Zeg dat wel, ben blij voor jequote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef AKnynke het volgende:
ik heb woonruimte in Uppsala!![]()
![]()
![]()
![]()
wat een opluchting!
ING kost muntjes storten iig geld, zoveel ct per zakje. Behalve als je het rechtstreeks op je spaarrekening laat storten, dan was het gratis. Altijd leuk, januari het geld van de krantenwijkkaartjes stortenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:24 schreef neen het volgende:
Ik ben best tevreden bij de ING omdat het internetbankieren goed werkt voor mij en voor de rest heb ik toch geen geldalleen geen idee of ik gratis kan storten via een automaat, ik zal er maar eens langsgaan ofzo..... anders moet ik maar pizzas bestellen ofzo van al dat kleingeld.
Zo'n reader om te internetbankieren lijkt me maar irritant
3,45 omdat ze denken dat je geen student bent?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:32 schreef neen het volgende:
[..]ik betaal dus 3,45 per kwartaal
dat is 1 krat bier per jaar
Ik denk het, zoveel kost het basispakket iigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
3,45 omdat ze denken dat je geen student bent?
Toen ik geen stufi meer kreeg, ben ik langsgeweest om te vertellen dat ik nog wel student was, geen stufi kreeg, maar dat m'n bijbaan op m'n studentenrekening werd gestort. Dat vonden ze prima.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ik krijg maar 4 jaar stufi natuurlijk... Dus hoe weet de ING nou dat ik niet meer bezig ben
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:41 schreef _Calimero_ het volgende:
sorry voor alle epilepsie-overgevoeligen die nu een aanval hebben door mij
Ik dacht héél even dat je iemand utimaakte voor coño (Joran-style, jewaits!) en dat kringeltje boven de n was vergetenquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik dacht héél even dat je iemand utimaakte voor coño (Joran-style, jewaits!) en dat kringeltje boven de n was vergeten
no problem,leuk!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je begrijpt dat we wel een Slankie-housewarming verwachten he?
Wat fijn! En wat fijn van Cali's huis! En van Sts' meegevallen gesprek!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef AKnynke het volgende:
ik heb woonruimte in Uppsala!![]()
![]()
![]()
![]()
wat een opluchting!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |