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Het is dan ook een hele mooie!
Zoiets zou ik ook wel willen, maar mijn katten negeren dingen die ik speciaal voor ze koop.![]()
Waarom één van de tien krabplanken gebruiken als je ook kunt kiezen voor een rieten stoel of het behang?
En waarom in zo'n mooi mandje slapen als je ook de wasmand omver kunt trekken om in de was te liggen?
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef AKnynke het volgende:
ik heb woonruimte in Uppsala!![]()
![]()
![]()
![]()
wat een opluchting!
Whoeoeoeoeh!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
![]()
wat een opluchting!
ik ga eerst een maand in een huis wonen waar vroeger een vriendin van me woonde. Een beetje buiten de stad, in de bossen, met een kat...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Wat voor huisje ga je bewonen??
Fijn!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
![]()
wat een opluchting!
Als je daar eenmaal weer zit, moet je toch snel genoeg iets kunnen vinden lijkt me jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ga eerst een maand in een huis wonen waar vroeger een vriendin van me woonde. Een beetje buiten de stad, in de bossen, met een kat...
Daarna ga ik voor 3 maanden in het huis van een vriend van me wonen, midden in de stad, een eigen appartement. Dna is het december, en mijn contract loopt tot Februari, dus moet ik weer wat vinden. Maar, dat komt vast goed!
Hoeraaaa!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
![]()
wat een opluchting!
Dan niet..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 05:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedemorgen...
Waarom heb ik het gevoel dat er heul geen OP komt?
Zo de bak kwark zit er weer in.
Vanavond ga ik maar voor lekkere vers stokbrood met soep en lekker beleg.
ik heb mn mond vrij rustig, glansje met een beetje nude kleurtje, lijkt eigenlijk net labelloquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:47 schreef P.F. het volgende:
leuk kwak!!! Met fushia of andere heftige lippen?
ING?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:54 schreef kwakz0r het volgende:
hoera voor nynke's woon-goed-nieuws!
verder ben ik kletsnat geregend, en kwam ik er bij de bank achter dat je tegenwoordig als je vaker dan 6 keer per jaar geld op je EIGEN rekening wilt storten, je 6,30 per keer betaalt. om je EIGEN geld op je EIGEN rekening te storten, met een AUTOMAAT nog wel. alsof dat de bank zoveel geld kost. belachelijk vind ik het....
blijkt al sinds januari zo te zijn overigens, maar niemand wist het dus hangt er nu maar een briefjekutbank
Rabobank. de enige bank die ik voorheen nog níet kut vond... misschien is t een landelijk iets hoor, doen alle banken het....quote:
Leuke paal!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:36 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Krabpaal has been approved.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |