abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 17:58:04 #201
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_84820854
*valt binnen*

morgen mag ik weer een woning bezichtigen, ongeveer gelijk aan de andere (2 kamers, benedenwoning met tuin!) maar een véél centralere betere locatie *O* ik hoop dat het wat is!!

*valt weer naar buiten en plakt pleisters op knieen*
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_84820940
ik duim voor je Cali!

ik had ineens heel veel zin om te tekenen, en dat had ik al zo lang niet meer gedaan (echt,. misshcien wel tien jaar)... ben gewoon begonnen en in een uurtje had ik er een af. ben eigenlijk best tevreden :@ t is een beetje naief en kleurrijk, maar zo'n bui heb ik momenteel gewoon denk ik. slechte telefoonfoto in spoiler... t is schets met pastelkrijt en droge aquarelpotloden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_84821135
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:58 schreef _Calimero_ het volgende:
*valt binnen*

morgen mag ik weer een woning bezichtigen, ongeveer gelijk aan de andere (2 kamers, benedenwoning met tuin!) maar een véél centralere betere locatie *O* ik hoop dat het wat is!!

*valt weer naar buiten en plakt pleisters op knieen*
Ik duim ook! :) Welke buurt is het?

Ik vind hem mooi Kwak!
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 18:13:31 #204
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84821341
Mooi klote Phaidra.
En nu?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 18:17:03 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84821456
Wow Kwak!!
Prachtig!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 18:26:35 #206
236335 neen
schone schijn
pi_84821789
Oh, m'n moeder is aan het naaien ofzo en dat moet nu ineens beneden gebeuren? Althans het knippen enzo, de hele tafel is weer bezet door haar terwijl ze een eigen kamer heeft hier. Nou ja het zal wel. Ik kan haar nu iig wel even hulp vragen met ingredienten want ik ga zo even lekker hapjes maken :~

En vandaag geen rondje lopen.... gisteren al gedaan en ook nog een uurtje gevoetbald heute. Daarnaast ook nog eens geen broccoli gegeten maar sla :o én ik heb net een lijstje gemaakt van dingen die ik het komende studiejaar wil gaan doen zegmaar..... iig op maandelijkse basis. Zoals de was _O-
het lijkt niet wat het is
pi_84822829
Lijstje van vandaag

O: drie beschuitjes met rookvlees
S: uurtje wii fit
T: meloen met kokoesmelk
L: drie sneeën brood, met tonijn, witte pasta en hagelslag
T: 6 ansjovisfiletjes met een snee brood
D: broccoli met witte saus, gebakken aardappeltjes en kwartetjes (spek met kaas)
T: Kiwi

En vanavond ws een paar koppen koffie, want bezoek. Misschien een koekje, maar denk t niet
compact en kleverig.
pi_84822922
Wat leuk kwak! Je doet t mooi (Maak je er ook een blog van? )
Nu lekker bietjessalade met makreel.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:02:36 #209
331 Merel
Be here now.
pi_84822979
Spannend Cali!

Ik ben benieuwd hoe lang ik het fietsen van en naar m'n werk volhoud. 's Ochtends zwemmen en pilates was ook maar een bevlieging Wel heeeeeerlijk om te doen allebei, maar lastig in te plannen. En naar m'n werk moet ik toch elke dag!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:13:04 #210
236335 neen
schone schijn
pi_84823336
Heb je al een mooi regenpak gekocht :') ?
Nu Cali bij een huis gaat kijken... ben jij nog druk bezig met de huizenjacht of niet?
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:38:33 #211
331 Merel
Be here now.
pi_84824421
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:13 schreef neen het volgende:
Heb je al een mooi regenpak gekocht :') ?
Nu Cali bij een huis gaat kijken... ben jij nog druk bezig met de huizenjacht of niet?
Ik moet me nog mentaal voorbereiden op de herfst!

En huizenjacht ligt even stil, want a) er komt hier in de buurt al weken niks leuks te koop (dat houd ik nog wel in de gaten) en b) ik weet even niet zo goed waar ik wil wonen i.v.m. werk. Als ik nu een huis in de buurt van Rotterdam koop, is het zonde als ik over een paar maanden een baan in Amsterdam aanneem bijvoorbeeld. Moet ik wel eerst die baan nog zien te vinden natuurlijk.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_84825754
ik ga morgen de nieuwe shabu shabu vestiging in Leiden uittesten met mn middelbareschoolbestevriendinnetje O+ én ik heb een lunchafspraak, én een eind van de middag thee-afspraak....

*gezellig*
Kwak
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:15:25 #213
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84825784
getsiederrie, we gingen net hardlopen en ik kreeg na een kilometer al zo'n last van m'n knieeen, dat heb ik nog nooit gehad. Maar gestopt dus.

Bah bah bah, ik ben zo chagarijnig. ik ben te dik, er komt niets uit me, ik ben onzeker over uppsala, ik heb er nog steeds geen woonruimte, etc. etc. etc.

Bah. Ik wil het liefst in bed kruipen nu. Eerst maar eens avond eten ofzo.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_84825868
:* dikke knuffel voor nynke...
Kwak
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:29:20 #215
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84826392
het vriendje kookt pasta carbonara. zonder spek, met veel kaas. troost-eten!

En nu ga ik heel lang heel heet douchen..
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:43:45 #216
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84826952
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:

Wat een flutweer zeg..
Wut? Het is hier al de hele dag het mooiste weer van de wereld! Zonnig en warm :Y.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_84826985
Hier begint het net flink te regenen }:|
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:50:21 #218
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84827238
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, lijstje.

O: banaan
T: biscuitje (appel was melig, bah!)
L: 500 gr magere kwark met handje rozijnen
T: 2 boterhammen pindakaas
T: paar dropjes
T: split-ijsje
D: nasi met kroepoek en beetje satésaus, paar slokken bier.
T: speculaasje
Hoi. Ik zoek die ene bekende knop. Vreet me te pletter.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_84827408
:* voor nynke! Heb je nog iets gehoord van de western-union meneer die je het contract zou sturen? Of ga je het toch maar niet doen?

Ik had quiche geprobeerd te maken maar die was echt kei-erg mislukt en toen werd ik sjaggo :') twee broodjes (kaas en hagelslag) gegeten want ik heb niets in huis. Morgen ga ik weer nuttige zaken doen met m'n leven, heb ik besloten!
pi_84827418
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik zoek met je mee, heb net drie jodenkoeken naar binnen gewerkt :') :@
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_84827430
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hier heb je nog een boterham en een banaan. Dat kan je wel gebruiken.
w/

[ Bericht 7% gewijzigd door MevrouwPuff op 03-08-2010 20:57:55 (Oeps! Een beetje groot. Dan nog kan XM het hebben ) ]
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:00:57 #222
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84827684
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:55 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik zoek met je mee, heb net drie jodenkoeken naar binnen gewerkt :') :@
Ik heb ook werkelijk de hele dag de munchies. Vreselijk!! Voel me echt een vet varken -O-.
pi_84827771
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik heb ook werkelijk de hele dag de munchies. Vreselijk!! Voel me echt een vet varken -O-.
Niet doen :* Morgen weer een dag :)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_84827986
quote:

[..]

Daar gaan we weer...

XM! Je kan dit niet menen! Dit is echt geen 'ik voel me een vet varken' hoeveelheid, eerder normaal tot mager! Eet eens toch gewoon mens!

[/herhaalmodus]
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:07:34 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84827989
125 gram wokkels hier :')

Ik ga maar douchen en naar bed.

:W
pi_84828043
quote:

[..]

dat komt omdat je onzin eet en te weinig, en dan ga je erbij lopen knagen op nog meer niet-vulloende zooi en dan voel je je vet, en kun je mooi voor jezelf weer goedpraten om de volgende dag nóg minder normaal eten in te plannen. en raad eens: dan loop je weer de hele dag te snaaien, want...JE HEBT HONGER en TERECHT.

je bent aan t compenseren voor je weekendlijstjes :N die waarschijnlijk wel meevielen en dat werkt dus niet

quote:
T: boterham pindakaas
D: nasi met kroepoek en beetje satésaus.
je planning was BELACHELIJK weinig. misshcien net 1000 kcal... en dan ben ik ruim met inschatten.

quote:
T: 2 boterhammen pindakaas
T: paar dropjes
T: split-ijsje
D: nasi met kroepoek en beetje satésaus, paar slokken bier.
T: speculaasje
je hebt dus wel een hele boterham :o :o en een banaan :o :o en een paar dropjes :o :o en een split ijsje :o :o en één ja EEN EEEEEN heel speculaasje bijgesnoept. nu kom je vandaag misshcien wel aan 1250 kcal. phew. wat erg. ik denk dat je nu inderdaad meteen een vet monster bent geworden

sorry, ik wil je niet belachelijk maken, maar je doet dit jezelf echt aan.

uithongeren=vreten=schuldgevoel=nog meeruithongeren=nog meer vreten etc.

Kappen XM, eet verdomme nou eens gewoon 4 boterhammen op een dag. dan snoep je vanzelf minder....
Kwak
pi_84828101
en élke keer weer post je deze dingen, en élke keer weer reageren we hetzelfde. je vráágt er echt om., je weet diep van binnen ook wel hoe het zit. en ik vind nog steeds dat je hulp moet zoeken. echt.
Kwak
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:10:07 #228
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84828121
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:07 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Daar gaan we weer...

XM! Je kan dit niet menen! Dit is echt geen 'ik voel me een vet varken' hoeveelheid, eerder normaal tot mager! Eet eens toch gewoon mens!

[/herhaalmodus]
Ik voel me gewoon echt huge op het moment. En dan helpt zo'n lijstje ook niet om dat minder te maken. Ik vind het serieus veel. Sorry. Zal wel door de vermoeidheid komen. Ik ga zo maar gewoon lekker slapen.
pi_84828251
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik voel me gewoon echt huge op het moment. En dan helpt zo'n lijstje ook niet om dat minder te maken. Ik vind het serieus veel. Sorry. Zal wel door de vermoeidheid komen. Ik ga zo maar gewoon lekker slapen.
jij kunt je gevoel niet vertrouwen. dat weet je, maar je wilt het niet weten, want je bent bang om meer te eten, en als je loopt te snaaien omdat je honger hebt heb je des te meer reden om jezelf daarna nog strenger toe te spreken. zeker nu je lijf te uitgeput is om je comensatiegdrag in de vorm van sport vol te houden.

je hebt gewoon een eetstoornis. en je moet er of iets aan doen, of er aan wennen dat we deze dingen tegen je blijven zeggen tot je eetstoornis omslaat in een fullblown bulimia of anorexia en je niks meer durft te posten... your choice.
Kwak
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:15:38 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84828401
Ik ga écht geen boulimia of anorexia krijgen. Vreetbuien doe ik niet aan en laxeertroep en overgeven evenmin. Dat valt allemaal wel mee. Zit op dit moment gewoon niet lekker in m'n vel, zit onder de pukkels, voel me opgeblazen en heb het te druk.
pi_84828528
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Eet dan tenminste de boterham en de banaan. Die heb ik toch niet voor niets gemaakt ;)
pi_84828544
Ik snap wel dat het lastig is om weer aan een normaal eetpatroon te beginnen omdat je dan juist veel sneller aankomt vanwege je lage verbranding. Dit zou volgens mij geleidelijk opgelost kunnen worden door af en toe wat meer te eten, todat je goed zit en te sporten.

Oja en wedden dat je geen hongergevoe ontwikked als je een goede kom soep en in de ochtend een liter eiwitshake, of yoghurtshake of kwarkshake met wat fruit neemt?
pi_84828638
Je hoeft niet te laxeren of over te geven om een eetstoornis te hebben... Niet dat ik zeg dat je die hebt, maar mensen vinden altijd wel een manier om zichzelf wijs te maken dat er niks aan de hand is.
Het is vervelend dat je niet lekker in je vel zit, maar dat jij dat afreageert door jezelf aan te praten dat je teveel eet en dat je te dik bent vind ik net zo gevaarlijk. :{
Are you pondering what I'm pondering?
pi_84828689
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga écht geen boulimia of anorexia krijgen. Vreetbuien doe ik niet aan en laxeertroep en overgeven evenmin. Dat valt allemaal wel mee. Zit op dit moment gewoon niet lekker in m'n vel, zit onder de pukkels, voel me opgeblazen en heb het te druk.
anorexia heb je op 80% van de objectieve criteria al. en het is niet leuk dat ik dat zeg, en je wordt er vast boos van, maar het is wel waar. er zijn ook obese mensen met anorexia, het gaat om de complexen en de angsten, meer dan om het uitgehongerd zijn (dat is een symptoom).

en ik vind t naar dat je je rot voelt, maar dat wil nog steeds niet zeggen dat je vandaag teveel gegeten hebt, en dat wil niet zeggen dat je morgen moet compenseren voor vandaag, want je wel wilt, en dat wil nog niet zeggen dat je morgen niet weer zult snoepen oimdat je honger hebt tussen je maaltijden en dat je je daar dan niet weer vreselijk kut van gaat voelen...

je kan beter gezond eten en voor je lijf zorgen, dan ga je je ook beter voelen.

maar goed, je wilt toch niet luisteren dus ik vraag me af waarom je uberhaupt nog lijstjes post. je wilt je "knop" vinden, maar de knop die je zoekt is er alleen een die jou aanstaat, niet de knop van gezond eetgedrag. en als we dat zeggen dan schiet je in de verdediging...

/ik ben een beetje chagerijnig. valt t op? :')
Kwak
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:23:43 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84828860
XM, je zit niet lekker in je vel, nou dat komt mede door je eten.

Als je nou eens een maandje veel groente, veel fruit, volkoren boterhammen en lekker vlees en vis gaat eten, zul je zien dat je energielevel omhoog gaat.
Het is gewoon een win-win situatie.

Maar je wil het niet ofzo... Je kan dit soort dingen plannen hoor maar waarschijnlijk is het niet belangrijk genoeg, jammer
pi_84828981
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi klote Phaidra.
En nu?
Morgen weer opnieuw beginnen :') . Ach ja, kon er wel om lachen. Het was niet iets dat volgende week af moet ofzo, dat scheelt!

Kwak, wat een prachtige tekening!! Serieus, zou je veel meer moeten doen :Y !
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:26:34 #237
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84829021
Je bent niet de enige kwak die een pesthumeur heeft :').
pi_84829158
Ik wil dus gaan tennissen en het goedkoopst is als je dan lid wordt van een vereniging, maar nu zie ik net dat een ex :') daar heel prominent is :')

Ik wil hem helemaal niet tegen komen _O-
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:31:14 #239
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84829284
Pesthumeur gewoon mee...
Gisteren een can opgetild waarvan ik dacht dat er 20 kg vloeistof in zat maar die was leeg.. mijn arm brand al een hele dag bij mijn elleboog en nu ben ik de hele dag chagrijnig en huilerig :')
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:31:54 #240
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84829313
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:54 schreef Perruche het volgende:
:* voor nynke! Heb je nog iets gehoord van de western-union meneer die je het contract zou sturen? Of ga je het toch maar niet doen?

Ik had quiche geprobeerd te maken maar die was echt kei-erg mislukt en toen werd ik sjaggo :') twee broodjes (kaas en hagelslag) gegeten want ik heb niets in huis. Morgen ga ik weer nuttige zaken doen met m'n leven, heb ik besloten!
Nee, dat was echt heel duidelijk een scam. Ach ja, het komt vast allemaal goed. Ik word er alleen flink zenuwachtig van..
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:31:59 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84829320
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Pesthumeur gewoon mee...
Gisteren een can opgetild waarvan ik dacht dat er 20 kg vloeistof in zat maar die was leeg.. mijn arm brand al een hele dag bij mijn elleboog en nu ben ik de hele dag chagrijnig en huilerig :')
Volgens mij zit het gewoon in de lucht ofzo.. :*
pi_84829366
Oooo hunny bunnies ik weet het ook niet! Ik wou dat iedereen dun, gezond & tevreden is!
pi_84829448
Ik moest even zoeken wie je ook weer was X, en toen voegde ik je toe op feestboek en zag je foto en dacht echt "wow :o" ! Ik wou dat ik zo'n figuurtje had!

Natuurlijk ken ik je hele achtergrond niet, maar echt, met gewoon genoeg&gezond eten moet je er toch net zo shocking gorgeous uit kunnen zien als op je FB foto?

Just my 2 cents :)

En mijn lijstje van vandaag:
O: twee boterhammen met kruisbessenjam, thee
L: twee boterhammen met selleriesalade, karnemelk
T: drie bolletjes Italiaans ijs
O: spaghetti bolognese met parmezaanse kaas, rucola , olijven
T: oranjekoek en koffie, straks nog een nectarine

Niet zo best, oranjekoek is echt evil! Knopje voor goed eten is lastig als je samen vakantie hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2010 21:36:11 ]
pi_84829664
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je bent niet de enige kwak die een pesthumeur heeft :').
maarikvinjenogwelliefhoor :*
Kwak
pi_84829666
Au, uniek, vertillen kan echt pijnlijk zijn :* .

XM, echt, je lijstje is niet zo slecht. Je hebt slecht geslapen, gewerkt en dan maak je sneller verkeerde keuzes en voel je je nog 10x slechter daarover dan anders. Morgen voel je je vast beter en ga je gewoon kick ass gezond eten met veel groenten en genoeg boterhammen. Please.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_84829688
dankjewel phaidra :@ ik vond t zo heerlijk om te doen...moet t echt vaker doen... alleen dan ga ik me weer ergeren aan de technieken die ik niet beheers enzo... :')
Kwak
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:39:50 #247
331 Merel
Be here now.
pi_84829716
Er mag een wijntje aan mijn lijstje toegevoegd worden :9

En ik heb een prima humeur! Jammer dat ik het niet met jullie kan delen ;)
pi_84829858
Ik heb ook een prima humeur, met mij mag je hem delen ;)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:44:33 #249
331 Merel
Be here now.
pi_84829966
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb ook een prima humeur, met mij mag je hem delen ;)
Jij moet mij nog terugPMen over de film!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:45:18 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84829997
:@ thnx Razz, die steek ik in m'n zak :).

Hoop dat ik zo beetje kan slapen, dan gaat het idd vast beter :Y.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')