Ik hou het op woensdag, met vrijdag 20 als reserve.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een donderdag of vrijdag, het liefst vrijdag!
Check je mailquote:
Nou, ik wil wel, maar dan kan ik het niet laat maken i.v.m. openbaar vervoer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ja woensdag 18 dus, als er 5 mensen kunnen vind ik het gezellig. En de genen die dan niet kunnen zijn vrij om een week (of twee, of drie) later een nieuwe datum te kiezen en een nieuwe lokatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interesse, maar ik zou dan wel na het eten komen. Ik ben te blut om buiten de deur te eten, mijn salaris+alles is al een paar dagen op, maar vind het wel gezellig om wat af te spreken met een groepje!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ja woensdag 18 dus, als er 5 mensen kunnen vind ik het gezellig. En de genen die dan niet kunnen zijn vrij om een week (of twee, of drie) later een nieuwe datum te kiezen en een nieuwe lokatie.
Wil je vier lelijk rieten eettafelstoelen en een onpraktische salontafel van 100x100 cm?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef _Calimero_ het volgende:
oohh welke kleuren zal ik alles doen? En wat voor laminaat? donker/licht/neutraal of opvallend...
Wie heeft er tips hoe je goed inspiratie kunt opdoen/die keuzes kunt maken??
Hmmm.... Ja ik heb ook niet veel geld.. Dus het hoeft voor mij ook geen sterren restaurant.. Als het mooi weer is zouden we misschien kunnen picknicken in het vondelpark! Dan wil ik wel hapjes maken en als iemand nog een kleed meeneemtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Interesse, maar ik zou dan wel na het eten komen. Ik ben te blut om buiten de deur te eten, mijn salaris+alles is al een paar dagen op, maar vind het wel gezellig om wat af te spreken met een groepje!
Ja, kom je ook?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:30 schreef Merel het volgende:
[..]
Wil je vier lelijk rieten eettafelstoelen en een onpraktische salontafel van 100x100 cm?Ik geef ze weg!
Puff, wat rot om te horen! Zit er een kern van waarheid in stiekem, of ben je het er echt niet mee eens? Lijkt me lastig om op te moeten reageren, daar zit je dan... Hoop dat je niet in de put raakt hierdoor, zet 'm op
Lees ik nu goed dat er een spontane minimeet gaat plaatsvinden de 18e? Of begrijp ik het verkeerd?
Ik ben trots op mezelf trouwens! Vanavond een ijsje en nog een ijsje en een hotdog afgeslagen
Ik reageer altijd heel minimaal als er een onderwerp wordt aangesneden dat ik niks vind. Ik had het alleen op MSN laatst moeilijk, de vriendin wiens vader afgelopen december is overleden was naar een "magnetiseur" geweest en ze was er nogal van onder de indruk "Net Derek Ogilvie, maar dan minder hysterisch!" en ik heb echt hele grote moeite moeten doen om niet terug te typen: "Was het ook minder nep?"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja maar hoe ontwijk je dan de mensen die er over praten / een gesprek met jou over beginnen?
Ik kan nietquote:
Ohwquote:
Lekkere billetjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:38 schreef Blurred86 het volgende:
uh ik ging net mijn vuilnis in de container gooien en toen fietste er een jongen langs die zei dat ik mooie billen had en toen ik keek ik ongeveer zoen toen zei hij 'ja zeker weten, lekkere billetjes' . OMG
nu ga ik echt douchen, kan ik gelijk het vieze gevoel van me afwassen
Precies, en verder ben ik het met Vik eens: je bent leerplichtig, dus wacht nog maar gewoon even een paar jaarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef Phaidra het volgende:Maar vooral haar houding vind ik irritant. Echt zo'n verwend nest dat nooit geleerd heeft wat het woord nee betekent.
*mond vol boek*quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:09 schreef Phaidra het volgende:
Trusten Mariaatje! Sweet dreams! Maar niet je boek opeten he?
Precies dát wat je nu beschrijft vind ik (o.a.) heel mooi!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:34 schreef P.F. het volgende:
[..]
Hangt van de ruimte af, white wash vloer of juist mooi donker. Alle muren wit, alle meubels wit als basis en dan een muur leem en dan die tint leem wat donkerder of lichter voor de variatie. Maar ik weet niet wat je smaak is...
En sommigen nu nog niet. Maar ik kan dan ook niet zeilen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef Phaidra het volgende:
Ik erger me ook aan Laura. Ik ken te veel mensen met die naam die ik niet aardig vind, dus ze had bij voorbaat al een minpuntje. Maar vooral haar houding vind ik irritant. Echt zo'n verwend nest dat nooit geleerd heeft wat het woord nee betekent. Het zal wel jaloezie zijn omdat ik zelf op die leeftijd nog niet half zo zelfverzekerd was als zij
. Uh-huh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |