Mozy, kankerlijer. Ik zie die viewcount als een gek omhoog vliegen door jouw gef5 en dan open je weer zo kankerasstopic.quote:
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAAH.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mozy, kankerlijer. Ik zie die viewcount als een gek omhoog vliegen door jouw gef5 en dan open je weer zo kankerasstopic.
Ik wilde godverdomme een Småland topic.
Jij F5'de dus ook als je dat zag.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mozy, kankerlijer. Ik zie die viewcount als een gek omhoog vliegen door jouw gef5 en dan open je weer zo kankerasstopic.
Ik wilde godverdomme een Småland topic.
Ik was met Chai iets aan het bespreken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:36 schreef Japsnars het volgende:
En dan doe je er ook nog eens 2 minuten over om ode aan du assboi's te typen.
Dan laat je Chai lekker wachten. Je kon het wel opbrengen om een minuut lang te f5'en. Maar niet om even 5 seconde een TT te typen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik was met Chai iets aan het bespreken.
No prob. I aim to please.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Woow dat had ik gemist thanks mattie.
Je lijkt WD wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:37 schreef Japsnars het volgende:
Kanker, alsof je een vrouw niet zo neuken omdat ze geen 'ass' heeft, doe eens niet zo dom.
Kijk mij stoken daarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:37 schreef Skylark. het volgende:.
Wat een sfeer in dat topic zeg, het venijn druipt er vanaf.
Serieus, dat assgezeik is zo kankerdroevig in het oneindige. En nee, dan troll ik niet.quote:
In dit geval zeker wel.quote:
Ja, want ik had wel een zinnig topicidee.quote:
Daar heb je een punt, maar voor de rest doe je de laatste tijd echt ontzettend negatief.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Serieus, dat assgezeik is zo kankerdroevig in het oneindige. En nee, dan troll ik niet.
Echt, prima als je eens zegt van 'wat een lekkere reet heeft die chick' maar constant ass dit ass dat, pics van je ass, boehoe ik neuk je ass. Alsjeblieft zeg.
HAHA. Moeilijk doen omdat je je ideeetje niet kon doen in een topic. DUDEquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, want ik had wel een zinnig topicidee.
Dit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:42 schreef Skylark. het volgende:
Laat die jongen toch z'n eigen gimmick hebben.
Nee hoor, daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
HAHA. Moeilijk doen omdat je je ideeetje niet kon doen in een topic. DUDE
Ja dat komt mij ook de strot uit daarom lees ik er overheenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, daar gaat het niet om.
Ik reageerde op chai's post dat ik inderdaad aan het f5'en was
Ik doe moeilijk omdat dat assgezeik mij werkelijk waar mijn strot uit komt.
Zijn er eigenlijk ook nog dingen die niet je strot uit komen? Want ik heb het wel een beetje gehad met al die dingen uit je strot.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, daar gaat het niet om.
Ik reageerde op chai's post dat ik inderdaad aan het f5'en was
Ik doe moeilijk omdat dat assgezeik mij werkelijk waar mijn strot uit komt.
Ja, dat is omdat ik 1 zo chagrijnig als de tiefus ben 2 niks beters heb te doen 3 ik dit soort gezeik (en natuurlijk ook andere dingen) helemaal zat ben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar voor de rest doe je de laatste tijd echt ontzettend negatief.
Beetje jammer.
Ja, mijn stront komt gewoon nog steeds uit mijn endeldarm in plaats vanuit mijn slokdarm.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ook nog dingen die niet je strot uit komen? Want ik heb het wel een beetje gehad met al die dingen uit je strot.
Ik weet niet, maar je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.quote:
Oke, ik vind alles prima. I'm flying highhhhh.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.
Doei.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:47 schreef reetveter het volgende:
Ik ga trainen en naar een verjaardag. Verschijn over een paar dagen wel weer online
Oke sterkte dan maar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, dat is omdat ik 1 zo chagrijnig als de tiefus ben 2 niks beters heb te doen 3 ik dit soort gezeik (en natuurlijk ook andere dingen) helemaal zat ben.
Ja maar straks moeten we over de halve SC heenlezen als we ook al over posts van Lamon en dergelijke heen moeten lezen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja dat komt mij ook de strot uit daarom lees ik er overheen
Je moet gewoon een keer neukenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, dat is omdat ik 1 zo chagrijnig als de tiefus ben 2 niks beters heb te doen 3 ik dit soort gezeik (en natuurlijk ook andere dingen) helemaal zat ben.
Come on, die liefde-attitude past niet bij je imagequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, ik vind alles prima. I'm flying highhhhh.
Dat zeker ook maar dat gaat hier thuiszittend en bij vrienden in ieder geval niet gebeuren en er is hier ook serieus geen hond meer in de kroegen te bekennen doordeweeksquote:
Can't help it, ik ben vrolijk vandaagquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Come on, die liefde-attitude past niet bij je image.
Okay, ik ben jaloers.
Ga studeren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zeker ook maar dat gaat hier thuiszittend en bij vrienden in ieder geval niet gebeuren en er is hier ook serieus geen hond meer in de kroegen te bekennen doordeweeks
Omdat ik al 2 fucking dagen aan het zoeken ben naar een goed restaurant om mijn date mee naar toe te nemen, en alles hoort op fucking internet te staan, behalve een fatsoenlijk restaurant in Amsterdam die geen 40,- rekent voor een stuk vlees verborgen onder een halve aardappel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:49 schreef Chai het volgende:
Voel de positieve vibe hiero, voel de liefde.
Duurt helaas nog een jaartjequote:
Ga gewoon naar de Chinees. Echt van jouw kaliber.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat ik al 2 fucking dagen aan het zoeken ben naar een goed restaurant om mijn date mee naar toe te nemen, en alles hoort op fucking internet te staan, behalve een fatsoenlijk restaurant in Amsterdam die geen 40,- rekent voor een stuk vlees verborgen onder een halve aardappel.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:49 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Stel je ervoor open, kinderen, zoek niet langer de weerstand op.
Zie hier:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat ik al 2 fucking dagen aan het zoeken ben naar een goed restaurant om mijn date mee naar toe te nemen, en alles hoort op fucking internet te staan, behalve een fatsoenlijk restaurant in Amsterdam die geen 40,- rekent voor een stuk vlees verborgen onder een halve aardappel.
Is ze lekkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik lust geen Chinees en ben er nog nooit geweest. Dag mensenkennis van WD..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de Chinees. Echt van jouw kaliber.
Is wel het idee, zeker aangezien ik naar rotterdam wil.quote:
Roffaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is wel het idee, zeker aangezien ik naar rotterdam wil.
Daar op kamers of daar je opleiding?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mensen wetenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:48 schreef Lakitu het volgende:
Zonder 1 post te lezen: rotterdam![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die rotterdam met een hoofdletter schrijven![]()
![]()
![]()
Vraagt ie datquote:
Ik maak wel even een lijstje voor je. Wat wil je maximaal p.p. uitgeven?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zelden.quote:
Beiden.quote:
Ik wil IBA doen en dat kan alleen in Tilburg (quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Roffa. Van alle sprankelende leuke studentensteden die je kunt kiezen kies je Roffa
.
Als ik die foto had gestuurd was jij teleurgesteld in mij geweest.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik maak wel even een lijstje voor je. Wat wil je maximaal p.p. uitgeven?
[..]
Zelden.
er is altijd nog die TS die een KLB topic opende over negers bij zomercarnaval in rotterdam afgelopen weekendquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:55 schreef Skylark. het volgende:
Rotterdam. En jij hield niet van buitenlanders
goodluck.
Aan deze man heb ik wat, in de buurt van het Leidse Plein, goede naam, geen opsmuk en goed eten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zie hier:
http://www.cafeloetje.nl/
Voor zo'n ¤15-¤20 heb je een prima hoofdgerecht waarvan je naderhand zeker wel vol zal zitten.
Ik zou als ik jou was Amsterdam kiezen en anders toch zeker Tilburg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Beiden.
[..]
Ik wil IBA doen en dat kan alleen in Tilburg (), Roffa (
), Amsterdam (
) of Twente (
)
Ik ben volgens mij een van de weinige hier in de SC die nooit roept dat hij problemen met buitenlanders heeftquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:55 schreef Skylark. het volgende:
Rotterdam. En jij hield niet van buitenlanders
goodluck.
Ja maar de opleiding in Rotterdam blijkt wel het beste te zijn en ik hoor verder ook alleen maar topverhalen van mijn neef die het nu in Roffa doet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was Amsterdam kiezen en anders toch zeker Tilburg.
Kiest ie rotterdam voor IBAquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
), Amsterdam (
) of Twente (
)
ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij een van de weinige hier in de SC die nooit roept dat hij problemen met buitenlanders heeft
Zelf ken ik alleen Loetje in Laren maar dat is in ieder geval erg lekker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Aan deze man heb ik wat, in de buurt van het Leidse Plein, goede naam, geen opsmuk en goed eten.
Thank You!!!!
En Sky, ik vraag het altijd gewoon heel brutaal, of ze geemancipeerd is en wil splitten, en dat ik anders graag betaal.
Meestal moet ik dan betalen overigens.
Lekker wel. Maar best duurquote:
Nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kiest ie rotterdam voor IBA![]()
ze kotsen in je face als je in het buitenland zegt dat je in rotterdam zat terwijl je op de UvA had kunnen studeren
Sure wat weet ik ervan ik studeer er alleen en ken mensen die het ook in rotterdam doen. Ik waarschuw je alleen, kom niet huilen over 5 jaarquote:
Alsof werkgevers echt kijken van: "Oh hij heeft IBA in Roffa gedaan ipv Amsterdam nou neem ik hem zeker aan". Al die bullshit over best aangeschreven en shit, bij de ene lijst is het die bij de andere die. Tilburg heeft beste Economics faculteit zeggen ze weer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar de opleiding in Rotterdam blijkt wel het beste te zijn en ik hoor verder ook alleen maar topverhalen van mijn neef die het nu in Roffa doet.
Ik ook niet hoor, maar ik kom er ook niet mee in contact oid. Alleen klasgenoten, maar die zijn altijd gewoon.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij een van de weinige hier in de SC die nooit roept dat hij problemen met buitenlanders heeft
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ze kotsen in je face als je in het buitenland zegt dat je in rotterdam zat terwijl je op de UvA had kunnen studeren
Daarnaast is het natuurlijk bullshit dat het in rotterdam beter aangeschreven staat, in het buitenland kennen ze rotterdam niet eens. Same met Tilburg btw.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alsof werkgevers echt kijken van: "Oh hij heeft IBA in Roffa gedaan ipv Amsterdam" nou neem ik hem zeker aan. Al die bullshit over best aangeschreven en shit, bij de ene lijst is het die bij de andere die. Tilburg heeft beste Economics faculteit zeggen ze weer.
Ik zou gewoon voor een leuke stad kiezen, veel belangrijker dan 'hoog aangeschreven' staan.
Zolang je maar niet zelfde master als ik kiesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:00 schreef Skylark. het volgende:
Ey Laki je weet het nog niet maar als ik in 020 m'n master ga doen kom ik bij jou wonen.
Amsterdam ook alleen maar van de hoeren en de drugs hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Daarnaast is het natuurlijk bullshit dat het in rotterdam beter aangeschreven staat, in het buitenland kennen ze rotterdam niet eens. Same met Tilburg btw.
Gast, allereerst staat Rotterdam een stuk hoger aangeschreven wat betreft economische studies, daarbij hoor ik toch echt geen klachten van degene die het in rotterdam doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sure wat weet ik ervan ik studeer er alleen en ken mensen die het ook in rotterdam doen. Ik waarschuw je alleen, kom niet huilen over 5 jaar
Twentequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Beiden.
[..]
), Amsterdam (
) of Twente (
)
Haha je moet daar tough zijn. Nja op de middelbare schoolquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:59 schreef Allure_ het volgende:
Jap in Rotterdam. He's going downnnnnnnnnn.
Wel voor een burger.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:59 schreef Allure_ het volgende:
Jap in Rotterdam. He's going downnnnnnnnnn.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Daarnaast is het natuurlijk bullshit dat het in rotterdam beter aangeschreven staat, in het buitenland kennen ze rotterdam niet eens. Same met Tilburg btw.
jij ook hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef ynuhh het volgende:
Gaan jullie allemaal een master doen in Amsterdam?
Wij zitten in de VIP lounge van het leven en jij op de front row.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef Allure_ het volgende:
Ik snap niet dat jullie allemaal uni doen en ik niet.
Bron?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, allereerst staat Rotterdam een stuk hoger aangeschreven wat betreft economische studies, daarbij hoor ik toch echt geen klachten van degene die het in rotterdam doen.
Soms voel ik me stom naast jullie. Maar goed, ik had nu eenmaal belangrijkere prioriteiten in mijn jeugdige rebelse leven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wij zitten in de VIP lounge van het leven en jij op de front row.
Jij kan na je hbo toch uni doen? Daarnaast zijn chicks op hbo lekkerder dan uniquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Soms voel ik me stom naast jullie. Maar goed, ik had nu eenmaal belangrijkere prioriteiten in mijn jeugdige rebelse leven.
Jep! En ik wil dan een appartementje in Amsterdam.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
jij ook he
En we doen ook allemaal ongeveer zelfde richting
We delen kosten wel 50/50, daar sta ik op.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jep! En ik wil dan een appartementje in Amsterdam.
Agree. Op vwo waren er veel meer lelijke.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij kan na je hbo toch uni doen? Daarnaast zijn chicks op hbo lekkerder dan uni
Ja, heb ik al voor gekeken. Maar ik kan zo'n kankersaaie studie echt niet meer aanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij kan na je hbo toch uni doen? Daarnaast zijn chicks op hbo lekkerder dan uni
Denk je echt dat bedrijven per faculteit gaan kijkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:04 schreef Skylark. het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)ische-instituten.ece
VWO en Havo is wel ongeveer gelijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Agree. Op vwo waren er veel meer lelijke.
GA JE HAAR SEKSEN IN HET BOS GATVERDAMME MATTIEquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
xx zegt:
wat ben je aant doen
Mooiejongen. zegt:
thuis vervelen
xx zegt:
mooooi
dat komt goed uit
we wouden net gaan joggen
Mooiejongen. zegt
en what about xxx's parents
xx zegt:
die merken tok niet
rennen toch in bos
hier komen problemen.
Master is maar een jaartje hoor, dat kun je toch wel hebben?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, heb ik al voor gekeken. Maar ik kan zo'n kankersaaie studie echt niet meer aan. Ik breid mijn HBO tijd wel uit.
Volgens die lijst heeft Groningen beter dan damscoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Denk je echt dat bedrijven per faculteit gaan kijkenHet gaat om image. En UvA staat op 49 gewoon worldwide. En rotterdam en tilburg staan daar niet eens op volgens mij
Alleen bij de tweede zijn ze sletteriger.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
VWO en Havo is wel ongeveer gelijk.
Ja, maar als ik lang over HBO ga doen, is een jaar erbij nog wel erg langquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Master is maar een jaartje hoor, dat kun je toch wel hebben?
Nee dat valt nog dik mee. vwo meisjes zijn ook nog altijd clean =$quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen bij de tweede zijn ze sletteriger.
Maar jij kent die meisjes toch vooral van uitgaan enzo? Dan heb je dus sws de diehardnerds er niet bij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee dat valt nog dik mee. vwo meisjes zijn ook nog altijd clean =$
Eh neequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Volgens die lijst heeft Groningen beter dan damsco. Maar die shit boeit allemaal niet, tenzij je op Harvard of Oxford of Cambridge of Sorbonne of Dover zit.
http://www.topuniversitie(...)ankings/2009/resultsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Eh neehttp://www.timeshighereducation.co.uk/Rankings2009-Top200.html Wij staan op 49. Groningen 138
rotterdam 108 en Tilburg staat er niet op
En ik weet dat het helemaal niks boeit, maar jap kwam stoer doen met iets wat totaal niet klopt
Fok haar, ik wil dezequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
http://www.topuniversitie(...)ankings/2009/results
En deze weer anders. Boeit allemaal niet. Ze kijken toch of je beetje chill bent en drive hebt.
Iets anders:
Het PUB Userfototopic #42
Dat smatje van die gast.
Middelste, voor de grappenmakersquote:
Nee ok je hebt wel hoger nerd percentage op VWO maar het %% chicks is ongeveer even hoog.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jij kent die meisjes toch vooral van uitgaan enzo? Dan heb je dus sws de diehardnerds er niet bij.
Misschien issie nieuw wel 100 euro.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:09 schreef wolvendagen het volgende:
Hebben we 50 euro gelapt voor een tweedehands Spaans boek.
Altijd gaan voor je eerste keuze.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:10 schreef ynuhh het volgende:
Lamon. je kan ook naar Fifteen, erg goedkoop en best lekker. Locatie is ook tof, aan 't IJ.
A. Nee die ik net postte is knapper.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Fok haar, ik wil deze
[..]
Middelste, voor de grappenmakers
Dies spang jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Fok haar, ik wil deze
[..]
Middelste, voor de grappenmakers
Jonge Laki wint van die van jou :")quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
A. Nee die ik net postte is knapper.
B. Ik was alweer eerder dan jij, zoals altijd.
Hahaha. Jij hebt het over hoger aangeschreven kom je met een 'onderzoek' naar welke studie AEX-topmannen hebben gedaan, wtf heeft het daar nou weer mee te makenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://www.intermediair.n(...)turen-nederland.html
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:42 schreef Skylark. het volgende:
Laat die jongen toch z'n eigen gimmick hebben.
Dankjewel jongens.quote:
Ehm. Neequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
A. Nee die ik net postte is knapper.
B. Ik was alweer eerder dan jij, zoals altijd.
mensen weten. en challas =$quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge Laki wint van die van jou :")
Wat zei je danquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:14 schreef Skylark. het volgende:
Fuck, m'n reactie is daar al weggehaald over die sma van Laki. Kutbeleid in PUB.
Mozy.quote:
Kom jij dan eens met bronnen die praten over aangeschreven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahaha. Jij hebt het over hoger aangeschreven kom je met een 'onderzoek' naar welke studie AEX-topmannen hebben gedaan, wtf heeft het daar nou weer mee te makenPLEASE
Gewoon. Mozy. 14.gif.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge Laki wint van die van jou :")
Heh wat. Jij komt met een claim uit het niets en ik moet het tegendeel gaan bewijzen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kom jij dan eens met bronnen die praten over aangeschreven.![]()
Zoiets, maar dan van 2010?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kom jij dan eens met bronnen die praten over aangeschreven.![]()
Ben je verliefd ja?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:25 schreef Allure_ het volgende:
IS DIT LIEFDEEEE IS DIT LIEFDEEEEE, dit gevoel gaat nooit meer voorbijjj.
Nee, jij kwam daarmee:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heh wat. Jij komt met een claim uit het niets en ik moet het tegendeel gaan bewijzen?![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:25 schreef Allure_ het volgende:
IS DIT LIEFDEEEE IS DIT LIEFDEEEEE, dit gevoel gaat nooit meer voorbijjj.
Als ik geweten had dat het bij jou zo snel ging had ik je die foto van mij gisteren niet gestuurd hķķr.quote:
Nee, ik vroeg om een bron naar aanleiding van dit:quote:
Die geef je me niet en die bestaat ook niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
allereerst staat Rotterdam een stuk hoger aangeschreven wat betreft economische studies
Jullie hebben beiden alleen dingen gehoord van mensen die jullie kennen, dus kom beide gewoon met bronnen.quote:
Dus ze is lesbo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik geweten had dat het bij jou zo snel ging had ik je die foto van mij gisteren niet gestuurd hķķr.
Waar blijven de details. Kunnen we lekker roddelen over de PM/quote:
Een klein beetje wordt vanzelf wel meer.quote:
Maar jij maakte als eerste een claim uit het niets waar ook geen bron voor bestaatquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg om een bron naar aanleiding van dit:
[..]
Die geef je me niet en die bestaat ook niet.
Ik beweer niet eens iets, ik zeg alleen dat Jap niet gelijk heeft.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Jullie hebben beiden alleen dingen gehoord van mensen die jullie kennen, dus kom beide gewoon met bronnen.
Zeg kaap het eens niet voor mijn neus weg. Ik wil ook een keer roddelen met Allure over de PM.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar blijven de details. Kunnen we lekker roddelen over de PM/
Wil ik nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een klein beetje wordt vanzelf wel meer.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik geweten had dat het bij jou zo snel ging had ik je die foto van mij gisteren niet gestuurd hķķr.
Why not?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:32 schreef Salatrel het volgende:
kunnen jullie niet gewoon publiek PM'en zodat de rest mee kan lezen?
Liever niet, niet iedereen hoeft alles te weten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:32 schreef Salatrel het volgende:
Dit heb ik vaker gehoord vandaag.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Liever niet, niet iedereen hoeft alles te weten.
Veto, niets zo irritant als onderling wijvengeneuzel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:32 schreef Salatrel het volgende:
alsof jij wat te vertellen hebt hierquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Veto, niets zo irritant als onderling wijvengeneuzel.
Zegt de man die een waslijst PM's heeft gepost die niemand iets boeide.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee man. Wijvengeneuzel is wel leuk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, is dat leuk?quote:
9001, of niet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:37 schreef fyah het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik opereer dit nog volledig volgens plan en ISO-normen.
Haha, ik vertelde het vanmiddag tegen m'n moeder. Ze dacht dat ie 16 was 'oh maar, da's toch niet ergquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:36 schreef Skylark. het volgende:
Wat dachten jullie, dat Luur echt wil gaan met iemand veel jonger dan zij. Denk aan alle reacties.
Nee, ik kan nu nog maar 1 keer per dag aan een toernooi meedoen.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:36 schreef Skylark. het volgende:
Wat dachten jullie, dat Luur echt wil gaan met iemand veel jonger dan zij. Denk aan alle reacties.
Jouw ma weetquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, ik vertelde het vanmiddag tegen m'n moeder. Ze dacht dat ie 16 was 'oh maar, da's toch niet erg'!
Ik zeg 'WAT'.
Opinions, opinions.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee man. Wijvengeneuzel is wel leuk.
Ik heb de ISO-standaarden even doorgenomen en ze zijn nep. Ik opereer dan maar buiten index.quote:
inb4 Japsnars.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:39 schreef Mozy het volgende:
Ik weet helemaal niks van de Uni van Roffa. Maar rotterdam is echt een kutstad. Het is super kill daar.
Dan zou ik ook naar de UvA gaan. Gewoon, omdat Amsterdamis.
Als er mensen zijn die ook minderjarige mokkeltjes proberen te regelen zie ik het probleem ook niet zo, tbh.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, ik vertelde het vanmiddag tegen m'n moeder. Ze dacht dat ie 16 was 'oh maar, da's toch niet erg'!
Ik zeg 'WAT'.
Ik ben ook mijn leeftijd ver vooruit, daarom heb ik een vriendin van dezelfde leeftijd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als er mensen zijn die ook minderjarige mokkeltjes proberen te regelen zie ik het probleem ook niet zo, tbh.
Probleem is alleen dat het mentale leeftijdsverschil parten gaat spelen want dames zijn op een bepaalde leeftijd meestal verder vooruit dan jongens op diezelfde leeftijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat krijg je van friendzones.quote:
Haha Chai loopt achterquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben ook mijn leeftijd ver vooruit, daarom heb ik een vriendin van dezelfde leeftijd.
quote:Oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik zou haar slaan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
goddomme
mn moeder heeft niet geroerd in mn koffie
GODVERDOMME!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
goddomme
mn moeder heeft niet geroerd in mn koffie
Ja oke, maar ik voel me daar toch niet goed bij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als er mensen zijn die ook minderjarige mokkeltjes proberen te regelen zie ik het probleem ook niet zo, tbh.
Probleem is alleen dat het mentale leeftijdsverschil parten gaat spelen want dames zijn op een bepaalde leeftijd meestal verder vooruit dan jongens op diezelfde leeftijd.
Nee, ik zag de spoiler pas toen ik ging quoten. Ik klik alleen nog maar op foto's als ik er naaktpics van foksters in verwacht.quote:
Ik zeg je als goede e-vriend, doe het niet. Hij is 16, jij 21. Denk aan je reppa. Denk aan alles. Je gaat hem toch niet trouwen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik voel me daar toch niet goed bij.
Het klikt wel heel goed. En hij is ook echt volwassen en intelligent voor z'n leeftijd. Maargoed, ik weet het niet hoor. Waarschijnlijk bekijk ik het niet realistisch meer.
Dat zeggen oudere mannen ook altijd over veel te jonge meisjes. Jij, efebofiel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het klikt wel heel goed. En hij is ook echt volwassen en intelligent voor z'n leeftijd. Maargoed, ik weet het niet hoor. Waarschijnlijk bekijk ik het niet realistisch meer.
Je bedoelt C_N.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zeggen oudere mannen ook altijd over veel te jonge meisjes.
[ afbeelding ]
Als je je er niet goed bij voelt moet je het niet doen. Ik zou hem lekker in de friendzone zetten. Daar kan het ook prima klikken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is 18quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zeg je als goede e-vriend, doe het niet. Hij is 16, jij 21. Denk aan je reppa. Denk aan alles. Je gaat hem toch niet trouwen.
En als iemand van ons dit zegt over een chick komt er shitstormquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zag je mijn reactie niet? Andersom dus ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En als iemand van ons dit zegt over een chick komt er shitstorm
Blokkeer hem op MSN, verwijder z'n nummer, neem zelf een nieuw nummer, blijf in Breda in de weekenden. Ik zeg het je nu.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:48 schreef Allure_ het volgende:
Als ik gewoon cool speel verleid ik hem en ditch ik hem daarna. Maar dat kan ik niet bij hem.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik zag de spoiler pas toen ik ging quoten. Ik klik alleen nog maar op foto's als ik er naaktpics van foksters in verwacht.
En dit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar als hij 18 is en jij 26 kan het best hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:48 schreef Allure_ het volgende:
Als ik gewoon cool speel verleid ik hem en ditch ik hem daarna. Maar dat kan ik niet bij hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar als hij 18 is en jij 26 kan het best hoor.ZOEK DIE REACTIE VAN CHAI OVER ALLURE EN ELLEN PAGE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan ik nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Blokkeer hem op MSN, verwijder z'n nummer, neem zelf een nieuw nummer, blijf in Breda in de weekenden. Ik zeg het je nu.
Als je nu m'n advies niet opvolgt dan quote ik over 3 maanden dit bericht met de woorden: "Told you so". *bookmarkt
Ja maar...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij trollt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar...
Dat komt omdat...
JE SNAPT ZELF OOK WEL DAT DAT ANDERS IS!
Nee serieus neitquote:
Ik ook.quote:
Hij ziet er ouder uit boy. Anders had ze nooit voor 'm gevallen. DUH.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:51 schreef Lakitu het volgende:
Maar ziet ie er ook uit als 18?Of 20? Of 16?
Dan snap je het gewoon niet.quote:
Nee dat kan ik haar, nu ze zo kwetsbaar is, niet aandoen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
ZOEK DIE REACTIE VAN CHAI OVER ALLURE EN ELLEN PAGE!
Meestal wordt ie 21/22 geschat. Echt, met z'n godenlichaam. Kan me niet voorstellen hoe ie er dan uitzietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:51 schreef Lakitu het volgende:
Maar ziet ie er ook uit als 18?Of 20? Of 16?
Wat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
ZOEK DIE REACTIE VAN CHAI OVER ALLURE EN ELLEN PAGE!
Dat je waarschijnlijk jaloers zou zijn op Ellen Page, omdat die ouder dan jou is maar er jonger uit ziet.quote:
nigger pleasequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Meestal wordt ie 21/22 geschat. Echt, met z'n godenlichaam. Kan me niet voorstellen hoe ie er dan uitziet.
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Juno heb ik niet gezien hoor, kwam er pas achter tijdens het opzoeken van haar leeftijd dat ze daar ook in speelde. Maar ze ziet er gewoon echt heel jong uit, Allure_ is vast jaloers op d'r dat ze er nog zo goed uitziet terwijl ze al ouder is.
Gelukkig word ik altijd jonger geschat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat je waarschijnlijk jaloers zou zijn op Ellen Page, omdat die ouder dan jou is maar er jonger uit ziet.
Ik was een beetje aan het ouwehoeren met een paar meisjes en ik vroeg hou oud ze mij zouden inschatten. Zeiden ze 25.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:53 schreef Mozy het volgende:
Ik zie er ook 3 2 jaar ouder uit als ik mijn haren anders doe en me niet scheer.
GO SEE IF CHAI CARES.
hihi.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik was een beetje aan het ouwehoeren met een paar meisjes en ik vroeg hou oud ze mij zouden inschatten. Zeiden ze 25.Ik ben eind deze maand al 20.
Laki is kk dik vriend.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wij worden ook ouder geschat omdat we godenlichamen hebben. Of niet, Paki?
Go Bp.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik was een beetje aan het ouwehoeren met een paar meisjes en ik vroeg hou oud ze mij zouden inschatten. Zeiden ze 25.Ik ben eind deze maand al 20.
Rotterdam is ook gewoon een kutstad.quote:
Dat schatte iemand mij ook een keer toen ik 21 of zo was. Maar hij liep achter in z'n ontwikkeling, dus ik verwachtte wel een debiel antwoord. Lopen zij ook achter in hun ontwikkeling?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik deze week alweer 21.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar als jij daar wil gaan studeren, omdat die Uni goed is. Moet je dat gewoon doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Rotterdam is ook gewoon een kutstad.
Ohja.quote:
Debiel, achter in ontwikkeling?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat schatte iemand mij ook een keer toen ik 21 of zo was. Maar hij liep achter in z'n ontwikkeling, dus ik verwachtte wel een debiel antwoord. Lopen zij ook achter in hun ontwikkeling?
Ja Fas, dit ligt gevoelig bij Mozy. Zijn vriendin is het namelijk ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Debiel, achter in ontwikkeling?
Praat eens normaal over verstandelijk beperkte mensen.
HAHA OUWE TAART.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHA OUWE TAART.Jij hebt al 1000x gezegd dat je overal en nergens mensen gaat meeten, en je hebt het nog nooit gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Okee, laatste keer dat ik je advies geef.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:00 schreef Allure_ het volgende:
Aan jullie adviezen heb ik zoals gewoonlijk weer geen reet. We gaan eerst wel even ondervinden of ie goed kan zoenen. Kan ik daarna nog bepalen of ik 'm wel echt leuk vind.
Nee hoor, ik heb altijd alleen Lowlands gezegd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt al 1000x gezegd dat je overal en nergens mensen gaat meeten, en je hebt het nog nooit gedaan.
Je zou toch ook naar andere festivals gaan met fokkers, Defqon en andere shit enzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb altijd alleen Lowlands gezegd.
Nee.quote:
Hou op Chai.quote:
Hoi Fas.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat schatte iemand mij ook een keer toen ik 21 of zo was. Maar hij liep achter in z'n ontwikkeling, dus ik verwachtte wel een debiel antwoord. Lopen zij ook achter in hun ontwikkeling?
Ik wil niet. Ik wil nog even tiener zijn.quote:
Nee hoor, L0t vroeg toen of ik met haar dan mee wilde naar Defqon, maar ik mocht niet van mn papa.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je zou toch ook naar andere festivals gaan met fokkers, Defqon en andere shit enzo.
Inderdaad en het studentenleven daar is wel prima.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar als jij daar wil gaan studeren, omdat die Uni goed is. Moet je dat gewoon doen.
Zachte G juhweet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee.![]()
Zou niks worden ook want ze wonen in Belgie. Maar dat accent.Zo lief!
Jij bent ook niet altijd even subtiel over mannen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:03 schreef Fascination het volgende:
Ik heb wel respect voor mensen die achterlopen in hun ontwikkeling, maar hij is gewoon debiel. Die onzin die hij uitkraamt.Vrouwen kunnen dit en dat niet blablabla. Neanderthaler.
Het klinkt gewoon zo super lief.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zachte G juhweet.
Alhoewel ik over het algemeen een Harde G en rollende R bij chici's wel spang vind.
Dat is ook nergens voor nodig. Mannenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent ook niet altijd even subtiel over mannen.
Onderkant van de samenleving.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is ook nergens voor nodig. Mannen![]()
Je biologische klok tikt te hard.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon zo super lief.
Ik ben volgens mij ook eentje die veel te snel verliefd kan worden.
Zelfspot.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja Fas, dit ligt gevoelig bij Mozy. Zijn vriendin is het namelijk ook.
Ja, alweer eeuwen geleden.quote:
Ja, maar ik overdrijf ook vaak.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Fas isquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je hebt het nu toch uitgelegd, dus nu weet hij hoe het wel zit. Waarom zou hij moeten reageren?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
GA JE NU NIET MEER REAGEREN MOOS?! NU IK VERTELT HEB DAT L0T DAT VROEG?!
Hij moet "Oké wdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt het nu toch uitgelegd, dus nu weet hij hoe het wel zit. Waarom zou hij moeten reageren?
Oh oops, overheen gelezen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
WD's gelijk bekennen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt het nu toch uitgelegd, dus nu weet hij hoe het wel zit. Waarom zou hij moeten reageren?
Ik moet even 3 kindjes bij elkaar neuken, haast haast haast!quote:
Doet het pijn als ik over je leeftijd begin?quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHA OUWE TAART.NOUHOUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HIHIHIH OKE.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oh oops, overheen gelezen.
En dat is dan inderdaad zo, ik neem mijn woorden terug.
L0t. Die wil ik wel meeten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
NOUHOUJe gaat naar Deadmau5 hč. Zeg ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Genoeg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:10 schreef Broekpaling het volgende:
Zijn er nog rellen geweest omtrent de SC?
Ja wilde ik ook. Maar papa zei nee tegen mij. Gewoon zomaar. Omdat ik nog geen 18 ben en te jong voor Defqon.quote:
Het zal ook eens niet.quote:
Nu je het zegt, ik kan me ook alleen herinneren dat je lot vroeg, en allure een keer.quote:
Doei Luurtje!quote:
Wat niet kun je beter vragen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het zal ook eens niet.Krentenbol / emimich achtige praktijken of wat?
Weet ik nog niet, maar ik denk het wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je gaat naar Deadmau5 hč. Zeg ja.
Jij vroeg mij ooit. Meen ik mij te herinneren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik kan me ook alleen herinneren dat je lot vroeg, en allure een keer.
Je hebt volkomen gelijk WD
Volgens mij heb ik ook wat gemist danquote:
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, maar ik denk het wel.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij vroeg mij ooit. Meen ik mij te herinneren.
Er is zoveel gezeik geweest in de SC dat ik het niet mee bij heb gehouden er maar overheen probeer te lezen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook wat gemist dan
Vooral toen hij achter chai aanging. Dat was wel de druppel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:16 schreef Mozy het volgende:
Vooral veel gerel met Bobby enzo, vieze klootzak dat het is. Hij ging meisjes aanranden in de park...
Inderdaad, Ik heb hem helemaal in elkaar gehoekt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vooral toen hij achter chai aanging. Dat was wel de druppel.
hehe.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er is zoveel gezeik geweest in de SC dat ik het niet mee bij heb gehouden er maar overheen probeer te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |