Echte bitch ben jij zegquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, niet als in vies. Meer als in grappig. Don't get me wrong.
Plaats naaktfoto's van jezelf ter afleidingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:10 schreef Smart_ass het volgende:
Ik hoef dit echt allemaal niet te weten hoor.
welquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt me nog nooit on fire gezien.
Wat is er grappig aan dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, niet als in vies. Meer als in grappig. Don't get me wrong.
Hell no.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Plaats naaktfoto's van jezelf ter afleiding
Okee, okee. PM'en is ook goed.quote:
Zij zegt: GEWOON. Daar kan ik niets mee. Waarschijnlijk bedoel je dat het raar is als ik seks zou hebben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:17 schreef Allure_ het volgende:
S_A was de eerste die het zei. Dus verplaats je maar naar haar.
Ik heb al gezegd dat ze het zich te persoonlijk opvat. Ik wil 1000 mensen niet seksend voor me zien. Eigenlijk vrijwel niemand. Maar hee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:17 schreef Allure_ het volgende:
S_A was de eerste die het zei. Dus verplaats je maar naar haar.
Ik zou het niet raar vinden hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zij zegt: GEWOON. Daar kan ik niets mee. Waarschijnlijk bedoel je dat het raar is als ik seks zou hebben.
Doeiquote:
Maar bij iemand anders heb ik het je nog nooit zien posten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ze het zich te persoonlijk opvat. Ik wil 1000 mensen niet seksen voor me zien. Eigenlijk vrijwel niemand. Maar hee.
Nee, ieuw.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ze het zich te persoonlijk opvat. Ik wil 1000 mensen niet seksend voor me zien. Eigenlijk vrijwel niemand. Maar hee.
Ja, Fas. Ik hoef niet eens te proberen om te zeggen wat ik bedoel want jij hebt je conclusies alweer getrokkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zij zegt: GEWOON. Daar kan ik niets mee. Waarschijnlijk bedoel je dat het raar is als ik seks zou hebben.
Och, meid. Als ik zou zeggen dat ik er niet aan moet denken om jou en Alejandro te zien seksen zou jij het ook wel negatief opvatten. Maar dat ga je nu uiteraard ontkennen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:21 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind dat je zeikt en ik heb hier geen zin in.
Helemaal niet man. Ik zeg net dat ik niemand seksend voor me wil zien, vooral niemand hier uit de sc. Maar zoals Allure al zegt trek jij je conclusies alweer veel te snel, dus dan doe je dat maar lekker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och, meid. Als ik zou zeggen dat ik er niet aan moet denken om jou en Alejandro te zien seksen zou jij het ook wel negatief opvatten. Maar dat ga je nu uiteraard ontkennen.
Oké.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Helemaal niet man. Ik zeg net dat ik niemand seksend voor me wil zien, vooral niemand hier uit de sc. Maar zoals Allure al zegt trek jij je conclusies alweer veel te snel, dus dan doe je dat maar lekker.
Klaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:25 schreef MouzurX het volgende:
S_A het is gewoon een kutopmerking maar fas gaat er wel heel lang op door.
Klaar.
Zie je, ik ben niet de enige die dat vindt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:25 schreef MouzurX het volgende:
S_A het is gewoon een kutopmerking maar fas gaat er wel heel lang op door.
Klaar.
Ik heb blaren op mn handen van het ronddraaien van dat klotestokjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Klaar
Ik heb net een jerrycan olie opgehaald.
Sachertorte in je gezicht.quote:
Nakend wel?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Helemaal niet man. Ik zeg net dat ik niemand seksend voor me wil zien, vooral niemand hier uit de sc. Maar zoals Allure al zegt trek jij je conclusies alweer veel te snel, dus dan doe je dat maar lekker.
Leuk idee voor een meetquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:27 schreef Japsnars het volgende:
Ik zie nu in mijn hoofd voor hoe de hele SC elkaar afneukt terwijl iedereen verkleed is als disneyfiguur om zo hun werkelijke gezicht voor de rest verborgen te houden.
Dat zag ik dan weer niet voor me.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:27 schreef Japsnars het volgende:
Ik zie nu in mijn hoofd voor hoe de hele SC elkaar afneukt terwijl iedereen verkleed is als disneyfiguur om zo hun werkelijke gezicht voor de rest verborgen te houden.
Beetje nodeloos iemand hier in te betrekken wanneer hij er niet is, is het niet?quote:
Nou nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is Fas nu d'r fury op MSN aan het loslaten op S_A.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is Fas nu d'r fury op MSN aan het loslaten op S_A.
You're back?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beetje nodeloos iemand hier in te betrekken wanneer hij er niet is, is het niet?
Back? Was ik weg dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
You're back?
Maar je hbetgelijk
Mijn knuffel
[ afbeelding ]
Het lijkt me hilarisch om te zien aangezien jij geen ervaring hebt, en Janies wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:31 schreef Fascination het volgende:
[..]! Maar leg eens uit wat je bedoelde dan Allure_.
Je snapt me welquote:
Psst?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het lijkt me hilarisch om te zien aangezien jij geen ervaring hebt, en Janies wel.
Dat weet je helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het lijkt me hilarisch om te zien aangezien jij geen ervaring hebt, en Janies wel.
Hij die niet genoemd zal worden is hier altijd aanwezig.. want googlequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beetje nodeloos iemand hier in te betrekken wanneer hij er niet is, is het niet?
Goed bedacht net.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zit ik fout dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet.Maar oké, zoiets dacht ik wel, ja.
Met mod bijsturingen en correcties op hetKLB vlakquote:
Dat moet er nog bijkomen ja!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:35 schreef LudoSanders het volgende:
Waarbij ik niet wil insinueren dat JB oud is natuurlijk.
Voldemort?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hij die niet genoemd zal worden is hier altijd aanwezig.. want google
Nou, ik had het idee waarop dit ging uitdraaien en daar heb ik geen zin in daar ik zo weg ben en dat al zo vaak heb zien gebeuren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Met mod bijsturingen en correcties op hetKLB vlak
Dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou, ik had het idee waarop dit ging uitdraaien en daar heb ik geen zin in daar ik zo weg ben en dat al zo vaak heb zien gebeuren.
En daar had je gelijk in, hij was te makkelijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:38 schreef LudoSanders het volgende:
En daarnaast vond ik het ook echt nergens voor nodig.
Ik ook niet maar ik vond het wel een leuke opmerking.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zag ik dan weer niet voor me.
Bedankt voor de beeldvorming.
Toevallig eet ik morgen tomatenpuree.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:37 schreef MiVer het volgende:
grafwormen in het gezicht,
veel tomatenpuree verjongt de huid
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:39 schreef Fascination het volgende:
Ja, ik ga m'n liefdes-, seksleven hier op fok bespreken.
............quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:39 schreef Fascination het volgende:
Ik moest wel gniffelen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik vond het wel een leuke opmerking.
Dat kan allemaal in deze SC.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:39 schreef Fascination het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:41 schreef Japsnars het volgende:
Alhoewel ik vannacht serieuze nachtmerries ga krijgen hoe S_a met een kleinerend vingertje naar Fas loopt te wijzen waarna Fas besluit om S_a zo hard te slaan dat ze bewusteloos raakt. Als ze wakker wordt merkt ze vervolgens hoe ze door Fas wordt genomen met een voorbinddildo waarna S_a haar excuses maakt, Fas weer ophoudt en beide weer als beste vrienden door het weiland huppelen. Hand in hand.
ik zie een dalende lijn hierquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toevallig eet ik morgen tomatenpuree.
Hoe was het aan de kust?
Sorry, ik verveel mij en wil even de gekheid van Lamon vervangenquote:
Velen zijn je voorgegaan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:39 schreef Fascination het volgende:
Hoeveel van die blikjes zijn dat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:42 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik zie een dalende lijn hier
maar ik spreek trouwens wel over 150-200 gr tomatenpuree per dag
Juiiist meisje, wat een furme tietjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:42 schreef Adolecens het volgende:
Goofy voelt even aan Minnie's tietjes
[ afbeelding ]
Nee, daar kom ik niet aan...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:42 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik zie een dalende lijn hier
maar ik spreek trouwens wel over 150-200 gr tomatenpuree per dag
Ondertussen in Renesse, een meisje speelt verkleed als Minnie een rollenspel terwijl haar vriendje thuis op een internet forum loopt te posten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:42 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:42 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
HAquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ondertussen in Renesse, een meisje speelt verkleed als Minnie een rollenspel terwijl haar vriendje thuis op een internet forum loopt te posten.
Hij hier:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
Wie is 't vriendje van Crack, heb ik dat gemist?
quote:
dubbelblik, dikke soort = 140 grquote:
Heldquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:46 schreef MiVer het volgende:
[..]
dubbelblik, dikke soort = 140 gr
dus moet je tussendoor op de dag even weglepelen
Nog steeds onbekend. Foto's zijn inmiddels wel weer uitgelekt...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
Wie is 't vriendje van Crack, heb ik dat gemist?
Joh, het eerste dat ik weet.quote:
Ik vraag me echt af hoe ze op 't idee zijn gekomen daar foto's van te maken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nog steeds onbekend. Foto's zijn inmiddels wel weer uitgelekt...
[ afbeelding ]
De pluisjes zitten nogsteeds tussen mn bilnaadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nog steeds onbekend. Foto's zijn inmiddels wel weer uitgelekt...
[ afbeelding ]
Whehehe, leuke denkwijzequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe ze op 't idee zijn gekomen daar foto's van te maken.
Ik ook.quote:
Pfafquote:
hvjquote:
Welterusten Luur.quote:
Zouden ze die pakken op voorbedachte raden hebben gekocht of zou het idee zijn gekomen nadat ze deze daadwerkelijk hadden aangetrokken?quote:
mijn nieuwe schoonzus is een belg, compleet met spraakquote:
Weet je zeker dat zij niet gewoon uit Schouwen komt?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:54 schreef MiVer het volgende:
[..]
mijn nieuwe schoonzus is een belg, compleet met spraak
de shit loopt raar in mijn familie
Trustenquote:
Que?quote:
Klinkt stom, maar ik heb eens een CSI gezien, daarin was het verhaal dat er een convention was in Las Vegas van die Furry Love people. Mensen die er dus blijkbaar op geilen om in die kostuums rond te lopen en elkaar op 'beestachtige' wijze te besnuffelen en te parenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Welterusten Luur.
[..]
Zouden ze die pakken op voorbedachte raden hebben gekocht of zou het idee zijn gekomen nadat ze deze daadwerkelijk hadden aangetrokken?
Deze is voor jou.quote:
volgende maand gaat ze werpen, dan een hybride belg erbijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet je zeker dat zij niet gewoon uit Schouwen komt?
Liesbeth Listquote:
Ik vind haar wel schattig!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze is voor jou.
[ afbeelding ]
En nu niet gaan zeggen dat ze niet je smaak is of zoiets.
Evan Rachel Wood, actrice. En nu ga ik echt, ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind haar wel schattig!
Wie is t?
Dat ga je me vast niet meer vertellen, want je ging naar bed
Ahh okquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Evan Rachel Wood, actrice. En nu ga ik echt, ja.
Madame Tussauds.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze is voor jou.
[ afbeelding ]
En nu niet gaan zeggen dat ze niet je smaak is of zoiets.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:56 schreef MiVer het volgende:
[..]
volgende maand gaat ze werpen, dan een hybride belg erbij
G'night Adoquote:
mijn huidig nichtje kent me zo al, niet de knie, wel samen pippi kijken enzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ome MiVer met een joint en biertje en zn neefje op zn knie![]()
Ja, ik ook, bijna.quote:
En olijven.quote:
Ik zucht nou eenmaal veelquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wat een gezucht, ben jij de zus van MiVer?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wat een gezucht, ben jij de zus van MiVer?
omgeving rotterdam wel jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:13 schreef tliciouz het volgende:
Schijnt de zon ja? Nice. Moet zo namelijk een stuk fietsen.
Nu nog steeds.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:00 schreef Salatrel het volgende:
mogguh. ik verklaar deze dag voor geopend.
voor de mensen die nog niet naar buiten hebben gekeken. om 08:00 scheen de zon....
Watskeburt?quote:
Ah okee.quote:
Een user afzeiken terwijl hij wel nuttige dingen aan het doen was.quote:
Oeh leuk, even teruglezen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een user afzeiken terwijl hij wel nuttige dingen aan het doen was.
Oh, en Fascination ook nog afzeiken...
Dus als je geen nuttige dingen aan het doen was, hadden ze je wel mogen afzeiken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een user afzeiken terwijl hij wel nuttige dingen aan het doen was.
Oh, en Fascination ook nog afzeiken...
Maar de opmerking was richting haar gericht. Als ik zeg dat ik jou lelijk vind, dan kan het ook zo zijn dat ik iedereen lelijk vind, maar ik zeg het tegen jou.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:24 schreef BobbyB het volgende:
Waarom vat Fas altijd alles meteen zo persoonlijk op?Zij heeft echt issues, zelfs als mensen niks zeggen kan ze er al boos op worden.
Ja, ik was een leuk restaurant in Amsterdam aan het zoeken voor mijn date deze zaterdag.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus als je geen nuttige dingen aan het doen was, hadden ze je wel mogen afzeiken?
Ik vind het een onnodige domme opmerking dat jij mensen losers voor life noemt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, ik was een leuk restaurant in Amsterdam aan het zoeken voor mijn date deze zaterdag.
Wat die opmerkingen enkel maar zieliger maken.
En ik vind het volkomen terecht dat Fascination dat persoonlijk neemt, onnodige domme opmerkingen van losers for life..
Maar ik vind jouw mening niet belangrijk, je bent toch maar een puberale opruier..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind het een onnodige domme opmerking dat jij mensen losers voor life noemt.
Trek je maar niks aan, ik lig er niet wakker van. Maar noem mensen geen losers als het enige wat jij ooit in je leven hebt bereikt is dat je in een videotheek mocht werken. Sneu figuur.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar ik vind jouw mening niet belangrijk, je bent toch maar een puberale opruier..
Ach zo'n opmerking als S_a maakte is al zo vaak gemaakt door anderen, tegen anderen. Het is maar net hoe je omgaat met zulke posts. Ze ziet alleen maar wat ze wil zien en vat alles meteen persoonlijk en negatief op.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar de opmerking was richting haar gericht. Als ik zeg dat ik jou lelijk vind, dan kan het ook zo zijn dat ik iedereen lelijk vind, maar ik zeg het tegen jou.
Hihi! Nerd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Trek je maar niks aan, ik lig er niet wakker van. Maar noem mensen geen losers als het enige wat jij ooit in je leven hebt bereikt is dat je in een videotheek mocht werken. Sneu figuur.
Op zich heb je wel gelijk, S_a is nogal..direct. En het is Fas haar schuld dat ze het zo persoonlijk opvat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach zo'n opmerking als S_a maakte is al zo vaak gemaakt door anderen, tegen anderen. Het is maar net hoe je omgaat met zulke posts. Ze ziet alleen maar wat ze wil zien en vat alles meteen persoonlijk en negatief op.
Ze noemt haar kip iig geen Lamonnetje, dus ik vermoed dat het wel meevalt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hihihi! Maar die date van je, is die ook ziek in haar hoofd?
Maar ze wil daten met iemand die constant een gezicht heeft alsof hij een baby uit schijt. Misschien is ze dan niet ziek in haar hoofd, maar raar is ze zeker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze noemt haar kip iig geen Lamonnetje, dus ik vermoed dat het wel meevalt.
Hoop gekke vrouwen in de wereld..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar ze wil daten met iemand die constant een gezicht heeft alsof hij een baby uit schijt. Misschien is ze dan niet ziek in haar hoofd, maar raar is ze zeker.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoop gekke vrouwen in de wereld..
[ afbeelding ]
Ik denk serieusquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:47 schreef BobbyB het volgende:
Zijn jullie nu serieus of maar wat aan het trollen?
Daar was ik al bang voor.quote:
Ik ben niet serieus, die berichtjes trouwens wel... en dat was in een tijdsbestek van 4 dagen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:47 schreef BobbyB het volgende:
Zijn jullie nu serieus of maar wat aan het trollen?
quote:
hoiquote:
quote:
Met mij ook alles goed. Ik ben vandaag ook alleen thuis, dus ga ook maar wat vrienden opzoeken.quote:
Ik heb maar 1 weekje vakantiequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Met mij ook alles goed. Ik ben vandaag ook alleen thuis, dus ga ook maar wat vrienden opzoeken.
Ga je nog op vakantie? of ben je al geweest?
Ik ga niet op vakantie dit jaar, het geld is op.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 weekje vakantieEn in die week ga ik naar Lowlands
Voor de rest vooral chillen met vrienden enzo, da's ook vakantie voor mij
Et toi?
Ik ook.quote:
Ik heb zin om op bed broodjes warme beenham met honing/mosterd-saus te eten.quote:
nice hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb zin om op bed broodjes warme beenham met honing/mosterd-saus te eten.
Mijn eisen zijn op dit moment perfect uitvoerbaar.
Nu heb ik ook zin in warme broodjes beenham.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb zin om op bed broodjes warme beenham met honing/mosterd-saus te eten.
Mijn eisen zijn op dit moment perfect uitvoerbaar.
Wat is erger, de gedachte dat in een derde wereld land een kind sterft van de honger.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nice hoor
Eten kan soms zooooooo lekker zijn. Je helemaal vol eten en dan dat gevoel van je volle buik waar helemaal niks meer bij kan
En dan aan Afrika denken
Dat laatste, zeker weten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat is erger, de gedachte dat in een derde wereld land een kind sterft van de honger.
Of 's ochtends vroeg met verse sokken in een plas water gaan staan?
Wat een kut film.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:01 schreef BobbyB het volgende:
Van het weekend trouwens Kick-Ass gezien.Hit-girl
Nee man. Maar goed, ik verwachtte meer een flauwe comedy zoals Superhero Movie, maar ik vond hem echt gaaf. Vooral dat meisje.quote:
Inception was inderdaad geniaal!quote:
zeker zekerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:54 schreef BobbyB het volgende:
Ellen Page is ook mooi opgedroogd zullen we maar zeggen
Opgedroogd? Ik dacht dat ze 15 was.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:54 schreef BobbyB het volgende:
Ze zag er zekers lekker uit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:54 schreef BobbyB het volgende:
In Hard Candy was ze al ouder.quote:
Juno heb ik niet gezien hoor, kwam er pas achter tijdens het opzoeken van haar leeftijd dat ze daar ook in speelde. Maar ze ziet er gewoon echt heel jong uit, Allure_ is vast jaloers op d'r dat ze er nog zo goed uitziet terwijl ze al ouder is.quote:
dit heb je al eens eerder gepost jonge homoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat is erger, de gedachte dat in een derde wereld land een kind sterft van de honger.
Of 's ochtends vroeg met verse sokken in een plas water gaan staan?
Je hebt er zelf om gevraagd. Allure gaat je nu opeten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Juno heb ik niet gezien hoor, kwam er pas achter tijdens het opzoeken van haar leeftijd dat ze daar ook in speelde. Maar ze ziet er gewoon echt heel jong uit, Allure_ is vast jaloers op d'r dat ze er nog zo goed uitziet terwijl ze al ouder is.
Jonge gaywad, het is vakantie. zie iedereen caren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
dit heb je al eens eerder gepost jonge homo
big mouthquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jonge gaywad, het is vakantie. zie iedereen caren.
Ik PM dit even naar haar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Juno heb ik niet gezien hoor, kwam er pas achter tijdens het opzoeken van haar leeftijd dat ze daar ook in speelde. Maar ze ziet er gewoon echt heel jong uit, Allure_ is vast jaloers op d'r dat ze er nog zo goed uitziet terwijl ze al ouder is.
harde klappenquote:
Killing me softly?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:14 schreef wolvendagen het volgende:
ik zoek zo een nummer, fugees achtig, maar het is niet ready or not of ooh la la la.
botsenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik ben sneller dan mijn schaduw, probeer mijn botsen eens te ontwijken.
Misschien wat meer info.quote:
Webcamseksen met mij!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Raden wat ik aan het doen was toen jij dit postte!
Dat hoef ik echt niet te weten, hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje ongesteld?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat hoef ik echt niet te weten, hoor.
[/Smart_ass]
Huh?quote:
Je opmerking, daarin klinken nog wat geluiden terug die vannacht ook in de SC te vinden waren.quote:
Ze zou mij best willen zien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat hoef ik echt niet te weten, hoor.
[/Smart_ass]
Ja, ik vind het een beetje raar dat ik blijkbaar geen seksueel getinte opmerkingen mag maken, omdat dat schijnbaar lachwekkend is en ongewenste mental images geeft.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je opmerking, daarin klinken nog wat geluiden terug die vannacht ook in de SC te vinden waren.
Geef die gozer even een boks van mij, misbruik maken van kwetsbare meisjes die nog verdrietig zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb pics van je gezien, ik zou ook geen mental image willen van jou terwijl je sekst.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een beetje raar dat ik blijkbaar geen seksueel getinte opmerkingen mag maken, omdat dat schijnbaar lachwekkend is en ongewenste mental images geeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geef die gozer even een boks van mij, misbruik maken van kwetsbare meisjes die nog verdrietig zijn!
Iedereen hier vindt lesbische porno blijkbaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een beetje raar dat ik blijkbaar geen seksueel getinte opmerkingen mag maken, omdat dat schijnbaar lachwekkend is en ongewenste mental images geeft.
Euhm.... geen idee, vertel eens?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die is wel nice, helaas dat het een mocro/turk is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De ass van die rechter.
Ben jij er zo eenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die is wel nice, helaas dat het een mocro/turk is.
Lieve Fas, je moet je gewoon niet zoveel aantrekken van wat mensen hier zeggen. Je trekt het je allemaal veel te veel aan. Als ik me ging druk maken om iedere Sunchaser of pinda opmerking zou ik al lang vertrokken zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet racistisch. Ik word leraar mangquote:
racistquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo een die niet van vrouwelijke buiksnorren houdt?
?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:32 schreef Chriz2k het volgende:
Ach, ik houd van alle vrouwen.
In before wolvendagen.
Ja.quote:
carequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat ik iedereen zou doen volgens jou.
ok.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha, deze sma. Paar stoten op je neus.
Nee, volgende week pas.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:36 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]WD IS ONGESTELD! IEDEREEN PAS OP![ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |