Dat huisje klinkt echt supertof! Wanneer hoor je of dat je het krijgt? Financiele probleem herkenbaar, spaarrekening weg in 2 maanden dankzij verhuizing en vakantiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:47 schreef _Calimero_ het volgende:
Maar het huisje!! heeft dus een gewone, best ruime woonkamer, een woonkeuken (zo ruim dat er een tafel bij in past!) en een badkamer die groot zat is, een slaapkamer van 12m2 en een kleine tuin. én een bergruimte voor al mijn fietsenoh én een terrasje aan de voorkant van 2m2
Ik heb een donkere vloer omdat je er minder zooi op ziet, maar nadeel is dat het ruimtes kleiner kan maken. Vond dit linkje wel handig over effect van donker/licht op de ruimte. http://www.quick-step.com/europe/nl/nl/interieurtips.aspxquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef _Calimero_ het volgende:
oohh welke kleuren zal ik alles doen? En wat voor laminaat? donker/licht/neutraal of opvallend...
Wie heeft er tips hoe je goed inspiratie kunt opdoen/die keuzes kunt maken??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is pas maandag weer, maar ik zit nu in een 'sport-vibe'. Heb hier mijn hardloopschoenen ook niet dus geen idee wat ik met die vibe aanmoetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:47 schreef sigme het volgende:
Vandaag weer boksen, PF?
Bij spierpijn kan je beter wel gaan, maar dan goed licht trainen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:54 schreef MevrouwPuff het volgende:Aw JeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedoelen ze dan een andere locatie of meteen een heel ander werkveld?
Getver
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
sportschool-boksquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:08 schreef XcUZ_Me het volgende:Puff... Dat zijn geen leuke opmerkingen
.
Net terug van de sportschule
Met wie kan ik de ik-hang-nu-lui-achter-de-pc-boks doen?quote:
Met mij! *boks*quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Met wie kan ik de ik-hang-nu-lui-achter-de-pc-boks doen?
Ik ga vanaaf niet naar de sportschule, er is geen Club Dance en ik ben blij eindelijk droog en warm te zijnEn ik heb net een heerlijke dikke soep op
*aengenaem*
Morgen weer Zumba!
Ik kreeg de tip 'bedrijfsarts' maar dat wil ik dus niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aw JeetjeBedoelen ze dan een andere locatie of meteen een heel ander werkveld?
Getver
Kick his ass!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lijkt zo heel wat, maar het stelt niks voor Duveltje
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O Xm en Duvel jullie passen eettechnisch gezien echt goed bij elkaar!
En is het niet iets om de dingen aan te pakken die er nu voor zorgen dat zij jou ongeschikt vinden? Mensen kunnen prima aan zichzelf werken en veranderen, maar dan moeten ze wel houvast hebben in hetgeen wat ze doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik kreeg de tip 'bedrijfsarts' maar dat wil ik dus niet.
Moet dus wel een ander plan maken voor de korte termijn. Maar nu eet ik ijs, strawberry cheesecake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |