Een woensdag is toch niet leuk?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Woensdag 18 augustus in Amsterdam!
Hahaha, wie weet dat het met sushi luktquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Praat je dan ook even op Greys in, zodat zij ook komt?.
Ja ikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zijn er nog meer Slankies die een diepe, intense haat voelen jegens 'Laura, het zeilmeisje'?
Ja, dat ben ik dan weer niet met jou eens.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik niet. Wel een diepe intense haat jegens ' instanties' en 'de gemeenschap' die meent dat ze anderen vanwege risico's en eigen bestwil de vrijheid af mag pakken.
Een donderdag of vrijdag, het liefst vrijdag!quote:
Leerplicht is ook maar bedacht door een instantiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik dan weer niet met jou eens.
Dat kind hoort gewoon op school. Punt. Reizen doe je maar als je niet meer leerplichtig bent.
Ja joh, waarom rijden we eigenlijk nog rechts en waarom wachten we voor een rood stoplicht?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leerplicht is ook maar bedacht door een instantie
Eensch. En dan liefst een vrijdag dat ik vrij benquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een donderdag of vrijdag, het liefst vrijdag!
Zorgvuldig uitgekozen! Klein hapje eten in café de Pijp.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Roep je nou gewoon spontaan een datum of heb ik iets gemist?. En wat is het plan dan?
Ik ben zeer vaardig in het ontwijken van nieuws over mensen die ik niet interessant vindquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik.
En ik dacht: "godzijdank is die opgedonderd!", maar in december moeten we weer horen hoe de reis eindelijk echt van start gaat en daarna worden we nog maanden achtervolgd door de exclusieve beelden van Eyeworks.
ja maar hoe ontwijk je dan de mensen die er over praten / een gesprek met jou over beginnen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben zeer vaardig in het ontwijken van nieuws over mensen die ik niet interessant vind![]()
Nieuwsbericht over irritante mensen? --> niet lezen
Eyeworks zendt een programma uit over een zeilmeisje? --> niet kijken
Zeilmeisje schrijft een boek? --> niemand verplicht me het ding te lezen.
Life's so easy
Ook leuk!! Is dat ook 's avonds? Nou ja om 16.00 is ook leuk!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:03 schreef anna82 het volgende:
Ah Puff, wat een suckers! Niet leuk om te horen en jij beslist toch zeker zelf wat je wilt worden?
Een dikke virtual hug voor jou!
En 18 augustus, gezellig! Vondeltuin?
Stuur maar naar farfallus dan!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:06 schreef Goodbye het volgende:
P.F. deed jouw pm het nou op dit account of niet?
My thoughts exactly!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben zeer vaardig in het ontwijken van nieuws over mensen die ik niet interessant vind![]()
Nieuwsbericht over irritante mensen? --> niet lezen
Eyeworks zendt een programma uit over een zeilmeisje? --> niet kijken
Zeilmeisje schrijft een boek? --> niemand verplicht me het ding te lezen.
Life's so easy
Het is al anders gelukt!quote:
"Oh dat volg ik niet echt eigenlijk".quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja maar hoe ontwijk je dan de mensen die er over praten / een gesprek met jou over beginnen?
Ja ook 's avonds! Ik heb alleen geen idee hoe het eten daar is en wat het kost. Ook geopend op donderdag en vrijdagquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:12 schreef P.F. het volgende:
[..]
Ook leuk!! Is dat ook 's avonds? Nou ja om 16.00 is ook leuk!
Ik vind van café de Pijp fijn dat je voor 7 euro een gerechtje kan nemen en voor 3 euro een bijgerecht en dat je dan nog eens kan variëren zonder meteen een 3 gangen menu van weet ik het wat moet bestellen! Dus zo iets vind ik fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |