abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84869367
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Een donderdag of vrijdag, het liefst vrijdag! *O*
Ik hou het op woensdag, met vrijdag 20 als reserve.
pi_84869414
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:16 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Het is al anders gelukt! ^O^
huh?
pi_84869468
Nou ja woensdag 18 dus, als er 5 mensen kunnen vind ik het gezellig. En de genen die dan niet kunnen zijn vrij om een week (of twee, of drie) later een nieuwe datum te kiezen en een nieuwe lokatie.
pi_84869482
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

huh?
Check je mail :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_84869531
quote:
Nou ja woensdag 18 dus, als er 5 mensen kunnen vind ik het gezellig. En de genen die dan niet kunnen zijn vrij om een week (of twee, of drie) later een nieuwe datum te kiezen en een nieuwe lokatie.
Nou, ik wil wel, maar dan kan ik het niet laat maken i.v.m. openbaar vervoer. :)
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_84869921
Vanaf de 18e ben ik weg (eerst festivallen, daarna vakantie) dus dan kan ik niet. Een andere datum zou natuurlijk leuk zijn ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84869992
quote:
Interesse, maar ik zou dan wel na het eten komen. Ik ben te blut om buiten de deur te eten, mijn salaris+alles is al een paar dagen op, maar vind het wel gezellig om wat af te spreken met een groepje!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 21:30:52 #283
331 Merel
Be here now.
pi_84870098
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef _Calimero_ het volgende:
oohh welke kleuren zal ik alles doen? En wat voor laminaat? donker/licht/neutraal of opvallend...
Wie heeft er tips hoe je goed inspiratie kunt opdoen/die keuzes kunt maken??
Wil je vier lelijk rieten eettafelstoelen en een onpraktische salontafel van 100x100 cm? :+ Ik geef ze weg!

Puff, wat rot om te horen! Zit er een kern van waarheid in stiekem, of ben je het er echt niet mee eens? Lijkt me lastig om op te moeten reageren, daar zit je dan... Hoop dat je niet in de put raakt hierdoor, zet 'm op :+

Lees ik nu goed dat er een spontane minimeet gaat plaatsvinden de 18e? Of begrijp ik het verkeerd?

Ik ben trots op mezelf trouwens! Vanavond een ijsje en nog een ijsje en een hotdog afgeslagen :o
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_84870129
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:29 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Interesse, maar ik zou dan wel na het eten komen. Ik ben te blut om buiten de deur te eten, mijn salaris+alles is al een paar dagen op, maar vind het wel gezellig om wat af te spreken met een groepje!
Hmmm.... Ja ik heb ook niet veel geld.. Dus het hoeft voor mij ook geen sterren restaurant.. Als het mooi weer is zouden we misschien kunnen picknicken in het vondelpark! Dan wil ik wel hapjes maken en als iemand nog een kleed meeneemt ;)

-edit- maar een cafeetje is ook prima!
pi_84870198
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:30 schreef Merel het volgende:

[..]

Wil je vier lelijk rieten eettafelstoelen en een onpraktische salontafel van 100x100 cm? :+ Ik geef ze weg!

Puff, wat rot om te horen! Zit er een kern van waarheid in stiekem, of ben je het er echt niet mee eens? Lijkt me lastig om op te moeten reageren, daar zit je dan... Hoop dat je niet in de put raakt hierdoor, zet 'm op :+

Lees ik nu goed dat er een spontane minimeet gaat plaatsvinden de 18e? Of begrijp ik het verkeerd?

Ik ben trots op mezelf trouwens! Vanavond een ijsje en nog een ijsje en een hotdog afgeslagen :o
Ja, kom je ook? *O*

En een schouderklop for youuu.
pi_84870293
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:11 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ja maar hoe ontwijk je dan de mensen die er over praten / een gesprek met jou over beginnen?
Ik reageer altijd heel minimaal als er een onderwerp wordt aangesneden dat ik niks vind. Ik had het alleen op MSN laatst moeilijk, de vriendin wiens vader afgelopen december is overleden was naar een "magnetiseur" geweest en ze was er nogal van onder de indruk "Net Derek Ogilvie, maar dan minder hysterisch!" en ik heb echt hele grote moeite moeten doen om niet terug te typen: "Was het ook minder nep?" :@ Zeker toen er daarna hele lappen volgden over dat ze nu zeker wist dat haar vader bij haar was en dergelijke shit.

Oh, ik ontdek net dat ik dus een diepe intense haat heb jegens mensen die andere mensen dit soort dingen wijsmaken :r Echt, GATVERDAMME!! Met je zogenaamde "gave" mensen wat wijs zitten maken. Mensen die verdriet hebben ook nog geld uit de zak kloppen met dat gelieg. Bah.

Ennnn dat is dus ook waarom ik haar nog niet gebeld heb :@ want ze was er zo vol van en ik kan gewoon niet meeliegen. Ik geloof heus wel dat haar vader er nog " is" op de 1 of andere manier, maar niet dat anderen dat kunnen zien of horen of voelen of whatever.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 4 augustus 2010 @ 21:47:06 #287
331 Merel
Be here now.
pi_84871112
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:32 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, kom je ook? *O*

Ik kan niet :{ Er komt familie over uit Australië of Amerika of in ieder geval zo'n continent waar ze Engels spreken, en hoewel ik ze niet zo goed ken (wat alleen al blijkt uit het feit dat ik niet eens weet waar ze vandaag komen) is het wel zo netjes als ik dan aanwezig ben...
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_84871961
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:57 schreef Merel het volgende:
En voor Shiny :+

[ afbeelding ]
O+
Zag hem nu pas :P

Maar ik heb heul wel veel carbs gegeten ):O
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:00:24 #289
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84872047
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_84872180
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

't Is zowat hetzelfde lijstje ;).
Ohw :') . Ik dacht echt wat boterhammen meer te zien :? . Nou hup, eten dan!! o|O

Ennnn mijn lijst van vandaag:
O: kwark met muesli
L: 2 boterhammen houmous
T: bakje sinaasappelkwark
T: pruim
T: handje nootjes
D: 2 wraps gevuld met rundergehakt, paprika, tomaat, avocado, beetje creme fraiche en kruidenmixspul
T: blokje chocola
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_84872302
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:38 schreef Blurred86 het volgende:
uh ik ging net mijn vuilnis in de container gooien en toen fietste er een jongen langs die zei dat ik mooie billen had en toen ik keek ik ongeveer zo :') en toen zei hij 'ja zeker weten, lekkere billetjes' . OMG

nu ga ik echt douchen, kan ik gelijk het vieze gevoel van me afwassen :+
Lekkere billetjes _O-

En 18 augustus? Ik kom!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:05:04 #292
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84872347
Mijn lijstje:
O: bak kwark met jam
L: 2 boterhammen, kaas en jam
T: bak brinta
D: gebakken krieltjes, roerbakgroenten in zoete woksaus en een vegaschnitzel
T: misschien nog nootjes of chips, heb hongerrrrrr :{
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:06:01 #293
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84872415
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachen om dit plaatje _O- leuk zo'n online gebekvecht *; ;)
pi_84872483
Ik erger me ook aan Laura. Ik ken te veel mensen met die naam die ik niet aardig vind, dus ze had bij voorbaat al een minpuntje :') . Maar vooral haar houding vind ik irritant. Echt zo'n verwend nest dat nooit geleerd heeft wat het woord nee betekent. Het zal wel jaloezie zijn omdat ik zelf op die leeftijd nog niet half zo zelfverzekerd was als zij :P . Uh-huh.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:07:33 #295
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84872503
Ik ga in bed liggen met een boekski :Y) Trusten slankiefaces!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_84872611
Trusten Mariaatje! Sweet dreams! Maar niet je boek opeten he?
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:09:43 #297
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84872631
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef Phaidra het volgende:Maar vooral haar houding vind ik irritant. Echt zo'n verwend nest dat nooit geleerd heeft wat het woord nee betekent.
Precies, en verder ben ik het met Vik eens: je bent leerplichtig, dus wacht nog maar gewoon even een paar jaar :{w

Buiten dit geval snap ik sigme's afkeer van strakke regels ook wel hoor, maar in dit geval vind ik het niet het zwaarste wegen.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:10:52 #298
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84872706
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:09 schreef Phaidra het volgende:
Trusten Mariaatje! Sweet dreams! Maar niet je boek opeten he?
*mond vol boek*
*kwijl*
Mwee hoow!

Slaap lekker!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:12:01 #299
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_84872780
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:34 schreef P.F. het volgende:

[..]

Hangt van de ruimte af, white wash vloer of juist mooi donker. Alle muren wit, alle meubels wit als basis en dan een muur leem en dan die tint leem wat donkerder of lichter voor de variatie. Maar ik weet niet wat je smaak is...
Precies dát wat je nu beschrijft vind ik (o.a.) heel mooi!

De huiskamer is 26m2 en half open met de keuken,groot raam op het westen: niet heel licht maar ook zeker niet donker.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_84872834
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef Phaidra het volgende:
Ik erger me ook aan Laura. Ik ken te veel mensen met die naam die ik niet aardig vind, dus ze had bij voorbaat al een minpuntje :') . Maar vooral haar houding vind ik irritant. Echt zo'n verwend nest dat nooit geleerd heeft wat het woord nee betekent. Het zal wel jaloezie zijn omdat ik zelf op die leeftijd nog niet half zo zelfverzekerd was als zij :P . Uh-huh.
En sommigen nu nog niet. Maar ik kan dan ook niet zeilen.
Dankjulliewel voor de rust in m'n hoofd :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')