Nou Duvelmans, da's een boel suiker en weinig nuttigs, zo voor een manspersoon!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:13 schreef Duvel het volgende:
Ik moet van XM mijn lijstje posten.
O: ha, niks, stelletje fatsoensrakkers!![]()
T1: boterham met chocoladepasta sugaaaah
T2: banaan sugaaah
L: bakje salade (o.a.? tomaat, komkommer, bleekselderij + lekkere romige saus), boterham met pepercervelaat
T1: nog een boterham met pepercervelaat (zelfgesmeerd, vanzelfsprekend)
T2: een halve reep (nou ja, reepje) Daim + 1,5 boterham met speculoospasta suiker en suiker
Daarna gesport.![]()
D: nasi met veggies?kroepoek en satesaus, daarna waarschijnlijk yoghurt met rozijnen suiker en honing suiker
T: speculaas bij de koffie en suiker
Nou, jippie.
quote:
Oh dat moest ook dikgedrukt zijn, dat ging over de speculaas uiteraardquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:21 schreef Duvel het volgende:
Nee, want ik drink mijn koffie met alleen melk, geen suiker.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:54 schreef MevrouwPuff het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Je hebt Puff 2 keer gezienquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ooo wat naar Puff! Denk je echt dat je het niet aankan?
Volgens mij he.....doe jij je onzekerder voor dan je bent... In ieder geval, dat leek af en toe op de meet, een verontschuldigende glimlach na een opmerking (als ik niet op mijn gemak ben doe ik mij bijvoorbeeld dommer voor dan ik ben dus voel je niet aangevallen hoor!)
Niet dat ik wil zeggen dat je altijd zo doet, heb je immers maar een keer gezien, maar misschien wek je een nog niet zo zekere indruk terwijl je het misschien wel kan?
*gaat weer verder babbelen over nagellakjes en zo, ben ik beter in*
Een keer bewust, maar dat kwam omdat ik op de eerste meet in een hoekje met dieetclubbers zat? En daar ongeveer aan het einde van de avond pas achter kwamquote:
Móet dat? Kun je niet ook zelf inschatten wat je wel/ niet aan kunt? Neem aan dat zo'n gesprek meer een guideline is. Als jij denkt het wel aan te kunnen moet je ook van je eigen gevoel uit gaan lijkt me!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik kreeg de tip 'bedrijfsarts' maar dat wil ik dus niet.
Moet dus wel een ander plan maken voor de korte termijn. Maar nu eet ik ijs, strawberry cheesecake.
Mwoh.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dat moest ook dikgedrukt zijn, dat ging over de speculaas uiteraardMaar ik zeg vast niks wat je niet zelf kunt bedenken
Ik zat ook daarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Een keer bewust, maar dat kwam omdat ik op de eerste meet in een hoekje met dieetclubbers zat? En daar ongeveer aan het einde van de avond pas achter kwamZo zonde!
Jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zat ook daar![]()
Maar goed, in die lange rijen kon je zo ongeveer alleen met degene naast en tegenover je praten helaas
Ja!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
JaDat was echt jammer!
Ik wil het best maken, maar ik eet het alleen niet opquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:29 schreef Viking84 het volgende:
Een sushimaakmeet lijkt mij wel een leuk idee?
Maar misschien lukt het je om (eventueel met hulp?) daar aan te werken?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
PF je zegt het wel goed hoor, het heeft zeker te maken met mn onzekerheid. Communicatie naar boven met name. Lastig om te veranderen, het komt van diep.
Dat andere plan is met name omdat ontslagen worden me ook niets lijkt en ik weet wel dat ik wel kan denken 'iedereen is gek, behalve jij' maar dat schiet ook niet op.
Workshop met DaD!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:30 schreef Blurred86 het volgende:
of een taartmaakmeet! al is dat niet erg slankverantwoord natuurlijk
Woensdag 18 augustus in Amsterdam!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja!
Wanneer is er een nieuwe meet?
't Is zowat hetzelfde lijstjequote:
Normaal eet ik veel meer drop. Ik leef voor drop. Drop in allerlei soorten en maten. Ondanks PVV-stemmers, files, bejaarden in de trein en SBS6 blijf ik in Nederland. Want hier hebben ze de lekkerste drop. Dat ik deze lijstjes post zonder drop heeft dan ook een reden: dat ik 10 september weer in m'n pak met maat 48 moet passen. Het leven is soms zwaar, maar 11 september wacht mij ongetwijfeld weer drop. Zout, zoet, salmiak, met of zonder kleurstoffen. Drop.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:30 schreef Phaidra het volgende:
Duvel, welkom. Je snoept wel wat veel.
Dat duurt nog wel een jaar of 5 zeker?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Woensdag 19 augustus in Amsterdam!
Doen wij wel dan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wil het best maken, maar ik eet het alleen niet op.
Wat hebben we aan zo'n post zonder foto's om te beoordelen of je te maken had met een kenner of een volslagen imbeciel?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:38 schreef Blurred86 het volgende:
uh ik ging net mijn vuilnis in de container gooien en toen fietste er een jongen langs die zei dat ik mooie billen had en toen ik keek ik ongeveer zoen toen zei hij 'ja zeker weten, lekkere billetjes' . OMG
nu ga ik echt douchen, kan ik gelijk het vieze gevoel van me afwassen
Praat je dan ook even op Greys in, zodat zij ook komt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:30 schreef Goodbye het volgende:
Een sushieet meet vind ik ook al prima![]()
sushi dieet - sushieet. Hihihihihihih
Hoezo? Ga je trouwen ofzo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Normaal eet ik veel meer drop. Ik leef voor drop. Drop in allerlei soorten en maten. Ondanks PVV-stemmers, files, bejaarden in de trein en SBS6 blijf ik in Nederland. Want hier hebben ze de lekkerste drop. Dat ik deze lijstjes post zonder drop heeft dan ook een reden: dat ik 10 september weer in m'n pak met maat 48 moet passen. Het leven is soms zwaar, maar 11 september wacht mij ongetwijfeld weer drop. Zout, zoet, salmiak, met of zonder kleurstoffen. Drop.
Typo....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel een jaar of 5 zeker?![]()
@Puff: wat de anderen al zeggen. Dit is de mening van 1 persoon, laat het je niet uit het veld slaan.
Wat is er dan? Doorgaans werk ik doordeweeksquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja komt er iemand woensdag 18 augustus?!
Roep je nou gewoon spontaan een datum of heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben wel vrij danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik voel een hele diepe desinteresse. Idem voor de kabinetsformatie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zijn er nog meer Slankies die een diepe, intense haat voelen jegens 'Laura, het zeilmeisje'?
Ik niet. Wel een diepe intense haat jegens ' instanties' en 'de gemeenschap' die meent dat ze anderen vanwege risico's en eigen bestwil de vrijheid af mag pakken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zijn er nog meer Slankies die een diepe, intense haat voelen jegens 'Laura, het zeilmeisje'?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:47 schreef Syrena het volgende:
Maar goed, ik was al beledigd toen mijn leraar van groep acht zei dat ik nooit verder dan 2 VWO zou komen(HA, het ging pas mis na 10 jaar universiteit
). Zijn zoon heeft inmiddels bij drie verschillende vrouwen een kind en zijn dochter is getrouwd met een man die 20 jaar ouder is dan zij, een oom van haar exvriend
Karma, that's all I'm sayin'
Een woensdag is toch niet leuk?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Woensdag 18 augustus in Amsterdam!
Hahaha, wie weet dat het met sushi luktquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Praat je dan ook even op Greys in, zodat zij ook komt?.
Ja ikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat ben ik dan weer niet met jou eens.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik niet. Wel een diepe intense haat jegens ' instanties' en 'de gemeenschap' die meent dat ze anderen vanwege risico's en eigen bestwil de vrijheid af mag pakken.
Een donderdag of vrijdag, het liefst vrijdag!quote:
Leerplicht is ook maar bedacht door een instantiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik dan weer niet met jou eens.
Dat kind hoort gewoon op school. Punt. Reizen doe je maar als je niet meer leerplichtig bent.
Ja joh, waarom rijden we eigenlijk nog rechts en waarom wachten we voor een rood stoplicht?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leerplicht is ook maar bedacht door een instantie
Eensch. En dan liefst een vrijdag dat ik vrij benquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een donderdag of vrijdag, het liefst vrijdag!
Zorgvuldig uitgekozen! Klein hapje eten in café de Pijp.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Roep je nou gewoon spontaan een datum of heb ik iets gemist?. En wat is het plan dan?
Ik ben zeer vaardig in het ontwijken van nieuws over mensen die ik niet interessant vindquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik.
En ik dacht: "godzijdank is die opgedonderd!", maar in december moeten we weer horen hoe de reis eindelijk echt van start gaat en daarna worden we nog maanden achtervolgd door de exclusieve beelden van Eyeworks.
ja maar hoe ontwijk je dan de mensen die er over praten / een gesprek met jou over beginnen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben zeer vaardig in het ontwijken van nieuws over mensen die ik niet interessant vind![]()
Nieuwsbericht over irritante mensen? --> niet lezen
Eyeworks zendt een programma uit over een zeilmeisje? --> niet kijken
Zeilmeisje schrijft een boek? --> niemand verplicht me het ding te lezen.
Life's so easy
Ook leuk!! Is dat ook 's avonds? Nou ja om 16.00 is ook leuk!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:03 schreef anna82 het volgende:
Ah Puff, wat een suckers! Niet leuk om te horen en jij beslist toch zeker zelf wat je wilt worden?
Een dikke virtual hug voor jou!
En 18 augustus, gezellig! Vondeltuin?
Stuur maar naar farfallus dan!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:06 schreef Goodbye het volgende:
P.F. deed jouw pm het nou op dit account of niet?
My thoughts exactly!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben zeer vaardig in het ontwijken van nieuws over mensen die ik niet interessant vind![]()
Nieuwsbericht over irritante mensen? --> niet lezen
Eyeworks zendt een programma uit over een zeilmeisje? --> niet kijken
Zeilmeisje schrijft een boek? --> niemand verplicht me het ding te lezen.
Life's so easy
Het is al anders gelukt!quote:
"Oh dat volg ik niet echt eigenlijk".quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja maar hoe ontwijk je dan de mensen die er over praten / een gesprek met jou over beginnen?
Ja ook 's avonds! Ik heb alleen geen idee hoe het eten daar is en wat het kost. Ook geopend op donderdag en vrijdagquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:12 schreef P.F. het volgende:
[..]
Ook leuk!! Is dat ook 's avonds? Nou ja om 16.00 is ook leuk!
Ik vind van café de Pijp fijn dat je voor 7 euro een gerechtje kan nemen en voor 3 euro een bijgerecht en dat je dan nog eens kan variëren zonder meteen een 3 gangen menu van weet ik het wat moet bestellen! Dus zo iets vind ik fijn.
Ik hou het op woensdag, met vrijdag 20 als reserve.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een donderdag of vrijdag, het liefst vrijdag!
Check je mailquote:
Nou, ik wil wel, maar dan kan ik het niet laat maken i.v.m. openbaar vervoer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ja woensdag 18 dus, als er 5 mensen kunnen vind ik het gezellig. En de genen die dan niet kunnen zijn vrij om een week (of twee, of drie) later een nieuwe datum te kiezen en een nieuwe lokatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interesse, maar ik zou dan wel na het eten komen. Ik ben te blut om buiten de deur te eten, mijn salaris+alles is al een paar dagen op, maar vind het wel gezellig om wat af te spreken met een groepje!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ja woensdag 18 dus, als er 5 mensen kunnen vind ik het gezellig. En de genen die dan niet kunnen zijn vrij om een week (of twee, of drie) later een nieuwe datum te kiezen en een nieuwe lokatie.
Wil je vier lelijk rieten eettafelstoelen en een onpraktische salontafel van 100x100 cm?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef _Calimero_ het volgende:
oohh welke kleuren zal ik alles doen? En wat voor laminaat? donker/licht/neutraal of opvallend...
Wie heeft er tips hoe je goed inspiratie kunt opdoen/die keuzes kunt maken??
Hmmm.... Ja ik heb ook niet veel geld.. Dus het hoeft voor mij ook geen sterren restaurant.. Als het mooi weer is zouden we misschien kunnen picknicken in het vondelpark! Dan wil ik wel hapjes maken en als iemand nog een kleed meeneemtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Interesse, maar ik zou dan wel na het eten komen. Ik ben te blut om buiten de deur te eten, mijn salaris+alles is al een paar dagen op, maar vind het wel gezellig om wat af te spreken met een groepje!
Ja, kom je ook?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:30 schreef Merel het volgende:
[..]
Wil je vier lelijk rieten eettafelstoelen en een onpraktische salontafel van 100x100 cm?Ik geef ze weg!
Puff, wat rot om te horen! Zit er een kern van waarheid in stiekem, of ben je het er echt niet mee eens? Lijkt me lastig om op te moeten reageren, daar zit je dan... Hoop dat je niet in de put raakt hierdoor, zet 'm op
Lees ik nu goed dat er een spontane minimeet gaat plaatsvinden de 18e? Of begrijp ik het verkeerd?
Ik ben trots op mezelf trouwens! Vanavond een ijsje en nog een ijsje en een hotdog afgeslagen
Ik reageer altijd heel minimaal als er een onderwerp wordt aangesneden dat ik niks vind. Ik had het alleen op MSN laatst moeilijk, de vriendin wiens vader afgelopen december is overleden was naar een "magnetiseur" geweest en ze was er nogal van onder de indruk "Net Derek Ogilvie, maar dan minder hysterisch!" en ik heb echt hele grote moeite moeten doen om niet terug te typen: "Was het ook minder nep?"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja maar hoe ontwijk je dan de mensen die er over praten / een gesprek met jou over beginnen?
Ik kan nietquote:
Ohwquote:
Lekkere billetjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:38 schreef Blurred86 het volgende:
uh ik ging net mijn vuilnis in de container gooien en toen fietste er een jongen langs die zei dat ik mooie billen had en toen ik keek ik ongeveer zoen toen zei hij 'ja zeker weten, lekkere billetjes' . OMG
nu ga ik echt douchen, kan ik gelijk het vieze gevoel van me afwassen
Precies, en verder ben ik het met Vik eens: je bent leerplichtig, dus wacht nog maar gewoon even een paar jaarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef Phaidra het volgende:Maar vooral haar houding vind ik irritant. Echt zo'n verwend nest dat nooit geleerd heeft wat het woord nee betekent.
*mond vol boek*quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:09 schreef Phaidra het volgende:
Trusten Mariaatje! Sweet dreams! Maar niet je boek opeten he?
Precies dát wat je nu beschrijft vind ik (o.a.) heel mooi!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:34 schreef P.F. het volgende:
[..]
Hangt van de ruimte af, white wash vloer of juist mooi donker. Alle muren wit, alle meubels wit als basis en dan een muur leem en dan die tint leem wat donkerder of lichter voor de variatie. Maar ik weet niet wat je smaak is...
En sommigen nu nog niet. Maar ik kan dan ook niet zeilen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef Phaidra het volgende:
Ik erger me ook aan Laura. Ik ken te veel mensen met die naam die ik niet aardig vind, dus ze had bij voorbaat al een minpuntje. Maar vooral haar houding vind ik irritant. Echt zo'n verwend nest dat nooit geleerd heeft wat het woord nee betekent. Het zal wel jaloezie zijn omdat ik zelf op die leeftijd nog niet half zo zelfverzekerd was als zij
. Uh-huh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |