Nou Duvelmans, da's een boel suiker en weinig nuttigs, zo voor een manspersoon!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:13 schreef Duvel het volgende:
Ik moet van XM mijn lijstje posten.
O: ha, niks, stelletje fatsoensrakkers!![]()
T1: boterham met chocoladepasta sugaaaah
T2: banaan sugaaah
L: bakje salade (o.a.? tomaat, komkommer, bleekselderij + lekkere romige saus), boterham met pepercervelaat
T1: nog een boterham met pepercervelaat (zelfgesmeerd, vanzelfsprekend)
T2: een halve reep (nou ja, reepje) Daim + 1,5 boterham met speculoospasta suiker en suiker
Daarna gesport.![]()
D: nasi met veggies?kroepoek en satesaus, daarna waarschijnlijk yoghurt met rozijnen suiker en honing suiker
T: speculaas bij de koffie en suiker
Nou, jippie.
quote:
Oh dat moest ook dikgedrukt zijn, dat ging over de speculaas uiteraardquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:21 schreef Duvel het volgende:
Nee, want ik drink mijn koffie met alleen melk, geen suiker.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:54 schreef MevrouwPuff het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Je hebt Puff 2 keer gezienquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ooo wat naar Puff! Denk je echt dat je het niet aankan?
Volgens mij he.....doe jij je onzekerder voor dan je bent... In ieder geval, dat leek af en toe op de meet, een verontschuldigende glimlach na een opmerking (als ik niet op mijn gemak ben doe ik mij bijvoorbeeld dommer voor dan ik ben dus voel je niet aangevallen hoor!)
Niet dat ik wil zeggen dat je altijd zo doet, heb je immers maar een keer gezien, maar misschien wek je een nog niet zo zekere indruk terwijl je het misschien wel kan?
*gaat weer verder babbelen over nagellakjes en zo, ben ik beter in*
Een keer bewust, maar dat kwam omdat ik op de eerste meet in een hoekje met dieetclubbers zat? En daar ongeveer aan het einde van de avond pas achter kwamquote:
Móet dat? Kun je niet ook zelf inschatten wat je wel/ niet aan kunt? Neem aan dat zo'n gesprek meer een guideline is. Als jij denkt het wel aan te kunnen moet je ook van je eigen gevoel uit gaan lijkt me!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik kreeg de tip 'bedrijfsarts' maar dat wil ik dus niet.
Moet dus wel een ander plan maken voor de korte termijn. Maar nu eet ik ijs, strawberry cheesecake.
Mwoh.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dat moest ook dikgedrukt zijn, dat ging over de speculaas uiteraardMaar ik zeg vast niks wat je niet zelf kunt bedenken
Ik zat ook daarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Een keer bewust, maar dat kwam omdat ik op de eerste meet in een hoekje met dieetclubbers zat? En daar ongeveer aan het einde van de avond pas achter kwamZo zonde!
Jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zat ook daar![]()
Maar goed, in die lange rijen kon je zo ongeveer alleen met degene naast en tegenover je praten helaas
Ja!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
JaDat was echt jammer!
Ik wil het best maken, maar ik eet het alleen niet opquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:29 schreef Viking84 het volgende:
Een sushimaakmeet lijkt mij wel een leuk idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |