Ik dacht héél even dat je iemand utimaakte voor coño (Joran-style, jewaits!) en dat kringeltje boven de n was vergetenquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik dacht héél even dat je iemand utimaakte voor coño (Joran-style, jewaits!) en dat kringeltje boven de n was vergeten
no problem,leuk!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je begrijpt dat we wel een Slankie-housewarming verwachten he?
Wat fijn! En wat fijn van Cali's huis! En van Sts' meegevallen gesprek!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef AKnynke het volgende:
ik heb woonruimte in Uppsala!![]()
![]()
![]()
![]()
wat een opluchting!
Ja hequote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:29 schreef loveli het volgende:
Omdat ik even wilde checken of ik ouder ben dan Syrena ('oudste met een studentenrekening'') even in 't fotoboek gechecked naar haar leeftijd. Schoenmaat is interessanter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huuu lever! Behalve in leverworst
En oei,kan ik jouw baantje niet overnemen als je naar leeds gaat + de extra dagen die je nu graag vrij wilt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan me voorstellen dat je gewoon even vrij wilt hebben, kun je er een goed compromis over sluiten, zodat je nog wel écht even vrij bent?I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Geen idee eigenlijk, als ik de Opperbaas zie zal ik wel vragen of er gaten zijn in september en zo ja, dat ik wel iemand weetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:52 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
kan ik jouw baantje niet overnemen als je naar leeds gaat + de extra dagen die je nu graag vrij wilt?![]()
Kan me voorstellen dat je gewoon even vrij wilt hebben, kun je er een goed compromis over sluiten, zodat je nog wel écht even vrij bent?
True nuff!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Money makes the world go around, mooi indiaantje...
Maar ja, tis ook niet alles nee...
Ah, ik krijg net een mailtje van airport Eelde: we kunnen fietsen parkeren bij de verkeerstoren maar eigenlijk is dat bedoeld voor personeel
i know, maar dat is oppas spelen voor 20 4-jarigen ook nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, als ik de Opperbaas zie zal ik wel vragen of er gaten zijn in september en zo ja, dat ik wel iemand weetTis alleen niet echt in je studierichting he!
![]()
Ik hoop het! Op de andere locatie kan het sowieso, maar merendeel van de dagen die ik heb gevraagd zijn dagen dat ik 50% bij de één en 50% bij de ander zit - als één van beide dan niet akkoord is heb ik er niks aan![]()
Maar volgens mij was het ook alleen het idee dat ik een paar dagen mínder op zou nemen. Als dat er niet al teveel zijn is dat geen probleem, maar als het heel veel is ga ik overwerkt naar LeedsDus dan ga ik nog wel even puzzelen / overleggen.
*boks*quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Via mijn feestboek?Hij is inderdaad mooi, ik wil hem op mp3 maar ik vind hem niet
Samequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou ben ik wel nieuwsgierig wat Mariaaaaaaaa voor bijbaantje heeft eiks!
Hangt van de ruimte af, white wash vloer of juist mooi donker. Alle muren wit, alle meubels wit als basis en dan een muur leem en dan die tint leem wat donkerder of lichter voor de variatie. Maar ik weet niet wat je smaak is...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef _Calimero_ het volgende:
oohh welke kleuren zal ik alles doen? En wat voor laminaat? donker/licht/neutraal of opvallend...
Wie heeft er tips hoe je goed inspiratie kunt opdoen/die keuzes kunt maken??
Bij de Slegte hebben ze boekjes over interieurs (interieuren?) in bepaalde stijlen, bijv. Mexicaans, Frans, Japans... die ga ik kopen (ze zijn niet duur, 3 euro geloof ik!) om inspiratie uit te putten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef _Calimero_ het volgende:
oohh welke kleuren zal ik alles doen? En wat voor laminaat? donker/licht/neutraal of opvallend...
Euh, eerst in je portemonnee kijken, dan het goedkoopste opscharrelen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef _Calimero_ het volgende:
Als je vrij chaotisch bent is alles wit en dan 1 kleur al vrij druk.. (van alle spullen die er sowieso nog meer liggen..) en dan nog een kleur er bij, azuurblauw of zo.. En met meerdere kleuren er bij kun je het ook Mexicaans laten aandoen... En het kan erg warm aandoen hoor, met houten witte meubels..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Bij de Slegte hebben ze boekjes over interieurs (interieuren?) in bepaalde stijlen, bijv. Mexicaans, Frans, Japans... die ga ik kopen (ze zijn niet duur, 3 euro geloof ik!) om inspiratie uit te putten.
Wat PF hierboven beschrijft vind ik echt niet leu, zo kil steriel en (i.m.o.) beetje standaard.... als ik een huis heb is het Mexicaans ingericht met veel kleur, hout en robuuste meubelen. Maar de slaapkamer wel Zen en rustig
Heb je al foto's of een funda-linkje van je nieuwe crib?
Dat huisje klinkt echt supertof! Wanneer hoor je of dat je het krijgt? Financiele probleem herkenbaar, spaarrekening weg in 2 maanden dankzij verhuizing en vakantiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:47 schreef _Calimero_ het volgende:
Maar het huisje!! heeft dus een gewone, best ruime woonkamer, een woonkeuken (zo ruim dat er een tafel bij in past!) en een badkamer die groot zat is, een slaapkamer van 12m2 en een kleine tuin. én een bergruimte voor al mijn fietsenoh én een terrasje aan de voorkant van 2m2
Ik heb een donkere vloer omdat je er minder zooi op ziet, maar nadeel is dat het ruimtes kleiner kan maken. Vond dit linkje wel handig over effect van donker/licht op de ruimte. http://www.quick-step.com/europe/nl/nl/interieurtips.aspxquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef _Calimero_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is pas maandag weer, maar ik zit nu in een 'sport-vibe'. Heb hier mijn hardloopschoenen ook niet dus geen idee wat ik met die vibe aanmoetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:47 schreef sigme het volgende:
Vandaag weer boksen, PF?
Bij spierpijn kan je beter wel gaan, maar dan goed licht trainen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:54 schreef MevrouwPuff het volgende:Aw JeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedoelen ze dan een andere locatie of meteen een heel ander werkveld?
Getver
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
sportschool-boksquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:08 schreef XcUZ_Me het volgende:Puff... Dat zijn geen leuke opmerkingen
.
Net terug van de sportschule
Met wie kan ik de ik-hang-nu-lui-achter-de-pc-boks doen?quote:
Met mij! *boks*quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Met wie kan ik de ik-hang-nu-lui-achter-de-pc-boks doen?
Ik ga vanaaf niet naar de sportschule, er is geen Club Dance en ik ben blij eindelijk droog en warm te zijnEn ik heb net een heerlijke dikke soep op
*aengenaem*
Morgen weer Zumba!
Ik kreeg de tip 'bedrijfsarts' maar dat wil ik dus niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aw JeetjeBedoelen ze dan een andere locatie of meteen een heel ander werkveld?
Getver
Kick his ass!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lijkt zo heel wat, maar het stelt niks voor Duveltje
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O Xm en Duvel jullie passen eettechnisch gezien echt goed bij elkaar!
En is het niet iets om de dingen aan te pakken die er nu voor zorgen dat zij jou ongeschikt vinden? Mensen kunnen prima aan zichzelf werken en veranderen, maar dan moeten ze wel houvast hebben in hetgeen wat ze doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik kreeg de tip 'bedrijfsarts' maar dat wil ik dus niet.
Moet dus wel een ander plan maken voor de korte termijn. Maar nu eet ik ijs, strawberry cheesecake.
Nou Duvelmans, da's een boel suiker en weinig nuttigs, zo voor een manspersoon!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:13 schreef Duvel het volgende:
Ik moet van XM mijn lijstje posten.
O: ha, niks, stelletje fatsoensrakkers!![]()
T1: boterham met chocoladepasta sugaaaah
T2: banaan sugaaah
L: bakje salade (o.a.? tomaat, komkommer, bleekselderij + lekkere romige saus), boterham met pepercervelaat
T1: nog een boterham met pepercervelaat (zelfgesmeerd, vanzelfsprekend)
T2: een halve reep (nou ja, reepje) Daim + 1,5 boterham met speculoospasta suiker en suiker
Daarna gesport.![]()
D: nasi met veggies?kroepoek en satesaus, daarna waarschijnlijk yoghurt met rozijnen suiker en honing suiker
T: speculaas bij de koffie en suiker
Nou, jippie.
quote:
Oh dat moest ook dikgedrukt zijn, dat ging over de speculaas uiteraardquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:21 schreef Duvel het volgende:
Nee, want ik drink mijn koffie met alleen melk, geen suiker.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:54 schreef MevrouwPuff het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Je hebt Puff 2 keer gezienquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ooo wat naar Puff! Denk je echt dat je het niet aankan?
Volgens mij he.....doe jij je onzekerder voor dan je bent... In ieder geval, dat leek af en toe op de meet, een verontschuldigende glimlach na een opmerking (als ik niet op mijn gemak ben doe ik mij bijvoorbeeld dommer voor dan ik ben dus voel je niet aangevallen hoor!)
Niet dat ik wil zeggen dat je altijd zo doet, heb je immers maar een keer gezien, maar misschien wek je een nog niet zo zekere indruk terwijl je het misschien wel kan?
*gaat weer verder babbelen over nagellakjes en zo, ben ik beter in*
Een keer bewust, maar dat kwam omdat ik op de eerste meet in een hoekje met dieetclubbers zat? En daar ongeveer aan het einde van de avond pas achter kwamquote:
Móet dat? Kun je niet ook zelf inschatten wat je wel/ niet aan kunt? Neem aan dat zo'n gesprek meer een guideline is. Als jij denkt het wel aan te kunnen moet je ook van je eigen gevoel uit gaan lijkt me!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik kreeg de tip 'bedrijfsarts' maar dat wil ik dus niet.
Moet dus wel een ander plan maken voor de korte termijn. Maar nu eet ik ijs, strawberry cheesecake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |