SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Ik duim ook!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:58 schreef _Calimero_ het volgende:
*valt binnen*
morgen mag ik weer een woning bezichtigen, ongeveer gelijk aan de andere (2 kamers, benedenwoning met tuin!) maar een véél centralere betere locatieik hoop dat het wat is!!
*valt weer naar buiten en plakt pleisters op knieen*
Ik moet me nog mentaal voorbereiden op de herfst!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:13 schreef neen het volgende:
Heb je al een mooi regenpak gekocht?
Nu Cali bij een huis gaat kijken... ben jij nog druk bezig met de huizenjacht of niet?
Wut? Het is hier al de hele dag het mooiste weer van de wereld! Zonnig en warmquote:
Hoi. Ik zoek die ene bekende knop. Vreet me te pletter.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, lijstje.
O: banaan
T: biscuitje (appel was melig, bah!)
L: 500 gr magere kwark met handje rozijnen
T: 2 boterhammen pindakaas
T: paar dropjes
T: split-ijsje
D: nasi met kroepoek en beetje satésaus, paar slokken bier.
T: speculaasje
Ik zoek met je mee, heb net drie jodenkoeken naar binnen gewerktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoi. Ik zoek die ene bekende knop. Vreet me te pletter.
Hier heb je nog een boterham en een banaan. Dat kan je wel gebruiken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoi. Ik zoek die ene bekende knop. Vreet me te pletter.
Ik heb ook werkelijk de hele dag de munchies. Vreselijk!! Voel me echt een vet varkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zoek met je mee, heb net drie jodenkoeken naar binnen gewerkt![]()
Niet doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb ook werkelijk de hele dag de munchies. Vreselijk!! Voel me echt een vet varken.
Daar gaan we weer...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb ook werkelijk de hele dag de munchies. Vreselijk!! Voel me echt een vet varken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |