Beetje nodeloos iemand hier in te betrekken wanneer hij er niet is, is het niet?quote:
Nou nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is Fas nu d'r fury op MSN aan het loslaten op S_A.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is Fas nu d'r fury op MSN aan het loslaten op S_A.
You're back?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beetje nodeloos iemand hier in te betrekken wanneer hij er niet is, is het niet?
Back? Was ik weg dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
You're back?
Maar je hbetgelijk
Mijn knuffel
[ afbeelding ]
Het lijkt me hilarisch om te zien aangezien jij geen ervaring hebt, en Janies wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:31 schreef Fascination het volgende:
[..]! Maar leg eens uit wat je bedoelde dan Allure_.
Je snapt me welquote:
Psst?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het lijkt me hilarisch om te zien aangezien jij geen ervaring hebt, en Janies wel.
Dat weet je helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het lijkt me hilarisch om te zien aangezien jij geen ervaring hebt, en Janies wel.
Hij die niet genoemd zal worden is hier altijd aanwezig.. want googlequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beetje nodeloos iemand hier in te betrekken wanneer hij er niet is, is het niet?
Goed bedacht net.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zit ik fout dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet.Maar oké, zoiets dacht ik wel, ja.
Met mod bijsturingen en correcties op hetKLB vlakquote:
Dat moet er nog bijkomen ja!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:35 schreef LudoSanders het volgende:
Waarbij ik niet wil insinueren dat JB oud is natuurlijk.
Voldemort?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hij die niet genoemd zal worden is hier altijd aanwezig.. want google
Nou, ik had het idee waarop dit ging uitdraaien en daar heb ik geen zin in daar ik zo weg ben en dat al zo vaak heb zien gebeuren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Met mod bijsturingen en correcties op hetKLB vlak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |