GODVERDOMME!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
goddomme
mn moeder heeft niet geroerd in mn koffie
Ja oke, maar ik voel me daar toch niet goed bij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als er mensen zijn die ook minderjarige mokkeltjes proberen te regelen zie ik het probleem ook niet zo, tbh.
Probleem is alleen dat het mentale leeftijdsverschil parten gaat spelen want dames zijn op een bepaalde leeftijd meestal verder vooruit dan jongens op diezelfde leeftijd.
Nee, ik zag de spoiler pas toen ik ging quoten. Ik klik alleen nog maar op foto's als ik er naaktpics van foksters in verwacht.quote:
Ik zeg je als goede e-vriend, doe het niet. Hij is 16, jij 21. Denk aan je reppa. Denk aan alles. Je gaat hem toch niet trouwen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik voel me daar toch niet goed bij.
Het klikt wel heel goed. En hij is ook echt volwassen en intelligent voor z'n leeftijd. Maargoed, ik weet het niet hoor. Waarschijnlijk bekijk ik het niet realistisch meer.
Dat zeggen oudere mannen ook altijd over veel te jonge meisjes. Jij, efebofiel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het klikt wel heel goed. En hij is ook echt volwassen en intelligent voor z'n leeftijd. Maargoed, ik weet het niet hoor. Waarschijnlijk bekijk ik het niet realistisch meer.
Je bedoelt C_N.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zeggen oudere mannen ook altijd over veel te jonge meisjes.
[ afbeelding ]
Als je je er niet goed bij voelt moet je het niet doen. Ik zou hem lekker in de friendzone zetten. Daar kan het ook prima klikken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is 18quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zeg je als goede e-vriend, doe het niet. Hij is 16, jij 21. Denk aan je reppa. Denk aan alles. Je gaat hem toch niet trouwen.
En als iemand van ons dit zegt over een chick komt er shitstormquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zag je mijn reactie niet? Andersom dus ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En als iemand van ons dit zegt over een chick komt er shitstorm
Blokkeer hem op MSN, verwijder z'n nummer, neem zelf een nieuw nummer, blijf in Breda in de weekenden. Ik zeg het je nu.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:48 schreef Allure_ het volgende:
Als ik gewoon cool speel verleid ik hem en ditch ik hem daarna. Maar dat kan ik niet bij hem.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik zag de spoiler pas toen ik ging quoten. Ik klik alleen nog maar op foto's als ik er naaktpics van foksters in verwacht.
En dit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar als hij 18 is en jij 26 kan het best hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:48 schreef Allure_ het volgende:
Als ik gewoon cool speel verleid ik hem en ditch ik hem daarna. Maar dat kan ik niet bij hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar als hij 18 is en jij 26 kan het best hoor.ZOEK DIE REACTIE VAN CHAI OVER ALLURE EN ELLEN PAGE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan ik nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Blokkeer hem op MSN, verwijder z'n nummer, neem zelf een nieuw nummer, blijf in Breda in de weekenden. Ik zeg het je nu.
Als je nu m'n advies niet opvolgt dan quote ik over 3 maanden dit bericht met de woorden: "Told you so". *bookmarkt
Ja maar...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij trollt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar...
Dat komt omdat...
JE SNAPT ZELF OOK WEL DAT DAT ANDERS IS!
Nee serieus neitquote:
Ik ook.quote:
Hij ziet er ouder uit boy. Anders had ze nooit voor 'm gevallen. DUH.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:51 schreef Lakitu het volgende:
Maar ziet ie er ook uit als 18?Of 20? Of 16?
Dan snap je het gewoon niet.quote:
Nee dat kan ik haar, nu ze zo kwetsbaar is, niet aandoen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
ZOEK DIE REACTIE VAN CHAI OVER ALLURE EN ELLEN PAGE!
Meestal wordt ie 21/22 geschat. Echt, met z'n godenlichaam. Kan me niet voorstellen hoe ie er dan uitzietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:51 schreef Lakitu het volgende:
Maar ziet ie er ook uit als 18?Of 20? Of 16?
Wat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
ZOEK DIE REACTIE VAN CHAI OVER ALLURE EN ELLEN PAGE!
Dat je waarschijnlijk jaloers zou zijn op Ellen Page, omdat die ouder dan jou is maar er jonger uit ziet.quote:
nigger pleasequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Meestal wordt ie 21/22 geschat. Echt, met z'n godenlichaam. Kan me niet voorstellen hoe ie er dan uitziet.
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Juno heb ik niet gezien hoor, kwam er pas achter tijdens het opzoeken van haar leeftijd dat ze daar ook in speelde. Maar ze ziet er gewoon echt heel jong uit, Allure_ is vast jaloers op d'r dat ze er nog zo goed uitziet terwijl ze al ouder is.
Gelukkig word ik altijd jonger geschat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat je waarschijnlijk jaloers zou zijn op Ellen Page, omdat die ouder dan jou is maar er jonger uit ziet.
Ik was een beetje aan het ouwehoeren met een paar meisjes en ik vroeg hou oud ze mij zouden inschatten. Zeiden ze 25.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:53 schreef Mozy het volgende:
Ik zie er ook 3 2 jaar ouder uit als ik mijn haren anders doe en me niet scheer.
GO SEE IF CHAI CARES.
hihi.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik was een beetje aan het ouwehoeren met een paar meisjes en ik vroeg hou oud ze mij zouden inschatten. Zeiden ze 25.Ik ben eind deze maand al 20.
Laki is kk dik vriend.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wij worden ook ouder geschat omdat we godenlichamen hebben. Of niet, Paki?
Go Bp.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik was een beetje aan het ouwehoeren met een paar meisjes en ik vroeg hou oud ze mij zouden inschatten. Zeiden ze 25.Ik ben eind deze maand al 20.
Rotterdam is ook gewoon een kutstad.quote:
Dat schatte iemand mij ook een keer toen ik 21 of zo was. Maar hij liep achter in z'n ontwikkeling, dus ik verwachtte wel een debiel antwoord. Lopen zij ook achter in hun ontwikkeling?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik deze week alweer 21.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar als jij daar wil gaan studeren, omdat die Uni goed is. Moet je dat gewoon doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Rotterdam is ook gewoon een kutstad.
Ohja.quote:
Debiel, achter in ontwikkeling?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat schatte iemand mij ook een keer toen ik 21 of zo was. Maar hij liep achter in z'n ontwikkeling, dus ik verwachtte wel een debiel antwoord. Lopen zij ook achter in hun ontwikkeling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |