SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Ik duim ook!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:58 schreef _Calimero_ het volgende:
*valt binnen*
morgen mag ik weer een woning bezichtigen, ongeveer gelijk aan de andere (2 kamers, benedenwoning met tuin!) maar een véél centralere betere locatieik hoop dat het wat is!!
*valt weer naar buiten en plakt pleisters op knieen*
Ik moet me nog mentaal voorbereiden op de herfst!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:13 schreef neen het volgende:
Heb je al een mooi regenpak gekocht?
Nu Cali bij een huis gaat kijken... ben jij nog druk bezig met de huizenjacht of niet?
Wut? Het is hier al de hele dag het mooiste weer van de wereld! Zonnig en warmquote:
Hoi. Ik zoek die ene bekende knop. Vreet me te pletter.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, lijstje.
O: banaan
T: biscuitje (appel was melig, bah!)
L: 500 gr magere kwark met handje rozijnen
T: 2 boterhammen pindakaas
T: paar dropjes
T: split-ijsje
D: nasi met kroepoek en beetje satésaus, paar slokken bier.
T: speculaasje
Ik zoek met je mee, heb net drie jodenkoeken naar binnen gewerktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoi. Ik zoek die ene bekende knop. Vreet me te pletter.
Hier heb je nog een boterham en een banaan. Dat kan je wel gebruiken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoi. Ik zoek die ene bekende knop. Vreet me te pletter.
Ik heb ook werkelijk de hele dag de munchies. Vreselijk!! Voel me echt een vet varkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zoek met je mee, heb net drie jodenkoeken naar binnen gewerkt![]()
Niet doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb ook werkelijk de hele dag de munchies. Vreselijk!! Voel me echt een vet varken.
Daar gaan we weer...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb ook werkelijk de hele dag de munchies. Vreselijk!! Voel me echt een vet varken.
dat komt omdat je onzin eet en te weinig, en dan ga je erbij lopen knagen op nog meer niet-vulloende zooi en dan voel je je vet, en kun je mooi voor jezelf weer goedpraten om de volgende dag nóg minder normaal eten in te plannen. en raad eens: dan loop je weer de hele dag te snaaien, want...JE HEBT HONGER en TERECHT.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
je planning was BELACHELIJK weinig. misshcien net 1000 kcal... en dan ben ik ruim met inschatten.quote:O: banaan
T: boterham pindakaas
D: nasi met kroepoek en beetje satésaus.
je hebt dus wel een hele boterhamquote:O: banaan
T: 2 boterhammen pindakaas
T: paar dropjes
T: split-ijsje
D: nasi met kroepoek en beetje satésaus, paar slokken bier.
T: speculaasje
Ik voel me gewoon echt huge op het moment. En dan helpt zo'n lijstje ook niet om dat minder te maken. Ik vind het serieus veel. Sorry. Zal wel door de vermoeidheid komen. Ik ga zo maar gewoon lekker slapen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Daar gaan we weer...
XM! Je kan dit niet menen! Dit is echt geen 'ik voel me een vet varken' hoeveelheid, eerder normaal tot mager! Eet eens toch gewoon mens!
[/herhaalmodus]
jij kunt je gevoel niet vertrouwen. dat weet je, maar je wilt het niet weten, want je bent bang om meer te eten, en als je loopt te snaaien omdat je honger hebt heb je des te meer reden om jezelf daarna nog strenger toe te spreken. zeker nu je lijf te uitgeput is om je comensatiegdrag in de vorm van sport vol te houden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon echt huge op het moment. En dan helpt zo'n lijstje ook niet om dat minder te maken. Ik vind het serieus veel. Sorry. Zal wel door de vermoeidheid komen. Ik ga zo maar gewoon lekker slapen.
Eet dan tenminste de boterham en de banaan. Die heb ik toch niet voor niets gemaaktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon echt huge op het moment. En dan helpt zo'n lijstje ook niet om dat minder te maken. Ik vind het serieus veel. Sorry. Zal wel door de vermoeidheid komen. Ik ga zo maar gewoon lekker slapen.
anorexia heb je op 80% van de objectieve criteria al. en het is niet leuk dat ik dat zeg, en je wordt er vast boos van, maar het is wel waar. er zijn ook obese mensen met anorexia, het gaat om de complexen en de angsten, meer dan om het uitgehongerd zijn (dat is een symptoom).quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga écht geen boulimia of anorexia krijgen. Vreetbuien doe ik niet aan en laxeertroep en overgeven evenmin. Dat valt allemaal wel mee. Zit op dit moment gewoon niet lekker in m'n vel, zit onder de pukkels, voel me opgeblazen en heb het te druk.
Morgen weer opnieuw beginnenquote:
Nee, dat was echt heel duidelijk een scam. Ach ja, het komt vast allemaal goed. Ik word er alleen flink zenuwachtig van..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:54 schreef Perruche het volgende:
voor nynke! Heb je nog iets gehoord van de western-union meneer die je het contract zou sturen? Of ga je het toch maar niet doen?
Ik had quiche geprobeerd te maken maar die was echt kei-erg mislukt en toen werd ik sjaggotwee broodjes (kaas en hagelslag) gegeten want ik heb niets in huis. Morgen ga ik weer nuttige zaken doen met m'n leven, heb ik besloten!
Volgens mij zit het gewoon in de lucht ofzo..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Pesthumeur gewoon mee...
Gisteren een can opgetild waarvan ik dacht dat er 20 kg vloeistof in zat maar die was leeg.. mijn arm brand al een hele dag bij mijn elleboog en nu ben ik de hele dag chagrijnig en huilerig
maarikvinjenogwelliefhoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je bent niet de enige kwak die een pesthumeur heeft.
Jij moet mij nog terugPMen over de film!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb ook een prima humeur, met mij mag je hem delen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |