quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:30 schreef Noukjee het volgende:
even weer een lijsje;
brunch; tosti met slankiekaas en salami, met ketchup
t: wat druiven
t: 6 snoepjes
t: 2 crackers met mager beleg
a: nasi
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit bij de ING en ben al jaren afgestudeerd, maar ik krijg ze niet aan het verstand gepeuterd dat ik geen student meer ben. Dat er elke maand loon wordt gestort doesn't ring a bell klaarblijkelijk. Nja, dan niet he
.
En het is hier me een partij rotweer, niet te zuinig. Lijkt de moesson wel!
quote:
Yup, ben er ongeveer 4 jaar geleden komen wonen. Mijn man woont er al zijn hele leven. En vroeger ging ik altijd uit in Heerlen (Fellini, Kromme Toeter, Peppermill enzo).quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Coco, woon jij in Heerlen?Ik kom uit Landgraaf.
Alleen kom ik daar voorlopig even niet
Ik heb al een paar keer te horen gekregen dat mijn lijstje wat weinig is. En ik weet van mezelf dat ik vreselijk onregelmatig eet. Dus zou goed kunnen dat het daardoor komt dan. Misschien dat regelmaat dan idd helptquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Coco: als ik 's avonds vanalles naar binnen ga proppen is dat meestal een teken dat ik overdag te weinig of te onregelmatig heb gegeten. Als ik druk aan het werk ben heb ik nooit honger maar dan kan ik 's avonds vaak wel blíjven eten (na het avondeten nog yoghurt, boterhammen, toastjes, als er al geen chips in huis zijn). Voor mij werkt het het beste om gewoon min of meer op vaste tijdstippen wat te eten, of ik nou honger heb of niet. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe jouw lijstjes er meestal uitzien, maar misschien is dat iets om eens te proberen?
Erg mooi Kwak!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:00 schreef kwakz0r het volgende:
schets met pastelkrijt en droge aquarelpotloden
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:55 schreef shinydiscoball het volgende:....Er komt zo nog wat visite en vanmiddag en vanaaf de stad in met freundinnen, sushi eten enzo. Dus jeej!
Eindelijk!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:41 schreef Viking84 het volgende:
YIHAAAAAAAAAAAAAH!!!! DE KRABPAAL IS ER!![]()
![]()
![]()
.
Wat zie je er mooi uit zo. Staat je goed!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:28 schreef kwakz0r het volgende:
goodmorning, ik heb me in een voor mijn doen hippe outfit gehesen (eindelijk weer een reden om mn hoge zwarte laarzen te dragen) en ben klaar voor mijn ubersociale dagje... eerst nog even naar kantoor...
Wat fijn voor je; hoef je je daar tenminste geen zorgen meer over te makenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef AKnynke het volgende:
ik heb woonruimte in Uppsala!![]()
![]()
![]()
![]()
wat een opluchting!
Ik kreeg om de zoveel tijd weer een brief, of ik nog wel student was, er kwam geen stufi meer binnenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
simpel, dan is het geen studentenpakket meer en zetten ze t om in een gewone betaalrekening, waar je moet betalen voor je pasje en allerlei andere dingen.
Zeg dat wel, ben blij voor jequote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
![]()
wat een opluchting!
ING kost muntjes storten iig geld, zoveel ct per zakje. Behalve als je het rechtstreeks op je spaarrekening laat storten, dan was het gratis. Altijd leuk, januari het geld van de krantenwijkkaartjes stortenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:24 schreef neen het volgende:
Ik ben best tevreden bij de ING omdat het internetbankieren goed werkt voor mij en voor de rest heb ik toch geen geldalleen geen idee of ik gratis kan storten via een automaat, ik zal er maar eens langsgaan ofzo..... anders moet ik maar pizzas bestellen ofzo van al dat kleingeld.
Zo'n reader om te internetbankieren lijkt me maar irritant
3,45 omdat ze denken dat je geen student bent?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:32 schreef neen het volgende:
[..]ik betaal dus 3,45 per kwartaal
dat is 1 krat bier per jaar
Ik denk het, zoveel kost het basispakket iigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
3,45 omdat ze denken dat je geen student bent?
Toen ik geen stufi meer kreeg, ben ik langsgeweest om te vertellen dat ik nog wel student was, geen stufi kreeg, maar dat m'n bijbaan op m'n studentenrekening werd gestort. Dat vonden ze prima.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ik krijg maar 4 jaar stufi natuurlijk... Dus hoe weet de ING nou dat ik niet meer bezig ben
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:41 schreef _Calimero_ het volgende:
sorry voor alle epilepsie-overgevoeligen die nu een aanval hebben door mij
Ik dacht héél even dat je iemand utimaakte voor coño (Joran-style, jewaits!) en dat kringeltje boven de n was vergetenquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik dacht héél even dat je iemand utimaakte voor coño (Joran-style, jewaits!) en dat kringeltje boven de n was vergeten
no problem,leuk!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je begrijpt dat we wel een Slankie-housewarming verwachten he?
Wat fijn! En wat fijn van Cali's huis! En van Sts' meegevallen gesprek!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
![]()
wat een opluchting!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |